Kut. Ik snap hemquote:
Jij hebt twee koters! Mens! Dan zou ik ook rommel hebben. Dat is toch helemaal niet erg!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die rommel helemaal niet gezellig. En toch kan ik het niet...
Wat er hier nu op de eettafel zwerft? Petje van Sasha, 2 vaatdoekjes die uit de was komen en naar de keuken moeten, dekseltje, digiding van bank, boekje, 2 pennen, notitieblokje, doos tissues, voorleesboekje, helm van Oscar, bekeuring, foto-kabeltje, boek dat terug moet naar mijn ouders, slabbetje, stapel miscellaneous post, ordner van stinkies werk, velletje stickers etc. etc.
HIlarischquote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij hebt twee koters! Mens! Dan zou ik ook rommel hebben. Dat is toch helemaal niet erg!
Ik zou met twee koters na twee weken moeten worden onzet met behulp van een shovel.
En de rest klinkt als onze werkkamer.
Dat snap je achteraf dan niet hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef AnneX het volgende:
En dat je daar dan jaaaaaaaren over "moet" doen ! hé.
Flink bossie hout voor de deur hè?quote:Goud hoor, zo'n houterige vriendin.
n.b. het gras !
Ohquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:12 schreef Renesite het volgende:
Niet verhuizen?
http://www.funda.nl/koop/(...)-oosterbadstraat-10/!!!!
Hahhaa, kwam hem tegen en ben op slag verliefd. Ze mogen van mij de spulletjes laten staanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Maar volgens mij heeft het een kamer minder. (Gelukkig.)
En de helft minder tuin. Maar wel een plaatje hoor, dat huis! Mooi ingericht ook! En relatief niet duur.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahhaa, kwam hem tegen en ben op slag verliefd. Ze mogen van mij de spulletjes laten staan!!
Ja, wel maar twee kamers
Het is een groter type schipperswoning. Verder gewoon smaakvol. Wat negatief eraan is... ik denk de wat kleinere tuin en een slaapkamer minder. Normale maat schipperswoningen zijn 2 ton, 225000. Wat dat betreft snap ik de prijsstelling wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
En de helft minder tuin. Maar wel een plaatje hoor, dat huis! Mooi ingericht ook! En relatief niet duur.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bankafschriften komen louter digitaal binnen.
En andere post ligt boven op de werkkamer.
Waarom zou je zoiets op de bank neerleggen, bij wijze van spreken?
Ik snap 'rommel' echt niet.Hoe kom je eraan en waarom besluit je dingen op de vloer te gooien, in plaats van in een doos, map of postbakje? Wat is handig aan 'troep'? Ik vind het onhandig. Voor zo ver het al te maken is. Ik zou het echt een kunst vinden. Waar haal je rommel vandaan?
Van een vriendin.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
Ooh wat een mooierdwaar heb die dan vandaan?
Es wird al toller, liebe Vonkenbauer!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Und ist das leben am Parkplatz nog immer toll?
Done.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Duderella het volgende:
Met de komst van de nieuwe TV (het is een meisje), konden we boven verder met de Drakenkamer. Die is natuurlijk van tijdelijke aard, maar we houden de kamer wel aan als logeerkamer. We zitten erover te denken om er een soort scheidingwand in te maken, zodat de vaste-kasten-rij een soort (in de verre verte) walk-in-closet wordt en de rest volwaardig logeerkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |