Hoe hoog was die kraan? En gewoon zonder die lift naar boven gegaan? Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:29 schreef huize het volgende:
Ja en nuchter zou ik het niet weer doen.Cabine was gelukkig op slot.
Shake hem hier compleet als ik dit ziequote:
quote:
Niet zo hoog als die in het filmpje. Even kijken ik ben er in gegaan via het dak van een zaal ernaast en zal zo een 10 meter nog zijn geweest dus totaal 20 meter gok ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe hoog was die kraan? En gewoon zonder die lift naar boven gegaan? Moet er niet aan denken.
mooie foto's mij niet gezien hoelang doe je over zo'n klim? 5 minuten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:08 schreef Tornadovis het volgende:
Tijdens mijn stage bij de overkapping van de A2 bij Utrecht ben ik 2x in zo'n torenkraan geklommen.
Is best ff wennen om binnen zo'n stalen geraamte van 2 x 2 meter omhoog te klimmen. Eruit vallen ging niet zomaar, maar mezelf helemaal veilig voelen was er niet bij. Zeker niet als het ging waaien...dan voelde je em goed heen en weer gaan bovenin.
De 2e keer ging die kraan ineens over die rails begon te rijden toen ik bijna bovenin zat.... machinist wist blijkbaar niet dat ik eraan kwam. Ik schrok me echt kapot...
Het uitzicht vergoedde gelukkig veel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een beetje doorklimt ben je binnen 5 minuten zeker wel boven ja. Het maakt natuurlijk ook uit hoe hoog zo'n kraan is. De een bouwen ze hoger dan de ander. Zo'n ding bouwen uit allemaal eenheden op elkaar. Deze had er 4 of 5 geloof ik, maar een beetje hogere kraan kan zo uit 15 - 20 delen bestaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
mooie foto's mij niet gezien hoelang doe je over zo'n klim? 5 minuten?
Ik krijg dus echt al kriebel en zweethanden alleen al als ik daarnaar kijk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef Razor21 het volgende:
Dat vroeg ik me af na het zien van dit filmpje OMG fucking God :
Vanaf 1.50 gaat die gast (zonder touwen) aan die giek hangen op tig meter hoogte.
Maar ik vraag me af is er weleens een fokker in een torenkraan geklommen
Verkapte uitdagingquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef Razor21 het volgende:
En per ongeluk loslaten kan niet? Wegglijden kan niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zit allemaal tussen je oren dat je bang bent op die hoogte.
Normaal laat je ook niet zomaar los als je bv aan je deurpost hangt. En dit is precies hetzelfde, alleen wat hoger
Zelfde niveau:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kan wel, maar waarom zou het je op die hoogte wel opeens moeten overkomen terwijl je er op 2 meter hoogte nooit last van hebt.
Omdat je bewuste ego zich er mee gaat bemoeien, en dat een stoethaspel eerste klas is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kan wel, maar waarom zou het je op die hoogte wel opeens moeten overkomen terwijl je er op 2 meter hoogte nooit last van hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef Razor21 het volgende:
Vanaf 1.50 gaat die gast (zonder touwen) aan die giek hangen op tig meter hoogte.
F* cking hell, ik krijg alleen van het kijken al spontaan de zenuwen en klamme handjes van...quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef Razor21 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |