Dat wordt ie echt niet hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Uitlenen idd . Hoeveel minuten heeft die gozer nou daadwerkelijk gespeeld . Straks verkoop je hem voor 3 ton en blijkt hij een potentieel topscorer te zijn .
je mag blij zijn als je 50k krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:58 schreef Sinnie het volgende:
Zou het niet weten, zou wel beter wezen aangezien ik nu al weet dat GOA niet veel meer kan bieden dan 2-3 ton. En dan ben ik nog mild ben ik bang
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
je mag blij zijn als je 50k krijgt.
Jou niet, mij wel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
50.000 lijkt mij echt niet overdreven.
Mij wel, we vangen namelijk geen enkele cent, zijn contract loopt af mensen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
50.000 lijkt mij echt niet overdreven.
Mag het wel hopen, ik zie het meer zitten in de komst van van Leeuwen dan bijvoorbeeld een schaken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:31 schreef Ritmo het volgende:
Zou Feyenoord al bezig zijn met De Leeuw? Die is transfervrij nu. Aangezien Tomasson steeds minder wordt, en Bruins het denk ik nooit zal worden zou een redelijk jonge scorende nummer 10 zeer welkom zijn, zeker zo goedkoop.
Het wijst er toch wel op dat onze Vlaar gaat vertrekkenquote:Als we AJST.info mogen geloven dan komt Akinsola Boussari voor twee weken naar Nederland om een stage bij Feyenoord af te werken. De 1.94 meter lange Togolese verdediger komt momenteel uit voor de Nigeriaanse voetbalclub Enugu Rangers. Een eerdere poging van de 22-jarige speler om in Europa te voetballen mislukte. Boussari kwam niet in aanmerking voor een visum, waardoor hij niet aan de slag kon bij de Franse club Le Havre.
De Togolees was de afgelopen twee weken op proef bij SC Heerenveen voor een nieuwe poging, maar de Friese club bevond hem te licht. Het is nog maar de vraag of hij ook bij Feyenoord op proef komt, of dat de Togolese media Heerenveen verward heeft met de Rotterdamse club.
Akinsola Boussari speelde zijn eerste wedstrijd voor de nationale ploeg van Togo op 10 juni 2009. Boussari maakte bovendien deel uit van de 23-koppige selectie van Togo voor de Afrika Cup 2010. Het Afrikaanse land nam uiteindelijk door een terroristische aanslag niet mee aan het prestigieuze Afrikaanse toernooi.
Mwoah, Vlaar zal sowieso binnen 2 jaar vertrekken en Hofland ook, dus dan is het slim als je een vervanger klaar hebt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mag het wel hopen, ik zie het meer zitten in de komst van van Leeuwen dan bijvoorbeeld een schaken.
[..]
Het wijst er toch wel op dat onze Vlaar gaat vertrekken
Gio weg Makaay weg . We hebben ook wel wat routine nodig pikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:02 schreef Happel het volgende:
Moeten werken aan de toekomst, dus heb liever een jongere speler.
Hebben we al genoeg van op de bank.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gio weg Makaay weg . We hebben ook wel wat routine nodig pik
Mario kent 'm uiteraard goed. Het is misgegaan tussen hem en Vloet, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=105922
Opvolger voor van Bronckhorst, of wordt dat 'gewoon' de Cler?
Wie danquote:
Simpel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het vreemd dat er wel geld is voor Schaken en Auassar maar niet voor Wanderson.
Schaken en Auassar waren transfervrij, terwijl Wandersom een transfersom zal moeten opbrengen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het vreemd dat er wel geld is voor Schaken en Auassar maar niet voor Wanderson.
En het is ook een Feyenoorder. Persoonlijk vind ik dat ook belangrijk, tenminste een aantal spelers in de selectie met een hart voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:41 schreef heiden6 het volgende:
El Akchaoui mag van mij zeker komen. Verdient ongeveer de helft van wat Van Bronckhorst kreeg denk ik, dus dat moet sowieso kunnen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En het is ook een Feyenoorder. Persoonlijk vind ik dat ook belangrijk, tenminste een aantal spelers in de selectie met een hart voor Feyenoord.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Schaken en Auassar waren transfervrij, terwijl Wandersom een transfersom zal moeten opbrengen.
Nee, afgelopen winter werd gezegd dat hij nog een contract had tot het einde van het seizoen,wat betekent dat hij daarna transfervrij zou zijn. Ze hadden hem dus een contract aan kunnen bieden voor daarna. Dat hebben ze niet gedaan, waarna hij zijn contract bij GAIS heeft verlengd, en vervolgens halen ze Auassar en Schaken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Simpel.
Die waren transfervrij en een hoog tekengeld zullen ze ook niet hebben gekregen. Voor Wanderson was weer een zeer ingewikkelde betaalconstructie bedacht en terecht dat het bestuur dat heeft geblokkeerd.
Dan zal het wel te maken hebben met het tekengeld dat Feyenoord niet zal kunnen opbrengen in het geval van Wanderson. Schaken vind ik trouwens nog wel een aardige rechtsbuiten, Auassar verwacht ik eigenlijk een stuk minder van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Nee, afgelopen winter werd gezegd dat hij nog een contract had tot het einde van het seizoen,wat betekent dat hij daarna transfervrij zou zijn. Ze hadden hem dus een contract aan kunnen bieden voor daarna. Dat hebben ze niet gedaan, waarna hij zijn contract bij GAIS heeft verlengd, en vervolgens halen ze Auassar en Schaken.![]()
Mja, whatever, hij is onmogelijk duurder dan die andere twee bij elkaar. Het getuigt gewoon totaal niet van visie. Je wil die speler toch hebben? Hak dan een knoop door als je de gelegenheid krijgt en beslis dat je sowieso niet doorgaat met Makaay en bied hem een contract aan. Maar nee, ze dutten in en gaan maar af zitten wachten wat er op ze af komt en ze halen twee matige spelers van het beetje budget wat er is (salarisbudget dus). En als zich dan nu een gelegenheid aandoet om je echt te versterken op een positie waar dat veel harder nodig is, dan is er weer geen euro beschikbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan zal het wel te maken hebben met het tekengeld dat Feyenoord niet zal kunnen opbrengen in het geval van Wanderson. Schaken vind ik trouwens nog wel een aardige rechtsbuiten, Auassar verwacht ik eigenlijk een stuk minder van.
Daar ging het nu net ook om, die huurprijs bedroeg 7 ton en dat kon Feyenoord zelf niet opbrengen als we Slory niet konden verkopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Nee, afgelopen winter werd gezegd dat hij nog een contract had tot het einde van het seizoen,wat betekent dat hij daarna transfervrij zou zijn. Ze hadden hem dus een contract aan kunnen bieden voor daarna. Dat hebben ze niet gedaan, waarna hij zijn contract bij GAIS heeft verlengd, en vervolgens halen ze Auassar en Schaken.![]()
Lees je wel wat ik schrijf? Ik heb het niet over huren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
Daar ging het nu net ook om, die huurprijs bedroeg 7 ton en dat kon Feyenoord zelf niet opbrengen als we Slory niet konden verkopen.
Speler van buiten de EU dus qua salaris verdient hij sowieso al meer dan Schaken en Assauer bij elkaar. Maar we zitten nu eenmaal in financieel zwaar weer en de bedoeling is wel om daar uit te komen en dat lukt niet met dergelijke constructies.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mja, whatever, hij is onmogelijk duurder dan die andere twee bij elkaar. Het getuigt gewoon totaal niet van visie. Je wil die speler toch hebben? Hak dan een knoop door als je de gelegenheid krijgt en beslis dat je sowieso niet doorgaat met Makaay en bied hem een contract aan. Maar nee, ze dutten in en gaan maar af zitten wachten wat er op ze af komt en ze halen twee matige spelers van het beetje budget wat er is (salarisbudget dus). En als zich dan nu een gelegenheid aandoet om je echt te versterken op een positie waar dat veel harder nodig is, dan is er weer geen euro beschikbaar.
Ik heb het niet over wat voor constructie dan ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Speler van buiten de EU dus qua salaris verdient hij sowieso al meer dan Schaken en Assauer bij elkaar. Maar we zitten nu eenmaal in financieel zwaar weer en de bedoeling is wel om daar uit te komen en dat lukt niet met dergelijke constructies.
En visie? Ach Beenhakker en Been zijn bepaald geen koekenbakkers...
je snapt er geen klote van gastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat voor constructie dan ook.
En een speler van de EU verdient minimaal iets van 340k. (Gemiddeld eredivisie-salaris, wat ik overigens een absurde richtlijn vind, maar hij zal sowieso wel meer willen verdienen dan 340k). Je denkt toch niet dat Auassar en Schaken maar anderhalve ton verdienen?
Ja, maak dat er maar van.quote:
Sorry maar je onderschat onze financiële situatie heimelijkquote:
Kun je wel lezen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Sorry maar je onderschat onze financiële situatie heimelijk
Overigens denk ik dat je overschat bedoelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp niet waarom het zo raar is om je af te vragen waarom er bij de ene transfervrije speler voor volgend seizoen geroepen wordt dat er geen geld is en er vervolgens twee andere transfervrije spelers gehaald worden.
Ik ken wel lezenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je wel lezen?
[..]
Overigens denk ik dat je overschat bedoelt.
Dude, wat lul je nou? Net alsof ik suggereer dat ze maar even een paar spelers moeten halen en alsof ik denk dat er meer geld is dan er daadwerkelijk is. Ik vraag me toch alleen maar af waarom ze het aanwezige geld op een bepaalde manier uitgeven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik ken wel lezen
Ken jij ook begrijpend lezen?
Leuk die oplossingen maar het is niet realistisch om zulke eisen te stellen ....
Ja maar je moet ook kijken naar bijvoorbeeld de salariseis. De spelers die jij voordraagt ligt dat gewoon een stuk hogerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dude, wat lul je nou? Net alsof ik suggereer dat ze maar even een paar spelers moeten halen en alsof ik denk dat er meer geld is dan er daadwerkelijk is. Ik vraag me toch alleen maar af waarom ze het aanwezige geld op een bepaalde manier uitgeven?
Natuurlijk ligt het hoger. Maar ik vraag me dan af of het blijkbaar meer is dan die andere twee bij elkaar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook kijken naar bijvoorbeeld de salariseis. De spelers die jij voordraagt ligt dat gewoon een stuk hoger
Ja maar dat snap jij nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het hoger. Maar ik vraag me dan af of het blijkbaar meer is dan die andere twee bij elkaar?
Is geen kwestie van snappen, die informatie hebben wij gewoon niet.quote:
Jij wilt liever geld investeren in een gok terwijl er al niets is?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van snappen, die informatie hebben wij gewoon niet.
Ja, bij Schaken en Auassar heb je zekerheid dat het nooit topspelers worden, bij Wanderson weet je het niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij wilt liever geld investeren in een gok terwijl er al niets is?
Heb je ook weinig aan te verliezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, bij Schaken en Auassar heb je zekerheid dat het nooit topspelers worden, bij Wanderson weet je het niet.
Bijna geen enkele club zwemt in het geld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Heb je ook weinig aan te verliezen.
Maar jij investeert liever in dubieuze spitsen?
Zeg waarom is deze speler dan niet aangetrokken door een Bundesliga club die wél plenty geld hebben
De transferperiode is nog niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:49 schreef Winner_Taco het volgende:
Wanderson aantrekken zou gewoon dom zijn , een gok ja en ook nog eens een dure gok . Dan liever de Leeuw of iemand uit eigen jeugd .
Wanderson komt niet voor een fooi , tegelijkertijd hebben andere clubs met meer middelen nog niet toegehapt toch?
Maar Heracles des te meer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:00 schreef heiden6 het volgende:
Heerenveen heeft trouwens Bas Dost al binnengehaald, zullen dus De Leeuw niet ook nog willen.
Nee daarom , was de situatie anders had je dat risico met Wanderson kunnen nemen . In de huidige financiële situatie lijkt het mij dat Wanderson teveel kost vooral omdat je (nationaal) goedkopere alternatieven heb . Ik denk dat Wanderson best veel loon/tekengeld kost . Meer dan bijvoorbeeld De Leeuw ...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:00 schreef heiden6 het volgende:
Heerenveen heeft trouwens Bas Dost al binnengehaald, zullen dus De Leeuw niet ook nog willen.
Dat is geen serieuze concurrent.quote:
Ik vraag het me af. Da's wel een financieel gezonde en club en bovendien is ie daar verzekerd van een basisplaats.quote:
Financiëel gezond wel, maar het blijft een arme club natuurlijk. En bij Feyenoord zijn zeker genoeg kansen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Da's wel een financieel gezonde en club en bovendien is ie daar verzekerd van een basisplaats.
Hij is 23, maar met die voetballers weet je het nooit, zou zomaar kunnen dat hij al getrouwd is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:08 schreef Winner_Taco het volgende:
En hij komt van Veendam . Dus MOCHT hij in Heerenveen tekenen hoeft hij qua reisafstand niet te verhuizen ook voor zover dat een issue is (gezin ,kinderen etc)
Natuurlijk is het meer, ik schat dat het tekengeld al rond 1 miljoen lag en qua salaris tegen het miljoen aan. Ik denk dat je geen inzicht hebt in de verhoudingen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het hoger. Maar ik vraag me dan af of het blijkbaar meer is dan die andere twee bij elkaar?
Ik zeg niet dat ze falen, ik zeg dat ze Feyenoord niet beter maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:15 schreef Happel het volgende:
Lekker makkelijk om nu er nu al vanuit te gaan dat Schaken en Auassar zullen falen. Zal wel iets des Feijenoord zijn om spelers af te kraken, voordat ze tegen een bal geschopt hebben.
En er zal vast wel een gedachtegang zitten achter de aanschaf van zulke spelers. Alweer simpel gedacht om er vanuit te gaan dat daar totaal geen gedachtegang achter zit.
Ja, schaken als RW en Auassar als LB. Maar dan gaan we weer door met die 4-3-3quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:15 schreef Happel het volgende:
Lekker makkelijk om nu er nu al vanuit te gaan dat Schaken en Auassar zullen falen. Zal wel iets des Feijenoord zijn om spelers af te kraken, voordat ze tegen een bal geschopt hebben.
En er zal vast wel een gedachtegang zitten achter de aanschaf van zulke spelers. Alweer simpel gedacht om er vanuit te gaan dat daar totaal geen gedachtegang achter zit.
Mwah. Lees het Ajax topic eens. Daar hebben ze er ook een handje van. Ook tot mijn grote ergernis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:15 schreef Happel het volgende:
Onzin, ik had geen hoge verwachtingen van bijvoorbeeld Castelen en die heeft het goed gedaan. Maar ja ze komen van VVV en dan kan je er geen reet van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze falen, ik zeg dat ze Feyenoord niet beter maken.
Castelen was ook geen topspeler, maar wel een aardige speler om in de selectie te hebben. Niet elke speler die je haalt hoeft je nieuwe sterspeler te zijn. Maar zulke spelers moet je naar mijn mening niet halen als je elk dubbeltje om moet draaien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
Onzin, ik had geen hoge verwachtingen van bijvoorbeeld Castelen en die heeft het goed gedaan. Maar ja ze komen van VVV en dan kan je er geen reet van.
Gaan we nu FM en dit topic mixenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is 23, maar met die voetballers weet je het nooit, zou zomaar kunnen dat hij al getrouwd is.
Persoonlijk zou ik het als een voordeel zien om daar weg te gaan.
Doet me denken aan dit bericht wat ik in Football Manager kreeg:
[ afbeelding ]
Klopt, inprincipe waren Bosvelt etc. ook allemaal geen top-spelers voor ze bij ons kwamenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gaan we nu FM en dit topic mixen![]()
Maar Dordrecht is dan idd een betere regio zo tegen Rdam aan![]()
Castelen is geen topspeler maar binnen de huidige selectie was hij dat wel geweest . Geef die gasten van VVV nou maar eerst een kans voor je klaar staat met je oordeel
Onze grote vriend De Zeeuw hebben ze ook voor een paar ton opgepikt .quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Klopt, inprincipe waren Bosvelt etc. ook allemaal geen top-spelers voor ze bij ons kwamen
Volgend jaar out Landzaat, Hofland, De Cler, Hagary, De Guzman, Bruins, Schet en Makaay?quote:Feyenoord besluit seizoen met oefenzege in Alblasserdam
Feyenoord heeft donderdagavond het seizoen 2009/2010 afgesloten met een 1-5 overwinning op vv Alblasserdam. Roy Makaay, die na afloop van de competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen al afscheid had genomen als profvoetballer, speelde op sportpark Souburgh de laatste wedstrijd uit zijn carrière. Bruno Martins Indi en Shabir Isoufi, die het afgelopen seizoen voor Feyenoord onder 19 uitkwamen, maakten als invaller hun debuut in Feyenoord één.
Scoreverloop:
33’ 0-1 De Guzman
49’ 0-2 Hofland
69’ 0-3 Tomasson
74’ 0-4 De Cler
84’ 1-4 Hofwegen
86’ 1-5 De Guzman
Scheidsrechter: Makkelie
Opstelling Feyenoord: Van Dijk (46’ Darley); Landzaat, Bahia (46’ Ramsteijn), Hofland, De Cler; Van Haaren (60’ Hagary), De Guzman, Bruins; Schet (46’ Martins Indi), Makaay (57’ Isoufi) en Tomasson.
Dan hou je weinig bank over. Ik zou Hofland nog houden, Bruins misschien verhuren.Landzaat misschien, als hij fors wilt dalen qua salarisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:01 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Volgend jaar out Landzaat, Hofland, De Cler, Hagary, De Guzman, Bruins, Schet en Makaay?
Ja precies, maar zoals de situatie nu is hebben alleen Hofland, De Cler en Bruins toch een doorlopend contract nog?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dan hou je weinig bank over. Ik zou Hofland nog houden, Bruins misschien verhuren.Landzaat misschien, als hij fors wilt dalen qua salaris
Die Schet/Makaay/De Guzman gaan inderdaad sowieso weg en Hagary weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja precies, maar zoals de situatie nu is hebben alleen Hofland, De Cler en Bruins toch een doorlopend contract nog?
Klopt, we hebben ook materiaal nodig dat kan invallen wanneer nodig. Je kan moeilijk iedereen die niet goed genoeg is voor het eerste wegdoen. Een bank met enkel jeugd-spelers is ook niksquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef Happel het volgende:
Sowieso moeten we niet toe willen naar een team van alleen maar topspelers. Net als Twente, PSV en Ajax hebben we twee of drie echte uitblinkers nodig in het team. De rest dient alleen maar in dienst van die spelers te spelen. Geen schande dat er daarom spelers worden gehaald, die het team aanvullen.
Volgens mij deed Erasmus het wel naar behoren bij Excelior dus mag het wel hopen. Anders zie ik de reden niet om ze bij Excelsior te laten voetballen als je ze later geen kans geeft in het eerstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:59 schreef heiden6 het volgende:
Zou Erasmus volgend seizoen een kans krijgen in het eerste?
quote:Feyenoord Academy verkozen tot beste jeugdopleiding
Geschreven op 2010-05-14 om 15:43 | Bekeken: 577 | Reacties: 9 | Bron: Feyenoord.nl | Foto: OrangePictures.nl
Feyenoord Academy heeft vrijdagmiddag de Rinus Michels Award voor de beste jeugdopleiding van Nederland gewonnen. De Rotterdamse club werd tijdens het jaarlijkse Nederlandse trainerscongres onderscheiden in het Koning Willem II Stadion. ‘Dit is voor iedereen die binnen de club bijdraagt aan het opleiden van talent een grote felicitatie waard’, zei Feyenoords Hoofd jeugdopleiding Stanley Brard. ‘Er zijn wel honderd mensen die bijdragen aan ons succes, van full- en parttimers tot vele vrijwilligers. Deze prijs is een dankbetuiging voor hen allemaal.’
De Rinus Michels Award wordt jaarlijks toegekend door de Coaches Betaald Voetbal en de KNVB aan de meest toonaangevende jeugdopleiding van Nederland. Het was de eerste keer dat de jeugdopleiding van Feyenoord deze onderscheiding kreeg. De Rotterdamse club viel de eer te beurt onder meer vanwege de innovatie binnen de opleiding, de uitstekende prestaties van de jeugdelftallen en het hoge aantal Feyenoorders dat deel uitmaakt van de nationale jeugdelftallen. ‘Dat wij zijn onderscheiden is een enorme stimulans’, zei Brard. ‘Maar wij gaan door. De eisen binnen de opleiding worden hoger. Het plafond moet verder omhoog.’
De rol die de jeugdopleiding binnen Feyenoord speelt wordt de laatste jaren elk seizoen zichtbaarder. De eerste selectie van de Rotterdamse club bestaat steeds meer uit zelfopgeleide spelers. Tijdens het afgelopen seizoen waren A-junioren Stefan de Vrij, Bart Schenkeveld en Luc Castaignos de laatste jeugdspelers die de overstap van Varkenoord naar De Kuip maakten. ‘De eerste doelstelling is het afleveren van talent aan het eerste elftal’, zei Brard. ‘Wat dat betreft gaat het inderdaad niet slecht.’
Naast een onderscheiding voor Feyenoords jeugdopleiding viel Leo Beenhakker ook in de prijzen. Feyenoords technisch directeur kreeg tijdens het congres de Oeuvreprijs uitgereikt voor zijn indrukwekkende staat van dienst en verdiensten voor het Nederlands voetbal.
Beenhakker is bezig aan zijn vierde dienstverband bij Feyenoord, waar hij eerder al werkzaam was als jeugdtrainer (1976-1978), hoofdtrainer (1997-2000) en interim-trainer (2007). Als hoofdtrainer bezorgde hij de Rotterdamse club in 1999 de laatste landstitel tot dusver.
Het was slechts een van de vele prijzen in de lange carrière van Beenhakker, die ook tot drie keer toe landskampioen werd met Real Madrid en twee keer met Ajax. Beenhakker werkte verder onder meer bij Real Zaragoza, het Nederlands Elftal, Grasshopper, het nationale elftal van Saudi-Arabië, Clube América, Chivas, Vitesse, het nationale elftal van Trinidad en Tobago. Voordat hij in dienst trad bij Feyenoord was Beenhakker werkzaam als bondscoach van Polen.
Of wel, en hem bij de eerstvolgende Feyenoord - Twente de hel van z'n leven bezorgen. Overigens heeft ie al gezegd uit Nederland weg te willen, als ie alsnog bij Twente tekent mogen z'n enkels kapot.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik mag toch hopen dat de Guzman niet naar Twente vertrekt
Nou als ik zijn interview op Radio Rijnmond hoor dan weet ik nog niet of hij wel naar het buitenland gaat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of wel, en hem bij de eerstvolgende Feyenoord - Twente de hel van z'n leven bezorgen. Overigens heeft ie al gezegd uit Nederland weg te willen, als ie alsnog bij Twente tekent mogen z'n enkels kapot.
Dat zou onvergeefelijk zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou als ik zijn interview op Radio Rijnmond hoor dan weet ik nog niet of hij wel naar het buitenland gaat.
Dat zeiden we vorig jaar ook (lees: je weet het gewoon nog niet).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ie niet naar het buitenland gaat kan ie net zo goed hier blijven. Waarom zou je naar Twente gaan? Die stellen straks ook niks meer voor als Ruiz vertrekt
Voor mij ook, dat zou echt een dolk in de rug zijn van Feyenoord.quote:
Mocht het waar zijn dan zou ik zeggen: Doen!quote:'Fenerbahçe wil Ron Vlaar naar Turkije halen'
Ron Vlaar kan zijn carrière mogelijk in Turkije vervolgen. Volgens de regionale krant van Istanbul, Istanbul Gazetesi, heeft Fenerbahçe interesse in de 25-jarige verdediger van Feyenoord die dit seizoen zeer sterk speelde. De Turkse topclub zou zo'n 12,5 miljoen euro over hebben voor Vlaar.
De Turken hebben goede ervaringen met Feyenoorders. Pierre van Hooijdonk speelde twee jaar voor de Turkse ploeg en werd in beide jaren kampioen. Pi-Air maakte 32 goals in 59 wedstrijden. Fenerbahçe verwacht dat door de financiële situatie bij Feyenoord de club akkoord zal gaan met het geboden bedrag. Feyenoord zou met de mogelijke overgang van Vlaar een mooi bedrag overhouden, alleen mag het daarvan geen nieuwe spelers kopen. Al het binnenkomende transfergeld wordt in het saneren van de schuld gestoken.
Vlaar genoot ook al interesse van Werder Bremen en Bolton Wanderers.
Dat komt meer in de buurt ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn dan zou ik zeggen: Doen!
Je moet niet elke cent direct in de schulden stoppen. Wel een groot deel natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef MB23 het volgende:
12,5 miljoen, hoeveel houden we daar van over om schulden af te lossen?
Van Vlaar komt 25% bij Feyenoord terecht geloof ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef MB23 het volgende:
12,5 miljoen, hoeveel houden we daar van over om schulden af te lossen?
Volgens mij gewoon 75 %, dat AZ 50%-verhaal is echt nergens bevestigd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Vlaar komt 25% bij Feyenoord terecht geloof ik.
Geen schulden is geen rente is sneller al die shit af betalen waardoor investeerders weer spelers voor je kunnen kopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet niet elke cent direct in de schulden stoppen. Wel een groot deel natuurlijk.
Daar moet je juist vanaf.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:32 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Geen schulden is geen rente is sneller al die shit af betalen waardoor investeerders weer spelers voor je kunnen kopen.
Hmm.... hoe zou zoiets de wereld in komen dan hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon 75 %, dat AZ 50%-verhaal is echt nergens bevestigd.
Er komen zoveel verhalen de wereld in.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.... hoe zou zoiets de wereld in komen dan hè?
Ik zie Feyenoord wel in staat om zo'n kutdeal te hebben gemaakt.
Is het weleens ontkend dat er zo'n regeling met AZ bestaat?
quote:Feyenoord eist via FIFA 350.000 euro van Cardiff City
ROTTERDAM - FIFA stapt naar de wereldvoetbalbond FIFA. De Rotterdamse club meent van Cardiff City nog 350.000 euro tegoed te hebben. Dat meldt het AD. Dat bedrag is het laatste deel van de vergoeding voor oud-Feyenoord-verdediger Glenn Loovens, die in 2008 van Cardiff City naar de Schotse topclub Celtic verkaste.
Doordat de club uit Wales ondanks herhaalde verzoeken uit de Kuip niet heeft gereageerd, heeft Feyenoord de wereldvoetbalbond FIFA ingeschakeld.
Loovens verruilde in 2008 Cardiff voor Glasgow. Celtic had drie miljoen euro over voor de verdediger. Iets minder dan een kwart was voor Feyenoord. Een deel werd keurig naar Rotterdam overgemaakt, maar op het restant waarop de Rotterdamse club recht heeft - 350.000 euro - wacht Feyenoord nu al ruim acht maanden.
Cardiff reageerde volgens jurist Joris van Benthem niet op brieven, faxen en verzoeken tot betaling. Om die reden is de FIFA ingeschakeld. Feyenoord heeft de tonnen transfergeld hard nodig. De club zit opgezadeld met een miljoenenschul en kan het zich niet permitteren een bedrag van 3,5 ton langer op de rekening van een andere club te laten staan.
quote:'Akpala in beeld bij Feyenoord'
15 mei 2010
Volgens de website Footgoal.net zou Feyenoord belangstelling hebben voor Joseph Akpala. Volgens de website zou hij Makaay moeten opvolgen. De Nigeriaanse aanvaller komt uit voor Club Brugge, maar heeft onder Adrie Koster geen basisplaats. De 23-jarige spits van 1m85 kwam in 2008 over van Charleroi en speelde vijf interlands voor het nationale elftal van Nigeria. Hij heeft een contract tot 2013 bij Club Brugge.
Niet als hij 17 is, wel als hij al 23 isquote:
In het artikel staat dat ie nauwelijks een basisplek heeft. Als bij die 25 wedstrijden 15 invalbeurten van 10 minuten zaten zou het nog meevallen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Niet als hij 17 is, wel als hij al 23 is
Wilt toch ook wel eens voorkomen dat je dan teken-geld moet betalen aan de speler/zaakwaarnemer?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:17 schreef Ritmo het volgende:
Die kost niet eens meer een paar ton, die is gratis nu.
Is altijd zo, niet 'wel eens'quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wilt toch ook wel eens voorkomen dat je dan teken-geld moet betalen aan de speler/zaakwaarnemer?
http://www.spitsnieuws.nl(...)ampioen_in_2014.htmlquote:Feyenoord kampioen in 2014
Over vier jaar kan er in Rotterdam eindelijk weer een kampioenschap van Feyenoord gevierd worden. Een Champions League-winst zal de club echter nooit meer gaan meemaken. Dat zijn de conclusies van een zogenaamde 'soccernomische analyse' van economen. Daarbij werd gekeken naar het verband tussen de begroting van een club en de plaats op de ranglijst aan het eind van een seizoen.
Volgens die analyse had Feyenoord afgelopen seizoen 15 procent kans om landskampioen te worden. Dat zou betekenen dat de club eens in de zes à zeven jaar de schaal pakt. De economen denken dat dat in 2014 weer gaat gebeuren.
De Champions League is echter te hoog gegrepen. Bij de analyse werd gekeken naar de glorietijd van Feyenoord van 1955 tot 1974 toen de club groot werd door slim transferbeleid. Omdat clubs als Manchester United en Real Madrid tegenwoordig begrotingen hebben die vijf tot tien keer zo groot zijn als die van Feyenoord zit een Europese titel er volgens de economen nu niet meer in.
quote:Jordy Clasie verhuurd aan Excelsior
Jeugdspeler Jordy Clasie speelt volgend seizoen op huurbasis in het shirt van de kersverse Eredivisionist Excelsior. De club uit Kralingen neemt de middenvelder tijdelijk over van Feyenoord. De Stadionclub zal nog meer spelers tijdelijk laten verhuren aan Excelsior. Dit jaar kwamen onder andere Kamohelo Mokotjo, Tim Vincken, Luis Pedro en Norichio Nieveld als huurlingen voor de Kralingers uit.
De 18-jarige jeugdinternational Jordy Clasie tekende vorig jaar zijn eerste profcontract voor Feyenoord. De linkermiddenvelder ziet de verhuur als een tussenstap. 'Het is een tussenstap, die op dit moment het beste voor mij is. De concurrentie bij Feyenoord op het middenveld is namelijk moordend', zo vertelt Clasie zelf.
Clasie maakt sinds 2000 deel uit van de jeugdopleiding van Feyenoord en speelt dit seizoen als linkermiddenvelder in Feyenoord O/19. Daarnaast maakt de van het Haarlemse EDO afkomstige eerstejaars A-junior deel uit van het Nederlands elftal voor spelers onder de negentien jaar.
Hij heeft dit seizoen 6 keer gescoord in 29 wedstrijden zie ik, het is ook nliet echt een killer hè.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef blueangel_ het volgende:
Vergeet dat verhaal van Akpala maar hoor. Wij hebben er 2 jaar geleden 3 miljoen voor betaald, en gaan 'm zeker niet onder de prijs verkopen. Deze winter kon hij trouwens nog voor 6 miljoen naar Rusland
Akpala was vorig seizoen onze topschutter, en het seizoen daarvoor topschutter van de competitie (bij Charleroi dan nog)quote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen 6 keer gescoord in 29 wedstrijden zie ik, het is ook nliet echt een killer hè.
Blijkbaar heeft Club Brugge geld zat dan, als ze een bod van 6 miljoenb afwijzen. Of wilde hij zelf niet?
Bruins verkopen , voor 5 miljoen moet dat lukken . Ver wegquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Bruins naar Excelsior terugschoppen, misschien hebben ze er daar nog wat aan.
Maar bij Bruins heb ik nog wel het idee dat het wat word, weet niet waarom want ik ben absoluut geen fan van hemquote:Op maandag 17 mei 2010 03:46 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Bruins verkopen , voor 5 miljoen moet dat lukken . Ver weg
Castaignos, Biseswar en Bruins denk ik niet hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 13:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat de volgende spelers naar Excelsior gaan volgend jaar.
Darley
Leerdam
Schenkeveld
En misschien Castaignos, Biseswar en Bruins wel.
Kan je beter Erasmus daar laten denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:09 schreef heiden6 het volgende:
Biseswar gaat echt niet naar Excelsior, en Bruins ook niet.
Castaignos zie ik nog wel gaan, hangt er vanaf of Erasmus terugkomt en of er evt. nog een spits komt.
Maar wie wou je dan bij onszelf voorin neerzetten?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:13 schreef Winner_Taco het volgende:
Doe maar Castaignos jaartje lekker bij Exelsior ballen . En dan Erasmus erbij . Die heb 11x gescoord bij Exelsior das best netjes in 26 wedstrijden .
En als grote vriend Castaignos nou de sterren van de hemel speelt dan fixen ze maar via een clausule dat die altijd terug kan komen.
Beetje grote stap jeugd meteen vaste waarde in het eerste denk ik
Erasmussie samen met vriend Cisséquote:Op maandag 17 mei 2010 13:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar wie wou je dan bij onszelf voorin neerzetten?
Hij was verhuurd dus zou toch sowieso terugkerenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
Beenhakker praat met Excelsior-uitblinker
ROTTERDAM - De enige speler van het gepromoveerde Excelsior die in aanmerking komt voor een overgang naar Feyenoord is Kamohelo Mokotjo. De Zuid-Afrikaan, uitblinker in het duel met Sparta gister, heeft binnenkort een gesprek met Leo Beenhakker. Aldus het AD.
,,Van hem hoor ik wel wat hij met mij wil. Door deze promotie komt er nu ook de mogelijkheid om eredivisie met Excelsior te spelen", zegt Mokotjo.
,,Ik heb het hier geweldig naar mijn zin en de prestatie in zo'n knotsgekke wedstrijd is uiteraard voor mij een hoogtepunt. Wat er volgend seizoen met mij gaat gebeuren, wacht ik gewoon af.''
Als die gratis en fit is meteen doenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, en laten we Slory ook terughalen, die is immers weer gratis
Volgens dit artikel mag ook Erasmus weg bij Feijenoord?quote:Pedro: 'Ik heb nog een contract dat gerespecteerd moet worden'
Geschreven op 2010-05-17 om 17:42:58 | Bekeken: 1267 | Reacties: 22 | Foto: OrangePictures | Bron: Soccernews.nl
Soccernews sprak op 'the day after' met Luis Pedro, Kermit Erasmus en Salvador de Miranda, zaakwaarnemer van beide, over onder andere het kampioenschap, de toekomst, de slechte begeleiding van Feyenoord, Zuid-Afrika en meer. Bij deze een voorpublicatie, het volledige interview verschijnt later deze week online.
Erasmus werd zondag door Excelsior-trainer Alex Pastoor enigszins verrassend op papier opgesteld als middenvelder. "Ik speelde meer vanaf rechts, in een vrije rol", vertelt Eramsus. "Ik had de ruimte om in elk gat te duiken, de bal op te eisen en diep te gaan. Dat is ook mijn speelstijl, ik heb geen vaste positie nodig."
Na 69 minuten werd de Zuid-Afrikaans international vervangen door Pedro, die een kwartier later Excelsior de grootste kans van de wedstrijd bezorgde. Na een individuele actie werd de Nederlands jeugdinternational onreglementair afgestopt door Sparta-doelman Cor Varkenvisser: strafschop.
Als de strafschop werd benut, moest Sparta twee keer scoren. Dan denk je dat de promotie binnen is? Pedro: "Nee, op dat moment dacht ik: ik wil hem nemen, maar de aanvoerder koos voor Fernandez. Als hij scoort dan zijn we eigenlijk door, maar tot mijn verbazing miste hij hem gewoon. Ik dacht: wat is dit allemaal! Nou ja, verlengen."
Het liep anders: "Poepon kopt hem in het doel, dat verzin je niet. Daarna de aftrap, lange bal, Leen (Van Steensel, red.) kopt hem terug, Fernandez neemt hem aan en hij zit erin. Toen was het klaar en kwam de ontlading. Het valt niet uit te leggen wat er toen allemaal gebeurde."
Met de 26-jarige Van Steensel als oudste speler in de selectie, werden er geen wonderen verwacht van het onervaren Excelsior. Maar: elk nadeel heeft zijn voordeel: "Iedereen begrijpt elkaar en accepteert elkaars fouten zowel binnen als buiten het veld. Niemand denkt dat hij beter is dan een ander", legt Erasmus uit. "Ik kwam er in januari bij en ik merkte dat het een hele goede selectie was", vulde Pedro aan.
Pedro kwam in januari op huurbasis over van Feyenoord. Erasmus werd al vanaf de zomer door de Stadionclub uitgeleend. Beide hebben een contract tot medio 2011, maar mogen vertrekken bij Feyenoord. "Het is een situatie waar beide spelers weg moeten, maar nog een contract hebben", vertelt De Miranda. "Je weet dan: oké prima als ik weg moet, maar ik heb nog wel een contract dat gerespecteerd moet worden. In principe is het aan Feyenoord om een financiële oplossing te zoeken."
Momenteel is er geen concreet contact met andere clubs. "Wij zoeken een sportieve oplossing, ze willen gewoon spelen. Waar? Zo hoog mogelijk en bij een club die bij hen past. Als het in Nederland is, is het in Nederland. Ik weet dat Luis (Pedro, red.) graag in Nederland wil blijven. Kermit heeft nog niet echt een keuze gemaakt, maar ik denk dat beide in Nederland nog veel kunnen leren. Vooral op tactisch gebied en ze hebben het naar hun zin hier, dus waarom niet?"
Een club uit de Jupiler League is daarbij voor Pedro niet uitgesloten. "Dat ligt eraan. Ik weet niet hoe het gaat lopen. In de transferperiode gebeuren er soms de meest gekke dingen. Nu is het gewoon rustig, het is pas een dag na de play-offs. Als het de Jupiler League moet worden, dan wordt het gewoon de Jupiler League", aldus Pedro.
Kunnen ze die 3 en een halve ton niet houwe en die maleisische man hierheen sturenquote:Maleisische man moet Cardiff City uit de schuld helpen
Doordat Feyenoord naar de FIFA is gegaan omdat ze nog 350.000 euro voor Glenn Loovens te goed hadden van Cardiff City is de Engelse club nog verder in de schuld gekomen. Een zakenmaken uit Maleisië, Datuk Chan Tien Ghee, wil de club uit de schuld gaan helpen.
Waarom maar 5?quote:Excelsior krijgt maximaal vijf Feyenoorders volgend seizoen
Excelsior promoveerde zondag via de play-offs naar de eredivisie. De Rotterdammers schakelden in de laatste ronde stadgenoot Sparta uit. Het ANP stelde Simon Kelder, algemeen directeur van Excelsior, enkele vragen.
Uitgefeest?
,,Ja, hoor. We zijn weer gewoon aan het werk. Al hebben we zondag een mooi feestje gevierd met z'n allen. Hier hadden we niet echt op gerekend.''
Hoe heeft u de slotfase beleefd?
,,Toen Gyon Fernandez de strafschop miste, dacht ik: dit is het einde. Hij had nog geen bal goed geraakt, maar wilde de strafschop toch nemen. Na het doelpunt van Sparta ging ik er vanuit dat bij ons iedereen in zou storten, maar toch maakten we nog gelijk. Uitgerekend via Fernandez. Dit kan je niet verzinnen. Wat dat betreft zorgen wij wel voor de mooiste scenario's. Twee jaar geleden hielden we AZ al op bizarre wijze van de landstitel, en nu dit.''
Veel mensen zeggen dat de promotie van Excelsior slecht is voor het Nederlandse voetbal. Wat vindt u daarvan?
,,Die opmerkingen ben ik inmiddels wel gewend. Het zal allemaal wel. Met die kreten kan ik niets. We hebben deze wedstrijden gewonnen en zijn daarom terecht gepromoveerd. En bovendien: in de eredivisie hebben we nooit een modderfiguur geslagen. De laatste keer zijn we met 27 punten gedegradeerd. Al weet ik ook wel dat wij vermoedelijk nooit een structurele eredivisieclub zullen worden.''
Jullie werken nauw samen met Feyenoord. Hoe gaat het plaatje er voor komend seizoen wat dat betreft uitzien?
,,Dat gaan we de komende weken eens rustig bekijken. In de wedstrijd tegen Sparta deden zeven spelers in de basis mee van Excelsior zelf. Er staat dus een redelijke basis. We mogen maximaal vijf spelers van Feyenoord gebruiken. We werken al vijftien jaar samen, dus dat komt wel goed. Het zal een zwaar seizoen worden, maar we gaan er met z'n allen hard voor werken.''
Maar dit seizoen hebben ze er toch meer dan 5? Wattamaleo, Nelom, Nieveld, Eramus, Pedro, Mokotjo en dan vergeet ik er vast nog wel een paar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Happel het volgende:
Zijn KNVB-regels. Mogen maar maximaal vijf spelers gehuurd worden.
Veel en veels te groot. Zij zijn bijna kapot na een acuut betalingsprobleem van 7 ton, wij staan nog recht overeind met een betalingsprobleem van miljoenen euro's. Als bedrijven etc. ons kapot wilden maken en hun schulden direct op gingen eisen gingen we ook failliet, maar dat overleef je als bedrijf zijnde zelf niet aangezien je dan een miljoen mensen over je heen krijgt.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Winner_Taco het volgende:
Zou Feyenoord net als Willem II kunnen eindigen ? Of zijn wij daar te groot voor ?
Denk niet dat dat een grote rol speelt.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Veel en veels te groot. Zij zijn bijna kapot na een acuut betalingsprobleem van 7 ton, wij staan nog recht overeind met een betalingsprobleem van miljoenen euro's. Als bedrijven etc. ons kapot wilden maken en hun schulden direct op gingen eisen gingen we ook failliet, maar dat overleef je als bedrijf zijnde zelf niet aangezien je dan een miljoen mensen over je heen krijgt.
Ik denk het eigenlijk wel, wie durft de trekker over te halen en een van de grootste clubs van Nederland af te schieten?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een grote rol speelt.
Elke club kan failliet als de schulden maar hoog genoeg zijn. Ik denk dat Feyenoord net op tijd is begonnen met saneren.
En daar moeten we het dan van hebbenquote:ROTTERDAM MALUKU SQUAD uit ROTTERDAM WAT DAN
Reden:
WIJ GAAN EUROPA IN EN ALLES GAAT WEER KAPOT
Ja, maar dat zijn de echte hoor!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:50 schreef MB23 het volgende:
Op hansiehansie.nl:
[..]
En daar moeten we het dan van hebben
Als je dan (wat) geld krijgt: elk bedrijf.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel, wie durft de trekker over te halen en een van de grootste clubs van Nederland af te schieten?
Maar letterlijk je directeur/medewerkers in gevaar brengt? En geen Rotterdammer meer die je klant nog is.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je dan (wat) geld krijgt: elk bedrijf.
De schulden van Feyenoord zullen toch niet vooral bij de Rotterdamse middenstand zitten lijkt me, maar vooral bij de grotere financiële instellingen. En die vragen echt een faillisement aan als dat voordeliger is. Alleen: dat is het niet. Feyenoord heeft namelijk niet zoveel om te verkopen. De transfersommen van alles met een beetje talent op het veld, zijn deels al als voorschot geïnd middels de talentenpoules. Men heeft géén eigen stadion. Bij een faillissement drogen recette- en sponsorinkomsten op. Kortom: niemand heeft er wat aan als de club ophoudt te bestaan. Schuldeisers hebben vooral baat bij een betalingsregeling die zodanig is dat die kan worden nagekomen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar letterlijk je directeur/medewerkers in gevaar brengt? En geen Rotterdammer meer die je klant nog is.
quote:'Naast Mokotjo krijgt ook Ribeiro in de zomer een kans bij Feyenoord'
Kamohelo Mokotjo is niet de enige speler van Excelsior die in beeld is om terug te keren naar Feyenoord. De Kuip-bewoners denken ook aan de terugkeer van Jerson Ribeiro, die evenals Mokotjo een goed seizoen achter de rug heeft. Dat meldt De Telegraaf.
Het bericht is opvallend, aangezien de 22-jarige Ribeiro in maart nog te horen kreeg dat Feyenoord zijn aflopende contract niet zou verlengen. De geboren Rotterdammer zat echter niet bij de pakken neer en wist zich toch weer in de kijker te spelen van Mario Been en co.
Al eerder werd bekend dat de negentienjarige Mokotjo een kans zou krijgen bij Excelsiors grote buurman en mogelijk volgt Ribeiro zijn voorbeeld. Naar verluidt is men bij Feyenoord met name onder de indruk geraakt van de schotkracht van Ribeiro, die eerder een jaar werd uitgeleend aan FC Dordrecht.
Maar toch vreemd, dat er in maart nog gezegd wordt dat z'n contract niet verlengd wordt en dat hij nu ineens "een goed seizoen" achter de rug heeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Viel me zondag ook al op, hij heeft een aardig schot in de benen!
Stukje dateert van oktober 2005.quote:Feyenoord heeft de stage van de Nigeriaanse jeugdinternational Dele Adeleye beëindigd. De jonge Adeleye zou enkele weken stage lopen, maar trainde uiteindelijk slechts één dag mee met de beloften. Daarna meldde de verdediger zich ziek en vervolgens weigerde hij mee te trainen met de selectie van Erwin Koeman. ‘Als zo'n jongen niet bereid is om mee te trainen met Feyenoord één hebben wij geen interesse meer’, aldus technisch directeur Mark Wotte.
Aan de weigering van Adeleye lagen ook financiële wensen ten grondslag, zo verduidelijkt Wotte: ‘ Zijn zaakwaarnemer wilde garanties voordat hij mee ging trainen. Wij gaan daar niet aan meewerken, zeker niet daar deze speler door zijn leeftijd voorlopig nog niet in Europa mag voetballen.’
Inmiddels is Adeleye opgedoken bij stadgenoot Sparta.
Die speelt de ene week geweldig en de volgende als Bruno Basto..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:31 schreef Steven184 het volgende:
Adeleye niks voor ons als opvolger voor Vlaar
quote:Feyenoorders onderuit met Jong Oranje
Jong Oranje heeft dinsdagavond een kansloze nederlaag geleden in en tegen Portugal. De ploeg van KNVB-coach Cor Pot keek tijdens het oefenduel al bij de rust tegen een 3-0 achterstand aan en ging uiteindelijk met 3-1 onderuit. Ajacied Siem de Jong tekende in de tweede helft voor de enige Nederlandse treffer. Pot liet de Feyenoorders Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Diego Biseswar in de basis starten. Fer en Biseswar kwamen een kwartier voor tijd naar de kant, Wijnaldum maakte de negentig minuten vol.
quote:Oranje O/19 begint EK-kwalificatietoernooi met gelijkspel
Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar is het EK-kwalificatietoernooi in eigen land dinsdag begonnen met een doelpuntloos gelijkspel tegen de leeftijdsgenoten uit Slovenië. Bruno Martins Indi, die zich maandag aansloot bij de selectie van Oranje O/19, begon direct in de basis in het elftal van KNVB-coach Wim van Zwam, evenals de Feyenoorders Bart Schenkeveld, Jordy Clasie, Ricky van Haaren en Luc Castaignos.
quote:Stadion Feijenoord heeft het beste veld van de eredivisie
Stadion Feijenoord had volgens de aanvoerders van alle achttien clubs het afgelopen seizoen het beste veld van de eredivisie. Deze verkiezing is in 2008 in het leven geroepen door Vereniging van Contractspelers (VVCS). Afgelopen seizoen gaven alle aanvoerders van de eredivisie-clubs na elke wedstrijd een beoordeling van het veld waarop gespeeld werd. Het veld in De Kuip werd ruim boven het gemiddelde beoordeeld en liet daarmee de nummer één van vorig jaar, het Philips Stadion, achter zich.
‘De jongens die dagelijks aan het veld werken zijn ontzettend trots’, liet Rico Salomons, als Hoofd Gebouwbeheer Stadion Feijenoord eindverantwoordelijk voor de staat van het veld, weten als eerste reactie. ‘Ze zijn gek van het veld en bewerken het met liefde. Dit is voor ons allemaal een prachtige bekroning.’
Uit handen van Danny Hesp, voorzitter van de VVCS, kreeg het complete grasteam, bestaande uit Salomons, Remy de Milde, Abdoel Boetahar, Ben van Krimpen en Henk Sterrenberg, onlangs het officiële certificaat overhandigt. ‘We werken hard om elke twee weken de spelers van Feyenoord een perfect veld aan te bieden’, zei Salomons. ‘Dat is ons hoofddoel. Deze onderscheiding is iets extra’s, maar werkt wel stimulerend. We zullen er alles aan doen om deze positie in de toekomst vast te houden.’
Man, er komt nog een CL-finale aan en een WK.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef Feyenoordlife het volgende:
Ben de zomerstop nu al weer zatKom maar op met die Europese tripjes!
quote:Kortere vakantie voor Cissé, De Vrij en Leerdam
De voorbereiding op het nieuwe seizoen begint voor Stefan de Vrij en Kelvin Leerdam een week voor de eerste training van Feyenoord. Ook Sekou Cissé moet zijn vakantie inkorten. De Vrij onderging afgelopen week in het Erasmus Medisch Centrum een knieoperatie, waarbij een scheurtje in de meniscus werd gerepareerd. Leerdam kreeg een buikwandversteviging aangemeten in het Rotterdamse ziekenhuis. 'Beide ingrepen zijn geslaagd en de jongens zullen gewoon in kunnen stromen als we eind juni weer gaan trainen', zei René Dannenburg, coördinator van de medische staf, op de Feyenoord-website.
De Vrij en Leerdam melden zich eerder in De Kuip om helemaal fit te zijn voor de eerste training. Dat geldt ook voor Cissé, die speciaal schoeisel kreeg aangemeten om verlost te worden van zijn teenklachten. 'Daarmee wordt de teen geïmmobiliseerd om het herstel zo veel mogelijk te bevorderen', aldus Dannenburg. 'Sekou, Stefan en Kelvin hebben een iets kortere vakantie', zei de coördinator van de medische staf van Feyenoord. 'Ongeveer een week voor de eerste training melden zij zich weer op de club, zodat ze vanaf 27 juli bij de groepstraining aan kunnen sluiten.'
CL finale vind ik nog wel interessant, WK boeit me weinig. Zijn natuurlijk wel wat leuke wedstrijden, maar met het NL-elftal heb ik vrij weinig. Maar het WK is altijd wel gezellig, wat drinken en bbq'enquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Man, er komt nog een CL-finale aan en een WK.
Ben blij dat ik even van dat troosteloze voetbal van ons af ben.
Heel het WK-sfeertje is heerlijk, met de BBQ idd, goed weer en bier.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
CL finale vind ik nog wel interessant, WK boeit me weinig. Zijn natuurlijk wel wat leuke wedstrijden, maar met het NL-elftal heb ik vrij weinig. Maar het WK is altijd wel gezellig, wat drinken en bbq'en![]()
Maar doe mij toch maar gewoon Feyenoord, aftellen naar 27 juni!
Sterkte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:58 schreef TC03 het volgende:
Ik heb de laatste twee weken van juni tentamens, ik wil dood.![]()
![]()
Bij mij hebben ze de diploma uitreiking tijdens het WK gepland en mijn intake gesprek op mijn nieuwe school ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sterkte.Zou per wet verboden moeten worden, tentamens tijdens EK's en WK's.
Maar tijdens een belangrijke wedstrijd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze de diploma uitreiking tijdens het WK gepland en mijn intake gesprek op mijn nieuwe school ook.
Kunnen ze mooi bij die 3 gratis wedstrijden doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgt Gio naast die oefenpot van Feyenoord ook nog een speciale wedstrijd met een Gio favorites team tegen oud Feyenoord of iets degelijks ? Als Cocu Overmars en Bergkamp zo iets krijgen verdient Van Bronkhorst het ook.
Die wedstrijd tegen Mallorca zal sowieso wel gratis zijn, heb namelijk een heel sterk vermoeden dat dit gewoon de openingswedstrijd wordt en dat die opgedragen wordt aan Gio.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:57 schreef MB23 het volgende:
Ik ben vrij tijdens het hele WK. Of ik daar nou zo blij mee moet zijn weet ik niet, want ik heb kans op een BSAHad liever nog wat meer tijd gehad.
[..]
Kunnen ze mooi bij die 3 gratis wedstrijden doen.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
De schulden van Feyenoord zullen toch niet vooral bij de Rotterdamse middenstand zitten lijkt me, maar vooral bij de grotere financiële instellingen. En die vragen echt een faillisement aan als dat voordeliger is. Alleen: dat is het niet. Feyenoord heeft namelijk niet zoveel om te verkopen. De transfersommen van alles met een beetje talent op het veld, zijn deels al als voorschot geïnd middels de talentenpoules. Men heeft géén eigen stadion. Bij een faillissement drogen recette- en sponsorinkomsten op. Kortom: niemand heeft er wat aan als de club ophoudt te bestaan. Schuldeisers hebben vooral baat bij een betalingsregeling die zodanig is dat die kan worden nagekomen.
Dat is al bevestigd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:02 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Mallorca zal sowieso wel gratis zijn, heb namelijk een heel sterk vermoeden dat dit gewoon de openingswedstrijd wordt en dat die opgedragen wordt aan Gio.
Volgens mij ben je het dan juist wél met me eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:56 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Zolang je de rekeningen kan betalen is er helemaal geen probleem, de schulden bij Feyenoord zijn allemaal langlopend en dan maakt het weinig uit. Willem 2 heeft ook nog langlopende schulden van 4.5 mln maar dat is ook het probleem niet, ze zitten nu in de problemen omdat ze de rekeningen, belasting en salaris e.d. niet meer kunnen betalen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Gert het volgende:
Schuldeisers hebben vooral baat bij een betalingsregeling die zodanig is dat die kan worden nagekomen.
Wat een gejank.quote:Pedro: 'Ze hebben een beetje spelletjes met me gespeeld'
Geschreven op 2010-05-19 om 15:43:14 | Bekeken: 6211 | Reacties: 61 | Foto: OrangePictures | Bron: Soccernews.nl
Vandaag deel II van het uitgebreide interview met Luis Pedro, Kermit Erasmus en, zaakwaarnemer van beiden, Salvador de Miranda. Hierin spreekt Pedro over zijn imago van 'probleemkind' bij Feyenoord en de slechte communicatie met zijn club: "Ze hebben een spelletje met me gespeeld." Erasmus over het land Zuid-Afrika, zijn ervaringen met de nationale ploeg en de rol van Feyenoord bij het mislopen van het WK: "Ik heb geen eerlijke kans gehad" en meer. Lees hier deel I.
Pedro werd in januari door Feyenoord verhuurd aan Excelsior en had met tien doelpunten uit zeventien wedstrijden direct een goede serie. Daarna verloor de twintigjarige aanvaller zijn basisplaats. "Ik heb een paar mindere wedstrijden achter elkaar gespeeld. Daarna kreeg iemand anders de kans en kwam ik er niet meer in. Dat is een fase waar je mee om moet leren gaan."
In de voorbereiding van het seizoen trainde de voormalig topscorer uit de landelijke A-jeugd met het eerste elftal mee, maar Feyenoord-trainer Mario Been zag het niet in Pedro zitten. In de daaropvolgende verhuurperiode liet de Stadionclub hem aan zijn lot over. "Ja, dat kun je wel zo zeggen. Met de trainers en Leo Beenhakker heb ik geen enkel contact, alleen met de spelers."
"Ze (Feyenoord, red.) hebben mij dan wel verhuurd, maar met welke gedachte weet ik niet. Als je daarna hoort dat je weg moet, dan heb ik zoiets van waarom hebben ze me dan niet direct aan het begin van het seizoen verhuurd. Dit is geen beslissing van gisteren, dit is al langer bekend en ik vind het jammer dat ze dat achterwege hebben gehouden. Ze hebben een beetje spelletjes met me gespeeld", aldus Pedro.
Erasmus werd vanaf het begin van het seizoen uitgeleend aan Excelsior. In deze periode speelde de negentienjarige Zuid-Afrikaan eerst het WK onder -20 met zijn vaderland. "Dat was een geweldig toernooi voor mij. We hebben geschiedenis geschreven met Zuid-Afrika. Nog nooit eerder kwam er een Zuid-Afrikaans jeugdteam bij de laatste zestien. Een mooie ervaring."
Zuid-Afrika overleefde de groepsfase met de Verenigde Arabische Emiraten, Honduras en Hongarije. In de achtste finale was de uiteindelijke winnaar Ghana in de verlenging te sterk voor Bafana Bafana. "De meeste spelers kregen heimwee na een aantal weken en het maakte hen weinig uit of we verder gingen of niet. Ik denk niet dat ze het net zo graag wilden als ik. Mijn doelstelling was om de halve finale te bereiken."
Voor het wereldkampioenschap met onder -20 kreeg Erasmus al eens een invitatie voor de hoofdmacht van Zuid-Afrika. Na zijn optreden op het WK (drie doelpunten in vier wedstrijden) kreeg hij echt een kans van bondscoach Carlos Parreira, alleen Feyenoord werkte tegen. "Hij wilde elke keer dat ik mee ging op trainingskamp, maar Feyenoord wilde me niet laten gaan. Daarom moest ik bij Excelsior blijven."
"Ik heb daardoor geen eerlijke kans gekregen om mezelf te bewijzen", vervolgt Erasmus met een lichte stemverheffing. "Als je het vanuit mijn oogpunt bekijkt is het een eenmalige kans. Ik krijg maar één keer de kans om een WK in mijn eigen land te spelen. Ik ben enorm teleurgesteld, niet door het feit dat ik er niet bij ben, maar door het feit dat Feyenoord me niet heeft laten gaan. Alex Pastoor (trainer van Excelsior, red.) wilde me laten gaan en heeft tegen me gezegd dat ik elke kans om te gaan moet pakken."
Uiteindelijk mocht Erasmus twee weken op trainingsstage met Zuid-Afrika in Brazilië. "Het was een mooie ervaring, maar de teams waartegen we speelden waren van een laag niveau. Teams uit de tweede divisie, derde divisie en soms het tweede elftal van een club. Het was voornamelijk om elkaar te leren kennen en op elkaar ingespeeld te raken."
Lokale spelers kregen veel meer dan twee weken de tijd om automatismen te kweken. "In Zuid-Afrika is de competitie in februari al afgelopen, dus alle spelers konden naar het trainingskamp. Excelsior is niet van mij individueel afhankelijk. Het is niet zo dat ze zonder mij geen wedstrijden winnen. Het is daarom gemeen dat ik geen toestemming heb gekregen om naar het nationale team te gaan. Dat doet pijn", aldus Erasmus.
Met Feyenoord in de financiële problemen en het wereldkampioenschap als de grootste etalage voor voetballers ter wereld stuit het besluit van de club om Erasmus bij Excelsior te houden op onbegrip. "Het is niet slim van Feyenoord", legt De Miranda uit. "Als Erasmus het goed doet daar en ze willen hem toch al kwijt, dan kunnen ze hoger gaan zitten met de prijs. Nu heb je een speler die één teleurgesteld is en twee minder verkoopbaar is omdat hij alleen bij Excelsior heeft kunnen spelen."
In deze was er opnieuw geen enkele vorm van communicatie met de club. "Hij (Erasmus, red.) is ook niet geselecteerd en er is niemand geweest van de club die heeft gezegd: van jammer dat je er niet bij zit en volgende keer beter. Er is totaal geen omkijken naar en dat is sneu. Het zijn mensen, in feiten nog kinderen en die moet je opvangen. Dat hebben we gemist bij Feyenoord. Er is weinig feedback geweest. Ze zijn er wel om de wedstrijden te bekijken, maar je moet er ook zijn om te evalueren. Ze zijn bij Excelsior neergezet en: veel plezier."
"Dat je niet past in de visie van een trainer dat kan, doen we verder niet moeilijk over. Maar de manier waarop het is gegaan, zonder communicatie en zonder enige uitleg. Dat is gewoon jammer. Zeker voor een grote club als Feyenoord met een hele goede jeugdopleiding. Als je geen geld hebt moet je juist met je jeugd werken en niet je jeugd tegenwerken. Het lijkt erop dat ze bepaalde jongens gewoon tegenwerken, zij zijn daar een voorbeeld van", aldus De Miranda.
In het geval van Pedro kan zijn imago bij de club meegespeeld hebben. "Er bestond een beeld dat ik een moeilijke jongen was, die niet wilde luisteren en gewoon deed waar hij zin in had. Ik vind het opmerkelijk dat ze dat zeggen, want zo'n jongen ben ik niet. Ik zeg niet dat ik heel makkelijk ben, ik heb mijn eigen wil en mijn eigen manier van doen. Dat zit ook in mijn spel. In de jeugd kwam ik daar altijd mee weg omdat ik veel scoorde", vertelt Pedro.
"Toen ik bij het eerste kwam kreeg ik met grotere mensen te maken, die hadden de Champions League al gewonnen toen ik nog in de luiers lag. Dat botste af en toe, dat is op zich niet erg want ik heb er van geleerd. Toen ik bij het eerste kwam wilde ik aan iedereen laten zien dat ik kon voetballen. Ik heb mijn enthousiaste op de verkeerde manier gebruikt. Dat is jammer. Ik zou het graag nog een keer willen doen en dan goed, maar die kans krijg ik niet meer."
Door deze situatie verloor de Nederlands jeugdinternational plezier in het voetbal. "Plezier had ik in het begin van het seizoen niet, dat werd een beetje van me ontnomen. Dat had ik ook een beetje aan mezelf te danken. Sinds ik de kans heb gekregen bij Excelsior is het plezier direct teruggekomen. Ik wilde meteen laten zien dat ik geen jonge was zoals Feyenoord beschreef. Ik hou echt van voetballen. Het liefste dat ik doe is voetballen, zo vaak mogelijk en zo lang mogelijk. Dat is bij Excelsior gelukt en ik ben blij dat ik mijn plezier terug heb. Je kan veel geld verdienen, maar als het plezier er niet is…"
Soccernews
Tussen de regels door wordt telkens de suggestie gewekt dat Erasmus weg mag, maar het wordt niet letterlijk gezegd en ik heb er ook niets over vernomen. Beetje vreemd allemaal.quote:
Ik bedoel begeleiding in de fase daarna. Je hoort daar toch altijd over dat het hopeloos was. Net als met begeleiding van buitenlandse spelers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef Ritmo het volgende:
Maar juist de jeugd wint nu prijzen voor de goede begeleiding etc.
Zou wel moeten. Je stalt een speler bij een andere club omdat je wilt dat hij beter wordt en speelminuten krijgt en dan kan je niet zo nu en dan een keer een wedstrijdje volgen van Excelsior en daar je conclusies uittrekken. Nee, dan moet je gewoon goed betrokken zijn met de club om ook te weten wat de inzet is van de spelers op training oidquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef ursel het volgende:
Mja, in theorie is het een gewone verhuur. Als hij aan RKC verhuurt was zou been(hakker) toch ook niet elke maand op de stoep staan?
Je moet idd gewoon een aantal wedstrijden gaan kijken. Ziten Been en Beenhakker b.v. ooit bij Excelsior?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Je stalt een speler bij een andere club omdat je wilt dat hij beter wordt en speelminuten krijgt en dan kan je niet zo nu en dan een keer een wedstrijdje volgen van Excelsior en daar je conclusies uittrekken. Nee, dan moet je gewoon goed betrokken zijn met de club om ook te weten wat de inzet is van de spelers op training oid
Ze zijn eerder achteruit gegaan dan vooruit, de enige die eruit springt is de Vrij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik snap het sowieso niet. Goede begeleiding is inderdaad essentieel om de stap naar het eerste van Feyenoord te maken, en daar komt Feyenoord al jaren tekort. Dat er nu dus alsnog weinig aan wordt gedaan is gewoon idioot. Zoals over Erasmus wordt gezegd, als je hem dan toch kwijt wil, zet hem dan tenminste goed in de etalage. Misschien komen allebei die jongens (nog) tekort voor het eerste, maar ze hebben allebei wel potentie. Zo'n Pedro zal een vrij beperkt salaris hebben, dus moet je er bij houden, want je loopt er weinig risico aan en je kunt er excelsior mooi mee paaien. Erasmus is niet voor niets zolang gezien als toptalent, hij zal alleen wat aanpassingsproblemen hebben; je zou denken dat ze dat wel begrijpen als ze babofiets nu ook zo graag willen houden terwijl hij 17 minuten heeft gespeeld.
Ik vind sowieso ook dat jongens als Fer, Wijnaldum en Biseswar ook niet beter worden van Been/Beenhakker, wat me erg tegenvalt, want ik had hoge verwachtingen van ze.
beenhakker wel bij Sparta - Exelsiorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet idd gewoon een aantal wedstrijden gaan kijken. Ziten Been en Beenhakker b.v. ooit bij Excelsior?
Ik vind dat de talenten te vaak en teveel een terugval krijgen idd. Dat kan een keer een periode, maar bij Wijnaldum b.v. duurde (of duurt) het een heel seizoen en dat is wel te lang.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ze zijn eerder achteruit gegaan dan vooruit, de enige die eruit springt is de Vrij.
Ja maar ze kennen die gassies nu ook he .Dus actie maken is moeilijker nuquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind dat de talenten te vaak en teveel een terugval krijgen idd. Dat kan een keer een periode, maar bij Wijnaldum b.v. duurde (of duurt) het een heel seizoen en dat is wel te lang.
Maar niet alleen talenten ontwikkelen zich soms slecht, ook een goede voetballer als El Ahmadi heeft het moeilijk (gehad) bij ons. Bruins heeft ook nooit die laatste stap gezet, en De Guzman bleef na enkele jaren ook stagneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Als je het zo bekijkt zou geen enkele speler zich kunnen ontwikkelen. Van b.v. Suarez en Ruiz kende iedereen toch ook hun spel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja maar ze kennen die gassies nu ook he .Dus actie maken is moeilijker nu
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik krijg ook het idee dat er wel erg gemakkelijk jeugd wordt weggestuurd die nu nog niet goed genoeg is uit het oogpunt van bezuinigen. Jammer, want 10 van die jochies kosten je evenveel als 1 Hofland op de bank. Een Erasmus als niet-EU-speler daargelaten uiteraard.Mwoah, je moet niet elke 17-jarige die tegen een bal kan trappen bij het eerste halen. Been haalt er al genoeg bij de selectie, als je kan voetballen krijg je echt wel een kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Suarez was 2 jaar terug zelfs nog vooral schwalbe-koning en zeker geen drijvende kracht . Trouwens die wordt ook alweer 24. Ruiz wordt 25 (speelde vorig jaar ook gewoon maar in Gent ) . Wijnaldum wordt pas 20 . Logisch dat ze na afgelopen seizoen ff een terugval hebben, is ook vrij normaal bij dergelijke jonge spelersquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zou geen enkele speler zich kunnen ontwikkelen. Van b.v. Suarez en Ruiz kende iedereen toch ook hun spel?
Precies.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:09 schreef Merkie het volgende:
Wijnaldum op rechts vind ik gewoon niet echt wat eigenlijk, het is een speler die je de ruimte moet geven. Ik zou hem wel eens op 10 willen zien. In ieder geval wat meer naar het midden toe. Hij heeft het inzicht wat mij betreft wel, de wat frivolere aanvallen zijn toch bijna altijd te danken aan Wijnaldum.
We hebben tegen Ajax al gezien dat hij geen bal kan vasthouden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Precies.
Die kan met zijn snelheid en creativiteit echt iets forceren . Maar fysiek is het echt zo een jochie . Tenger als wat en totaal niet in staat zijn man verdedigend uit te schakelen .
Die moet voor de middenlijn helemaal geen ballen hebben want dan gaat het mis .
Mja is ook zijn positie niet dus raar , Volgende stap van Been is Mulder maar in de spits ofzo
Tegen RKC en Roda maakte hij ook al blunders door voor de middenlijn eenvoudig de bal te verliezen .quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We hebben tegen Ajax al gezien dat hij geen bal kan vasthouden.
Ik bedoelde Mulder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Tegen RKC en Roda maakte hij ook al blunders door voor de middenlijn eenvoudig de bal te verliezen .
Aan de andere kant is dat zijn taak helemaal niet . Daar moet een verdediging met opbouwende backs achter staan en een centrale en een controlerende verdedigende middenvelder type De Zeeuw achter staan .
Suarez kan zich 100 % richten op aanvallen en scoren terwijl Wijnaldum net als Makaay en waarschijnlijk alle andere spelers de taak heeft mee te verdedigen .
Kan ik wel begrijpen omdat je eenmaal beperkt ben in je middelen, maar zeur dan niet als die jongen niet het optimale rendement uit zijn spel weet te halen .
Zelfde met Makaay , zette je hem puur en alleen in de spits schiet hij er zo 25 binnen.
Klopt, maar niet zo lang. Zeker niet als je vanaf je 16e al ervaring opdeed in Europa en de eredivisie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Suarez was 2 jaar terug zelfs nog vooral schwalbe-koning en zeker geen drijvende kracht . Trouwens die wordt ook alweer 24. Ruiz wordt 25 (speelde vorig jaar ook gewoon maar in Gent ) . Wijnaldum wordt pas 20 . Logisch dat ze na afgelopen seizoen ff een terugval hebben, is ook vrij normaal bij dergelijke jonge spelers
Die vond ik de 2e seizoenshelft echt niet meer zo goed als in de eerste eigenlijk. Maar na zo'n jaar zo explosief groeien, kan het even wat minder worden. Moet alleen niet het hele komende seizoen gaan duren weer.quote:Fer ontwikkeld zich ook steeds beter .
Mee eens met dat laatste. Waarom krijgt hij Bruins niet aan het voetballen?quote:Trouwens Wijnaldum scoorde vorrig seizoen in 34 wedstrijden 4x en dit seizoen in 31 wedstrijden 4x .
En ook hij is net als Makaay slachtoffer van het systeem . Moet zich met allerlei verdedigende taken bezighouden waar hij miz gezien zijn fysiek en speltechnisch totaal niet op bedacht is .
Moet ook constant de fouten van Bruins corrigeren .Qua resultaat ben ik tevreden maar qua systeem kan ik Been niet echt volgen .
Idd, zo'n Siem de Jong had er bij ons denk ik nog geen 9 gemaakt dit seizoen. Maar het is toch raar dat bij ons die spelers zo veel mee moeten verdedigen, want achterin staat het best aardig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Tegen RKC en Roda maakte hij ook al blunders door voor de middenlijn eenvoudig de bal te verliezen .
Aan de andere kant is dat zijn taak helemaal niet . Daar moet een verdediging met opbouwende backs achter staan en een centrale en een controlerende verdedigende middenvelder type De Zeeuw achter staan .
Suarez kan zich 100 % richten op aanvallen en scoren terwijl Wijnaldum net als Makaay en waarschijnlijk alle andere spelers de taak heeft mee te verdedigen .
Omdat Bruins het niveau niet aankan. Iedereen ziet dat behalve Been schijnbaar . Net als dat je Makaay in de pits moest zetten en niet met zn 33 jaar actief mee laten verdedigen wat hij in zn hele topcarriere nog nergens heeft hoeven doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar niet zo lang. Zeker niet als je vanaf je 16e al ervaring opdeed in Europa en de eredivisie.
[..]
Die vond ik de 2e seizoenshelft echt niet meer zo goed als in de eerste eigenlijk. Maar na zo'n jaar zo explosief groeien, kan het even wat minder worden. Moet alleen niet het hele komende seizoen gaan duren weer.
[..]
Mee eens met dat laatste. Waarom krijgt hij Bruins niet aan het voetballen?
Ik dacht ook ff Henk ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef HaagsPietje het volgende:
schrok me de tering toen ik vanmiddag op teletekst las dat oud-feyenoorder Vos was overleden......
....maar bleek een andere te zijn van 63 jaar....
wat natuurlijk niet minder erg is, maar goed.
R.I.P.
Dat waren Acuna en van Persie toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:50 schreef Winner_Taco het volgende:
Die was toch aangevallen bij jong ajaks ? Of was dat Peter v Vossen ?
quote:Julio Ricardo Cruz denkt aan stoppen
Het ziet ernaar uit dat Julio Ricardo Cruz zijn voetbalcarrière wil beëindigen. De aanvaller van Lazio Roma heeft het hele seizoen al last van lichte blessures en kan zijn oude niveau niet meer halen. Hij vraag zich af of doorgaan nog wel zin heeft. Dat meldt zijn zaakwaarnemer aan de Italiaanse website Calciomercato. "Hij heeft het hele seizoen al last van lichte blessures en een chronische pijn in zijn rug. Zoals het er nu voorstaat lijkt het erop dat hij een punt zet achter zijn voetbalcarrière. Het is afwachten hoe de zaken zich verder ontwikkelen", zegt zaakwaarnemer Jorge Cyterzspiller.
Dit seizoen kwam de 35-jarige Argentijn tot 25 wedstrijden voor Lazio Roma. Hij wist hierin vier keer het net te vinden. Bij Lazio kwam de aanvaller aan het begin van het seizoen binnen. Zijn vorige werkgever Internazionale liet hem transfervrij vertrekken. Cruz kent ook een verleden in Nederland. Van 1997 tot en met 2001 was hij in dienst van Feyenoord. Hier wist hij met de Rotterdammers in 1999 de landstitel te winnen. Hij kwam voor de club uit de Maasstad tot 86 competitiewedstrijden waarin hij 44 keer doel trof. Verder kwam de achttienvoudige international uit voor Banfield, Riverplate en Bologna.
We kunnen onze koffers weer pakken!quote:Feyenoord in Portugal tegen Benfica en A. Villa
Datum: 20-05-2010
Bron: Feyenoord.nl
Aansluitend aan de openingswedstrijd tegen Real Mallorca neemt Feyenoord deze zomer deel aan het toernooi om de Guadiana Cup in Portugal. De Rotterdammers treffen in de oostelijke Algarve de Portugese kampioen Benfica (30 juli) en het Engelse Aston Villa (31 juli). De wedstrijden worden gespeeld in Vila Real de San Antonio. Voorafgaand aan het toernooi zullen de Rotterdammers vanaf 27 juli een trainingsstage afwerken in Portugal.
Dat Feyenoord nog altijd goed aangeschreven staat in Portugal blijkt wel uit het feit dat de Rotterdamse club alweer voor het derde jaar op rij een invitatie uit het land ontving om te komen oefenen. Voor de tweede keer in drie jaar zal het elftal van Mario Been uitkomen tegen grootmacht Benfica, de club waarmee sinds de allereerste ontmoeting in 1963 historische banden bestaan. Op het toernooi van Guadiana ontmoet Feyenoord bovendien Premier League-club Aston Villa, dat het grootste succes uit haar historie uitgerekend in de Rotterdamse Kuip behaalde.
Ben benieuwd wanneer bekend wordt wie er precies blijft en weggaat, vast na het WK.quote:Marchanno Schultz keert terug bij Feyenoord
Marchanno Schultz (37) keert komend seizoen terug bij Feyenoord. De voormalig eerste elftalspeler van de Rotterdamse club gaat het volgende seizoen als trainer aan de slag van de jongste jeugd binnen de Feyenoord Academy. ‘Voor mij is dit een groot avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb’, zegt Schultz. ‘Een jaar geleden ben ik als “vrijwillige vader” gestart als trainer en toen begon het al snel te kriebelen. Voetbal blijft nu eenmaal in mijn bloed zitten. Dat ik nu de kans krijg als trainer bij de club waar het voor mij als voetballer allemaal is begonnen, maakt het extra mooi.’
Schultz kwam als C-junior bij Feyenoord terecht en debuteerde in 1991 namens de Rotterdammers in het betaalde voetbal. Tot een doorbraak in De Kuip kwam het niet, maar Schultz vond via het Oostenrijkse Sturm Graz, De Graafschap en NEC alsnog zijn weg als profvoetballer. Na een kleine 250 competitiewedstrijden op het hoogste niveau sloot hij in 2003 zijn actieve loopbaan af bij eerstedivisionist Stormvogels Telstar. Schultz haalde inmiddels al het KNVB-diploma Pupillentrainer en gaat bij Feyenoord aan de slag met de lichting Onder acht. ‘Ik wil in mezelf investeren en ga verder met de opleidingen van de bond’, zegt Schultz. ‘Dat Feyenoord onlangs is verkozen tot de club met de beste jeugdopleiding, motiveert me enorm. Ik ben blij dat ik daar deel van ga uitmaken.’
En Mario Been..laffe joden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat waren Acuna en van Persie toch?
Vos heeft wel een keer klappen gehad op een open dag van Feyenoord.
Tsjah, Wijnaldum was natuurlijk ook gewoon drama. Heeft geen fatsoenlijk voorzet afgegeven van rechts.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer bekend wordt wie er precies blijft en weggaat, vast na het WK.
Wijnaldum trouwens nog in de belangstelling van Liverpool? Hij werd in de VI als een van de slechtste spelers beoordeeld dit seizoen.
maar waarom juist zij als ze beiden gewoon bekend staan als normale gasten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En Mario Been..laffe joden.
Trouwens was ook in de aanloop naar een bekerfinale.
Geen geld voor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
Feyenoord hoeft in ieder geval niet te rekenen op Lens (PSV), Marcellis (AZ), Sibon (Melbourne Heart) of Kruiswijk (Heerenveen). Ik had Lens of Sibon wel een leuke toevoeging gevonden nu er geen spitsen meer zijn.
De meeste waren transfervrij, zeker Sibon.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen geld voor.
Bovendien zijn zowel Lens als Sibon ex-joden. Niet gewenst dus.
Spelers als Bruins vind ik ook niet gewenst eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen geld voor.
Bovendien zijn zowel Lens als Sibon ex-joden. Niet gewenst dus.
Lijkt me niet echt dat ie wat nieuws te melden heeft.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef Happel het volgende:
Interessant materiaal, gok ik tenminste. Moet het zelf nog kijken.
Kwam het op neer, ja. Komt niemand zolang er niet iemand vertrekt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt dat ie wat nieuws te melden heeft.
- "Er is geen cent"
- "We moeten creatief zijn'
- "Van de jeugd zullen we het moeten hebben"
Dat horen we nou al zólang, denken ze dat we allemaal achterlijk zijn en het na 100x nog niet weten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kwam het op neer, ja. Komt niemand zolang er niet iemand vertrekt.
Ja, dat denk ik wel. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat horen we nou al zólang, denken ze dat we allemaal achterlijk zijn en het na 100x nog niet weten?
Gezellig naar de woonplaats van een oud vakantievriendinnetjequote:Het programma van de voorbereiding van Feyenoord op het seizoen 2010/2011 is zo goed als rond. De allereerste oefenwedstrijd is inmiddels ook bekend, die staat gepland op 3 juli. Feyenoord treedt dan in Noordwijkerhout aan tegen VVSB.
quote:Makaay wil trainersvak in
ROTTERDAM - Roy Makaay gaat het trainersvak in. Hij begint aan de cursus TC-1 jeugd en neemt volgend seizoen samen met Gerard Rutjes het team van Feyenoord onder 13 onder handen. Daarnaast gaat de onlangs afgezwaaide spits stage lopen bij de profopleiding van de Rotterdammers.
De 35-jarige spits kijkt erg uit naar het coachen van de jeugd. "Onlangs is de jeugdopleiding beloond met de prijs voor beste opleidingsinstituut van Nederland. Ik vind het heel mooi dat ik daar deel van uit mag maken", zegt Makaay op de website van Feyenoord. Hij denkt veel te kunnen leren van Rutjes. "Gerard loopt al heel wat jaren mee in het trainersvak."
Hoofd jeugdopleiding Stanley Brard denkt veel te hebben aan de voormalige Feyenoord-spits. "Roy heeft veel ervaring op het hoogste niveau. Hij heeft een aantal jaar bij Feyenoord gespeeld. Hierdoor is hij een waardevolle toevoeging."
Ja, ze stellen constant maar dezelfde vragen terwijl het al minstens 3-4 jaar zo is dat Feyenoord geen cent te makken heeft. Ze vinden het leuk om het keer op keer te horen, maar vinden wij dat ook?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk.
En hij geeft gewoon antwoord op de vragen die hij krijgt. Hoef je niet gelijk zo gefrustreerd te reageren.![]()
Idd, mooi pimpen bij je klasgenootjes uit groep 8.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:30 schreef Merkie het volgende:
Best wel baas als je als 12-jarig jongentje getraind wordt door Makaay.
Alle dames aan je voeten gelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, mooi pimpen bij je klasgenootjes uit groep 8.
quote:Henk Fräser langer bij PSV
Oud-Feyenoorder Henk Fräser heeft zijn contract bij PSV met drie jaar verlengd. Hij krijgt in het nieuwe seizoen de A1 van de Eindhovense club onder zijn hoede. Afgelopen seizoen was hij verantwoordelijk voor de B1. Fräser, die voordat hij naar PSV vertrok lange tijd werkzaam was voor de jeugdopleiding van Feyenoord, is eveneens toegelaten tot de cursus Coach Betaald Voetbal. Als speler kwam hij naast Feyenoord onder andere ook uit voor Sparta.
Was te verwachten. Misschien is dat ook wel de tactiek van Feyenoord geweest, speler overschrijven naar Excelsior. Voor het huishoudboekje en de KNVB-regels. Misschien komt Slory daar ook wel weer terecht.quote:Excelsior snel met spelers om tafel
Excelsior hoopt binnenkort overeenstemming te bereiken met drie spelers die een aflopend contract hebben. De naar de eredivisie gepromoveerde club wil verder met Daan Bovenberg, Lex van Haeften en Leen van Steensel. Daarnaast wil Excelsior ook door met van Feyenoord gehuurde spelers. Het gaat om Kevin Wattamaleo, Tobias Waisapy en Tim Vincken, die in de Kuip geen toekomst meer hebben. Ook hoopt de club Jerson Ribeiro te kunnen behouden. Excelsior neemt wel afscheid van Sigourney Bandjar, doelman Arjan van Dijk en Michel van Guldener.
Ze kunnen beter een meter hoger zittenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef MB23 het volgende:
[..]
Alle dames aan je voeten gelijk natuurlijk
als ie daar naartoe gaat is het echt een simpele ziel , en weinig respectvol richting werkgever die hem ondanks zijn blessure gewoon loyaal heeft doorbetaald..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef PIETR het volgende:
Ik vrees dat hij het daar wél laat zien, zodat PSV hem na een paar jaar voor een aardig bedrag kan verkopen
Dat heb je sowieso al als je een beetje kunt voetballen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef MB23 het volgende:
[..]
Alle dames aan je voeten gelijk natuurlijk
quote:McClaren wil Vlaar naar Wolfsburg halen
Steve McClaren heeft Feyenoord-verdediger Ron Vlaar hoog op zijn verlanglijstje staan bij zijn nieuwe werkgever Wolfsburg. Vlaar heeft een sterk seizoen achter de rug bij Feyenoord en dat is ook in Duitsland niet onopgemerkt gebleven. Eerder werd de verdediger al in verband gebracht met Werder Bremen en Fenerbahçe.
Het was al bekend dat de voormalig coach van FC Twente ook de Braziliaanse verdediger Douglas mee wil nemen naar zijn nieuwe club in Duitsland. Vlaar bereidt zich momenteel met de selectie van Oranje voor op het WK in Zuid-Afrika van komende zomer. Op 1 juni wordt bekend of hij daadwerkelijk in de definitieve WK-selectie wordt opgenomen.
Hij is toch gewoon transfervrij ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
als ie daar naartoe gaat is het echt een simpele ziel , en weinig respectvol richting werkgever die hem ondanks zijn blessure gewoon loyaal heeft doorbetaald..
dat ie gratis weggaat vind ik al schandalig voor iemand die een feyenoord-clubhart claimt te hebben
Feyenoord heeft zijn kans gehad om hem te verkopen voor een mooie prijs.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:32 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ja , omdat ie weigerde om te verlengen..
Helaas koop je daar helemaal niets meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef Ritmo het volgende:
De Kuip heeft samen met Barcelona en Madrid het beste grasveld ter wereld.
Bron ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef Ritmo het volgende:
Ik mag toch hopen dat Feyenoord daar niet aan mee gaat werken. Als je in de top 4 wilt eindigen, moet je niet je concurrenten gaan versterken zonder dat je zelf waardige vervangers kunt halen.quote:"Fc Twente wil Fer overnemen"
Leroy Fer staat volgens RTV Rijnmond verslaggever Jan-Dirk Stouten in belangstelling om deze zomer de overstap te maken naar lanskampioen Fc Twente. In de uitzending van Fc Rijnmond werd wel openlijk de vraag gesteld of Fc Twente voor Fer een stap vooruit is. De middenvelder heeft bij Feyenoord pas twee seizoenen bijna alle wedstrijden gespeeld, daardoor speelde hij nog wisselvallig, als hij constanter bij Feyenoord gaat spelen kan hij van grote waarde zijn voor de Rotterdammers.
dat is wel kikke ja! gewoon de 3de grasmat van europa...respect voor de terreinknechtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef Ritmo het volgende:
Denk niet dat Fer daar zelf trek in heeft eigenlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Feyenoord daar niet aan mee gaat werken. Als je in de top 4 wilt eindigen, moet je niet je concurrenten gaan versterken zonder dat je zelf waardige vervangers kunt halen.
Op een warme zomerdag zo aan het begin van de competitie is kijken naar het veld alleen al genoeg, die wedstrijd is dan bijzaak.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat is wel kikke ja! gewoon de 3de grasmat van europa...respect voor de terreinknecht![]()
jullie komen vaker in de kuip dan ik, maar is dat echt zo, dat het er als een biljartlaken bijligt??
Dan ben je wel definitief afgegleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Feyenoord daar niet aan mee gaat werken. Als je in de top 4 wilt eindigen, moet je niet je concurrenten gaan versterken zonder dat je zelf waardige vervangers kunt halen.
Vooral tegen Vitesse lag het er mooi bijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:02 schreef MB23 het volgende:
[..]
Op een warme zomerdag zo aan het begin van de competitie is kijken naar het veld alleen al genoeg, die wedstrijd is dan bijzaak.
Twente verkocht een aantal jaren geleden ook El Ahmadi voor 5 miljoen. Het kan juist ook manier zijn om de weg terug naar boven te vinden. Tuurlijk is Fer een speler met potentie. Maar als wij iedere keer gaan wachten op de zilvervloot, wordt onze financiele situatie nooit beter.quote:
Ja maar da's al tig jaar zo, in de jaren 80 was het huilen met de lamp aan nadat men concerten begon te houden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat is wel kikke ja! gewoon de 3de grasmat van europa...respect voor de terreinknecht![]()
jullie komen vaker in de kuip dan ik, maar is dat echt zo, dat het er als een biljartlaken bijligt??
1.Realquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
VI zojuist, was een of ander Brits onderzoek die alle velden in Europa beoordeelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |