Dat wordt ie echt niet hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Uitlenen idd . Hoeveel minuten heeft die gozer nou daadwerkelijk gespeeld . Straks verkoop je hem voor 3 ton en blijkt hij een potentieel topscorer te zijn .
je mag blij zijn als je 50k krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:58 schreef Sinnie het volgende:
Zou het niet weten, zou wel beter wezen aangezien ik nu al weet dat GOA niet veel meer kan bieden dan 2-3 ton. En dan ben ik nog mild ben ik bang
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
je mag blij zijn als je 50k krijgt.
Jou niet, mij wel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
50.000 lijkt mij echt niet overdreven.
Mij wel, we vangen namelijk geen enkele cent, zijn contract loopt af mensen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
50.000 lijkt mij echt niet overdreven.
Mag het wel hopen, ik zie het meer zitten in de komst van van Leeuwen dan bijvoorbeeld een schaken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:31 schreef Ritmo het volgende:
Zou Feyenoord al bezig zijn met De Leeuw? Die is transfervrij nu. Aangezien Tomasson steeds minder wordt, en Bruins het denk ik nooit zal worden zou een redelijk jonge scorende nummer 10 zeer welkom zijn, zeker zo goedkoop.
Het wijst er toch wel op dat onze Vlaar gaat vertrekkenquote:Als we AJST.info mogen geloven dan komt Akinsola Boussari voor twee weken naar Nederland om een stage bij Feyenoord af te werken. De 1.94 meter lange Togolese verdediger komt momenteel uit voor de Nigeriaanse voetbalclub Enugu Rangers. Een eerdere poging van de 22-jarige speler om in Europa te voetballen mislukte. Boussari kwam niet in aanmerking voor een visum, waardoor hij niet aan de slag kon bij de Franse club Le Havre.
De Togolees was de afgelopen twee weken op proef bij SC Heerenveen voor een nieuwe poging, maar de Friese club bevond hem te licht. Het is nog maar de vraag of hij ook bij Feyenoord op proef komt, of dat de Togolese media Heerenveen verward heeft met de Rotterdamse club.
Akinsola Boussari speelde zijn eerste wedstrijd voor de nationale ploeg van Togo op 10 juni 2009. Boussari maakte bovendien deel uit van de 23-koppige selectie van Togo voor de Afrika Cup 2010. Het Afrikaanse land nam uiteindelijk door een terroristische aanslag niet mee aan het prestigieuze Afrikaanse toernooi.
Mwoah, Vlaar zal sowieso binnen 2 jaar vertrekken en Hofland ook, dus dan is het slim als je een vervanger klaar hebt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mag het wel hopen, ik zie het meer zitten in de komst van van Leeuwen dan bijvoorbeeld een schaken.
[..]
Het wijst er toch wel op dat onze Vlaar gaat vertrekken
Gio weg Makaay weg . We hebben ook wel wat routine nodig pikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:02 schreef Happel het volgende:
Moeten werken aan de toekomst, dus heb liever een jongere speler.
Hebben we al genoeg van op de bank.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gio weg Makaay weg . We hebben ook wel wat routine nodig pik
Mario kent 'm uiteraard goed. Het is misgegaan tussen hem en Vloet, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=105922
Opvolger voor van Bronckhorst, of wordt dat 'gewoon' de Cler?
Wie danquote:
Simpel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het vreemd dat er wel geld is voor Schaken en Auassar maar niet voor Wanderson.
Schaken en Auassar waren transfervrij, terwijl Wandersom een transfersom zal moeten opbrengen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het vreemd dat er wel geld is voor Schaken en Auassar maar niet voor Wanderson.
En het is ook een Feyenoorder. Persoonlijk vind ik dat ook belangrijk, tenminste een aantal spelers in de selectie met een hart voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:41 schreef heiden6 het volgende:
El Akchaoui mag van mij zeker komen. Verdient ongeveer de helft van wat Van Bronckhorst kreeg denk ik, dus dat moet sowieso kunnen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En het is ook een Feyenoorder. Persoonlijk vind ik dat ook belangrijk, tenminste een aantal spelers in de selectie met een hart voor Feyenoord.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Schaken en Auassar waren transfervrij, terwijl Wandersom een transfersom zal moeten opbrengen.
Nee, afgelopen winter werd gezegd dat hij nog een contract had tot het einde van het seizoen,wat betekent dat hij daarna transfervrij zou zijn. Ze hadden hem dus een contract aan kunnen bieden voor daarna. Dat hebben ze niet gedaan, waarna hij zijn contract bij GAIS heeft verlengd, en vervolgens halen ze Auassar en Schaken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Simpel.
Die waren transfervrij en een hoog tekengeld zullen ze ook niet hebben gekregen. Voor Wanderson was weer een zeer ingewikkelde betaalconstructie bedacht en terecht dat het bestuur dat heeft geblokkeerd.
Dan zal het wel te maken hebben met het tekengeld dat Feyenoord niet zal kunnen opbrengen in het geval van Wanderson. Schaken vind ik trouwens nog wel een aardige rechtsbuiten, Auassar verwacht ik eigenlijk een stuk minder van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Nee, afgelopen winter werd gezegd dat hij nog een contract had tot het einde van het seizoen,wat betekent dat hij daarna transfervrij zou zijn. Ze hadden hem dus een contract aan kunnen bieden voor daarna. Dat hebben ze niet gedaan, waarna hij zijn contract bij GAIS heeft verlengd, en vervolgens halen ze Auassar en Schaken.![]()
Mja, whatever, hij is onmogelijk duurder dan die andere twee bij elkaar. Het getuigt gewoon totaal niet van visie. Je wil die speler toch hebben? Hak dan een knoop door als je de gelegenheid krijgt en beslis dat je sowieso niet doorgaat met Makaay en bied hem een contract aan. Maar nee, ze dutten in en gaan maar af zitten wachten wat er op ze af komt en ze halen twee matige spelers van het beetje budget wat er is (salarisbudget dus). En als zich dan nu een gelegenheid aandoet om je echt te versterken op een positie waar dat veel harder nodig is, dan is er weer geen euro beschikbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan zal het wel te maken hebben met het tekengeld dat Feyenoord niet zal kunnen opbrengen in het geval van Wanderson. Schaken vind ik trouwens nog wel een aardige rechtsbuiten, Auassar verwacht ik eigenlijk een stuk minder van.
Daar ging het nu net ook om, die huurprijs bedroeg 7 ton en dat kon Feyenoord zelf niet opbrengen als we Slory niet konden verkopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Nee, afgelopen winter werd gezegd dat hij nog een contract had tot het einde van het seizoen,wat betekent dat hij daarna transfervrij zou zijn. Ze hadden hem dus een contract aan kunnen bieden voor daarna. Dat hebben ze niet gedaan, waarna hij zijn contract bij GAIS heeft verlengd, en vervolgens halen ze Auassar en Schaken.![]()
Lees je wel wat ik schrijf? Ik heb het niet over huren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
Daar ging het nu net ook om, die huurprijs bedroeg 7 ton en dat kon Feyenoord zelf niet opbrengen als we Slory niet konden verkopen.
Speler van buiten de EU dus qua salaris verdient hij sowieso al meer dan Schaken en Assauer bij elkaar. Maar we zitten nu eenmaal in financieel zwaar weer en de bedoeling is wel om daar uit te komen en dat lukt niet met dergelijke constructies.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mja, whatever, hij is onmogelijk duurder dan die andere twee bij elkaar. Het getuigt gewoon totaal niet van visie. Je wil die speler toch hebben? Hak dan een knoop door als je de gelegenheid krijgt en beslis dat je sowieso niet doorgaat met Makaay en bied hem een contract aan. Maar nee, ze dutten in en gaan maar af zitten wachten wat er op ze af komt en ze halen twee matige spelers van het beetje budget wat er is (salarisbudget dus). En als zich dan nu een gelegenheid aandoet om je echt te versterken op een positie waar dat veel harder nodig is, dan is er weer geen euro beschikbaar.
Ik heb het niet over wat voor constructie dan ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Speler van buiten de EU dus qua salaris verdient hij sowieso al meer dan Schaken en Assauer bij elkaar. Maar we zitten nu eenmaal in financieel zwaar weer en de bedoeling is wel om daar uit te komen en dat lukt niet met dergelijke constructies.
En visie? Ach Beenhakker en Been zijn bepaald geen koekenbakkers...
je snapt er geen klote van gastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat voor constructie dan ook.
En een speler van de EU verdient minimaal iets van 340k. (Gemiddeld eredivisie-salaris, wat ik overigens een absurde richtlijn vind, maar hij zal sowieso wel meer willen verdienen dan 340k). Je denkt toch niet dat Auassar en Schaken maar anderhalve ton verdienen?
Ja, maak dat er maar van.quote:
Sorry maar je onderschat onze financiële situatie heimelijkquote:
Kun je wel lezen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Sorry maar je onderschat onze financiële situatie heimelijk
Overigens denk ik dat je overschat bedoelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp niet waarom het zo raar is om je af te vragen waarom er bij de ene transfervrije speler voor volgend seizoen geroepen wordt dat er geen geld is en er vervolgens twee andere transfervrije spelers gehaald worden.
Ik ken wel lezenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je wel lezen?
[..]
Overigens denk ik dat je overschat bedoelt.
Dude, wat lul je nou? Net alsof ik suggereer dat ze maar even een paar spelers moeten halen en alsof ik denk dat er meer geld is dan er daadwerkelijk is. Ik vraag me toch alleen maar af waarom ze het aanwezige geld op een bepaalde manier uitgeven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik ken wel lezen
Ken jij ook begrijpend lezen?
Leuk die oplossingen maar het is niet realistisch om zulke eisen te stellen ....
Ja maar je moet ook kijken naar bijvoorbeeld de salariseis. De spelers die jij voordraagt ligt dat gewoon een stuk hogerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dude, wat lul je nou? Net alsof ik suggereer dat ze maar even een paar spelers moeten halen en alsof ik denk dat er meer geld is dan er daadwerkelijk is. Ik vraag me toch alleen maar af waarom ze het aanwezige geld op een bepaalde manier uitgeven?
Natuurlijk ligt het hoger. Maar ik vraag me dan af of het blijkbaar meer is dan die andere twee bij elkaar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook kijken naar bijvoorbeeld de salariseis. De spelers die jij voordraagt ligt dat gewoon een stuk hoger
Ja maar dat snap jij nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het hoger. Maar ik vraag me dan af of het blijkbaar meer is dan die andere twee bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |