quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat een kutprogramma. Ik vind het zielig voor haar.quote:
Succes!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef IHVK het volgende:
Ik ga meeloten met Rechten. Plaastingskans is nagenoeg 100% staat op de website.
Die loting is er dus blijkbaar alleen om de Geneeskunde en criminologie afvallers buiten de deur te houden.
Trouwens ik heb weloverwogen ook voor Rechten gekozen, omdat het mij ook interessant lijkt.
Nietwaar, de OP is niet de fipoquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef GenusButeo het volgende:
Awesome TT. Je noemt jezelf nu wel een debiel, hè.
OH! Meneer voelt zich aangevallen!?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef IHVK het volgende:
Ik ga meeloten met Rechten. Plaastingskans is nagenoeg 100% staat op de website.
Die loting is er dus blijkbaar alleen om de Geneeskunde en criminologie afvallers buiten de deur te houden.
Trouwens ik heb weloverwogen ook voor Rechten gekozen, omdat het mij ook interessant lijkt.
Ik vond het ook zielig voor haar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een kutprogramma. Ik vind het zielig voor haar.En ze is niet eens lelijk of zo.
Lees het topic maar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
OH! Meneer voelt zich aangevallen!?
En wat is er zo erg aan M&O?
Maar het is toch heel normaal om al 2,5 jaar een relatie met iemand, van wie je alleen nog maar een (neppe) foto hebt gezien, te hebben?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vond het ook zielig voor haar.
Mjah die jongen is ook dom verder.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nietwaar, de OP is niet de fipoIHVK is de debiel.
no offence IHVK
En Fipo de Clown, vind je hem ook stom?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een stomme termen eigenlijk. Fipo, Lapo.
Ja, echt een debiel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vond het ook zielig voor haar.
Mjah die jongen is ook dom verder.
Nee, die is wel sexy.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En Fipo de Clown, vind je hem ook stom?
[ afbeelding ]
Clownsquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En Fipo de Clown, vind je hem ook stom?
[ afbeelding ]
Duygularini saklamaquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:43 schreef Ayca het volgende:![]()
Verliefd worden op iemand van het internet_!
quote:
Waarom ben je gestoptquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Slechts 7 bladzijdes geschiedenis geleerd in 45 minuten, nog 150+ te gaan
Ben na 45 minuten gestopt terwijl ik de hele dag zou gaan leren![]()
Waar gaat het eigenlijk overquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Slechts 7 bladzijdes geschiedenis geleerd in 45 minuten, nog 150+ te gaan
Ben na 45 minuten gestopt terwijl ik de hele dag zou gaan leren![]()
whehehehequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/10/alle_13_uit_hun_nek.php
Lol, buro renkema
Jaloezie, Zeliha, jaloezie is haram!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben jaloers op Afghaanse vrouwen, ze zijn altijd zo mooi.
Oke, dat wou ik even kwijt.
Nee, jaloezie is afgunst! Ik ben niet jaloers op die manier.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Vlug, ihvk, verander je TT naar economiefabeltje.
[..]
Jaloezie, Zeliha, jaloezie is haram!
Damn. Kut dieven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:29 schreef IHVK het volgende:
Ik hoorde een ruit sneuvelen en keek naar buiten, opeens zag ik een of andere gozer met een zwarte jas in de auto van de buren wroeten. Dus iets uit het raam geroepen en keihard naar beneden gerend maar meneer was wel weg.![]()
Idioten. Gelukkig hadden andere buren het kentekennummer genoteerd.
Conclusie: jij moet bij de KLPD gaan werken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:33 schreef IHVK het volgende:
Het zijn ook dezelfde buren in wiens huis vorig jaar inbrekers zijn geweest.
Dat was ook ontdekt door mij.
Ja of ik zit in het complot.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Conclusie: jij moet bij de KLPD gaan werken.
En volgens mij generaliseer je. Volgens mij zijn ze helemaal niet altijd mooi.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jaloezie is afgunst! Ik ben niet jaloers op die manier.
Het is heus niet alsof het hier elke dag gebeurt hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, bij mij heb je alleen lallende studenten en bontkraagjes die luid schreeuwend door mijn straat lopen.
Volgens Rita anders wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is heus niet alsof het hier elke dag gebeurt hoor.
Iedereen verdient een hoofdletter in zijn of haar naam. Zelfs jij, Manuel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Waarom rita met hoofdletter? verdient ze dat?
Wauw. zo lief!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iedereen verdient een hoofdletter in zijn of haar naam. Zelfs jij, Manuel.
Hitler was een held, hij heeft voor de rest van het bestaan van deze planeet een plekje bereikt op wikipedia. Ben er best jaloers op!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij dit soort momenten moet je altijd Hitler zeggen.
Jeetje zeg, wat een respect tegenover mij!quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:03 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Hitler was een held, hij heeft voor de rest van het bestaan van deze planeet een plekje bereikt op wikipedia. Ben er best jaloers op!
Volgens sommige mensen leeft Hitler nog.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij dit soort momenten moet je altijd Hitler zeggen.
dan moet hij nu ouder zijn dan 130 jaar. knapquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, sommige mensen.
Jeminee!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat een respect tegenover mij!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat een respect tegenover mij!
Ik wou gewoon wat leuke filmpjes met je delen man, doe niet rasistisch manquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Rustig aan, mang, het topic hoeft niet vol.
Liefde. En nu zitten m'n zusje + haar vriend, en mijn ouders, gezellig met z'n vieren een film te kijken. Mijn vriend is niet welkom hier o.a. vanwege zijn afkomst, en de vriend van mijn zusje (die ook half buitenlands is) mag hier ineens wel binnen én blijft ineens slapen. Komt m'n zusje me even melden terwijl ik vraag waar MAMA is, zegt ze 'Die is even weg met -die en die- en -naam vriend- slaapt hier.'quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:42 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo op deze nationale vrije dag¿
Hm WPA is wel lastig te kraken..quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Je buurman die je internet steelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ik niet maar mijn nichtje (waar ik nu ben) wel
Seksisme. Discriminatie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:37 schreef Ayca het volgende:
Die zijn ook vervelend ja.. gelukkig zitten die in een andere kamer
Ja hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, pannenkoeken bakken op dit tijdstip. Waarom niet
?! Was het lekker?
Ik heb nu trek gekregen in pannenkoekenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja hahaze was wel een beetje hyper achteraf ( 3 pannekoeken met honing, chocoladesaus en cornflakes
)
Ik zei een paar dagen geleden al dat het leuk was maar je negeerde mijn post compleetquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
EN???? HOE IS FOALS????
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:03 schreef Ayca het volgende:
Ze wilde 'amerikaanse' pannekoeken, dus ze had ze er zo opgelegd als sus zegmaar
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:06 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Trut, niet eens 1 delen met mij. schooier
900GBquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:31 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik kick op geile screens.
deze vind ik ook geil:
[ afbeelding ]
Gekwetst? wat heb je mij aangedaan dan, dat ik me gekwetst moet voelen?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Negeer me maar. Ik wilde zeggen: no hard feelings? Voel je je nog steeds gekwetst?
Damnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
Kutkrant is het ook
Het is echt om te kotsen, had al een reactie gestuurd bij dat bericht waarin ik zei dat deze 'krant' zich moest schamen voor deze manier van non-nieuwsgaring en dat elke journalist met een greintje zelfrespect zich dood moest schamen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
Kutkrant is het ook
Een Turk die afgeeft op Turkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef MrChill007 het volgende:
Ik ga zo geheid me allochtonen kant laten zien.
Ze lopen hier met gas toeters te kutten :/ ben doordat wakker geworden :/
ff raam open doen en zo hard mogelijk schreeuwen.
kut kinderen
KUT man
KUTzooi
Weet ik veel of het Turken warenquote:
Mensen, toeteren, irritant = Turken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:04 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Weet ik veel of het Turken waren![]()
was paar meter verderop, maar geloof me, ik kan schreeuwen als Bokito
hahaah beeeeeeeeesstt hooarrrrquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef Serko het volgende:
Abis en Ablas, laten we even lachen om deze geniale jongens die een treffende imitatie van onze sjonnies doen:
http://www.youtube.com/user/bossszzzzzz#p/u/0/4b8OVYYTAew
Nu weet je hoe het voelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen geleden al dat het leuk was maar je negeerde mijn post compleet
Waarom nutteloos? : |quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor de nutteloze screenshot.
Dit is recent nieuws, beetje op de hoogte blijven ervanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het nut ervan?
...quote:
Yes!quote:
Het was een cultfilmanalyse van The Rocky Horror Picture Show.quote:
Oke..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was een cultfilmanalyse van The Rocky Horror Picture Show.
5 weken voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Over een maand zomervakantie. Als ik geen hertentamens heb, tenminste.
Jij hebt al te veel vakantie gehadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Over een maand zomervakantie. Als ik geen hertentamens heb, tenminste.
er is een verschil tussen vakantie hebben en vakantie nemenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij hebt al te veel vakantie gehad![]()
Nog 57 dagen tot de zomervakantie
Voor mij nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen vakantie hebben en vakantie nemen.
Wel, maar met als enige verschil dat jij op school waarschijnlijk in de problemen komt als je het doet en ik nietquote:
Tot nu toe ben ik er nog goed van af gekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel, maar met als enige verschil dat jij op school waarschijnlijk in de problemen komt als je het doet en ik niet![]()
.
Kaalkopje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het geworden, een opgeschoren kaalkopje of een matje?
Dat zijn jouw woorden!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de Nederlanders het land uit worden geschopt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Turkish babes foto's?
Waar haal je ze vandaanquote:
Wel. Echter, wie van de roos houdt, moet haar doornen verdragen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Het leven haat niet over rozen
w4t seGg j!j datt m0oiiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel. Echter, wie van de roos houdt, moet haar doornen verdragen.
Dat vind ik hem bij deze tof en ga ik hem gebruiken om gevoelig over te komenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Het is gewoon een Turks spreekwoord hè. Geen Breezerding.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat vind ik hem bij deze tof en ga ik hem gebruiken om gevoelig over te komen
Een turks breezergezegde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Het is gewoon een Turks spreekwoord hè. Geen Breezerding.
Dat is dus gewoon limonade?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Of eerder een Freezgezegde:
[ afbeelding ]
Een alcoholvrije breezer. Onder andere populair in Oman.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Of eerder een Freezgezegde:
[ afbeelding ]
Een alcoholvrije breezer. Onder andere populair in Oman.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel. Echter, wie van de roos houdt, moet haar doornen verdragen.
En nu nog je mobieltjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:46 schreef Ayca het volgende:
Ik haat het dat ik geen tv meer boven kan kijkende laptop ben ik ook al kwijt
stomme ouders
Herdenking van bombardement gekeken bij monument . En gechilled bij oude Haven.quote:
Iyi geceler!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ok. Slaap lekker iedereen
!.
Allah rahatlik versin.
In Ommoord gezeten. Wát een pauperbende daar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Herdenking van bombardement gekeken bij monument . En gechilled bij oude Haven.
Herdenking was super melodramatisch trouwens met bijbehorende muziek.
Jij dan?
Verjaardag jongen. Maar zijn ouders zijn gedoemd met hun inkomen om in Ommoord te gaan wonenquote:
Lastig..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Verjaardag jongen. Maar zijn ouders zijn gedoemd met hun inkomen om in Ommoord te gaan wonen.
Amen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
God geef mij vermoeidheid om te gaan slapen en energie om morgen weer op te staan.
Jawel, jawel. Ik werd alleen wakker gehouden door de metro dus kan ik niet maffen.quote:
Ik ga niet etenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
en nu ga je zeker eten echoalpha
afiyet olsun
en leerse
Gister ging ik rond 5 uur ofzo slapen en om 10 uur opstaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is bijna half twee en jij hoopt om half 9 op te kunnen staan? Nee, dat zeg ik verkeerd, natuurlijk lukt het, maar dit is toch ook geen goed ritme?
kun je al zeggen dat zelfs je wallen wallen hebben?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Gister ging ik rond 5 uur ofzo slapen en om 10 uur opstaan
Ik buig m'n slaaptijd binnenkort wel om...Eerst vroeg kunnen opstaan
Ik heb helemaal geen wallen...Jarenlang heel kort slapen helptquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kun je al zeggen dat zelfs je wallen wallen hebben?
oja. ik zou weggaan
Succes met het voorbereiden van je examans, Allah yardimcin olsun.
Het verschilt flink per persoon denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Daar heb ik ook geluk mee / last van echoalpha, maar ik betwijfel of ik daar blij mee moet zijn, het is denk ik niet zo goed voor je hersenen
'Minder dan zes uur slaap per dag kan dodelijk zijn'quote:'Minder dan zes uur slaap per dag kan dodelijk zijn'
AMSTERDAM – Mensen die veel te kort of veel te lang slapen, lopen een verhoogd risico om vroegtijdig te sterven. Dat blijkt uit een nieuwe wetenschappelijke studie.
Een nachtrust die korter duurt dan zes uur verhoogt volgens Italiaanse en Britse onderzoekers de kans op een vroegtijdige dood met 12 procent.
Maar ook ook veel slapen is geen garantie voor een lang leven. Mensen die meer dan negen uur per dag slapen, lopen namelijk eveneens een verhoogd risico om op relatief jonge leeftijd te overlijden.
De wetenschappers van de Universiteit van Warwick en de Universiteit van Napels Frederico II kwamen het verband tussen de duur van nachtrust en vroegtijdige sterfte op het spoor toen ze gegevens over slaapgewoontes van meer 1,3 miljoen mensen analyseerden. Ook bestudeerden ze 100.000 sterfgevallen.
Langslapers
De resultaten van de studie zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Sleep. Vooral een slaaptekort moet worden vermeden, zo blijkt uit het onderzoek. Een te korte nachtrust kan leiden tot hartziektes, hoge bloeddruk, diabetes en obesitas. Die aandoeningen leidden uiteindelijk vaak tot een vervroegde dood.
Lang slapen is op zich niet schadelijk. Maar vaak is een extreem lange nachtrust wel een teken van onderliggende gezondheidsproblemen, zo ontdekten de wetenschappers.
Peiler
“Een consistente nachtrust van zes tot acht uur is optimaal voor de gezondheid”, zo verklaart hoofdonderzoeker Francesco Cappucio in de Britse krant The Guardian. “De duur van slaap kan worden beschouwd als een belangrijke peiler voor het risico op vroegtijdige dood.”
Chocolade, chips, echt alles. Het lijkt wel alsof mijn maag opeens heel erg gegroeid is. Ik blijf maar snaaien.quote:
Noodles.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:50 schreef IHVK het volgende:
Ik heb noodles gekocht zodat ik ze vannacht kan opeten.
Ga dan.quote:
Ja, geheid. Maar die term.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik deed al aan balansdag voordat het zo werd genoemd. Volgens mij iedereen wel.
...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |