quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat een kutprogramma. Ik vind het zielig voor haar.quote:
Succes!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef IHVK het volgende:
Ik ga meeloten met Rechten. Plaastingskans is nagenoeg 100% staat op de website.
Die loting is er dus blijkbaar alleen om de Geneeskunde en criminologie afvallers buiten de deur te houden.
Trouwens ik heb weloverwogen ook voor Rechten gekozen, omdat het mij ook interessant lijkt.
Nietwaar, de OP is niet de fipoquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef GenusButeo het volgende:
Awesome TT. Je noemt jezelf nu wel een debiel, hè.
OH! Meneer voelt zich aangevallen!?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef IHVK het volgende:
Ik ga meeloten met Rechten. Plaastingskans is nagenoeg 100% staat op de website.
Die loting is er dus blijkbaar alleen om de Geneeskunde en criminologie afvallers buiten de deur te houden.
Trouwens ik heb weloverwogen ook voor Rechten gekozen, omdat het mij ook interessant lijkt.
Ik vond het ook zielig voor haar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een kutprogramma. Ik vind het zielig voor haar.En ze is niet eens lelijk of zo.
Lees het topic maar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
OH! Meneer voelt zich aangevallen!?
En wat is er zo erg aan M&O?
Maar het is toch heel normaal om al 2,5 jaar een relatie met iemand, van wie je alleen nog maar een (neppe) foto hebt gezien, te hebben?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vond het ook zielig voor haar.
Mjah die jongen is ook dom verder.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nietwaar, de OP is niet de fipoIHVK is de debiel.
no offence IHVK
En Fipo de Clown, vind je hem ook stom?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een stomme termen eigenlijk. Fipo, Lapo.
Ja, echt een debiel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vond het ook zielig voor haar.
Mjah die jongen is ook dom verder.
Nee, die is wel sexy.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En Fipo de Clown, vind je hem ook stom?
[ afbeelding ]
Clownsquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En Fipo de Clown, vind je hem ook stom?
[ afbeelding ]
Duygularini saklamaquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:43 schreef Ayca het volgende:![]()
Verliefd worden op iemand van het internet_!
quote:
Waarom ben je gestoptquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Slechts 7 bladzijdes geschiedenis geleerd in 45 minuten, nog 150+ te gaan
Ben na 45 minuten gestopt terwijl ik de hele dag zou gaan leren![]()
Waar gaat het eigenlijk overquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Slechts 7 bladzijdes geschiedenis geleerd in 45 minuten, nog 150+ te gaan
Ben na 45 minuten gestopt terwijl ik de hele dag zou gaan leren![]()
whehehehequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/10/alle_13_uit_hun_nek.php
Lol, buro renkema
Jaloezie, Zeliha, jaloezie is haram!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben jaloers op Afghaanse vrouwen, ze zijn altijd zo mooi.
Oke, dat wou ik even kwijt.
Nee, jaloezie is afgunst! Ik ben niet jaloers op die manier.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Vlug, ihvk, verander je TT naar economiefabeltje.
[..]
Jaloezie, Zeliha, jaloezie is haram!
Damn. Kut dieven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:29 schreef IHVK het volgende:
Ik hoorde een ruit sneuvelen en keek naar buiten, opeens zag ik een of andere gozer met een zwarte jas in de auto van de buren wroeten. Dus iets uit het raam geroepen en keihard naar beneden gerend maar meneer was wel weg.![]()
Idioten. Gelukkig hadden andere buren het kentekennummer genoteerd.
Conclusie: jij moet bij de KLPD gaan werken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:33 schreef IHVK het volgende:
Het zijn ook dezelfde buren in wiens huis vorig jaar inbrekers zijn geweest.
Dat was ook ontdekt door mij.
Ja of ik zit in het complot.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Conclusie: jij moet bij de KLPD gaan werken.
En volgens mij generaliseer je. Volgens mij zijn ze helemaal niet altijd mooi.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jaloezie is afgunst! Ik ben niet jaloers op die manier.
Het is heus niet alsof het hier elke dag gebeurt hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, bij mij heb je alleen lallende studenten en bontkraagjes die luid schreeuwend door mijn straat lopen.
Volgens Rita anders wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is heus niet alsof het hier elke dag gebeurt hoor.
Iedereen verdient een hoofdletter in zijn of haar naam. Zelfs jij, Manuel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Waarom rita met hoofdletter? verdient ze dat?
Wauw. zo lief!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iedereen verdient een hoofdletter in zijn of haar naam. Zelfs jij, Manuel.
Hitler was een held, hij heeft voor de rest van het bestaan van deze planeet een plekje bereikt op wikipedia. Ben er best jaloers op!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij dit soort momenten moet je altijd Hitler zeggen.
Jeetje zeg, wat een respect tegenover mij!quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:03 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Hitler was een held, hij heeft voor de rest van het bestaan van deze planeet een plekje bereikt op wikipedia. Ben er best jaloers op!
Volgens sommige mensen leeft Hitler nog.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij dit soort momenten moet je altijd Hitler zeggen.
dan moet hij nu ouder zijn dan 130 jaar. knapquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, sommige mensen.
Jeminee!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat een respect tegenover mij!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat een respect tegenover mij!
Ik wou gewoon wat leuke filmpjes met je delen man, doe niet rasistisch manquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Rustig aan, mang, het topic hoeft niet vol.
Liefde. En nu zitten m'n zusje + haar vriend, en mijn ouders, gezellig met z'n vieren een film te kijken. Mijn vriend is niet welkom hier o.a. vanwege zijn afkomst, en de vriend van mijn zusje (die ook half buitenlands is) mag hier ineens wel binnen én blijft ineens slapen. Komt m'n zusje me even melden terwijl ik vraag waar MAMA is, zegt ze 'Die is even weg met -die en die- en -naam vriend- slaapt hier.'quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:42 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo op deze nationale vrije dag¿
Hm WPA is wel lastig te kraken..quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Je buurman die je internet steelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ik niet maar mijn nichtje (waar ik nu ben) wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |