Als het bod hoog genoeg is, is natuurlijk alles te koop!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef vosss het volgende:
Ik zie dat je in principe alleen de stoeltjes verkoopt, maar doe je die vaas niet weg?
Wat biedjequote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef zomermuis het volgende:
En die lamellen, ik zie dat het echte orginele luxaflex zijn - wat wil je daar voor hebben?
damn als je denkt dat je alles hebt gehad, scherp!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef Tarabass het volgende:
Die rieten stoel in de spiegel, heb je daar ook een duidelijkere foto van?
Het ziet eruit als een Busch&Jaeger wisselschakelaar, kleur is creme.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:18 schreef gateway het volgende:
die schakelaar, welk merk & kleur is dat?
Allemaal kwaliteitsspul, daar hoeven jullie niet achteraan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een Busch&Jaeger wisselschakelaar, kleur is creme.
Het zou mooier zijn als iemand die stoeltjes tegen vraagprijs zou overnemen om eerlijk te zijnquote:
En wat te denken van de spiegel zelf! Ik heb wel interessequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef Tarabass het volgende:
Die rieten stoel in de spiegel, heb je daar ook een duidelijkere foto van?
Je had ze ook gewoon niet kunnen kopen voor die 5 daagjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Het zou mooier zijn als iemand die stoeltjes tegen vraagprijs zou overnemen om eerlijk te zijn
Ze zijn niet van mij, maar van me oom en tante.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je had ze ook gewoon niet kunnen kopen voor die 5 daagjes
5 dagen = amperquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |