Ssssst Europees product.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
Die Airbussen vallen nogal snel in stukjes uit elkaar?
De Airbus crash op Hudson River was in ieder geval wel heel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
Die Airbussen vallen nogal snel in stukjes uit elkaar?
Het is gewoon vreemd dat het toestel zo kort voor de landing in zoveel kleine stukken is geeindigd.quote:
Dat had je bijna 24 uur later toch al lang geweten wanneer er een gebouw was geraakt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd dat het toestel zo kort voor de landing in zoveel kleine stukken is geeindigd.
Misschien te laag en gebouw geraakt?
Zou kunnen, maar zou een Boeing dan in 3 stukken vallen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd dat het toestel zo kort voor de landing in zoveel kleine stukken is geeindigd.
Misschien te laag en gebouw geraakt?
En dat natuurlijk ook.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:27 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Dat had je bijna 24 uur later toch al lang geweten wanneer er een gebouw was geraakt?
Wat ik weleens zou willen zien is de impact op de grond. Qua gaten in de grond en sporen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd dat het toestel zo kort voor de landing in zoveel kleine stukken is geeindigd.
Misschien te laag en gebouw geraakt?
Daar zijn zelfs al overal beelden van op tv geweest.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:37 schreef VeX- het volgende:
Ze hebben nu zelfs een foto van dat jongentje terwijl hij in het ziekenhuisbed ligt.
Aangezien hij aan het landen was, zal er ook niet veel benzine in hebben gezeten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:56 schreef donquixote het volgende:
we weten wat gaat gebeuren: onvoorstelbaar leed voor de jongen, en alle betrokkenen..
wat weten we eigenlijk?
vanuit cockpit komt melding explosie, en verzoek om ambulances klaar te houden bij landing.
dan een versnipperd neergestort vliegtuig,
geen krater!
ik zag nog net het neerstuiter inprint van een wiel in het zand.
en dit alles minder dan kilometers van het vliegveld.
dit vliegtuig is niet kapot gegaan op de grond, het was al in de lucht kapot.
verklaar de explosie (ze kwamen wel erg snel met verklaring van geen terrorisme)
either major technical failure, or major explosion
think about cockpit message: explosion and get ambulances
DQ
En wat is de meerwaarde? Daar ben ik echt héél erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:16 schreef maartena het volgende:
Verdachten: Met volledige naam in de media, ipv slechts "Klaas P."
Waarom er bij voorbaat vanuit gaan dat het aan de maatschappij te wijten is?quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
"Maar het was wel lekker goedkoop"... wie vliegt er nu met een Afrikaanse maatschappij zeg? Beetje navraag doen hoe je vakantie geregeld wordt is er tegenwoordig ook al niet meer bij.
Wat is dit nu weer voor onzin? Een verdachte is niet bij voorbaat al schuldig. Mensen die in Nederland verdacht worden van welk strafbaar feit dan ook blijven onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zo kan iemand die vandaag als verdachte wordt gezien, morgen alweer onschuldig en zelfs slachtoffer zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:16 schreef maartena het volgende:
Verdachten: Met volledige naam in de media, ipv slechts "Klaas P.
Afrikaanse maatschappijen staan niet echt bekend als veilig over het algemeen. Wellicht was dit een van de weinige maatschappijen die nog wel mochten vliegen op Europa. Zou de lijst erbij moeten pakken voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom er bij voorbaat vanuit gaan dat het aan de maatschappij te wijten is?
Als de hoogtemeter nog niet vervangen was, zou dat zomaar kunnen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd dat het toestel zo kort voor de landing in zoveel kleine stukken is geeindigd.
Misschien te laag en gebouw geraakt?
Niet op zwarte lijst, vliegtuig was pas vanaf september '09 in gebruik, maatschappij heeft perfect record dus nooit eerder voorvallen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Afrikaanse maatschappijen staan niet echt bekend als veilig over het algemeen. Wellicht was dit een van de weinige maatschappijen die nog wel mochten vliegen op Europa. Zou de lijst erbij moeten pakken voor de duidelijkheid.
Ik las inderdaad net dat het een hardstikke nieuw vliegtuig is. Da's best eng, zeker als het geen terrorisme blijkt te zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 04:30 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Niet op zwarte lijst, vliegtuig was pas vanaf september '09 in gebruik, maatschappij heeft perfect record dus nooit eerder voorvallen.
Dat hoeft echt niet imo. Er zijn zoveel factoren zoals de hoek waarin het neer is gekomen, de grondsoort, obstakels etc. Een vliegtuig is van licht materiaal en kan behoorlijk desintegreren bij zo'n klap. Ja de ene keer heb je grote stukken romp en de andere keer liggen de vleugels er nog redelijk bij enz. maar dat zegt niks over hoe het een volgende keer moet zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 06:20 schreef donquixote het volgende:
ik blijf zeggen:
ik zie geen krater, alleen maar stukjes..
dus moet al in de lucht zijn gebeurd
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100513_006quote:OOGGETUIGE. 'Vliegtuig ploegde door gebouwen heen'
TRIPOLI - Het vliegtuig uit Johannesburg dat woensdag in Libië kort voor de landing neerstortte, kwam ongeveer een kilometer voor de landingsbaan terecht. 'Toen ploegde het door bomen, enkele gebouwen en een paar voertuigen heen', vertelde ooggetuige Juan Wolmarans (36), een manager van de particuliere luchtvaartmaatschappij Global Aviation in Tripoli, die op een collega wachtte die in de Airbus A330 zat.
Dat berichtten Zuid-Afrikaanse media. 'Het zicht was erg slecht', aldus Wolmarans. 'Toen ik op de plaats van het ongeluk kwam, was de staart van het vliegtuig het enige deel dat nog herkenbaar was. Wrakstukken en lichamen lagen verspreid over een gebied van 800 meter. Er was geen teken van leven. Het was gruwelijk.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |