abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:32:03 #101
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81717096
Tally, ik kan me goed voorstellen hoor, dat het confronterend of gewoon lastig is om hier mee te posten. Het is ook moeilijk... Het is alleen maar mooi dat iedereen z'n eigen weg erin vindt... Maar wat kl*te zeg dat jullie nu ook al zo'n eind in het traject zitten. Ik weet nog goed dat we hier samen aan het posten waren een tijd terug... Ik wens jullie in ieder geval heel, heel, heeeeeeeeel veel succes... en ik hoop net als je collega dat jij daar gauw met een dikke buik achter de computer zit!

Mijsje, ik was vorige week de posts in Z&G aan het lezen van toen ik zelf zwanger was... en toen zag ik jou voorbij komen... eerst de mededeling dat je ook zwanger was en later dat het mis was gegaan... oh, ik kreeg gewoon een brok in m'n keel, toen ik me bedacht dat je nu nog steeds geen wondertje hebt en IVF moet gaan doen... Ik hoop echt zo erg dat dit hele gebeuren gaat slagen! Het wordt hoog tijd dat je een keer met positief (letterlijk en figuurlijk) nieuws komt!

Madelieve , wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! En je man is nu dus helemaal onvruchtbaar... gelukkig dat er nog een voorraadje in de vriezer ligt! Ik hoop dat het weer -tegen de verwachtingen in- een succesverhaal wordt op korte termijn!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:36:35 #102
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81717329
Thanks Cisco! 4 juni zou dus een dubbelleuke dag kunnen worden in dit topic! Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:03:54 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81718541
@pze jij stoer wijf ik ga weer duimen voor je...

@cisco * *dikke knuffel geeft

@TM je ei.. vanavond lekker klussen of wacht eens ff dag 26 he * *duimt heel hard
Ik ondertussen wel uit de roes. Vind het jammer dat het al voorbij is, voelde me die dag zo mooi en gelukkig, wou dat het elke dag zo'n dag was. Het was echt een super dag, en zo relaxt, heerlijk gewoon

@tally wat een mooi verhaal daar krijg je toch weer goede hoop van

@madelieve welkom.. Hopelijk ben je weer zo snel zwanger
Be happy with the little things in life
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:10:35 #104
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81718855
droomvrouwtje; wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag! Toen ik vorige week naar huis reed, kwam ik langs een huis op met een spandoek 'just married' ervoor. Ik dacht nog... 'goh, ze zou toch niet ook hier wonen?'... maar toen ik op je site keek, zag ik dat jullie niet in de buurt wonen
pi_81718921
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Cisco! 4 juni zou dus een dubbelleuke dag kunnen worden in dit topic! Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
driedubbel (vrienden van ons gaan trouwen ) maar ik hoop dat jij en PZE zwanger zijn die dag, 2 streepjes plassen!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81719074
Oeh 4 juni dus, had het zelf niet eens uitgerekend nog. 4 streepjes die dag, goed idee!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:16:28 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81719143
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Jose81 het volgende:
droomvrouwtje; wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag! Toen ik vorige week naar huis reed, kwam ik langs een huis op met een spandoek 'just married' ervoor. Ik dacht nog... 'goh, ze zou toch niet ook hier wonen?'... maar toen ik op je site keek, zag ik dat jullie niet in de buurt wonen
Dankjewel..

voor degene die nieuwsgierig zijn naar nog meer foto's hier klikken
pi_81740652
Had ze van de week al bekeken droomvrouwtje, mooie foto's! Je was een mooi bruidje
Jij moet 27 mei weer naar de gyn toch?

Hier vandaag mijn frustraties eruit gekookt! En het was best wel lekker
En in de supermarkt bedacht ik me dat ik zowaar een wijntje kon drinken! Nou die gedachte liet ik me niet ontgaan en meteen wijn gekocht!
Hij sloeg alleen in als een bom Hieraan merkte ik dat ik toch nog wel moe ben (knie, herstellen) en vanmorgen was ik zeer duizelig (dus misschien sloeg de wijn daarom wel extra in)
En als toetje had ik heel heel heeeeeel veeeeeel chocolade!

Verder vind ik het gewoon enorm k*t dat ik ongesteld ben Maar we hebben zojuist geproost op een vruchtbare periode, en een ronde die maar mag slagen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:16:17 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81741561
Ik hoop het ook Ciscootje, maar de ovutest tegen de avond was weer negatief (streepje iets lichter dan controlestreep), hmmpf, misschien een korte piek? Ach, we zien het wel. Ik houd deze dag toch maar ff aan voor de zekerheid .

Fijn dat jullie samen konden proosten, ik doe zo even met jullie mee!

Droomvrouwtje: ik ga even in je trouwalbum koekeloeren .
pi_81742882
TM, ik heb erg slechte ervaringen met de Kruidvattesten. Op zondag had ik een positieve test, terwijl mijn ei pas op vrijdag springklaar was. Pin je er dus niet 100% op vast zou ik zeggen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:20:42 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81747870
@cisco ja de 27e mag ik weer.. maar ik ben op dit moment van heel erg mijn kop in het zandsteken, wil er niet aan denken maar toch gebeurt het. Zit er ook best tegenop, niet dat er wat gaat gebeuren, zal wel alleen kennis maken zijn en daarna kijken wat voor actie er ondernomen word.. maar toch wou ik dat het niet nodig was..

@TM gewoon lekker klussen. Mare misschien dat ik erover heen gelezen had, maar ik dacht dat ze bij jou de eisprong in het ziekenhuis in de gaten hielden of was maar eenmalig??

@pze ik ga weer in duimstand!!! Op naar 4 juni dat die maand heel vruchtbaar mag zijn!!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:35:49 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81748441
Dat hebben ze twee cycli gedaan droomvrouwtje, daarna HSG gehad (die goed was) en vervolgafspraak op 16 juni. Even geen echo's dus. Er is wel vastgesteld dat mijn progresteron minder hoog is dan ze zouden willen. Ik krijg pas hormonen als ik eerst zo'n 9 kilo ben afgevallen. De helft daarvan is er nu zo'n beetje af dus het schiet op . En hopelijk zijn die hormonen dan niet meer nodig!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:20:59 #113
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81750191
@TM ah oke.. heb ik helemaal overheen gelezen.. wat goed dat je de helft al kwijt bent, mag ik vragen hoe je dat doet?? Ik wil er ook wel wat kwijt. 16 juni schiet ook al weer op, duurt niet meer zo lang. Ik ben eens benieuwd en hoop dat die hormonen niet nodig zijn
  zaterdag 22 mei 2010 @ 08:34:45 #114
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81752690
Ik doe eigenlijk niets bijzonders drommvrouwtje, ik ben veel meer gaan bewegen en minder gaan eten/snaaien. Belangrijkste verschil is misschien wel dat ik bijna geen gewone cola meer drink. Ik ben behoorlijk verslingerd aan Coca Cola (liefst Cherry Coke ), maar dat bulkt van de suiker en das niet zo handig als er wat af moet .

Lastig is het wel. Maar ik heb een tijdje geleden dat Dr. Frank dieet gedaan en daar werd ik zo lusteloos van, dat werkt gewoon niet voor mij. De kilo's gaan er wel af maar als ik me dan algeheel belabberd voel dan is het niet vol te houden. Ik moet gewoon mijn eetpatroon aanpassen en ik wist ook best waar het fout ging .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:20:03 #115
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81755238
het zelfde probleem als bij mij dus, snoepen NOMNOMNOM . Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..
pi_81757256
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
het zelfde probleem als bij mij dus, snoepen NOMNOMNOM . Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..
Ik was begonnen met "afvallen/gezonder eten" maar toen werd in ongesteld en chagerijnig en dat werkt niet. Ik beweeg ook nog amper dus dat gaat ook nog niet zoals moet, en met 2x BBQ op het menu dit weekend.. Vanaf volgende week 2x fysiosport in de week voor 4 weken en erna ga ik op waterzumba met een vriendin (dus dan komt alles wel weer op gang en zal het beter gaan) Dus nog even paar dagen wachten nog. Dat dr.Frank ook naar gekeken en ik denk dat ik de aardappels niet persee ga missen.. Ik zie nog wel
pi_81782720
Mijsje, het is bijna dinsdag. Je kamp en familieweekend zijn bijna voorbij. Het gaat bijna beginnen! Ik hoop dat je lekker veel afleiding gehad hebt en er klaar voor bent.
pi_81840595
Mijsje; morgen is de info-avond, spannend! Weet je al wanneer je daarna kunt starten of krijg je dat morgen te horen?
  maandag 24 mei 2010 @ 20:07:05 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81842412
mijsje het gaat spannend worden.. Morgen de eerste stap richting de IVF.. Hopelijk weet je snel wanneer je verder kan
pi_81847503
jullie denken gewoon aan me... wat lief!!!

ik vind het razend spannend! het kamp was druk en het weekend ook, dus het ging lekker snel om gelukkig, maar inderdaad, morgen is het dan eindelijk zover! ik ben benieuwd...
Morgen laat ik wel even weten hoe het was

verder las ik over afvallen... TM dat je er al zoveel kilo af hebt!!! Goed hoor! Ik wil er ook wel wat af, en ik weet ook wel waar het aan ligt dat het nog niet gelukt is (te kort bewegen en te veel snoepen, ook soms ipv een maaltijd...) maar ik heb er respect voor dat je je levensstijl/eetstijl zo aan kunt passen dat je zo mooi afvalt...
dr Frank heb ik ook naar gekeken, maar op het moment dat je klaar bent met het dieet en je gaat weer wat "normaler" eten, kom je volgens mij ook weer veel aan opeens... (is vaker zo met dieten waarbij je geen of weinig koolhydraten binnenkrijgt...) dat is dan ook een gevaarlijk dieet voor mij persoonlijk, want wat er hier bij aan komt, gaat er lastig af...

oeh, ik vind het zooo spannend en ben zoooo zenuwachtig... welterusten allemaal!
  maandag 24 mei 2010 @ 21:41:42 #121
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81847509
Mijsje, heel veel succes! Spannend!
pi_81850448
Meiden, er is in het klokhuis 19 mei een onderdeel geweest over IVF, vond het wel een grappige uitzending
(Mijsje, jij doet toch transfer met AMC? Deel van het filmpje is in het AMC )

http://player.omroep.nl/?aflID=10978700

Oh en veel succes morgen natuurlijk
pi_81852144
Ik had het ook al gezien, maar helemaal niet er aan gedacht om het hier te posten
Vind het een erg leuk en duidelijk filmpje
pi_81852150
dank je Jose en Orea!

Orea, ik heb net nog de klokhuisaflevering bekeken... zo zag het er wel te doen uit (tuurlijk is het te doen, anders waren er niet zoveel vrouwen die het ook al ondergaan waren... ) ik ben benieuwd wat er morgen allemaal verteld wordt. en inderdaad, wij gaan ook naar het AMC... maar het is wel handig te weten dat deze aflevering er is. (handig voor op school of familie ofzo...) inderdaad heel handig en duidelijk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:21:44 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81856551
succes mijsje!
in de haak.
pi_81858054
Succes vandaag, mijsje!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_81858311
Succes Mijsje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81858605
Lieve mijsje heel veel succes vandaag bij je infodag! Hopelijk mag je snel aan de slag!
pi_81858718
dank je wel meiden. we gaan zo de deur uit, lekker op tijd richting Amsterdam.
pi_81858750
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Orea het volgende:
Meiden, er is in het klokhuis 19 mei een onderdeel geweest over IVF, vond het wel een grappige uitzending

Wauw, wat een mooi item zeg! Ik heb een aantal dingen gezien die ik nog niet had gezien. Mooi kijkje achter de schermen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81858974
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Orea het volgende:

Net gekeken, goed item! Duidelijk allemaal en leuk om het eens achter de schermen te zien. Zag ook heel even iui of KI (weet nier welke het nou precies was)

Mijsje
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:12:48 #132
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81860839
Je bent de deur vast al uit mijsje, maar ik wil je toch nog een hele goede dag toewensen! Hopelijk brengt het een hoop duidelijkheid en rust voor jullie!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:32:08 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81861407
Mijsje, ook hier draaien de duimen dat het na vandaag allemaal heel erg snel zal gaan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:55:37 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81862177
Mijsje
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:02:18 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81862441
Hey, en ik zie een Tally-update! Jammer dat je nog steeds hier moet posten, maar wel fijn om weer eens wat van je te lezen. Wat irritant dat ze er pas zo laat achter gekomen zijn dat het zaad van je man toch niet goed is...

En Madelieve ook weer terug! Spannend voor jullie ook!
pi_81864039
Ik ben geboren in hetzelfde jaar als de eerste IVF baby, Louise Brown in 1978. Ik was wel benieuwd hoe het nu met haar gaat, en las leuk nieuws : ze heeft inmiddels zelf een kindje! Niet via het medisch circuit, maar gewoon 'zelf'.

Ik ben alleen wel benieuwd of, buiten het onderzoek naar verhoogde kans op afwijkingen bij IVF kinderen, er ook al een onderzoek loopt naar vruchtbaarheid van IVF kinderen!
pi_81865898
Mijsje, ik ben te laat om je succes te wensen, maar ik hoop dat het een informatieve dag was en dat het nu allemaal heel snel zal gaan voor jullie!

Mc Laura dat onderzoek zet je wel aan het denken... ben ook heel benieuwd naar de uitslag ervan.

Dat filmpje was inderdaad heel goed en duidelijk!

Vanochtend zaadjes van mn vent naar het laboratorium gebracht. Ben benieuwd of het beter is na de ingreep van drie maanden geleden (spatader dichtgemaakt) Horen we over drie weken. Vruchtbare week is weer begonnen, dus weer aan de slag!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81879044
Van het onderzoek naar aangeboren afwijkingen en ivf is bekend dat er percentueel meer aangeboren afwijkingen voorkomen dan bij stellen bij wie het binnen een jaar lukt. Aan de andere kant is het percentage nagenoeg even hoog als bij stellen die er langer dan een jaar over doen maar toch spontaan zwanger worden.

Oftewel : het is niet direct te linken aan ivf!
pi_81890941
Mijsje, hoe was het??? * prinseszondererwt is niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:29:37 #140
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81891238
Mijsje, hoe is het gegaan? Ben je wat wijzer geworden? En viel het je mee of is het toch veel info tegelijk..?
pi_81893090
He Mijsje, ik hoop dat je een goede avond heb en dat jullie snel kunnen starten!

Ik mag me morgenochtend weer melden in het AMC voor bloedprikken en een echo. Ik was er vrijdag ook, op cyclusdag 5. Ze kijken dan hoeveel eitjes er zijn en bepalen de dosis van het hormoon dat de eigroei moet stimuleren. Het baarmoederslijm was echter nog te dik dus ik kon niet starten, hopelijk morgen wel. Omdat ik een hormoon spuit dan mijn eigen cyclus stillegt kunnen ze de cyclus dus langer maken dan de normale 30 dagen. Ben nu al 3 weken aan het spuiten en eigenlijk nog geeneens echt begonnen dus... Het zal nu zo'n beetje rond onze trouwdag zijn dat we weten of het wel of niet gelukt is .
pi_81894144
Oeh madelieve, ik duim dat het een extra mooie trouwdag zal worden.
pi_81894717
Mijsje; ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het is geweest!

Madelieve; ook spannend voor jou, maar al 3 weken aan het spuiten Ook al zo'n stoer wijf! Hopelijk kun je snel starten!

Hier nog maar een paar weekjes tot de intake in Nijmegen. Begin het stiekem toch wel spannend te vinden, net alsof het nu voor de echt gaat beginnen, ookal verwacht ik dat de ingreep pas eind van het jaar plaats zal vinden en we dan pas weten of we voor icsi verder kunnen. Het is wel een stapje in de goede richting om duidelijkheid te krijgen.
pi_81895684
het was heel veel info tegelijk, ik ben ook bekaf en kapot nu... (blij dat ik morgen niet hoef te werken... ) we hebben ons laten registreren als nieuw patient, we hebben daarna een rondleiding gekregen op de afdeling zelf en daarna zijn we naar de collegezaal gegaan. daar kregen we in twee uur een heleboel informatie van een gynaecologe, een verpleegkundige en van iemand van de Freya-site ( www.freya.nl staat ook boven in de OP.) de vragen die ik had (vooral over de pijnbestrijding) waren gauw beantwoord, en een heleboel informatie wisten we al. veel van hier en veel van zelf opzoeken op internet... Het AMC doet standaard 2 zware paracetamol, 2 valium en een bethadine-spuit... het schijnt dat je dan echt zo ongeveer onder zeil bent als het gaat gebeuren. ook krijg je een plaatselijke verdoving bij de baarmoedermond. en ben je dan nog heel bang van te voren, dan mag je dat aangeven en kijken ze wat ze voor je kunnen doen. voor mij dus wel nuttig verder veel gehoord over risico's, kansen, afwijkingen, foliumzuur (er waren maar 3 of 4 stellen waarvan de vrouw nog foliumzuur gebruikte... is blijkbaar heel normaal dat je daar op een gegeven moment mee stopt als je heel lang moet wachten op een kindje...) en ook over die eerste IVF-baby die zelf ook een kindje heeft gekregen een tijdje terug. ook over of je je "onvruchtbaarheid"/verminderde vruchtbaarheid kon overgeven op je kinderen, maar dat hoeft helemaal niet... we hoorden over de medicijnen die gebruikt worden en we kregen ook de verschillen tussen IVF, ICSI en TESE te horen en wanneer dat gedaan wordt, al met al was het dus een hele drukke dag.
het was wel heel grappig dat ik delen van de afdeling vanmorgen herkende van de klokhuisaflevering...

we mogen nu vrijdag 4 juni (dan zit ik op dag 21) voor m'n startgesprek (persoonlijk) in ons eigen ziekenhuis komen. als het goed is (want op zich is alles allemaal al gedaan zodat IVF meteen kan starten) kunnen we dan zondag beginnen met de decapeptyl om de cyclus lam te leggen. (word je dan evengoed ongesteld eigenlijk? heeft ze wel gezegd, maar ik weet het niet meer...) het zou jammer zijn als we dan nog een cyclus moeten wachten om ermee te beginnen... maar goed, er zit dus actie aan te komen!!! (en ik voel me al wat beter over de combinatie van de medicijnen zodat ik echt zo'n beetje van de wereld ben... ) maar goed, dat was het zo'n beetje...
Ik vind het heel lief en voel me erg gevleid dat er zoveel mensen aan me gedacht hebben! dank jullie allemaal!
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:51 schreef McLaura het volgende:
Van het onderzoek naar aangeboren afwijkingen en ivf is bekend dat er percentueel meer aangeboren afwijkingen voorkomen dan bij stellen bij wie het binnen een jaar lukt. Aan de andere kant is het percentage nagenoeg even hoog als bij stellen die er langer dan een jaar over doen maar toch spontaan zwanger worden.

Oftewel : het is niet direct te linken aan ivf!
dat zei de gyn in het AMC ook nog! alleen is de kans bij ICSI wel wat groter. Bij IVF (en spontane zwangerschap na een jaar) is die kans 1% dat er aangeboren afwijkingen zijn, en bij ICSI is die kans 2%... voor veel mensen echt te verwaarlozen, maar stel je toch voor dat je net bij die procenten zit...

Madelieve, wat spannend, jij bent gewoon al midden in het proces! Ik hoop voor je dat je nu gauw verder kunt en dat je inderdaad een geweldige trouwdag hebt!!!

Poezebeest wat spannend dat ook voor jou de intake steeds dichterbij komt! Ik hoop op resultaat voor jou!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:21:49 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81896209
Klinkt als een goede voorlichting mijsje!
En nu gewoon 'even' hup gelijk bij de eerste poging zwanger hoor! Het heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.

Btw... het is pethidine ipv betadine. Van dat laatste wordt je alleen rood/oranje, van de eerste kan je idd goed 'weg' van raken. Het wordt ook gebruikt bij bevallingen, ik heb er 2 uur lang heerlijk op liggen slapen dwars door een weeen-infuus heen.
pi_81896356
Mijsje; wat ontzettend spannend dat jullie nu echt gaan beginnen! Daar mag wel voor gejompeld worden!
pi_81896891
Mijsje gaat beginnen! Wat fijn dat het zo uitgebreid was. En inderdaad: nu heb je lang genoeg gewacht.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:04:38 #148
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81899588
mijsje het gaat nu dan echt beginnen, hier heb je zo lang op gewacht.. Wel een fijne uitgebreide uitleg hebben ze gegeven...

Madelieve ook spannend voor jou, zou wel een extra mooie trouwdag kunnen zijn, mijn duimen gaan weer draaien..
pi_81901462
bedankt! ik ben zo hyper en tegelijk zo rustig van de zenuwen...
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een goede voorlichting mijsje!
En nu gewoon 'even' hup gelijk bij de eerste poging zwanger hoor! Het heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.

Btw... het is pethidine ipv betadine. Van dat laatste wordt je alleen rood/oranje, van de eerste kan je idd goed 'weg' van raken. Het wordt ook gebruikt bij bevallingen, ik heb er 2 uur lang heerlijk op liggen slapen dwars door een weeen-infuus heen.
hahaha, ik bedoelde inderdaad de pethidine, maar wist het niet meer helemaal... ik had ook zoveel medicijnnamen gehoord de afgelopen uren... ik ben benieuwd hoe die me bevalt bij de punctie!
pi_81901596
Spannend Mijsje!! Ik ga nog harder voor je/jullie duimen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')