abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:32:03 #101
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81717096
Tally, ik kan me goed voorstellen hoor, dat het confronterend of gewoon lastig is om hier mee te posten. Het is ook moeilijk... Het is alleen maar mooi dat iedereen z'n eigen weg erin vindt... Maar wat kl*te zeg dat jullie nu ook al zo'n eind in het traject zitten. Ik weet nog goed dat we hier samen aan het posten waren een tijd terug... Ik wens jullie in ieder geval heel, heel, heeeeeeeeel veel succes... en ik hoop net als je collega dat jij daar gauw met een dikke buik achter de computer zit!

Mijsje, ik was vorige week de posts in Z&G aan het lezen van toen ik zelf zwanger was... en toen zag ik jou voorbij komen... eerst de mededeling dat je ook zwanger was en later dat het mis was gegaan... oh, ik kreeg gewoon een brok in m'n keel, toen ik me bedacht dat je nu nog steeds geen wondertje hebt en IVF moet gaan doen... Ik hoop echt zo erg dat dit hele gebeuren gaat slagen! Het wordt hoog tijd dat je een keer met positief (letterlijk en figuurlijk) nieuws komt!

Madelieve , wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! En je man is nu dus helemaal onvruchtbaar... gelukkig dat er nog een voorraadje in de vriezer ligt! Ik hoop dat het weer -tegen de verwachtingen in- een succesverhaal wordt op korte termijn!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:36:35 #102
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81717329
Thanks Cisco! 4 juni zou dus een dubbelleuke dag kunnen worden in dit topic! Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:03:54 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81718541
@pze jij stoer wijf ik ga weer duimen voor je...

@cisco * *dikke knuffel geeft

@TM je ei.. vanavond lekker klussen of wacht eens ff dag 26 he * *duimt heel hard
Ik ondertussen wel uit de roes. Vind het jammer dat het al voorbij is, voelde me die dag zo mooi en gelukkig, wou dat het elke dag zo'n dag was. Het was echt een super dag, en zo relaxt, heerlijk gewoon

@tally wat een mooi verhaal daar krijg je toch weer goede hoop van

@madelieve welkom.. Hopelijk ben je weer zo snel zwanger
Be happy with the little things in life
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:10:35 #104
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81718855
droomvrouwtje; wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag! Toen ik vorige week naar huis reed, kwam ik langs een huis op met een spandoek 'just married' ervoor. Ik dacht nog... 'goh, ze zou toch niet ook hier wonen?'... maar toen ik op je site keek, zag ik dat jullie niet in de buurt wonen
pi_81718921
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Cisco! 4 juni zou dus een dubbelleuke dag kunnen worden in dit topic! Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
driedubbel (vrienden van ons gaan trouwen ) maar ik hoop dat jij en PZE zwanger zijn die dag, 2 streepjes plassen!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81719074
Oeh 4 juni dus, had het zelf niet eens uitgerekend nog. 4 streepjes die dag, goed idee!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:16:28 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81719143
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Jose81 het volgende:
droomvrouwtje; wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag! Toen ik vorige week naar huis reed, kwam ik langs een huis op met een spandoek 'just married' ervoor. Ik dacht nog... 'goh, ze zou toch niet ook hier wonen?'... maar toen ik op je site keek, zag ik dat jullie niet in de buurt wonen
Dankjewel..

voor degene die nieuwsgierig zijn naar nog meer foto's hier klikken
pi_81740652
Had ze van de week al bekeken droomvrouwtje, mooie foto's! Je was een mooi bruidje
Jij moet 27 mei weer naar de gyn toch?

Hier vandaag mijn frustraties eruit gekookt! En het was best wel lekker
En in de supermarkt bedacht ik me dat ik zowaar een wijntje kon drinken! Nou die gedachte liet ik me niet ontgaan en meteen wijn gekocht!
Hij sloeg alleen in als een bom Hieraan merkte ik dat ik toch nog wel moe ben (knie, herstellen) en vanmorgen was ik zeer duizelig (dus misschien sloeg de wijn daarom wel extra in)
En als toetje had ik heel heel heeeeeel veeeeeel chocolade!

Verder vind ik het gewoon enorm k*t dat ik ongesteld ben Maar we hebben zojuist geproost op een vruchtbare periode, en een ronde die maar mag slagen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:16:17 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81741561
Ik hoop het ook Ciscootje, maar de ovutest tegen de avond was weer negatief (streepje iets lichter dan controlestreep), hmmpf, misschien een korte piek? Ach, we zien het wel. Ik houd deze dag toch maar ff aan voor de zekerheid .

Fijn dat jullie samen konden proosten, ik doe zo even met jullie mee!

Droomvrouwtje: ik ga even in je trouwalbum koekeloeren .
pi_81742882
TM, ik heb erg slechte ervaringen met de Kruidvattesten. Op zondag had ik een positieve test, terwijl mijn ei pas op vrijdag springklaar was. Pin je er dus niet 100% op vast zou ik zeggen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:20:42 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81747870
@cisco ja de 27e mag ik weer.. maar ik ben op dit moment van heel erg mijn kop in het zandsteken, wil er niet aan denken maar toch gebeurt het. Zit er ook best tegenop, niet dat er wat gaat gebeuren, zal wel alleen kennis maken zijn en daarna kijken wat voor actie er ondernomen word.. maar toch wou ik dat het niet nodig was..

@TM gewoon lekker klussen. Mare misschien dat ik erover heen gelezen had, maar ik dacht dat ze bij jou de eisprong in het ziekenhuis in de gaten hielden of was maar eenmalig??

@pze ik ga weer in duimstand!!! Op naar 4 juni dat die maand heel vruchtbaar mag zijn!!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:35:49 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81748441
Dat hebben ze twee cycli gedaan droomvrouwtje, daarna HSG gehad (die goed was) en vervolgafspraak op 16 juni. Even geen echo's dus. Er is wel vastgesteld dat mijn progresteron minder hoog is dan ze zouden willen. Ik krijg pas hormonen als ik eerst zo'n 9 kilo ben afgevallen. De helft daarvan is er nu zo'n beetje af dus het schiet op . En hopelijk zijn die hormonen dan niet meer nodig!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:20:59 #113
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81750191
@TM ah oke.. heb ik helemaal overheen gelezen.. wat goed dat je de helft al kwijt bent, mag ik vragen hoe je dat doet?? Ik wil er ook wel wat kwijt. 16 juni schiet ook al weer op, duurt niet meer zo lang. Ik ben eens benieuwd en hoop dat die hormonen niet nodig zijn
  zaterdag 22 mei 2010 @ 08:34:45 #114
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81752690
Ik doe eigenlijk niets bijzonders drommvrouwtje, ik ben veel meer gaan bewegen en minder gaan eten/snaaien. Belangrijkste verschil is misschien wel dat ik bijna geen gewone cola meer drink. Ik ben behoorlijk verslingerd aan Coca Cola (liefst Cherry Coke ), maar dat bulkt van de suiker en das niet zo handig als er wat af moet .

Lastig is het wel. Maar ik heb een tijdje geleden dat Dr. Frank dieet gedaan en daar werd ik zo lusteloos van, dat werkt gewoon niet voor mij. De kilo's gaan er wel af maar als ik me dan algeheel belabberd voel dan is het niet vol te houden. Ik moet gewoon mijn eetpatroon aanpassen en ik wist ook best waar het fout ging .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:20:03 #115
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81755238
het zelfde probleem als bij mij dus, snoepen NOMNOMNOM . Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..
pi_81757256
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
het zelfde probleem als bij mij dus, snoepen NOMNOMNOM . Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..
Ik was begonnen met "afvallen/gezonder eten" maar toen werd in ongesteld en chagerijnig en dat werkt niet. Ik beweeg ook nog amper dus dat gaat ook nog niet zoals moet, en met 2x BBQ op het menu dit weekend.. Vanaf volgende week 2x fysiosport in de week voor 4 weken en erna ga ik op waterzumba met een vriendin (dus dan komt alles wel weer op gang en zal het beter gaan) Dus nog even paar dagen wachten nog. Dat dr.Frank ook naar gekeken en ik denk dat ik de aardappels niet persee ga missen.. Ik zie nog wel
pi_81782720
Mijsje, het is bijna dinsdag. Je kamp en familieweekend zijn bijna voorbij. Het gaat bijna beginnen! Ik hoop dat je lekker veel afleiding gehad hebt en er klaar voor bent.
pi_81840595
Mijsje; morgen is de info-avond, spannend! Weet je al wanneer je daarna kunt starten of krijg je dat morgen te horen?
  maandag 24 mei 2010 @ 20:07:05 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81842412
mijsje het gaat spannend worden.. Morgen de eerste stap richting de IVF.. Hopelijk weet je snel wanneer je verder kan
pi_81847503
jullie denken gewoon aan me... wat lief!!!

ik vind het razend spannend! het kamp was druk en het weekend ook, dus het ging lekker snel om gelukkig, maar inderdaad, morgen is het dan eindelijk zover! ik ben benieuwd...
Morgen laat ik wel even weten hoe het was

verder las ik over afvallen... TM dat je er al zoveel kilo af hebt!!! Goed hoor! Ik wil er ook wel wat af, en ik weet ook wel waar het aan ligt dat het nog niet gelukt is (te kort bewegen en te veel snoepen, ook soms ipv een maaltijd...) maar ik heb er respect voor dat je je levensstijl/eetstijl zo aan kunt passen dat je zo mooi afvalt...
dr Frank heb ik ook naar gekeken, maar op het moment dat je klaar bent met het dieet en je gaat weer wat "normaler" eten, kom je volgens mij ook weer veel aan opeens... (is vaker zo met dieten waarbij je geen of weinig koolhydraten binnenkrijgt...) dat is dan ook een gevaarlijk dieet voor mij persoonlijk, want wat er hier bij aan komt, gaat er lastig af...

oeh, ik vind het zooo spannend en ben zoooo zenuwachtig... welterusten allemaal!
  maandag 24 mei 2010 @ 21:41:42 #121
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81847509
Mijsje, heel veel succes! Spannend!
pi_81850448
Meiden, er is in het klokhuis 19 mei een onderdeel geweest over IVF, vond het wel een grappige uitzending
(Mijsje, jij doet toch transfer met AMC? Deel van het filmpje is in het AMC )

http://player.omroep.nl/?aflID=10978700

Oh en veel succes morgen natuurlijk
pi_81852144
Ik had het ook al gezien, maar helemaal niet er aan gedacht om het hier te posten
Vind het een erg leuk en duidelijk filmpje
pi_81852150
dank je Jose en Orea!

Orea, ik heb net nog de klokhuisaflevering bekeken... zo zag het er wel te doen uit (tuurlijk is het te doen, anders waren er niet zoveel vrouwen die het ook al ondergaan waren... ) ik ben benieuwd wat er morgen allemaal verteld wordt. en inderdaad, wij gaan ook naar het AMC... maar het is wel handig te weten dat deze aflevering er is. (handig voor op school of familie ofzo...) inderdaad heel handig en duidelijk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:21:44 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81856551
succes mijsje!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')