Ik hoop echt zo erg dat dit hele gebeuren gaat slagen! Het wordt hoog tijd dat je een keer met positief (letterlijk en figuurlijk) nieuws komt!
 Ik hoop echt zo erg dat dit hele gebeuren gaat slagen! Het wordt hoog tijd dat je een keer met positief (letterlijk en figuurlijk) nieuws komt!   
  , wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! En je man is nu dus helemaal onvruchtbaar... gelukkig dat er nog een voorraadje in de vriezer ligt! Ik hoop dat het weer -tegen de verwachtingen in- een succesverhaal wordt op korte termijn!
 , wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! En je man is nu dus helemaal onvruchtbaar... gelukkig dat er nog een voorraadje in de vriezer ligt! Ik hoop dat het weer -tegen de verwachtingen in- een succesverhaal wordt op korte termijn!   

Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
 Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk  

ik ga weer duimen voor je...
  ik ga weer duimen voor je...  *  *dikke knuffel geeft
 *  *dikke knuffel geeft  

driedubbel (vrienden van ons gaan trouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Cisco! 4 juni zou dus een dubbelleuke dag kunnen worden in dit topic!Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
 ) maar ik hoop dat jij en PZE zwanger zijn die dag, 2 streepjes plassen!
 ) maar ik hoop dat jij en PZE zwanger zijn die dag, 2 streepjes plassen!

Dankjewel..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Jose81 het volgende:
droomvrouwtje; wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag! Toen ik vorige week naar huis reed, kwam ik langs een huis op met een spandoek 'just married' ervoor. Ik dacht nog... 'goh, ze zou toch niet ook hier wonen?'... maar toen ik op je site keek, zag ik dat jullie niet in de buurt wonen

Hieraan merkte ik dat ik toch nog wel moe ben (knie, herstellen) en vanmorgen was ik zeer duizelig (dus misschien sloeg de wijn daarom wel extra in)
 Hieraan merkte ik dat ik toch nog wel moe ben (knie, herstellen) en vanmorgen was ik zeer duizelig (dus misschien sloeg de wijn daarom wel extra in) Maar we hebben zojuist geproost op een vruchtbare periode, en een ronde die maar mag slagen
  Maar we hebben zojuist geproost op een vruchtbare periode, en een ronde die maar mag slagen   

Ach, we zien het wel. Ik houd deze dag toch maar ff aan voor de zekerheid
  Ach, we zien het wel. Ik houd deze dag toch maar ff aan voor de zekerheid  .
. 
  .
.

. En hopelijk zijn die hormonen dan niet meer nodig!
. En hopelijk zijn die hormonen dan niet meer nodig!

), maar dat bulkt van de suiker en das niet zo handig als er wat af moet
 ), maar dat bulkt van de suiker en das niet zo handig als er wat af moet  .
 . .
.

. Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..
 . Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..

Ik was begonnen met "afvallen/gezonder eten" maar toen werd in ongesteld en chagerijnig en dat werkt niet. Ik beweeg ook nog amper dus dat gaat ook nog niet zoals moet, en met 2x BBQ op het menu dit weekend.. Vanaf volgende week 2x fysiosport in de week voor 4 weken en erna ga ik op waterzumba met een vriendin (dus dan komt alles wel weer op gang en zal het beter gaan) Dus nog even paar dagen wachten nog. Dat dr.Frank ook naar gekeken en ik denk dat ik de aardappels niet persee ga missen.. Ik zie nog welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
het zelfde probleem als bij mij dus, snoepen NOMNOMNOM. Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..

jullie denken gewoon aan me...
 jullie denken gewoon aan me...  wat lief!!!
 wat lief!!!  

TM dat je er al zoveel kilo af hebt!!! Goed hoor! Ik wil er ook wel wat af, en ik weet ook wel waar het aan ligt dat het nog niet gelukt is (te kort bewegen en te veel snoepen, ook soms ipv een maaltijd...) maar ik heb er respect voor dat je je levensstijl/eetstijl zo aan kunt passen dat je zo mooi afvalt...
 TM dat je er al zoveel kilo af hebt!!! Goed hoor! Ik wil er ook wel wat af, en ik weet ook wel waar het aan ligt dat het nog niet gelukt is (te kort bewegen en te veel snoepen, ook soms ipv een maaltijd...) maar ik heb er respect voor dat je je levensstijl/eetstijl zo aan kunt passen dat je zo mooi afvalt... 

)
) 

dank je Jose en Orea!
 dank je Jose en Orea! 
 (tuurlijk is het te doen, anders waren er niet zoveel vrouwen die het ook al ondergaan waren...
 (tuurlijk is het te doen, anders waren er niet zoveel vrouwen die het ook al ondergaan waren...  ) ik ben benieuwd wat er morgen allemaal verteld wordt. en inderdaad, wij gaan ook naar het AMC... maar het is wel handig te weten dat deze aflevering er is. (handig voor op school of familie ofzo...)
 ) ik ben benieuwd wat er morgen allemaal verteld wordt. en inderdaad, wij gaan ook naar het AMC... maar het is wel handig te weten dat deze aflevering er is. (handig voor op school of familie ofzo...)  inderdaad heel handig en duidelijk
 inderdaad heel handig en duidelijk  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |