Ze posten nogal vaak en al een tijdje. Onbekend zijn ze niet.quote:
Waarom deed jij niet mee/quote:
Dan doen we het over een paar maandjes toch nog een keertjequote:
Maar dan kreeg je als hoofdprijs chocolaatjesquote:
Dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef L.no het volgende:
Grappig dat bij de vorige Breathtaking super hoog stond en nu ineens alleen 3 stemmen heeft.
De verkiezing van vorig jaar. Wat klopt er niet?quote:
quote:
Zij speelt Starcraft 2.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:02 schreef Maisnon het volgende:
FFA speelt toch niet zo heel fijn. Zoals Aibmi zei, als je de ene speler countert maakt de andere je afof 1 iemand krijgt de kans om... bijvoorbeeld he... 20 carriers te maken
Oh heb je het daar overquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
De verkiezing van vorig jaar. Wat klopt er niet?
Klopt, maar die wilde niet meedoen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Slechte verkiezingen, harajuku. ontbreekt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Intussen wél reactie gehad (nog bedankt Hara) maar ze wil niet meedoen
![]()
Blijkbaar ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef Tamashii het volgende:
Fokkers veranderen gewoon snel van mening, trouwens de laatste tijd staan er kei weinig foto's van BT op
Dat is deze verkiezing dus een farce. Miss Nederland kiezen tussen Viola Holt en Patty Brard, terwijl Doutzen niet mee wil doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Klopt, maar die wilde niet meedoen.
[..]
Tja, zo dacht ik er ook over.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is deze verkiezing dus een farce. Miss Nederland kiezen tussen Viola Holt en Patty Brard, terwijl Doutzen niet mee wil doen.
Neequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef kwiwi het volgende:
wtfweet je zeker dat je goed geteld hebt paul?
Niet eens met de uitslag dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef kwiwi het volgende:
wtfweet je zeker dat je goed geteld hebt paul?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is deze verkiezing dus een farce. Miss Nederland kiezen tussen Viola Holt en Patty Brard, terwijl Doutzen niet mee wil doen.
Volgens mij is het een lama met een kleed over zich heen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Plaats dan een foto in je fobo ipv een schaap?
Had eerste moeten worden ja. Paul heeft de stemmen verwisseld.quote:
Jup Wolven Dagen !! Zo lief en leuk uitziend! Ik zou graag een date met haar willen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
WD had moeten winnen, deze verkiezing is gefaked zodat Paul met zijn bij voorbaat gekozen winares zodat hij zelf met haar uit kan gaan.
Nah....quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
ze falen allemaal, ik zou ze niet geven
Joekels.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind mezelf ook niet knap genoeg dus ik zeg hoax! Maar ik bedank wel alle stemmers, niet alleen met een Winner Taco maar ook een Joekel!
Mag ook wel met mijquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Nou bedankt. Moet ik uit met hazengebit.
Je mag met mij uit ik ben beter dan Paul in velen opzichten!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Reetveter heeft prioriteit hierin.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Je mag met mij uit ik ben beter dan Paul in velen opzichten!
Hmm ik vind je een mooie schattige meid! Wellicht aardig ook nog je bent alles wat ik Argo zoek in een dame! Mocht je ook nog denken ik gun die arme vent een kans! Laat het me dan weten, qua hoe je eruitziet ben ik al verliefd!quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reetveter heeft prioriteit hierin.
pics van jou?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef Tamashii het volgende:
Fokkers veranderen gewoon snel van mening, trouwens de laatste tijd staan er kei weinig foto's van BT op
Ach je bent 2e geworden, ik had sowieso niet verwacht dat je zo hoog zo komen. Zo zie je maar fokkers houden van meisjes die zo gewoon zijn geblevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:01 schreef Maisnon het volgende:
Gilette jij was trouwens wel echt butthurt ofniet
Ik heb niemand gevraagd om op mij te stemmen en volgens mij nam sowieso niemand het heel erg serieus
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Tassiepassie het volgende:
Wauw! Niet meedoen en toch een stem hebbenblijft een aparte verkiezing!
kwiwi gefeliciteerd en veel plezier op je date met uberhunk Paul
Totaal aantal Fok! users - de stemmen van de andere deelnemers in deze wedstrijd = aantal stemmen Kwiwiquote:
Mister Charmingquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach je bent 2e geworden, ik had sowieso niet verwacht dat je zo hoog zo komen. Zo zie je maar fokkers houden van meisjes die zo gewoon zijn gebleven
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef wormtrein het volgende:
Ja heuj.. ik had niet eens de kans op op wolvendagen te stemmen..
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:35 schreef Paul het volgende:
Einduitslag van deze mooie wedstrijd!
Nr 1:
KWIWI !!!!!!!!!!!!!!!
Wat zeg jij nouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef rubje het volgende:
[..]
leuk meisje maar dat zal ze zelf ook wel weten. Ze heeft echt zo een club gezicht ( iemand die je dus in de nachtclubs tegenkomt met D&G zonnebril en zonnebank huidje
)
zeg maar het type Stephanie van Gooische meiden
Ik heb in m'n hele leven nog geen zonnebank gezienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef rubje het volgende:
[..]
leuk meisje maar dat zal ze zelf ook wel weten. Ze heeft echt zo een club gezicht ( iemand die je dus in de nachtclubs tegenkomt met D&G zonnebril en zonnebank huidje
)
zeg maar het type Stephanie van Gooische meiden
Hoi liefquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog geen zonnebank gezienLig liever op het strand
Ze kon blijkbaar niet tegen haar verliesquote:Op zondag 16 mei 2010 22:43 schreef Biogarde het volgende:
Lakitu en wolvendagen, andere users en hun foto's belachelijk maken in andere forums. Hartstikke grappig.
Mail maar over een dag of twee.
Vrouwen hequote:Op zondag 16 mei 2010 23:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
Die Wolvendagen welke hier als favoriet wordt genoemd blijkt er mindere frisse praktijken op na te houden
[..]
Ze kon blijkbaar niet tegen haar verlies
Juist.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:29 schreef Jajong het volgende:
Wel vet duidelijke webcamfoto. Nog net geen Myspace-shot.
Wtf heb ik nou weer gemistquote:Op zondag 16 mei 2010 23:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
Die Wolvendagen welke hier als favoriet wordt genoemd blijkt er mindere frisse praktijken op na te houden
[..]
Wat deed ze dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Tamashii het volgende:
Mooi, dat ze maar weg blijft van Fok... Zoiets doe je toch niet...
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Tamashii het volgende:
WD is al eens eerder gebanned herinneer ik me, ze zou zich als een prinsesje gedragen en mocht weer mailen als ze weer normaal kon doen. Dus ik wist wel dat ze geen lieverdje was maar het ging om het lekkerste wijf van FOK.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Whut happenend?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Tamashii het volgende:
Een of ander nietszeggende doos dat meedeed aan 'het lekkerste fok!meisje' van Paul vond het nodig om de spot te drijven met foto's van anderen uit het FoBo en is nu voor 2 dagen gebanned hierom.quote:
Paar dagen geleden wilde je haar nog uitwonen, nu is ze nietszeggend meer...quote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Een of ander nietszeggende doos dat meedeed aan 'het lekkerste fok!meisje' van Paul vond het nodig om de spot te drijven met foto's van anderen en is nu voor 2 dagen gebanned hierom.
Ja zover waren we al jaquote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Een of ander nietszeggende doos dat meedeed aan 'het lekkerste fok!meisje' van Paul vond het nodig om de spot te drijven met foto's van anderen uit het FoBo en is nu voor 2 dagen gebanned hierom.
Ja, WD dus. Had ik niet van d'r verwacht. Welk forum heeft ze dat gedaan dan? En wie kwam erachter?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Een of ander nietszeggende doos dat meedeed aan 'het lekkerste fok!meisje' van Paul vond het nodig om de spot te drijven met foto's van anderen uit het FoBo en is nu voor 2 dagen gebanned hierom.
moet je die foto met dikke lippen eens zienquote:
Oh?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Paar dagen geleden wilde je haar nog uitwonen
Moet je bij Biogarde zijn, die heeft d'r gebanned.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja, WD dus. Had ik niet van d'r verwacht. Welk forum heeft ze dat gedaan dan? En wie kwam erachter?
[V S&G] Fok!sters Sexy & Gewaagd #65quote:Op maandag 17 mei 2010 00:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja, WD dus. Had ik niet van d'r verwacht. Welk forum heeft ze dat gedaan dan? En wie kwam erachter?
Hoe kon het ook anders.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[V S&G] Fok!sters Sexy & Gewaagd #65
Misschien is Kwiwi wel een meisje uit Amerikaquote:Op maandag 17 mei 2010 00:12 schreef pisnicht het volgende:
Volgens mij is lekkerste toch echt afhankelijk van iets meer dan alleen de kop van iemand. Bij de volgende verkiezing moet er gewoon een foto van het lichaam (met maten) gepost worden om mee te kunnen doen. Wie zegt me nu dat kwiwi niet ook het figuur van een kiwi (de vogel) heeft?
Raak jij opgewonden van vrouwen met het figuur van een vogel?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:12 schreef pisnicht het volgende:
Volgens mij is lekkerste toch echt afhankelijk van iets meer dan alleen de kop van iemand. Bij de volgende verkiezing moet er gewoon een foto van het lichaam (met maten) gepost worden om mee te kunnen doen. Wie zegt me nu dat kwiwi niet ook het figuur van een kiwi (de vogel) heeft?
Peertjes? Like.. no titties and a huge ass?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Raak jij opgewonden van vrouwen met het figuur van een vogel?![]()
Nou... ieder zo zijn smaak. Ik heb meer met peervormige vrouwelijke lichamen.
Versta jij onder peervormige lichaam geen tieten aanwezig?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:14 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Peertjes? Like.. no titties and a huge ass?
Saaaab is gewoon een man want vrouwen kunnen niet grappig zijn + op het internet zitten. Of het is een heel zeldzaam specimenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WD is al eens eerder gebanned herinneer ik me, ze zou zich als een prinsesje gedragen en mocht weer mailen als ze weer normaal kon doen. Dus ik wist wel dat ze geen lieverdje was maar het ging om het lekkerste wijf van FOK.
Ging het om het leukste gezelligste gekke FOKmeid, dan koos ik voor Saaaaab want ik moet altijd om haar lachen.
Ik weet heel goed wat je bedoeld. Maar bij peertjes moet ik altijd denken aan van die uitgezakte vrouwtjes. No titties en een hele dikke reet maakt toch een peervorm.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Versta jij onder peervormige lichaam geen tieten aanwezig?![]()
Rockabella, doe niet zoooooooooooooooo dom!
Nee geen man want daarvoor hapt ze te veel. Ik heb haar diverse keren gevraagd of ze iets met de automerk had en stuurde zij mij een PM met uitleg en na een aantal keren kon ze dan eindelijk onthouden dat ik haar dit steeds flikte....quote:Op maandag 17 mei 2010 00:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Saaaab is gewoon een man want vrouwen kunnen niet grappig zijn + op het internet zitten. Of het is een heel zeldzaam specimen
De meeste vrouwen met zo een ontzettende ass zoals jij beschrijft hebben vrijwel altijd goedgevulde bh's. Ik ken wel enkele meisjes met cup a of b maar die hebben niet zo een reet zoals jij beschrijft.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat je bedoeld. Maar bij peertjes moet ik altijd denken aan van die uitgezakte vrouwtjes. No titties en een hele dikke reet maakt toch een peervorm.
Psst, zeg dan wespentaille ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Versta jij onder peervormige lichaam geen tieten aanwezig?![]()
Rockabella, doe niet zoooooooooooooooo dom!
Misschien moet je wat beter lezenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Raak jij opgewonden van vrouwen met het figuur van een vogel?![]()
Nou... ieder zo zijn smaak. Ik heb meer met peervormige vrouwelijke lichamen.
Naast nietszeggend ook nog eens dom dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee geen man want daarvoor hapt ze te veel. Ik heb haar diverse keren gevraagd of ze iets met de automerk had en stuurde zij mij een PM met uitleg en na een aantal keren kon ze dan eindelijk onthouden dat ik haar dit steeds flikte....
ik heb het over saaaaab. SOL GVD NIET MET SAAAAABquote:Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Naast nietszeggend ook nog eens dom dus.
Ok, sorry, dacht dat je het nog over WD hadquote:Op maandag 17 mei 2010 00:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik heb het over saaaaab. SOL GVD NIET MET SAAAAABBIOOOOgarde, ban gillette ff voor het beledigen van een ontzettend leuk lief meisje als saaaaab.
![]()
Western Digitalquote:Op maandag 17 mei 2010 00:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ok, sorry, dacht dat je het nog over WD had
Je hebt gelijk, dat doet ze inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee geen man want daarvoor hapt ze te veel. Ik heb haar diverse keren gevraagd of ze iets met de automerk had en stuurde zij mij een PM met uitleg en na een aantal keren kon ze dan eindelijk onthouden dat ik haar dit steeds flikte....
Whehehe, trollquote:Op maandag 17 mei 2010 00:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee die vrouw die Gillette wilde uitwonen maar nu een nietszeggende doos vind.
Jij wilde toch ook meedoen riep je al een aantal malen? Flikker die pauper ava en pauperfoto's eens uit je fobo en zet je eigen foto's erin (met het risico dat WD ...) en wie weet wil Paul wél moeite voor je doen.quote:
Ik ben een vent FFSquote:Op maandag 17 mei 2010 00:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jij wilde toch ook meedoen riep je al een aantal malen? Flikker die pauper ava en pauperfoto's eens uit je fobo en zet je eigen foto's erin (met het risico dat WD ...) en wie weet wil Paul wél moeite voor je doen.
Ous en Paul ook en tegen hun zeg je het nietquote:Op maandag 17 mei 2010 00:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
Maar ff serieus Drinky, pas je profiel dan eens aan want je doet je voor als een wijf.
Ik stem op jou.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ous en Paul ook en tegen hun zeg je het niet!
o.us is inmiddels weer man. Paul is gewoon gay.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dankjewelquote:
Ok, bij deze: doe eens jullie profiel aanpassen stelletje wijfmannenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer? Terugtransformatie mag niet en Ous weet dat maar al te bestquote:Op maandag 17 mei 2010 00:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
o.us is inmiddels weer man. Paul is gewoon gay.
quote:
o.us is allang weer man, lees je wel wat ik schrijf?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ok, bij deze: doe eens jullie profiel aanpassen stelletje wijfmannen
Tja, dit is Nederland, niet Amerikaquote:Op maandag 17 mei 2010 00:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer? Terugtransformatie mag niet en Ous weet dat maar al te best!
Ok, o us bij deze weer ingetrokken. Blijven er nog 2 over.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
o.us is allang weer man, lees je wel wat ik schrijf?
Maarre.... had jij vroeger fotos van een motor in je fobo met jezelf op een aantal van de fotos met zeer scherpe bochten?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer? Terugtransformatie mag niet en Ous weet dat maar al te best!
Jaquote:Op maandag 17 mei 2010 00:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maarre.... had jij vroeger fotos van een motor in je fobo met jezelf op een aantal van de fotos met zeer scherpe bochten?
En nu ?quote:
Ja, ze krijgt Paulquote:
Door dat gelul van gillette leek het erop dat je fotos weg waren uit je fobo, ik heb dus niet de moeite genomen om te kijken en nu snap ik hoe dom mijn vragen over kwamen...quote:
Hehe m'n polo was wat vies gewordenquote:Op maandag 17 mei 2010 01:31 schreef JanPiraat het volgende:
En ze hebben lekker gebowld hoor.
Het was oergezellig vertelde Paul me, hier een foto met de trofee:
[ afbeelding ]
Paul had er ook meteen een voor zichzelf gekocht
Nee, maar als sommige lui een pruik op doen en we knijpen onze ogen een beetje dicht is het net alsof.quote:
EINDuitslag nog welquote:
Pfff.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Geef maar de eerste prijs aan Chipszak. Wat een gruwelijke mooie meid is dat zeg.
ook leuk inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff.....
[ afbeelding ]
"Diepzinnig" staat niet tussen, heel jammer!
quote:
achja smaak verschilt en dit is natuurlijk ONZ dus verwacht geen faire goed opgezette competitiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we fok!niveau van meisjes verkiezingen wat hoger leggen
Zij is inderdaad lekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff.....
[ afbeelding ]
"Diepzinnig" staat niet tussen, heel jammer!
Ik wil meer gegevens, tieten/kont etcquote:
Dan kan je daar best meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wil meer gegevens, tieten/kont etc
Naja je mag me pm'en danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan kan je daar best meer moeite voor doen.
Haha, ik mag JOU pmen?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef theKiD het volgende:
Dan nog zou Rockabella met afstand moeten winnen![]()
De enige beetje schoonheid die je hebt zit aan de buitenkant hoor...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf niet als mooi, mijn schoonheid zit van binnen.
Ik beschouw je wel als mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
O god..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou, ik zie alleen een foto van je buitenkant. Kan je aub ff een foto van je binnenkant maken en posten. Misschien verander ik wel van gedachten...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik dacht links en rechts van je neus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:37 schreef Maisnon het volgende:
Mijn schoonheid zit ook van binnen, zo net onder m'n middenrif aan de linkerkant. Ik kan het ook voelen als ik erop druk
haar snorquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht links en rechts van je neus.
Ja zei is echt mooiquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ja zei is echt mooi
Je zei is echt mooi
Ja zij is echt mooi
Raad eens welke de goede zin is?
Ja cliche hequote:
en je lelijk bent en niet gewaardeerd wordt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja cliche he. Het lastige aan Fok is.. dat de vrouwen direct gekeurd worden etc. Terwijl de mannen hier voor 3/4 gewoon bestaan uit afzichtelijke schepsels die dan wel weer gewaardeerd worden op humor/binnenkant.
Ik zit hier niet om gekeurd te worden en los van dat, nee ik ben ook niet lelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
en je lelijk bent en niet gewaardeerd wordt?
had het ook niet over jou johquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om gekeurd te worden en los van dat, nee ik ben ook niet lelijk.
Ja zei is echt mooiquote:
Nice ik ben 1/4e fokkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja cliche he. Het lastige aan Fok is.. dat de vrouwen direct gekeurd worden etc. Terwijl de mannen hier voor 3/4 gewoon bestaan uit afzichtelijke schepsels die dan wel weer gewaardeerd worden op humor/binnenkant.
He ja, nu je het zegt! Ik vind haar veel mooier dan de meisjes in de op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:25 schreef ebke het volgende:
Heeft Isetmyfriendonfire echt geen enkele stem gekregen
Was je erbij dan toen ze het probeerde?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Bohhh , ze kan alleen niet tanken
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Was je erbij dan toen ze het probeerde?
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens een meisje.
Ik betwijfel of ze daadwerkelijk al een beetje shag op de rails heeft...
Huh, isetmyfriendsonfire nul stemmenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
He ja, nu je het zegt! Ik vind haar veel mooier dan de meisjes in de op.
Oke, voor jou als 15jarige misschien wel de natte droom. Voor mij is ze echt te jongquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, voor jou als 15jarige misschien wel de natte droom. Voor mij is ze echt te jongGeef mij dan maar liever iemand die rond de 20 is...
Geboren op: 13 augustus 1994quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ben ik al 15? Ben ik ouder dan ik dacht.
Wat de neuk,moet 1996 zijn.quote:
*keurt je stiekem toch goed*quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om gekeurd te worden en los van dat, nee ik ben ook niet lelijk.
En dan kies je saaaab die 15 is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, voor jou als 15jarige misschien wel de natte droom. Voor mij is ze echt te jongGeef mij dan maar liever iemand die rond de 20 is...
Ow dit moet je even nader toelichten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van jezelf de wedstrijd is al voorbijquote:
Paul, ze wil je!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van jezelf de wedstrijd is al voorbij
OMG vrouwen die om aandacht vragen!quote:
Dankjequote:Op maandag 17 mei 2010 00:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Saaaab is gewoon een man want vrouwen kunnen niet grappig zijn + op het internet zitten. Of het is een heel zeldzaam specimen
Zelfs mijn zusje is geen 15 meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |