quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je fok niet zou hebben zou je volgens mij zelfs je reet niet zelfstandig kunnen afvegen he?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je fok niet zou hebben zou je volgens mij zelfs je reet niet zelfstandig kunnen afvegen he?
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doet ie toch al nooit.... Remspoor achtergelaten op bed van schoonouders.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
Ik ging dus naar mijn vriendin vandaag en blijkbaar was ze de enige thuis. Na wat gerommel in haar kamer besloten zij dat we naar haar ouders' bed verder te gaan, omdat die ontzettend groot was. Uiteindelijk bedreven wij de liefde, dat ging uiteraard goed. Toen schoonmamalief mijn scharrel belde dat ze alvast de oven kon aanzetten omdat ze pizza had gekocht ( Dr. Oetker Ristorante Mozzarella
). M.a.w: ze was binnen 15 minuten thuis. Dus wij aankleden, nagenieten, het gewoonlijke. Bij het verlaten van haar kamer wees mijn scharrel naar het witte dekbed waar we op lagen: een optichelijke remspoor van jewelste. Ik zo schoonmaken en alles
Nu lijkt het op een kotsvlek.
Klacht: Vriendin confronteert mij steeds met het feit dat ik mijn aars niet goed kan afvegen.
En dat topic had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doet ie toch al nooit.... Remspoor achtergelaten op bed van schoonouders.
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dat topic had ik nog niet eens gezien, kan je nagaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |