Ik mag hopen dat je 't chickie ook hebt afgereden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:09 schreef Bowny het volgende:
[..]
Yeah, another Farn Gruen beemerZie je niet zo vaak......vandaag de A10 afgereden met een mede-Farn Gruen'er met een lekker chickie erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je 't chickie ook hebt afgereden?Ik begin een tendens in je posts waar te nemen. Gefrustreerd lieve jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik begin een tendens in je posts waar te nemen. Gefrustreerd lieve jongen?Jij zou ook gefrustreerd zijn als je een paar weken niet in je E30 mocht rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij zou ook gefrustreerd zijn als je een paar weken niet in je E30 mocht rijden.Hij kan nog veel harder hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet je dit allemaal?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
cool!! de goedkoopste, schadevrije E46 BMW die ik ooit op internet heb kunnen vinden.
hij doet het echt goed? Hij zou olie verbruiken en garantie tot de hoek
ben heel, heel erg benieuwd naar hoe je auto bevalt. heb je zelf een beetje kennis of laat je 'm checken door een kennis?
over een paar weken moet 'ie al voor de APK, wat zijn je verwachtingen ?Facts don't care about your feelings
Alles op en rond om de auto wat er tot nu toe aan is uitgegeven had ik allang een dikke 323ci kunnen kopenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon toegeven dat je 't geld niet hebt voor een echte E46
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
das niks. Heb er 2 met meer dan 3 ton op de tellerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:35 schreef Sovereign het volgende:
Hoe erg is het eigenlijk als een BMW laten we zeggen 150K op de teller heeft staan? Maakt dat nog wat uti voor de betrouwbaarheid van het beestje?
wow das inderdaad de koop van je leven. die E46 is zeker 4k meer waard.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
En als je Echt wil weten wat het was Hier even klikken
Nr 6 1x
Nr 5 2x
Kosten 10 euro... Naar boven afgerond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |