Ja, erna ging ie nog een tikje naar beneden en inmiddels heb ik 'm zien branden (eventjes).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef metallicattim het volgende:
Mooi dat het gelukt is met het embleem maharbal!
Overigens kan dat metertje van de tank nog wel meer naar beneden hoorAls ik de mijne echt leeg rijdt, hangt ie duidelijk onder het laatste streepje, het lampje brandt dan wel ja.
Mijn boekje geeft aan iets van 8 liter, volgens de boordcompu dan nog meestal iets van 90-95 km te gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:46 schreef k_man het volgende:
Wat een gedoe over dat bezninelampje. ..
ga eens naar de dealer om een nieuwe krikdraagarmdingmetaalstuk te vragen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Merde.
Net andere velgen er onder gegooid, heb ik een scheur in krikdraagarmdingmetaalstuk. Is dat nog te fixen?
Je snapt het punt niet. Veel auto's hebben 1) een check functie waarbij het lampje gaat branden voordat de auto start en 2) het lampje gaat branden voordat het wijzertje onder de laatste streep zit, en niet zoals bij de E30 een halve km onder de daadwerkelijke R.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:46 schreef k_man het volgende:
Wat een gedoe over dat bezninelampje. Dat is toch met elke auto zo? Als het lampje gaat branden heb je nog zeker 5 liter in de tank, dus minstens 50 km te gaan.
Je snapt het punt dus niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef k_man het volgende:
Ik snap het punt best. En zoals ik al zei kun je bij zo ongeveer elke auto nog een hele tijd door rijden als het lampje al brandt. Of het wijzertje nou bij de R staat of er onder.
Ja, dat zei je net ook al. Dus? Je kunt gewoon doorrijden, net zoals bij elke andere auto.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je snapt het punt dus niet.
Het lampje gaat NIET aan, totdat het wijzertje al ruim onder de R staat. Normaal gaat een dergelijk lampje branden voordat het wijzertje op of onder de R staat![]()
Ik heb hier dan ook boven gezegd dat ik niet wist of m'n lampje het deed, omdat ie pas erg laat aangaat (en tegenwoordig gaan lampjes aan voordat het wijzertje op/onder de R komt).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al. Dus? Je kunt gewoon doorrijden, net zoals bij elke andere auto.
Dat kan dus niet als je geen benzine meer hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al. Dus? Je kunt gewoon doorrijden, net zoals bij elke andere auto.
Justem, en daar ging het om. Kijken of er uberhaupt nog benzine in zit omdat ik niet wist of 't lampje het deedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat kan dus niet als je geen benzine meer hebt
/Spuit 11
Ja, maar als het lampje gaat branden zit er nog ruim voldoende in om de pomp te halen. Da's inmiddels ook al tien keer gezegd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat kan dus niet als je geen benzine meer hebt
/Spuit 11
Het is ook al meerdere keren gezegd dat niet duidelijk was of het lampje het deed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar als het lampje gaat branden zit er nog ruim voldoende in om de pomp te halen. Da's inmiddels ook al tien keer gezegd.
Wat een non-discussie.
Op het moment dat ik er voor het eerst iets over zei had je al aangegeven dat het lampje het wél doet. Dus wie heeft er nou een plaat voor z'n kop?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef Maharbal het volgende:
Het is ook al meerdere keren gezegd dat niet duidelijk was of het lampje het deed.
Goedemorgen,
1) Slecht geslapen;
2) Plaat voor je kop
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Net stukje trouwens gereden met m'n nieuwe sloffen.
Note the "spuit 11"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar als het lampje gaat branden zit er nog ruim voldoende in om de pomp te halen. Da's inmiddels ook al tien keer gezegd.
Wat een non-discussie.
Ja, maar, ja maar... ik hap zo graag. Nouhou!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Note the "spuit 11"
m.a.w. een nutteloze opmerking in de discussie.
m.a.w. niet happen
Dus.
Whehehequote:
Km teller!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Whehehe
En hoe moet ik dat vastleggen? Op een plaatje in de cabine kan je moeilijk zien of de auto in beweging is.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar, ja maar... ik hap zo graag. Nouhou!
Nu ga ik geen foto er meer van makenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Km teller!
Achterwielen opkrikken en gasgeven telt niet. En aangezien er nu nergens ijs ligt, is dat ook geen optie![]()
Het was best lekker vandaag idd.quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef k_man het volgende:
Ja, het zonnetje scheen zowaar. Dakje open. Jottem.
Wat een lelijke tellersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Haarbal; kijk eens aan
[ afbeelding ]
De tellerbak komt uit een 520i, dat was de enige die werkte
Vandaar maar tot 220 km/h
En ik mis check-control-lampje op m'n tellerbak.
Ik zal maar niks zeggen over lelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat een lelijke tellers![]()
![]()
Ik vind Oldscool wel vet, maar dat is gewoon te lelijk![]()
+/-Zelfde tellers als de mijne behalve dat ///M logo's en Carbon:
[ afbeelding ]
Het leeft!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Haarbal; kijk eens aan
[ afbeelding ]
De tellerbak komt uit een 520i, dat was de enige die werkte
Vandaar maar tot 220 km/h
En ik mis check-control-lampje op m'n tellerbak.
Vanaf daar worden die dingen nog 's wakker! Mits goed onderhouden zijn die BMW blokken nagenoeg onverwoestbaar en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:35 schreef Sovereign het volgende:
Hoe erg is het eigenlijk als een BMW laten we zeggen 150K op de teller heeft staan? Maakt dat nog wat uti voor de betrouwbaarheid van het beestje?
Heb een budget van rond de 25K en een recente 525 lijkt me wel wat.
Dat is niet lelijk, maar apart en mooi, icm. met een subtiel E46 bumpert oogverblindendquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over lelijk.
*mompelt iets over een neus van een e46 op een e36 zetten.
Had er al twee, eentje die al in de auto zat (kapot) en had er nog één gekocht (kapot). En via een forum kon ik een tellerbak kopen van een 520i (rete goedkoop) en die deed het.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het leeft!![]()
Waarom een andere tellerbak trouwens?
cool!! de goedkoopste, schadevrije E46 BMW die ik ooit op internet heb kunnen vinden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mijn nieuwe auto ..
Nee, dat is gewoon toegeven dat je 't geld niet hebt voor een echte E46quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is niet lelijk, maar apart en mooi, icm. met een subtiel E46 bumpert oogverblindend![]()
no offence,, maar het ziet er allemaal een beetje te plastic en heel cheap uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat een lelijke tellers![]()
![]()
Ik vind Oldscool wel vet, maar dat is gewoon te lelijk![]()
+/-Zelfde tellers als de mijne behalve dat ///M logo's en Carbon:
[ afbeelding ]
Yeah, another Farn Gruen beemerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mijn nieuwe auto ..
[ afbeelding ]
![]()
Mijn eerste bmw.. en bevalt heeeeel goed
Ik mag hopen dat je 't chickie ook hebt afgereden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:09 schreef Bowny het volgende:
[..]
Yeah, another Farn Gruen beemerZie je niet zo vaak......vandaag de A10 afgereden met een mede-Farn Gruen'er met een lekker chickie erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je 't chickie ook hebt afgereden?Ik begin een tendens in je posts waar te nemen. Gefrustreerd lieve jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik begin een tendens in je posts waar te nemen. Gefrustreerd lieve jongen?Jij zou ook gefrustreerd zijn als je een paar weken niet in je E30 mocht rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij zou ook gefrustreerd zijn als je een paar weken niet in je E30 mocht rijden.Hij kan nog veel harder hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet je dit allemaal?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
cool!! de goedkoopste, schadevrije E46 BMW die ik ooit op internet heb kunnen vinden.
hij doet het echt goed? Hij zou olie verbruiken en garantie tot de hoek
ben heel, heel erg benieuwd naar hoe je auto bevalt. heb je zelf een beetje kennis of laat je 'm checken door een kennis?
over een paar weken moet 'ie al voor de APK, wat zijn je verwachtingen ?Facts don't care about your feelings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |