Ja, erna ging ie nog een tikje naar beneden en inmiddels heb ik 'm zien branden (eventjes).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef metallicattim het volgende:
Mooi dat het gelukt is met het embleem maharbal!
Overigens kan dat metertje van de tank nog wel meer naar beneden hoorAls ik de mijne echt leeg rijdt, hangt ie duidelijk onder het laatste streepje, het lampje brandt dan wel ja.
Mijn boekje geeft aan iets van 8 liter, volgens de boordcompu dan nog meestal iets van 90-95 km te gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:46 schreef k_man het volgende:
Wat een gedoe over dat bezninelampje. ..
ga eens naar de dealer om een nieuwe krikdraagarmdingmetaalstuk te vragen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Merde.
Net andere velgen er onder gegooid, heb ik een scheur in krikdraagarmdingmetaalstuk. Is dat nog te fixen?
Je snapt het punt niet. Veel auto's hebben 1) een check functie waarbij het lampje gaat branden voordat de auto start en 2) het lampje gaat branden voordat het wijzertje onder de laatste streep zit, en niet zoals bij de E30 een halve km onder de daadwerkelijke R.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:46 schreef k_man het volgende:
Wat een gedoe over dat bezninelampje. Dat is toch met elke auto zo? Als het lampje gaat branden heb je nog zeker 5 liter in de tank, dus minstens 50 km te gaan.
Je snapt het punt dus niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef k_man het volgende:
Ik snap het punt best. En zoals ik al zei kun je bij zo ongeveer elke auto nog een hele tijd door rijden als het lampje al brandt. Of het wijzertje nou bij de R staat of er onder.
Ja, dat zei je net ook al. Dus? Je kunt gewoon doorrijden, net zoals bij elke andere auto.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je snapt het punt dus niet.
Het lampje gaat NIET aan, totdat het wijzertje al ruim onder de R staat. Normaal gaat een dergelijk lampje branden voordat het wijzertje op of onder de R staat![]()
Ik heb hier dan ook boven gezegd dat ik niet wist of m'n lampje het deed, omdat ie pas erg laat aangaat (en tegenwoordig gaan lampjes aan voordat het wijzertje op/onder de R komt).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al. Dus? Je kunt gewoon doorrijden, net zoals bij elke andere auto.
Dat kan dus niet als je geen benzine meer hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al. Dus? Je kunt gewoon doorrijden, net zoals bij elke andere auto.
Justem, en daar ging het om. Kijken of er uberhaupt nog benzine in zit omdat ik niet wist of 't lampje het deedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat kan dus niet als je geen benzine meer hebt
/Spuit 11
Ja, maar als het lampje gaat branden zit er nog ruim voldoende in om de pomp te halen. Da's inmiddels ook al tien keer gezegd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat kan dus niet als je geen benzine meer hebt
/Spuit 11
Het is ook al meerdere keren gezegd dat niet duidelijk was of het lampje het deed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar als het lampje gaat branden zit er nog ruim voldoende in om de pomp te halen. Da's inmiddels ook al tien keer gezegd.
Wat een non-discussie.
Op het moment dat ik er voor het eerst iets over zei had je al aangegeven dat het lampje het wél doet. Dus wie heeft er nou een plaat voor z'n kop?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef Maharbal het volgende:
Het is ook al meerdere keren gezegd dat niet duidelijk was of het lampje het deed.
Goedemorgen,
1) Slecht geslapen;
2) Plaat voor je kop
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Net stukje trouwens gereden met m'n nieuwe sloffen.
Note the "spuit 11"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar als het lampje gaat branden zit er nog ruim voldoende in om de pomp te halen. Da's inmiddels ook al tien keer gezegd.
Wat een non-discussie.
Ja, maar, ja maar... ik hap zo graag. Nouhou!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Note the "spuit 11"
m.a.w. een nutteloze opmerking in de discussie.
m.a.w. niet happen
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |