In de achterspatborden zit oppervlakkige roest. Het is absoluut niet verroest, en makkelijk weg te werken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:22 schreef Herr.Flick het volgende:
Hoe zit het met de spatbordrandjes en andere evt (roest)schade(s)?
nee, geen bash..![]()
Weet ik, ik heb je destijds ook advies gegeven..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:26 schreef Poekel het volgende:
[..]
In de achterspatborden zit oppervlakkige roest. Het is absoluut niet verroest, en makkelijk weg te werken.
Maar je begrijpt dat ik dat zelf niet meer ga doen, na bovenstaand verhaal. Op PTA zwerft ook ergens een topic rond over deze auto.
Oh ja, daar kende ik je van.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb je destijds ook advies gegeven..
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
![]()
zal het in m'n acherhoofd houden, eerst een weekje motorrijden, dan zal ik wel eens kijken of ik daadwerkelijk zin heb om naar het noorden af te reizen!
Misschien wel, maar het ding loopt in elk geval niet. Dat lijkt me de kern van de zaak.quote:
Absoluut. Er zit nu een 1600 motor in die 85000km gedraaid heeft. Met de ECU van de 1600 loopt hij niet, omdat de startblokkering er dan op vliegt. Met de ECU van de 1400 loopt hij wel. Rijdt ook, maar boven de 3000 toeren gaat het licht uit, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef Mitchelll het volgende:
er zit nu dus wel een motor in ?
Ja zoiets, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Hij staat mij nu in de weg. Over 3 week ga ik op vakantie en als hij dan nog niet verkocht is, gaat hij naar de sloop.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef W00fer het volgende:
Als je hem met 2 Opel dealers (ik neem aan van der Molen) niet aan de praat krijgt, dan moet de koper wel een verrekte goeie monteur zijn wil hij het wel aan de praat krijgen. Of alleen de body kopen en zelf een blok erin hangen...
Wacht maar af..quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef W00fer het volgende:
Als je hem met 2 Opel dealers (ik neem aan van der Molen) niet aan de praat krijgt, dan moet de koper wel een verrekte goeie monteur zijn wil hij het wel aan de praat krijgen. Of alleen de body kopen en zelf een blok erin hangen...
Staat genoteerd, maar ik heb al een bod binnen van een schadeboer uit de buurt van 700 euro. Alleen moesten ze nog even met de baas overleggen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef Mitchelll het volgende:
500, aangezien ik de rest kwijt ben aan vervoer
Ja ik weet morgen waarschijnlijk meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:00 schreef Mitchelll het volgende:
Ok ik hoor het wel of we nog verder onderhandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |