quote:
Faalhazenquote:
Pedobarbie.quote:
Wat moest ik dan zeggen. Het regent meters bier? Was het maar zo.quote:
onweerquote:
quote:
Ja, just for the fun of it!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat moest ik dan zeggen. Het regent meters bier? Was het maar zo.
waarom komt er op het einde van de emoticon (haha, EMOticonquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef -SG- het volgende:
Maar ik praat mezelf geen onzin in. Daar wordt ik alleen maar ongelukkig van
[ afbeelding ]
Hoge bloeddruk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
waarom komt er op het einde van de emoticon (haha, EMOticon), een golfje bloed?
Op je Peugeot?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ooit in een orkaan(-achtig iets) gezeten, waarbij bomen omlaag kwamen vallen etc.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Smijn. het volgende:
Ik word gek van mezelf, ik ben verdrietig en nerveus en chagrijnig en ik wil morgen weer blij zijn.
Heavy shit. Waar was dat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ooit in een orkaan(-achtig iets) gezeten, waarbij bomen omlaag kwamen vallen etc.
Brrrrquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, het is ergens in 1995-1996 geweest.
Toen je nog met barbie's speeldequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, het is ergens in 1995-1996 geweest.
Je had dood kunnen wezen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Frankrijk, we zaten in Disney.
Boom dwars door ons houten huisje heen etc.
Ja, m'n moeder is bijna geraakt door een vallende boom.quote:
Bierflesjes wel heel gebleven hoop ik?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, m'n moeder is bijna geraakt door een vallende boom.
Alleen die kwam eerst nog een koelkast tegen, waartegen hij is blijven liggen, anders had ie de badkamer ingerold.
Van mij wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bierflesjes wel heel gebleven hoop ik?
Mag ik hier grappen over maken?
Oh, waren de bierflesjes nog wel heel?quote:
Wow. Lijkt me vetquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
Ik zal het proberen een keer op de computer te krijgen (vanaf videoband) en dan zal ik wel een stukje laten zien.
Oeh, lijkt me wel raar om te zien eigenlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
Ik zal het proberen een keer op de computer te krijgen (vanaf videoband) en dan zal ik wel een stukje laten zien.
Het is heel raar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me wel raar om te zien eigenlijk
Wow.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is heel raar.
Je ziet bomen omvallen van 10 meter hoog en waar je niet met je armen omheen kan.
Toen jij zo zat te SCHREEUWEN praten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik moest denken aan toen we met leon naar het station liepen.
Viel allemaal wel mee hoor. Was wel dope.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Precies. Achteraf behoorlijk ehhh...
Maar ik was geloof ik dit keer wel te verstaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |