Dankjewelquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:49 schreef Soempie het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&hs=99z&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=playlist+start+to+run&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=
Eerste link.
![]()
De katten worden gek hier.![]()
Ik had een programma waarin ik heel makkelijk dingen op kon nemen en muziek kon knippen en plakken, maar ik kan het niet meer vinden. Staat niet meer op m'n computer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:21 schreef Flappekz het volgende:
Maarja, nu volgt er een probleem waar ik wel vaker last van heb:
Ik heb de ideeen altijd wel, maar ik kan het niet uitvoeren
Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus de conclusie die ik hieruit trek is:
Hetzelfde schema in elkaar zetten, maar dan met goede muziek. Am I right?
Goeie tip, zeker voor de iPhonequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.
Dat kan vast niet met de gratis versie..?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.
Klopt...het is dus wachten op de Runkeeper Pro voor Androidquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan vast niet met de gratis versie..?
lekker ontspannen lopen je kots terug te slikken.........jij liever dan ik!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Dwab het volgende:
[..]
Te snel? Nee, ik liep gewoon in een lekkere cadans... Niet zo erg toch? En ik was de hele dag al half misselijk door die kater en dit verergerde dus behoorlijk door het lopen, maar denk niet dat het te maken had met mijn snelheid. Het voelde heel ontspannen aan.
Ik weeg zo rond de 86 kilo en ben nog iets te zwaar voor m'n lengte (ergens rond de 1.72 ofzo).quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
11, 12, is al best snel, maar als je niet te zwaar bent denk ik vrij makkelijk haalbaar.......dat laatste weet ik niet maar ik loop 9,5, soms 9, soms 10 en weeg 95 kilo, denk dat ik een anderhalver km/h er makkelijk bij loop als ik 12 kilo lichter ben (mn uiteindelijke doel)
Ik loop gemiddeld rond de 9 km/u, en dat is dan 5 km achter elkaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Snelle tijden allemaal zeg, ik klokte laatst 8 km/u. Ben ik eigenlijk nog wel aan het hardlopen, of is het eigenlijk joggen?
Maar goed, ik streef eerst naar volhouden zonder tussendoor wandelen. Na afronding van Evy ga ik trainen op tijdsduur (dus gewoon langer lopen dan 30 mins) en daarna pas komt trainen op snelheid!
Ik probeer ook helemaal niet enorm hard te lopen hoor, wat ik zei, voor m'n gevoel is het een sukkeldrafje en dan kom ik thuis en zie ik toch regelmatig boven de 10km/u en hoger staan...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop gemiddeld rond de 9 km/u, en dat is dan 5 km achter elkaar. Geloof me, ik ben ook van het 'zolang ik het maar volhoud vind ik elk tempo prima'
Mwa ik loop 10.6km/u gemiddeld, als je eenmaal langer dan een half uur kan lopen, kan je gaat trainen op je snelheid met interval trainingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Snelle tijden allemaal zeg, ik klokte laatst 8 km/u. Ben ik eigenlijk nog wel aan het hardlopen, of is het eigenlijk joggen?
Maar goed, ik streef eerst naar volhouden zonder tussendoor wandelen. Na afronding van Evy ga ik trainen op tijdsduur (dus gewoon langer lopen dan 30 mins) en daarna pas komt trainen op snelheid!
Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef Coelho het volgende:
Ik had voorheen een MP3speler in een koptelefoon geintegreerd, geen draadjes, ideaal! Helaas is dat ding overleden. Nu loop ik met het kleinste en lichtste spelertje dat ik kon vinden en doe deze in het ritszakje aan de achterkant van mijn loopbroek. Draad onder m'n shirt door, je kent het wel. Maar dat vind ik al irritant, het bewegen van de draad, oortjes die je halverwege moet herschikken, allemaal dingen die me uit mijn concentratie halen. Daarom:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met een iPhone te gaan lopen? Ik weet dat die bovenarmbanden bestaan, maar dan heb je zo'n losse draad wiebelen en een gewicht alsof je een koelkast meesjouwtOf is alles een kwestie van gewenning?
Ik draag ook een band om mn bovenarmquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...
Ik ben benieuwd hoe dat met m'n iPhone zal gaan. Had vroeger een armband voor m'n iPod nano, dat ging prima. Vond alleen de draad langs m'n arm wat irritant. Trok m ook wel eens uit m'n oren tijdens het lopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...
Kriebelt dat niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:15 schreef Adelante het volgende:
Ik leid die draad vanuit de iPhone bovenarn band door m'n t-shirt/oksel en dan bungelt ie niet los tijdens het lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |