abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:49:04 #276
30252 Soempie
Procreating
pi_81661682
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:00:29 #277
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81661894
quote:
Dankjewel misschien had ik zelf eerst even moeten zoeken

Zie nu trouwens dat ik nog maar 1 herhaald nummer heb gehoord, en dat was niet eens Bob Sinclar Misschien zat ie in de les die ik 2x gelopen heb.. Heb t gevoel m vaker gehoord te hebben iig
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:09:28 #278
30252 Soempie
Procreating
pi_81662104
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:21 schreef Flappekz het volgende:
Maarja, nu volgt er een probleem waar ik wel vaker last van heb:

Ik heb de ideeen altijd wel, maar ik kan het niet uitvoeren
Ik had een programma waarin ik heel makkelijk dingen op kon nemen en muziek kon knippen en plakken, maar ik kan het niet meer vinden. Staat niet meer op m'n computer. Was echt knippen en plakken van muziek voor dummies.

Even vragen straks aan een vriend van me.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_81662326
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dus de conclusie die ik hieruit trek is:

Hetzelfde schema in elkaar zetten, maar dan met goede muziek. Am I right?
Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:34:34 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81662668
In les 27 word je wel verwend trouwens

Tiesto (Traffic) - Sweet Coffee (Don't need you) - Shapeshifters (Incredible) - Saybia (The Day after) - Freemasons (Watchin') - Bob Sinclar (Love Generation) - Bob Sinclar (World hold on) - Junior Jack (Stupid disco) - Eskobar (Someone new)

2x Bob Sinclar...achter elkaar!
pi_81662696
Ik word een beetje appelig van al die herhalingen van die nummers.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:39:26 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81662790
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.
Goeie tip, zeker voor de iPhone

Maar bij de Android versie is nog niet alles goed..crasht veel, neemt maar de helft van je hardlooproute op.. En het is pas de gratis versie waar je niks meer hebt dan het opnemen van waar je loopt, hoe hard etc .
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:02:06 #283
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81663411
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat kan vast niet met de gratis versie..?
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:02:42 #284
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81663427
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat kan vast niet met de gratis versie..?
Klopt...het is dus wachten op de Runkeeper Pro voor Android
Ik ben van pindavlees
pi_81663452
Runkeeper is één van de meest geweldige iPhone apps die ik ooit heb gekocht. Echt, voor die 8 euro (geloof ik) biedt het functionaliteit waar je anders 100-en euro's aan kwijt bent (of die verder helemaal niet te koop is). Ik mis alleen nog integratie met een hartslagmeter maar verder een briljante app.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:18:00 #286
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81663872
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Dwab het volgende:

[..]

Te snel? Nee, ik liep gewoon in een lekkere cadans... Niet zo erg toch? En ik was de hele dag al half misselijk door die kater en dit verergerde dus behoorlijk door het lopen, maar denk niet dat het te maken had met mijn snelheid. Het voelde heel ontspannen aan.
lekker ontspannen lopen je kots terug te slikken.........jij liever dan ik!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_81663970
Snelle tijden allemaal zeg, ik klokte laatst 8 km/u. Ben ik eigenlijk nog wel aan het hardlopen, of is het eigenlijk joggen?

Maar goed, ik streef eerst naar volhouden zonder tussendoor wandelen. Na afronding van Evy ga ik trainen op tijdsduur (dus gewoon langer lopen dan 30 mins) en daarna pas komt trainen op snelheid!
pi_81664019
Ik loop op mijn (nog relatief korte) intervallen regelmatig 10, 11 of 12 km/u. En dan heb ik dus echt het idee dat ik heel sloom loop .
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:27:49 #289
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81664165
11, 12, is al best snel, maar als je niet te zwaar bent denk ik vrij makkelijk haalbaar.......dat laatste weet ik niet maar ik loop 9,5, soms 9, soms 10 en weeg 95 kilo, denk dat ik een anderhalver km/h er makkelijk bij loop als ik 12 kilo lichter ben (mn uiteindelijke doel)
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_81664188
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
11, 12, is al best snel, maar als je niet te zwaar bent denk ik vrij makkelijk haalbaar.......dat laatste weet ik niet maar ik loop 9,5, soms 9, soms 10 en weeg 95 kilo, denk dat ik een anderhalver km/h er makkelijk bij loop als ik 12 kilo lichter ben (mn uiteindelijke doel)
Ik weeg zo rond de 86 kilo en ben nog iets te zwaar voor m'n lengte (ergens rond de 1.72 ofzo).
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:29:10 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81664214
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Snelle tijden allemaal zeg, ik klokte laatst 8 km/u. Ben ik eigenlijk nog wel aan het hardlopen, of is het eigenlijk joggen?

Maar goed, ik streef eerst naar volhouden zonder tussendoor wandelen. Na afronding van Evy ga ik trainen op tijdsduur (dus gewoon langer lopen dan 30 mins) en daarna pas komt trainen op snelheid!
Ik loop gemiddeld rond de 9 km/u, en dat is dan 5 km achter elkaar . Geloof me, ik ben ook van het 'zolang ik het maar volhoud vind ik elk tempo prima'
pi_81664261
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik loop gemiddeld rond de 9 km/u, en dat is dan 5 km achter elkaar . Geloof me, ik ben ook van het 'zolang ik het maar volhoud vind ik elk tempo prima'
Ik probeer ook helemaal niet enorm hard te lopen hoor, wat ik zei, voor m'n gevoel is het een sukkeldrafje en dan kom ik thuis en zie ik toch regelmatig boven de 10km/u en hoger staan...
pi_81664393
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:

Mwa ik loop 10.6km/u gemiddeld, als je eenmaal langer dan een half uur kan lopen, kan je gaat trainen op je snelheid met interval trainingen.

Ik wil mijn snelheid de komende maanden naar 12 krijgen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:37 #294
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_81667521
Ik had voorheen een MP3speler in een koptelefoon geintegreerd, geen draadjes, ideaal! Helaas is dat ding overleden. Nu loop ik met het kleinste en lichtste spelertje dat ik kon vinden en doe deze in het ritszakje aan de achterkant van mijn loopbroek. Draad onder m'n shirt door, je kent het wel. Maar dat vind ik al irritant, het bewegen van de draad, oortjes die je halverwege moet herschikken, allemaal dingen die me uit mijn concentratie halen. Daarom:

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met een iPhone te gaan lopen? Ik weet dat die bovenarmbanden bestaan, maar dan heb je zo'n losse draad wiebelen en een gewicht alsof je een koelkast meesjouwt Of is alles een kwestie van gewenning?
pi_81667585
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef Coelho het volgende:
Ik had voorheen een MP3speler in een koptelefoon geintegreerd, geen draadjes, ideaal! Helaas is dat ding overleden. Nu loop ik met het kleinste en lichtste spelertje dat ik kon vinden en doe deze in het ritszakje aan de achterkant van mijn loopbroek. Draad onder m'n shirt door, je kent het wel. Maar dat vind ik al irritant, het bewegen van de draad, oortjes die je halverwege moet herschikken, allemaal dingen die me uit mijn concentratie halen. Daarom:

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met een iPhone te gaan lopen? Ik weet dat die bovenarmbanden bestaan, maar dan heb je zo'n losse draad wiebelen en een gewicht alsof je een koelkast meesjouwt Of is alles een kwestie van gewenning?
Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:03:39 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81667686
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...
Ik draag ook een band om mn bovenarm Eigenlijk geen last van. Had eerst ook dat m'n oordopjes constant uitvielen, maar heb nu van die oordopjes die ook achter je oor langs lopen, en speciaal voor sporten (dus kan tegen water/zweet etc). Geen uitvallende oordopjes meer en voel ze niet eens zitten!
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:06:44 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81667822
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dat met m'n iPhone zal gaan. Had vroeger een armband voor m'n iPod nano, dat ging prima. Vond alleen de draad langs m'n arm wat irritant. Trok m ook wel eens uit m'n oren tijdens het lopen.

Loop nu met m'n nano onder m'n sportbh-bandje geklemd en ga een armband kopen voor m'n iPhone, om wat comfortabeler runkeeper te kunnen draaien. Die dan zonder snoertje om m'n arm, want dat staat me eigenlijk nog steeds tegen..
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:15:58 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_81668156
Ik leid die draad vanuit de iPhone bovenarn band door m'n t-shirt/oksel en dan bungelt ie niet los tijdens het lopen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:41:59 #299
30252 Soempie
Procreating
pi_81669000
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:15 schreef Adelante het volgende:
Ik leid die draad vanuit de iPhone bovenarn band door m'n t-shirt/oksel en dan bungelt ie niet los tijdens het lopen
Kriebelt dat niet?

Ik prop mn draad zoveel mogelijk in het tasje, zodat er net genoeg draad over is. Dan heb ik er geen last van.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:10:27 #300
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_81672608
Wil niet te technisch worden, maar zou het niet mogelijk zijn om draadloos (bluetooth oid) muziek te luisteren? Geen idee of zoiets bestaat. Een "normaal" oortje speelt geen muziek af, dat heb ik al geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')