Ik moet er nog heenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
En... klopt het dat je zojuist bent geaccepteerd in ATT?
Werken is niet leuk als je perfomaal een hinkepoot bent. Als verbalist waren vergaderingen het leukste wat er maar kon zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef sempron2400 het volgende:
Vandaag een wat moeilijkere dag. Ik merk steeds meer dat ik op vergaderingen niet zo gemakkelijk praat. Maar dat zit al in de inschaling, dus word er verder niet op afgerekend
Het gaat erom waar jij je balans in kan vinden. Een filosofisch antwoord.quote:Soms denk ik wel na over het sociale aspect. Dat de meeste mensen een sociaal veel rijker leven hebben, minder tijd voor zichzelf nodig hebben. Mensen om mij heen gaan verhuizen of zijn ineens op de relatietoer. Ik zal wat dat betreft hard moeten werken 'to remain keeping up with the Joneses'. Verder voel ik me wel prima hoor, mag absoluut niet mopperen
Het ergste is om NIET gezien, en NIET gewaardeerd te worden.quote:Ik probeer me weleens te bedenken welke factoren nu bijdragen aan het niet-gelukkig zijn bij SOMMIGE mensen met autisme. Als je een uitkering hebt, ben je wel relatief arm maakt dat maakt op zich niet ongelukkig. Ik heb mensen in de bijstand ontmoet die toch tevreden waren.
Ik zag alleen gelukkige mensen daar......quote:De mensen van de autismesoos hebben vaak ook een sociaal leven (namelijk bij die soos). Wat maakt dan wel ongelukkig?
Here I am......Ik ben te uniek.quote:Ik denk het idee dat je het gevoel hebt nergens bij te passen, bij geen enkele groep. Of met niemand over je autisme kunnen praten; het gevoel dat je de enige bent.
Ik kom hier nog wel op terug, de insteek is gezond.quote:Wat denken jullie? Ik ben een beetje aan het filosoferen geslagen.
Zo zou je het wat mij betreft ook kunnen zeggen. Alleen dan wel in die zin dat ik me niet gezien en gewaardeerd voel qua wat ik kan. Wanneer komt er nu eens iemand die ziet wat ik kan en me de kans geeft om het te doen? Daar wacht ik op. Dat vreet wel aan me.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Het ergste is om NIET gezien, en NIET gewaardeerd te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzending 3
Uitzending 4
-------------------------
De afleveringen zijn erg de moeite waard, en nemen een kijkje in het leven van een paar autistische kinderen die ondanks veel problemen met zichzelf, toch een hoop kunnen leren in deze periode van stress, veranderingen en ruzie met elkaar. Vooral de begeleiding vind ik erg goed!![]()
Hoop dat de users in dit topic hier wat aan hebben. Er kan immers niet genoeg informatie worden vertoond over dit moeilijke en soms onbegrijpbare onderwerp.
[ Bericht 1% gewijzigd door RichCalibier op 19-05-2010 01:20:29 ]Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
oke.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Een tip: Een tekst als, ben je nog te porren voor kaartjes is té open.
Je kan hier namelijk ook mee zeggen, laat maar weten of je nog wilt dan regel ik wat. Dat zou mijn eerste reactie zijn.
Als je écht duidelijk wilt zijn moet je weinig ruimte open laten voor interpretatie. Duidelijk zeggen wat jóuw insteek is en dan wat je van een ander verwacht.
'Ik heb kaartjes voor.. Ben je er nog voor te porren om mee te gaan?'
En nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:
mop gesandwicht nlp style?
Mja ligt net aan mn humeur, soms verpak ik een rotte vis ook niet
OE OE~~~ vinger in de lucht steekt.. mag ik? mag ik? volgens mij snap ik hem..quote:
half punt voor de moeite, jongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:54 schreef Autidude het volgende:
[..]
OE OE~~~ vinger in de lucht steekt.. mag ik? mag ik? volgens mij snap ik hem..
De rotte vis.. is dus een beroerde uitspraak of gedachte ofzo. Stel een kutwijf. of rot viswijf
Als je dat verpakt.. dan zou je zeggen.. wat ben jij een uiterst onaangenaam persoon. of, ik vind jou niet lief!
Als je die "rotte vis" niet verpakt dan zeg je gewoon kutwijf, of hoer etc ..
Precies. Ze kijken dan gewoon op je neer. Het is te walgelijk voor woorden idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:35 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Zo zou je het wat mij betreft ook kunnen zeggen. Alleen dan wel in die zin dat ik me niet gezien en gewaardeerd voel qua wat ik kan. Wanneer komt er nu eens iemand die ziet wat ik kan en me de kans geeft om het te doen? Daar wacht ik op. Dat vreet wel aan me.
Enorme verkilling. Dit ook blijkende dat de meest harde partij, de VVD, de verkiezingen lijkt te gaan winnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Lieve EG probeer je er voor af te sluiten, zie iedere keer weer dat je geprikkeld wordt, op dingen ingaat, waardoor een discussie ontstaat en volgens mij zit je vervolgens flink opgefokt achter je pc te malen over de maatschappij en waar die al dan niet heen gaat.
T is je energie niet waard, laat ze lekker
De ene is bijgedraaid. De andere is te deerniswekkend om van repliek te geven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Lieve EG probeer je er voor af te sluiten, zie iedere keer weer dat je geprikkeld wordt, op dingen ingaat, waardoor een discussie ontstaat en volgens mij zit je vervolgens flink opgefokt achter je pc te malen over de maatschappij en waar die al dan niet heen gaat.
Het wordt echt tijd dat EchtGaaf een baantje zoekt of zich aanmeldt voor een IRO. Ik heb al vaker genoemd dat de overheid het ook stimuleert. Vrijwel iedereen met autisme kan werken en 12 uur per week aan de slag is ook werken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet je wat t is Sempron. Ik krijg de indruk dat EG écht wel graag wilt. Maar t gaat gewoon niet. En als je om maar wat te noemen 1 dag werkt en 6 dagen nodig hebt om bij te komen..
Juist omdat ik de indruk krijgt dat EG echt wel graag iets wílt doen zal ik niet oordelen. Want ik ga ervan uit dat hij alles al heeft geprobeerd.
Mijn doel is een leefbaar leven. Evenwicht, en dat is nu. Maar het zal altijd knagen, ik had immers niet voor niets gestudeerd.quote:En hopelijk komt er iets passends op zijn pad, desnoods via thuiswerk ofzo. Dat hoop ik echt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:08 schreef RichCalibier het volgende:
Hoi allemaal, ik kom weer even binnen stormen.
Sinds kort ben ik helemaal aan het meeleven met een aantal autistische kinderen die met zijn allen een uitvoering moeten voorbereiden, met alle issues die dit met zich meebrengt. Het geeft me zelf een hoop inspiratie voor mijn grafische tekeningen en daarom dus ook goed voor me om te zien. Veel herkenbaarheid kan hier voor sommige mensen best pijnlijk zijn. Voor de mensen die dit dus graag willen zien (want de officiële site laat de uitzendingen niet toegankelijk voor NL) wil ik hier graag wat linkjes plaatsen. Uiteraard werk ik ze zelf bij, voor zolang deze uitzending zich voortzet.
[ afbeelding ]
Uitzending 1 (Deel 1) - (Deel 2)
Uitzending 2 (Deel 1) - (Deel 2)Het zijn wel allemaal tieners, maar ik kijk iig wel. Thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzending 3
Uitzending 4
De afleveringen zijn erg de moeite waard, en nemen een kijkje in het leven van een paar autistische kinderen die ondanks veel problemen met zichzelf, toch een hoop kunnen leren in deze periode van stress, veranderingen en ruzie met elkaar. Vooral de begeleiding vind ik erg goed!![]()
Hoop dat de users in dit topic hier wat aan hebben. Er kan immers niet genoeg informatie worden vertoond over dit moeilijke en soms onbegrijpbare onderwerp.Children of the night. What music they make.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |