LAPO:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:17 schreef Bonzai. het volgende:
dat de meeste kerels alleen met hen willen omgaan omdat ze de dame in kwestie graag eens het hof zouden maken?
En zo ja, hoe voelt het als vrouw dan om met mensen om te gaan die je enkel voor je looks willen?
Niet denigrerend bedoeld ofzo, vroeg het me gewoon af...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Lijkt mij goed irritant wanneer dit gebeurt puur omdat je knap bent. En WO is ook niet niks, maar 20% ofzo doet dat.
Haha, ja ik dacht dat er iemand eindelijk een slotje op al dat gezeik had gezet, maar nee!! We gaan gewoon lekker doorquote:
Foutje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:11 schreef Dwab het volgende:
Er stond geen WO, maar Tweede Wereldoorlog...
Uiteraard, maar gezien het alternatief is dit niet echt iets waar je over mag zeiken. En homo's die aan je gaan zitten is toch wel een stukje erger.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:11 schreef Dwab het volgende:
Aandacht is trouwens écht niet altijd leuk. Ik zei het net ook al maar toen ik eens met twee hetero mannen naar een gay bar ging vonden ze die ongewilde aandacht ineens helemaal niet zo leuk meer... Daar kun je het een beetje mee vergelijken.
Je zit helemaal niet te wachten op allerlei mannen die aan je zitten of al bijna klaarkomen wanneer je even een dansje met ze maakt. Duh...
Bijna net zo overbodig als deze reactie.quote:
Bij 300 posts krijgt een topic standaard een slotje. En degene die de laatste post heeft maakt de nieuwe. Weet jij dat ook weer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:16 schreef Dwab het volgende:
[..]
Haha, ja ik dacht dat er iemand eindelijk een slotje op al dat gezeik had gezet, maar nee!! We gaan gewoon lekker door
Dat snap ik ook niet. Behalve dat laatste dan, dat heeft niet iedereen voor het kiezen. Sommige mensen hebben daar niet het lichaamstype voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Dwab het volgende:
Ik vraag me echt af waarom als je zo lelijk bent en je er zulke grote problemen mee hebt, je er niet iets aan doet??
Ja, maar zelfs de lelijkste kan zichzelf not wel op pimpen tot een aanvaardbaar niveau. Je hebt ook genoeg lelijke vrouwen, maar die zitten ook niet te wachten op iemand die stinkt - enorm gefrustreerd is op iedere vrouw die hij tegenkomt - een verrot zelfbeeld heeft en in een donker hol de hele dag zichzelf een beetje loopt te trekken... Ook wel logisch vind ik zelf, die gaan dan natuurlijk liever voor een iets lelijkere jongen die wel gewoon zijn eigen dingen doet en haar behandeld als een waardevol persoon etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:35 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Behalve dat laatste dan, dat heeft niet iedereen voor het kiezen. Sommige mensen hebben het verkeerde lichaamstype.
Maar echt lelijk bestaat wel degelijk. En is er ook veel verschil tussen de mensen die in de grote grijze massa vallen. Maar gelukkig verschillen smaken wel.
Waarom dat dan weerquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:20 schreef Fortitude het volgende:
Uiteraard, maar gezien het alternatief is dit niet echt iets waar je over mag zeiken. En homo's die aan je gaan zitten is toch wel een stukje erger.![]()
Omdat dat een luxeprobleem is natuurlijk. En omdat mensen die nog geen eens van het juiste geslacht zijn je betasten. Alhoewel je daar wel om vraagt als je in een homobar komt.quote:
Jij vindt aanranding een luxeprobleem?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Fortitude het volgende:
Omdat dat een luxeprobleem is natuurlijk.
Je zegt zelf homo's die aan je gaan zitten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Fortitude het volgende:
Ik dacht dat we het over aandacht hadden, niet daadwerkelijk betasten. Wat ik zelf overigens amper zie.
Weet ik. Ik ging er vanuit dat jullie overdreven over ongewenste aandacht. Mijn fout.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je zegt zelf homo's die aan je gaan zitten.
Het scheelt een heel stuk idd maar het gebeurt me ook wel eens buiten uitgaan om. Laatst nog op het stationquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef Dwab het volgende:
Ik maak trouwens ook nooit meer mee dat iemand zomaar aan mijn kont zit. Dat ligt ook sterk aan de tenten waar je komt. In een beetje classy tent heb je daar geen last van.
Klopt... De meeste mannen hebben volgens mij totaal niet door welke lading het voor een vrouw kan hebben. Meestal bedoelen ze het niet súper slecht ofzo, meer als een beetje geinen ofzo, maar ze hebben geen idee hoe bedreigend het kan overkomen. Zeker op een verlaten station inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het scheelt een heel stuk idd maar het gebeurt me ook wel eens buiten uitgaan om. Laatst nog op het stationhet is natuurlijk niks vergeleken met een bijna-verkrachting-type-aanranding, maar ik vind het toch erg vervelend. Je schrikt er van en ik vind het erg denigrerend.
Geen idee. Als ik een man zou zijn, dan zou ik - als ik het toch doe - liever een lekkere bil knijpen, dan eentje van een onaantrekkelijke vrouw.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef Dipkip het volgende:
Het was juist in de drukte van proberen een trein in te komen, lekker anoniem, laffe zak. Maar snap wat je bedoelt.
Ik vraag me af of dat nou ook iets is wat aantrekkelijke vrouwen vaker gebeurd dan niet aantrekkelijke. Ik heb gelezen dat juist de niet opvallende, gemiddeld uitziende vrouwen meer kans hebben verkracht te worden dan een enorm lekker wijf omdat die teveel opvalt. Maar zo even een kneepje?
Ja maar dat zou dan voor verkrachten toch ook gelden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef Dwab het volgende:
Geen idee. Als ik een man zou zijn, dan zou ik - als ik het toch doe - liever een lekkere bil knijpen, dan eentje van een onaantrekkelijke vrouw.
"In bijna driekwart van de gevallen van seksueel geweld is de dader een bekende van het slachtoffer. Bijvoorbeeld de partner, familie of iemand uit de buurt."quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja maar dat zou dan voor verkrachten toch ook gelden?
er zijn ook zat lelijke mensen die er geen probleem mee hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Dwab het volgende:
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vraag me echt af waarom als je zo lelijk bent en je er zulke grote problemen mee hebt, je er niet iets aan doet??
Ja, maar daar hadden we het niet over... Het ging over lelijke mannen die psychische problemen hebben en gefrustreerd zijn omdat ze geen vrouw kunnen krijgen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
er zijn ook zat lelijke mensen die er geen probleem mee hebben
Sommige mensen koesteren hun probleem nou eenmaal, dat is helemaal een onderdeel van hun identiteit geworden. En als ze dan het probleem oplossen moeten ze ineens concurreren met verder iedereen in plaats van lekker anti je daarnaan onttrekken. Dat is waarom mensen emo worden. Er zitten veel voordelen aan de slachtofferpositie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:13 schreef Dwab het volgende:
Ja, maar daar hadden we het niet over... Het ging over lelijke mannen die psychische problemen hebben en gefrustreerd zijn omdat ze geen vrouw kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Sommige mensen koesteren hun probleem nou eenmaal, dat is helemaal een onderdeel van hun identiteit geworden. En als ze dan het probleem oplossen moeten ze ineens concurreren met verder iedereen in plaats van lekker anti je daarnaan onttrekken. Dat is waarom mensen emo worden. Er zitten veel voordelen aan de slachtofferpositie.
Ja! eindelijk een man die het begrijptquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wilde laats iets toevoegen aan de andere discussie, maar ik dacht laat maar zitten. Maar deze toch open is, voeg ik het toch toe.
Persoonlijk, naar mijn mening, hebben mooie mensen een betere karakter. Ik vind dat ze vaker liever zijn, medelevend zijn, zelfverzekerd zijn, gezellig en spontaan zijn, en in het algemeen positiever zijn.
En soms ook arrogant / grootheidswaanzin / te oppervlakkig. Verschilt erg per persoon naar mijn ervaring.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wilde laats iets toevoegen aan de andere discussie, maar ik dacht laat maar zitten. Maar deze toch open is, voeg ik het toch toe.
Persoonlijk, naar mijn mening, hebben mooie mensen een betere karakter. Ik vind dat ze vaker liever zijn, medelevend zijn, zelfverzekerd zijn, gezellig en spontaan zijn, en in het algemeen positiever zijn.
Ja tuurlijk. Dat kan ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En soms ook arrogant / grootheidswaanzin / te oppervlakkig. Verschilt erg per persoon naar mijn ervaring.
Idd, ik zie echt totaal geen link tussen schoonheid en een bepaald soort persoonlijkheid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En soms ook arrogant / grootheidswaanzin / te oppervlakkig. Verschilt erg per persoon naar mijn ervaring.
Naja ik ben het dus wel met Keep_Walking eens. Aangezien die mooie mensen hun uiterlijk mee hebben kunnen ze zich beter ontwikkelen. Het ligt er alleen aan hoe ze er mee omgaan. Goed dan krijg je een persoon zoals K_W beschreef, slecht zoals ik beschreef.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Idd, ik zie echt totaal geen link tussen schoonheid en een bepaald soort persoonlijkheid.
Alles verschilt erg per persoon, ik neem aan dat hij het over gemiddeld heeft en niet beweerd dat van de mooie mensen die met het slechtste karakter altijd nog een beter karakter heeft dan de leukste van de niet-mooien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef Fortitude het volgende:
Ik heb de laatste paar pagina's van het vorig deel vluchtig gelezen, weet dus niet exact wat daar besproken is, maar mijn opmerking blijft staan: in hoeverre je je ontwikkelt is van zo enorm veel factoren afhankelijk, ik zou dat echt niet ophangen aan alleen schoonheid of het gebrek daar aan. Er zijn ook zat mooie mensen die niet helemaal door hebben hoe mooi ze zijn, dan pluk je ook niet de vruchten van de 'voordeeltjes'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Naja ik ben het dus wel met Keep_Walking eens. Aangezien die mooie mensen hun uiterlijk mee hebben kunnen ze zich beter ontwikkelen. Het ligt er alleen aan hoe ze er mee omgaan. Goed dan krijg je een persoon zoals K_W beschreef, slecht zoals ik beschreef.
Niet dat minder mooie mensen geen van deze eigenschappen kunnen hebben.
Niet alleen controle maar ook een contrastfunctie. Kijk mij eens, ik doe toch maar mooi dit en dat ondanks mijn ellende. En als het tegenzit, ligt dat ook altijd een de kommer & de kwel. Nooit aan jezelf. Als je mee zou moeten doen met de mainstream, heb je ineens niet meer die joker om in te zetten.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef Fortitude het volgende:
Of knappe mannen die rondkarren in zo'n busje en zichzelf helemaal kapot werken door 60 uur per week vloeren te zetten.
40 uur is beter, maar dan verdienen ze natuurlijk te weinig. Studeren en fatsoenlijk carričre maken is goed. Dan heb je op je 50ste ook nog een lichaam over.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Maar 40 uur is wel ok? Of mag je alleen vloeren leggen als je lelijk bent? Ik snap je niet.
Met die knappe vrouwen komt het wel goed, lijkt me. Met die knappe mannen dan weer niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef Fortitude het volgende:
Ik kan ook alleen maar lachen om knappe vrouwen die niet anders doen dan roddelen met vriendinnen en winkelen. Of knappe mannen die rondkarren in zo'n busje en zichzelf helemaal kapot werken door 60 uur per week vloeren te zetten.
Goeie kans dat dat soort mensen hard balen op hun 40ste dat ze vroeger niet wat meer moeite hebben gedaan.
Veel mensen die in die busjes rondkarren hebben niet de capaciteiten om te studeren. En dan nog, wat heeft aantrekkelijk zijn er mee te maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef Fortitude het volgende:
40 uur is beter, studeren en fatsoenlijk carričre maken is goed. Dan heb je op je 50ste ook nog een lichaam over.
Hoe groot is de percentage mensen die HBO of hoger hebben, trouwens? Niet zo hoog, toch? Op de eerste pagina zei iemand dat maar 20% WO doen, maar dat is bullshit. Zo'n 5% doet WO, hoorde ik. Misschien zelfs minder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
40 uur is beter, maar dan verdienen ze natuurlijk te weinig. Studeren en fatsoenlijk carričre maken is goed. Dan heb je op je 50ste ook nog een lichaam over.
Daar geloof ik weinig van, tenminste niet dat ze daar niet de kans voor hebben gehad. Ze hebben zichzelf niet ontwikkeld om het wel te kunnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Veel mensen die in die busjes rondkarren hebben niet de capaciteiten om te studeren. En dan nog, wat heeft aantrekkelijk zijn er mee te maken.
Ongeveer 1 op de 4 mensen is hoger opgeleid, dus WO of HBO.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe groot is de percentage mensen die HBO of hoger hebben, trouwens? Niet zo hoog, toch? Op de eerste pagina zei iemand dat maar 20% WO doen, maar dat is bullshit. Zo'n 5% doet WO, hoorde ik. Misschien zelfs minder.
Alle mensen die ik ken die in busjes rondrijden of ander laagopgeleid werk doen konden gewoon echt niet goed leren, haalden met veel moeite alsnog de MAVO niet. Dan zit HBO er gewoon niet in voor je.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Fortitude het volgende:
Daar geloof ik weinig van, tenminste niet dat ze daar niet de kans voor hebben gehad. Ze hebben zichzelf niet ontwikkeld om het wel te kunnen.
Ja dat denk ik ook eigenlijk. Waren altijd de stoerste, de meest populairste, en de eerste 25 jaar van je leven maakt het niet veel uit of je een goede baan of diploma hebt. Dus zij kunnen de eerste 25 jaar van hun leven gewoon genieten van alles.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van, tenminste niet dat ze daar niet de kans voor hebben gehad. Ze hebben zichzelf niet ontwikkeld om het wel te kunnen.
En dit heeft te maken met hetgeen waar EviL_AleX het over had. Dat knappe mensen minder druk hebben om zichzelf te ontwikkelen. Bij dat soort gasten krijg ik vaak de indruk dat dat de rede is waarom ze daar zitten.
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71822NED&D1=1&D2=0&D3=0&D4=0&D5=a&D6=0&D7=l&HDR=T,G2,G1,G6,G3,G5&STB=G4&VW=Tquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe groot is de percentage mensen die HBO of hoger hebben, trouwens? Niet zo hoog, toch? Op de eerste pagina zei iemand dat maar 20% WO doen, maar dat is bullshit. Zo'n 5% doet WO, hoorde ik. Misschien zelfs minder.
Naar mijn beleving zijn dat soort mensen zwaar in de minderheid. En dat het vooral hetgeen is wat K_W zegt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alle mensen die ik ken die in busjes rondrijden of ander laagopgeleid werk doen konden gewoon echt niet goed leren, haalden met veel moeite alsnog de MAVO niet. Dan zit HBO er gewoon niet in voor je.
Motivatie is belangrijk, maar een bepaald intelligentieniveau / kunnen leren is een vereiste. Met een IQ van 80 ga je het gewoon niet redden of je nou gemotiveerd bent of niet.
Je gelooft niet in IQ? Je kunt alles, als je maar wil? Hoe amerikaans van jequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef Fortitude het volgende:
Naar mijn beleving zijn dat soort mensen zwaar in de minderheid. En dat het vooral hetgeen is wat K_W zegt.
Dat zeg ik niet. Ik had het alleen over de knappe mannen die in dat soort bagger baantjes belandt zijn. Natuurlijk heb je ook gewoon mensen die het echt niet aankunnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je gelooft niet in IQ? Je kunt alles, als je maar wil? Hoe amerikaans van je
Meen je dit nou echt? Je hele redenatie klopt van geen kant.. Ten eerste bestaat er gewoon een verschil in intelligentie niveau tussen mensen, je kunt ten dele door hard te werken wel meer bereiken, maar voor mensen met een bepaald IQ zit daar toch een keiharde grens aan, waardoor ze het gewoon niet redden op school....quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En dit heeft te maken met hetgeen waar EviL_AleX het over had. Dat knappe mensen minder druk hebben om zichzelf te ontwikkelen. Bij dat soort gasten krijg ik vaak de indruk dat dat de rede is waarom ze daar zitten.
Nee wat hij wilt zeggen is dat de meeste van die mensen wel de capiciteit hebben om een HBO te behalen, tenminste deeltijd. Maar ik plaats daarvan gaan ze elke week een chick zoeken en allerlei stoere dingen doen om cool te zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je gelooft niet in IQ? Je kunt alles, als je maar wil? Hoe amerikaans van je
Huh? De knapste en populairste mensen die ik ken zijn juist ook slim, of tenminste, ze doen minimaal een HBO opleiding, het is echt zo'n bullshit dat knappe mensen niks doen de eerste 25 jaar... Waar halen jullie al dit soort wijsheden vandaan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook eigenlijk. Waren altijd de stoerste, de meest populairste, en de eerste 25 jaar van je leven maakt het niet veel uit of je een goede baan of diploma hebt. Dus zij kunnen de eerste 25 jaar van hun leven gewoon genieten van alles.
Maar als je erover denkt zijn de eerste 25 jaar van je leven ook het meest belangrijk voor je ontwikkeling.
Ik hoor regelmatig verhalen van oude mensen die spijt hebben over hun verleden, mijn oom als voorbeeld. Hij heeft lekker vijf kinderen gemaakt met vier verschillende vrouwen (twee waarvan hij pas later erachter kwam) en nu is hij zwaar christelijk geworden en heeft spijt van alles. Hij is nog steeds een eikel. Zijn zoon volgd in zijn voetstappen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef Dwab het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? Je hele redenatie klopt van geen kant.. Ten eerste bestaat er gewoon een verschil in intelligentie niveau tussen mensen, je kunt ten dele door hard te werken wel meer bereiken, maar voor mensen met een bepaald IQ zit daar toch een keiharde grens aan, waardoor ze het gewoon niet redden op school....
... En dan nog, je weet helemaal niks van deze mensen, hoe ze zich voelen bij hun werkzaamheden, hoe ze in het leven staan.... Waarom zou je zo over mensen oordelen?
Heb jij het nou ineens over knap als in slim want wij hebben het al de hele tijd over knap als in aantrekkelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:22 schreef Fortitude het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik had het alleen over de knappe mannen die in dat soort bagger baantjes belandt zijn. Natuurlijk heb je ook gewoon mensen die het echt niet aankunnen.
We prate niet over knappe mensen. We praten over een bepaald groep mannen die knap zijn. Een klein gedeelte daarvan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef Dwab het volgende:
[..]
Huh? De knapste en populairste mensen die ik ken zijn juist ook slim, of tenminste, ze doen minimaal een HBO opleiding, het is echt zo'n bullshit dat knappe mensen niks doen de eerste 25 jaar... Waar halen jullie al dit soort wijsheden vandaan?
Oordelen vind ik een sterk woord. Dat idee krijg ik alleen vaak. En over zo'n keuze heb ik zo mijn eigen ideeën. Niet dat ik daar iets mee doe.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef Dwab het volgende:
... En dan nog, je weet helemaal niks van deze mensen, hoe ze zich voelen bij hun werkzaamheden, hoe ze in het leven staan.... Waarom zou je zo over mensen oordelen?
HBO vind ik weer erg hoog begrepen, maar een beetje MBO opleiding is wel te doen voor de meeste.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee wat hij wilt zeggen is dat de meeste van die mensen wel de capiciteit hebben om een HBO te behalen, tenminste deeltijd. Maar ik plaats daarvan gaan ze elke week een chick zoeken en allerlei stoere dingen doen om cool te zijn.
En je draait het weer om. Ik had het alleen maar over knappe mannen die zo'n baan hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef Dwab het volgende:
[..]
Huh? De knapste en populairste mensen die ik ken zijn juist ook slim, of tenminste, ze doen minimaal een HBO opleiding, het is echt zo'n bullshit dat knappe mensen niks doen de eerste 25 jaar... Waar halen jullie al dit soort wijsheden vandaan?
Knap als in fysiek aantrekkelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb jij het nou ineens over knap als in slim want wij hebben het al de hele tijd over knap als in aantrekkelijk.
Als je echt slim bent kun je dat ook wel combineren. Gewoon lekker genieten het meest van de tijd, en dan een weekje keihard studeren, jezelf opsluiten in de bibliotheek terwijl je wél elk uur koffie gaat drinken natuurlijk, en dan haal je dat tentamen ook nog wel. Daarna kun je weer een paar weken los.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig verhalen van oude mensen die spijt hebben over hun verleden, mijn oom als voorbeeld. Hij heeft lekker vijf kinderen gemaakt met vier verschillende vrouwen (twee waarvan hij pas later erachter kwam) en nu is hij zwaar christelijk geworden en heeft spijt van alles. Hij is nog steeds een eikel. Zijn zoon volgd in zijn voetstappen.
Ik ben niet helemaal eens met fortitude, maar ik merk wel dat veel mannen kiezen om voor nu te genieten en vergeten de toekomst. Ik heb ook last van dat gehad en heb ik nog steeds een beetje, eerlijk gezegd.
Volgens heb vooral jij het daar over in je laatste 3 posts....quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
We prate niet over knappe mensen. We praten over een bepaald groep mannen die knap zijn. Een klein gedeelte daarvan.
Nee, dus ook knappe mannen die aantrekkelijk zijn. Maar dan de type die vier keer per week uitging, altijd naar de sportschool gaat, zo'n stoere jasje met bontkraag draagd en altijd opschept over hoeveel vrouwen hij heeft geneukt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb jij het nou ineens over knap als in slim want wij hebben het al de hele tijd over knap als in aantrekkelijk.
Waarom is het zonde als een aantrekkelijke man die MBO had kunnen doen in een busje rondrijdt en is het niet zonde als een onaantrekkelijke man die MBO had kunnen doen in een busje rondrijdt?quote:
Ja precies. Maar er zijn dus mannen die dat gedeelte van twee weken keihard studeren gewoon negeren en 4 keer per week andere dinge ndoet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:31 schreef Dwab het volgende:
[..]
Als je echt slim bent kun je dat ook wel combineren. Gewoon lekker genieten het meest van de tijd, en dan een weekje keihard studeren, jezelf opsluiten in de bibliotheek terwijl je wél elk uur koffie gaat drinken natuurlijk, en dan haal je dat tentamen ook nog wel. Daarna kun je weer een paar weken los.
Dat is het hele idee van het studentenleven...
Van de 18 klusjesmannen die hier langskwamen zou ik er 1 geven, want die rook lekker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef Dwab het volgende:
Ik snap het niet meer ... ik zie eigenlijk nooit een hele knappe man in de plantsoendienst enzo... ik zal beter opletten in het vervolg
Uhm, ik denk dat die zich in een ander milieu bevinden... (shit, ik moet toch eens beter gaan opletten, want dit klinkt allemaal wel erg goed..)quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, dus ook knappe mannen die aantrekkelijk zijn. Maar dan de type die vier keer per week uitging, altijd naar de sportschool gaat, zo'n stoere jasje met bontkraag draagd en altijd opschept over hoeveel vrouwen hij heeft geneukt.
Wat heeft dat met een goed uiterlijk te maken dan want ik ken ook zat lelijke studenten die net zo hard lamballen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja precies. Maar er zijn dus mannen die dat gedeelte van twee weken keihard studeren gewoon negeren en 4 keer per week andere dinge ndoet.
Wanneer ze jong zijn, doen ze iets anders. Pas wanneer hun uiterlijk beginnen te vervallen, dan zitten ze in de plantsoendienstquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef Dwab het volgende:
Ik snap het niet meer ... ik zie eigenlijk nooit een hele knappe man in de plantsoendienst enzo... ik zal beter opletten in het vervolg
Wat zijn ze eerst dan? Gigolo? Fotomodel? Worden ze onderhouden door hun cougar?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Wanneer ze jong zijn, doen ze iets anders. Pas wanneer hun uiterlijk beginnen te vervallen, dan zitten ze in de plantsoendienst.
Ja die zitten de hele dag world of warcraft te spelen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een goed uiterlijk te maken dan want ik ken ook zat lelijke studenten die net zo hard lamballen.
Van beide is het zonde. Ik zeg ook niks over de onaantrekkelijke man.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:33 schreef Dipkip het volgende:
Waarom is het zonde als een aantrekkelijke man die MBO had kunnen doen in een busje rondrijdt en is het niet zonde als een onaantrekkelijke man die MBO had kunnen doen in een busje rondrijdt?
Ze werken 's nachts achter de bar bij het discotheek. Ze bezorgen pizza's. Misschien verkopen ze wat drugs of worden ze onderhouden door hun ouders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat zijn ze eerst dan? Gigolo? Fotomodel? Worden ze onderhouden door hun cougar?
Het is ook zonde wanneer niet aantrekkelijke mannen dat doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een goed uiterlijk te maken dan want ik ken ook zat lelijke studenten die net zo hard lamballen.
Uiteindelijk vinden de meeste mensen wel hun geluk, vooral als ze 40 zijn ofzo. Misschien is hun baan niet leuk, maar ze hebben goede maatjes en gaan vrijdag avond lekker bier drinken en poker spelen. Misschien hebben ze ook een vrouw gevonden die bij hun past en zijn ze toch gelukkig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef Fortitude het volgende:
Wat een afgunst laat ik hier zien.Eigenlijk valt dat wel mee. Alhoewel ik wel toegeef dat ik het erg zwak vind wanneer mensen die alle kansen van de wereld hebben gehad, niet de moeite hebben gedaan om een goede toekomst te regelen.
Je gaat mij niet vertellen dat je 100% tevreden bent met een slopende baan die nog kut betaald ook.
Uiteraard word je niet gelukkig van een goede baan. Alleen financiële instabiliteit en een afgebeuld lichaam kunnen je gelukkigheid wel degelijk verminderen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Uiteindelijk vinden de meeste mensen wel hun geluk, vooral als ze 40 zijn ofzo. Misschien is hun baan niet leuk, maar ze hebben goede maatjes en gaan vrijdag avond lekker bier drinken en poker spelen. Misschien hebben ze ook een vrouw gevonden die bij hun past en zijn ze toch gelukkig.
Eerlijk gezegd, ik denk niet dat je toekomstige baan veel heeft te maken met of je gelukkig bent of niet. Als ik zo doorga met wat ik doe, ben ik straks advocaat. Ik denk echt niet dat dat mij gelukkig gaat maken. Lijkt me net zo stressvol of zelfs meer dan als een timmerman te werken. Dat ik meer betaalt word zal me alleen gelukkiger maken omdat ik makkelijker mijn familie zal kunnen onderhouden en dat ik meer dingen kan kopen.
Een baan als vloerenlegger geeft juist wel financiële stabiliteit. Het is geen vetpot, maar stabiel is het wel. En een beetje man kan dat echt wel aan hoor. Ik hoor ze ook altijd fluitend hun werk doen, en ze maken altijd grapjes en zijn meest van de tijd lekker nonchalant en vrolijk. Af en toe ben ik wel jaloers als ik ze zo bezig zie, dan zit ik weer op mijn scriptie te zwoegen die absoluut geen enkel nut dient, en zij leggen in 1 dag een hele vloer en hebben tenminste zichtbaar resultaat van hun werk.... Heerlijk toch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Uiteraard word je niet gelukkig van een goede baan. Alleen financiële instabiliteit en een afgebeuld lichaam kunnen je gelukkigheid wel degelijk verminderen.
Leuke manier om er tegenaan te kijken, maar imo erg naďef. Het gaat niet om het wel of niet aankunnen. Het gaat om je gezondheid. Een bikkel zet zich door de rugpijn heen, een intelligent persoon probeert dit zo goed mogelijk te vermijden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:06 schreef Dwab het volgende:
[..]
Een baan als vloerenlegger geeft juist wel financiële stabiliteit. Het is geen vetpot, maar stabiel is het wel. En een beetje man kan dat echt wel aan hoor. Ik hoor ze ook altijd fluitend hun werk doen, en ze maken altijd grapjes en zijn meest van de tijd lekker nonchalant en vrolijk. Af en toe ben ik wel jaloers als ik ze zo bezig zie, dan zit ik weer op mijn scriptie te zwoegen die absoluut geen enkel nut dient, en zij leggen in 1 dag een hele vloer en hebben tenminste zichtbaar resultaat van hun werk.... Heerlijk toch.
Mijn vader heeft zo'n baan hij vindt het dus wél geweldig. Echt niet iedereen krijgt rugpijn hoor, je hebt ook mannen die gewoon sterk in elkaar zitten. Mijn vader gaat elke dag letterlijk fluitend naar zijn werk. Hij heeft leuke collega's en veel contact met (allerlei verschillende soorten) mensen. Daar geniet hij van. Het is een intelligente man dat kan ik opmaken uit onze gesprekken en uit het feit dat hij zichzelf perfect 3 vreemde talen heeft aangeleerd, en hij zit in een aantal besturen. Maar zijn werk ziet hij absoluut niet als ondermaats. Hij moet er echt niet aan denken om ergens op een kantoor stil te zitten. Hij is meer een doener, werkt graag met zijn handen, is graag buiten en is heel nuchter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Leuke manier om er tegenaan te kijken, maar imo erg naďef. Het gaat niet om het wel of niet aankunnen. Het gaat om je gezondheid. Een bikkel zet zich door de rugpijn heen, een intelligent persoon probeert dit zo goed mogelijk te vermijden.
En zo geweldig klinkt die baan nou ook weer niet.
Dat is inderdaad volledig subjectief. Voor je eigen beleving zijn bepaalde dingen wel beter dan andere, maar in absolute zin nooit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef Dwab het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zo'n baan hij vindt het dus wél geweldig. Echt niet iedereen krijgt rugpijn hoor, je hebt ook mannen die gewoon sterk in elkaar zitten. Mijn vader gaat elke dag letterlijk fluitend naar zijn werk. Hij heeft leuke collega's en veel contact met (allerlei verschillende soorten) mensen. Daar geniet hij van. Het is een intelligente man dat kan ik opmaken uit onze gesprekken en uit het feit dat hij zichzelf perfect 3 vreemde talen heeft aangeleerd, en hij zit in een aantal besturen. Maar zijn werk ziet hij absoluut niet als ondermaats. Hij moet er echt niet aan denken om ergens op een kantoor stil te zitten. Hij is meer een doener, werkt graag met zijn handen, is graag buiten en is heel nuchter.
Mensen zijn daar gewoon anders in. Het één is niet per definitie beter dan het andere..
Uiteraard, zoals E_A zei. Er zitten voor- en nadelen aan elk beroep. Mooi dat je vader het wel goed bevalt, maar dat hij geen lichamelijke klachten heeft is eerder een kwestie van geluk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef Dwab het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zo'n baan hij vindt het dus wél geweldig. Echt niet iedereen krijgt rugpijn hoor, je hebt ook mannen die gewoon sterk in elkaar zitten. Mijn vader gaat elke dag letterlijk fluitend naar zijn werk. Hij heeft leuke collega's en veel contact met (allerlei verschillende soorten) mensen. Daar geniet hij van. Het is een intelligente man dat kan ik opmaken uit onze gesprekken en uit het feit dat hij zichzelf perfect 3 vreemde talen heeft aangeleerd, en hij zit in een aantal besturen. Maar zijn werk ziet hij absoluut niet als ondermaats. Hij moet er echt niet aan denken om ergens op een kantoor stil te zitten. Hij is meer een doener, werkt graag met zijn handen, is graag buiten en is heel nuchter.
Mensen zijn daar gewoon anders in. Het één is niet per definitie beter dan het andere..
op fok niet daar zit een erg hoog percentage hboers en woers ook al lijkt het misschien niet zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus het heeft niets met het topic te maken, je wilde gewoon even kwijt dat je neerkijkt op mannen die in busjes rijden. Nou, te gekquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is ook zonde wanneer niet aantrekkelijke mannen dat doen.
Nee, dat was Fortitude. Wat ik zei was dat ik het jammer vind dat er mannen zijn die niet aan hun toekomst denken. Ik ken gewoon mensen die nu dertig of veertig zijn die opeens veel spijt hebben dat ze toch niet tenminste een MBO-4 diploma hebben kunnen halen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus het heeft niets met het topic te maken, je wilde gewoon even kwijt dat je neerkijkt op mannen die in busjes rijden. Nou, te gek
Het topic gaat over het verschil tussen knappe mensen en gewone mensen, niet over alles wat knappe mensen doen en gewone mensen ook.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:09 schreef Keep_Walking het volgende:
En deze topic ging over knappe mensen, dus daarom waren we over knappe mannen aan het praten. Maar het is zoiezo zonde wanneer mensen niet aan hun toekomst denken.
Ik ken zóveel mensen die zeggen; had ik maar dit, had ik maar dat. Inderdaad vooral over opleiding enzo. Is wel erg makkelijk gezegd zo achteraf. Een opleiding vergt gewoon veel energie terwijl je er op korte termijn niet zoveel voor terug krijgt (geen geld in elk geval) dit vergt doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, dat was Fortitude. Wat ik zei was dat ik het jammer vind dat er mannen zijn die niet aan hun toekomst denken. Ik ken gewoon mensen die nu dertig of veertig zijn die opeens veel spijt hebben dat ze toch niet tenminste een MBO-4 diploma hebben kunnen halen.
En deze topic ging over knappe mensen, dus daarom waren we over knappe mannen aan het praten. Maar het is zoiezo zonde wanneer mensen niet aan hun toekomst denken.
Topic gaat eigenlijk alleen maar over de aandacht van mannen die knappe vrouwen krijgen. Het grootste deel van deze reeks is eigenlijk offtopic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het topic gaat over het verschil tussen knappe mensen en gewone mensen, niet over alles wat knappe mensen doen en gewone mensen ook.
Ja maar zeg dan gewoon 'mannen'. Door steeds te benadrukken dat het zo enorm zonde is van aantrekkelijke mannen, suggereer je dat het minder zonde is van niet aantrekkelijke mannen, zeker gezien de oorspronkelijke lijn van het topic. Dat vraagt gewoon om misverstanden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:15 schreef Fortitude het volgende:
Topic gaat eigenlijk alleen maar over de aandacht van mannen die knappe vrouwen krijgen. Het grootste deel van deze reeks is eigenlijk offtopic.
Heb je het nou nog steeds over die knappe vloerenleggers? Ik heb inmiddels volgens mij allang uitgelegd waarom ik het daar over knappe mannen had.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja maar zeg dan gewoon 'mannen'. Door steeds te benadrukken dat het zo enorm zonde is van aantrekkelijke mannen, suggereer je dat het minder zonde is van niet aantrekkelijke mannen, zeker gezien de oorspronkelijke lijn van het topic. Dat vraagt gewoon om misverstanden.
Doe nog eens want ik kan er geen lijn in ontdekken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:20 schreef Fortitude het volgende:
Heb je het nou nog steeds over die knappe vloerenleggers? Ik heb inmiddels volgens mij allang uitgelegd waarom ik het daar over knappe mannen had.
Dat zijn juist de totaal niet relevante dingen die jullie erbij halen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Doe nog eens want ik kan er geen lijn in ontdekken.
Tenzij je bedoelt dat alleen knappe mannen lanterfanten maar dat is al lang en breed weerlegd. WoW, nuff said.
Ik zou maar oppassen, voor je het weet ben je óók kinderachtig bezig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat zijn juist de totaal niet relevante dingen die jullie erbij halen.Lees gewoon maar terug. Beetje lange discussie maar het staat er toch echt goed. Mijn originele post hierover was inderdaad wel een beetje kort door de bocht, maar ik ben er wel dieper op ingegaan.
Nee, ik ben het zo oneens met je!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:17 schreef Bonzai. het volgende:
dat de meeste kerels alleen met hen willen omgaan omdat ze de dame in kwestie graag eens het hof zouden maken?
En zo ja, hoe voelt het als vrouw dan om met mensen om te gaan die je enkel voor je looks willen?
Niet denigrerend bedoeld ofzo, vroeg het me gewoon af...
wutquote:
Nouja, het is wel een beetje zo eigenlijk... Ik geloofde dat eerst ook niet, had van mijn 16e tot 22e superveel vrienden met wie ik gewoon leuk optrok. Toen ik een serieuze relatie kreeg verdwenen ze allemaal uit beeld. Behalve dan twee, de ene is homo, en de andere heeft al sinds ik hem ken een superleuke vriendin met wie ik het ook altijd goed heb kunnen vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:25 schreef Playyy het volgende:
Ik had dit topic al eerder gezien, maar ik reageer nu pas omdat ik er eigenlijk nog nooit over na had gedacht en naar aanleiding hiervan mijn vrienden eens beter wou observeren.
[..]
Nee, ik ben het zo oneens met je!
Wil je nou serieus beweren dat wanneer je vrienden bent met een mooi meisje dit ALTIJD eigenlijk alleen maar is omdat je haar stiekem wilt neuken? Dat gaat er bij mij gewoon niet in!
Dus al die chille tijden die ik heb met mijn vrienden, waarbij ik het supergezellig en leuk met ze heb, is dus eigenlijk in eerste instantie omdat ze me willen neuken. En ze vinden me waarschijnlijk ook wel aardig. Wat ongelooflijk deprimerendJaa, mannen zijn seksbelust, maar nu wordt het wel heel erg.
Waarschijnlijk waren die mannen te timide om een stap te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:25 schreef Playyy het volgende:
Ik had dit topic al eerder gezien, maar ik reageer nu pas omdat ik er eigenlijk nog nooit over na had gedacht en naar aanleiding hiervan mijn vrienden eens beter wou observeren.
[..]
Nee, ik ben het zo oneens met je!
Wil je nou serieus beweren dat wanneer je vrienden bent met een mooi meisje dit ALTIJD eigenlijk alleen maar is omdat je haar stiekem wilt neuken? Dat gaat er bij mij gewoon niet in!
Dus al die chille tijden die ik heb met mijn vrienden, waarbij ik het supergezellig en leuk met ze heb, is dus eigenlijk in eerste instantie omdat ze me willen neuken. En ze vinden me waarschijnlijk ook wel aardig. Wat ongelooflijk deprimerendJaa, mannen zijn seksbelust, maar nu wordt het wel heel erg.
Ben je zeker dat ze zijn verdwenen omdat je een vriend kreeg en dat ze daardoor jou niet meer interessant vond?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Dwab het volgende:
[..]
Nouja, het is wel een beetje zo eigenlijk... Ik geloofde dat eerst ook niet, had van mijn 16e tot 22e superveel vrienden met wie ik gewoon leuk optrok. Toen ik een serieuze relatie kreeg verdwenen ze allemaal uit beeld. Behalve dan twee, de ene is homo, en de andere heeft al sinds ik hem ken een superleuke vriendin met wie ik het ook altijd goed heb kunnen vinden.
Dus tja, als je er als vrouw leuk uitziet (hoeft niet eens beeldschoon te zijn ofzo) en je hebt vrienden die vrijgezel zijn, dan worden ze allemaal verliefd op je - op zeker moment, en zo niet, dan willen ze je wel neuken... Ik schrok zelf ook wel een beetje van die uitkomst, maarja mannen he..
Kan best. Het is alleen dat de man puur op fysieke aantrekkingskracht best wel eens zou willen neuken. Of hij dat echt zou doen wanneer hij de kans krijgt is de vraag. Ik zou een goede vriendschap wel kiezen boven een keer seksen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
- echte vriendschap tussen man en vrouw bestaan niet
Ligt eraan wat je onder echte vriendschap verstaat. Ik denk dat je bij een vriend altijd wel even nadenkt over hoe het zou zijn seks met die persoon te hebben, en zo doet een man dat natuurlijk ook. Maar dit hoeft niet te betekenen dat je geen vrienden kunt zijn. Voorbeeldje: Ik heb al 6 jaar een goede vriend en al die tijd heeft hij een vriendin met wie hij zielsgelukkig is. Hij heeft toegegeven echt wel eens over mij na te denken, maar hij is veel te gelukkig met zijn vriendin, voor wie ik ook altijd het grootste respect heb gehad. Nu heb ik zelf alweer 3 jaar een goede relatie, en we zijn nog steeds vrienden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:33 schreef Terreros85 het volgende:
Echte vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet.
Met mijn vriendinnen bleef de vriendschap wel gewoon goed, en ook met de 2 vrienden die ik hierboven noem. Ik heb ook nog vaak contact proberen te zoeken, maar van hun kant kwam niks meer...Ik heb ook niet een heel ander leven gekregen ofzo, ga nog net zoveel stappen en dingen doen etc. Dus tja... Denk echt dat het daaraan heeft gelegen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ben je zeker dat ze zijn verdwenen omdat je een vriend kreeg en dat ze daardoor jou niet meer interessant vond?
Want vaak wanneer iemand een relatie krijgt met iemand, dan wordt het moeilijk om nog steeds dicht bevriend te blijven met iemand. Ik heb gewoon mannelijke vrienden waarmee het vriendschap verwaterde omdat ze een serieuze relatie kregen.
Of de vrouw. Vrouwen hebben net zo hard lustgevoelens, ze zijn alleen geprogrammeerd om hier niet voor uit te komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Kan best. Het is alleen dat de man puur op fysieke aantrekkingskracht best wel eens zou willen neuken. Of hij dat echt zou doen wanneer hij de kans krijgt is de vraag. Ik zou een goede vriendschap wel kiezen boven een keer seksen.
Rationeel nadenkend zou je dat inderdaad doen. Maar als de biologische driften boven komen gaat het rationele naar de achtergrond.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Fortitude het volgende:
Ik zou een goede vriendschap wel kiezen boven een keer seksen.
Wel als je inderdaad nooit aan je trekken komt. Maar als je een gezond seksleven hebt, dan denk je echt wel eens na over die goede vriend/vriendin, maar ben je niet zo geil dat je er ook daadwerkelijk overheen moet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Rationeel nadenkend zou je dat inderdaad doen. Maar als de biologische driften boven komen gaat het rationele naar de achtergrond.
Speak for yourself.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Rationeel nadenkend zou je dat inderdaad doen. Maar als de biologische driften boven komen gaat het rationele naar de achtergrond.
Herman van Idols vind jij niet lelijk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs de lelijkste kan zichzelf not wel op pimpen tot een aanvaardbaar niveau. Je hebt ook genoeg lelijke vrouwen, maar die zitten ook niet te wachten op iemand die stinkt - enorm gefrustreerd is op iedere vrouw die hij tegenkomt - een verrot zelfbeeld heeft en in een donker hol de hele dag zichzelf een beetje loopt te trekken... Ook wel logisch vind ik zelf, die gaan dan natuurlijk liever voor een iets lelijkere jongen die wel gewoon zijn eigen dingen doet en haar behandeld als een waardevol persoon etc.
Maar dan denk je er dus wel over naquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef EvilMarc het volgende:
Dit is even caveman praat maar er is een verschil tussen 'neukbaar' en 'enkel willen neuken'.
Er is ook een verschil tussen een vriendengroep waar jongens en meisjes in zitten die samen lol hebben en uitgaan, of dat een jongen en meisje super close zijn zonder een relatie te hebben. Naar mijn mening wil de jongen in het tweede geval altijd meer dan vriendschap. Behalve wanneer hij al een leuke vriendin heeft, homo is of zij erg lelijk is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef EvilMarc het volgende:
Mensen die zeggen dat mannen alleen met vrouwen omgaan om eventueel te kunnen neuken kunnen van mij optyfenDit is even caveman praat maar er is een verschil tussen 'neukbaar' en 'enkel willen neuken'.
Close als in die film Kick Ass, ja dan heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:41 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen een vriendengroep waar jongens en meisjes in zitten die samen lol hebben en uitgaan, of dat een jongen en meisje super close zijn zonder een relatie te hebben. Naar mijn mening wil de jongen in het tweede geval altijd meer dan vriendschap. Behalve wanneer hij al een leuke vriendin heeft, homo is of zij erg lelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |