abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81420475
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 07:25 schreef Playyy het volgende:
Ik had dit topic al eerder gezien, maar ik reageer nu pas omdat ik er eigenlijk nog nooit over na had gedacht en naar aanleiding hiervan mijn vrienden eens beter wou observeren.
[..]

Nee, ik ben het zo oneens met je!
Wil je nou serieus beweren dat wanneer je vrienden bent met een mooi meisje dit ALTIJD eigenlijk alleen maar is omdat je haar stiekem wilt neuken? Dat gaat er bij mij gewoon niet in!
Dus al die chille tijden die ik heb met mijn vrienden, waarbij ik het supergezellig en leuk met ze heb, is dus eigenlijk in eerste instantie omdat ze me willen neuken. En ze vinden me waarschijnlijk ook wel aardig. Wat ongelooflijk deprimerend Jaa, mannen zijn seksbelust, maar nu wordt het wel heel erg.
Waarschijnlijk waren die mannen te timide om een stap te maken.
Derevaun Seraun.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:58:42 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_81420758
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Dwab het volgende:

[..]

Nouja, het is wel een beetje zo eigenlijk... Ik geloofde dat eerst ook niet, had van mijn 16e tot 22e superveel vrienden met wie ik gewoon leuk optrok. Toen ik een serieuze relatie kreeg verdwenen ze allemaal uit beeld. Behalve dan twee, de ene is homo, en de andere heeft al sinds ik hem ken een superleuke vriendin met wie ik het ook altijd goed heb kunnen vinden.

Dus tja, als je er als vrouw leuk uitziet (hoeft niet eens beeldschoon te zijn ofzo) en je hebt vrienden die vrijgezel zijn, dan worden ze allemaal verliefd op je - op zeker moment, en zo niet, dan willen ze je wel neuken... Ik schrok zelf ook wel een beetje van die uitkomst, maarja mannen he..
Ben je zeker dat ze zijn verdwenen omdat je een vriend kreeg en dat ze daardoor jou niet meer interessant vond?

Want vaak wanneer iemand een relatie krijgt met iemand, dan wordt het moeilijk om nog steeds dicht bevriend te blijven met iemand. Ik heb gewoon mannelijke vrienden waarmee het vriendschap verwaterde omdat ze een serieuze relatie kregen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_81420926
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:

- echte vriendschap tussen man en vrouw bestaan niet
Kan best. Het is alleen dat de man puur op fysieke aantrekkingskracht best wel eens zou willen neuken. Of hij dat echt zou doen wanneer hij de kans krijgt is de vraag. Ik zou een goede vriendschap wel kiezen boven een keer seksen.
pi_81420940
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:33 schreef Terreros85 het volgende:
Echte vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet.
Ligt eraan wat je onder echte vriendschap verstaat. Ik denk dat je bij een vriend altijd wel even nadenkt over hoe het zou zijn seks met die persoon te hebben, en zo doet een man dat natuurlijk ook. Maar dit hoeft niet te betekenen dat je geen vrienden kunt zijn. Voorbeeldje: Ik heb al 6 jaar een goede vriend en al die tijd heeft hij een vriendin met wie hij zielsgelukkig is. Hij heeft toegegeven echt wel eens over mij na te denken, maar hij is veel te gelukkig met zijn vriendin, voor wie ik ook altijd het grootste respect heb gehad. Nu heb ik zelf alweer 3 jaar een goede relatie, en we zijn nog steeds vrienden.

Het is makkelijker geworden nu ik ook een stabiele relatie heb, maar ik heb hem altijd als een echte vriend gezien. Dat je weet dat iemand je best eens zou willen neuken in zijn diepste fantasieën doet voor mij niks af aan de vriendschap. We zijn allebei beschaafde mensen die onze dierlijke lusten onder controle hebben, en om eerlijk te zijn vind ik hem niet echt aantrekkelijk... het zou heel raar zijn om seks met hem te hebben. Ook omdat ik m nu al zo goed ken.

We hebben dezelfde interesses en werken in hetzelfde veld, hebben dezelfde humor, en kunnen gewoon urenlang ouwehoeren over domme sh*t, maar ook over serieuze en persoonlijke dingen, dus ja, ik zie hem wel als een echte vriend.

Daarnaast heb ik nog een echte vriend, die is homo. Laat ik met hem nou wél een keer naar bed zijn gegaan, omdat we allebei wel nieuwsgierig waren of het zou lukken tussen ons. Uitkomst: ik werd geil van hem. Hij niet van mij, maar hij vond het wel een interessant gevoel.. (hij had het nog nooit eerder met een meisje gedaan) Haha, maargoed, hem zie ik dus ook als een echte vriend.

Dus het is zeker mogelijk.
pi_81420991
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ben je zeker dat ze zijn verdwenen omdat je een vriend kreeg en dat ze daardoor jou niet meer interessant vond?

Want vaak wanneer iemand een relatie krijgt met iemand, dan wordt het moeilijk om nog steeds dicht bevriend te blijven met iemand. Ik heb gewoon mannelijke vrienden waarmee het vriendschap verwaterde omdat ze een serieuze relatie kregen.
Met mijn vriendinnen bleef de vriendschap wel gewoon goed, en ook met de 2 vrienden die ik hierboven noem. Ik heb ook nog vaak contact proberen te zoeken, maar van hun kant kwam niks meer...Ik heb ook niet een heel ander leven gekregen ofzo, ga nog net zoveel stappen en dingen doen etc. Dus tja... Denk echt dat het daaraan heeft gelegen...
pi_81421020
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Kan best. Het is alleen dat de man puur op fysieke aantrekkingskracht best wel eens zou willen neuken. Of hij dat echt zou doen wanneer hij de kans krijgt is de vraag. Ik zou een goede vriendschap wel kiezen boven een keer seksen.
Of de vrouw. Vrouwen hebben net zo hard lustgevoelens, ze zijn alleen geprogrammeerd om hier niet voor uit te komen. Of die vrouwen blijven maar denken: zou hij een potentieel vriendje kunnen zijn? Zou hij een goede vader voor mijn kinderen zijn
pi_81421035
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Fortitude het volgende:
Ik zou een goede vriendschap wel kiezen boven een keer seksen.
Rationeel nadenkend zou je dat inderdaad doen. Maar als de biologische driften boven komen gaat het rationele naar de achtergrond.
Derevaun Seraun.
pi_81421819
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Rationeel nadenkend zou je dat inderdaad doen. Maar als de biologische driften boven komen gaat het rationele naar de achtergrond.
Wel als je inderdaad nooit aan je trekken komt. Maar als je een gezond seksleven hebt, dan denk je echt wel eens na over die goede vriend/vriendin, maar ben je niet zo geil dat je er ook daadwerkelijk overheen moet.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:40:43 #109
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81422126
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Speak for yourself.

Over dat er geen vriendschap kan zijn tussen mannen en vrouwen:

Dat kan wel degelijk. Het is dan wel zo dat wanneer je heel eerlijk bent tegen jezelf en er puur lichamelijk naar kijkt dat je met zo'n beetje alle vriendinnen die je dan als man hebt wel zou neuken. Of dat op de voorgrond staat is dan de vraag. Ik bekijk het nu ook puur lichamelijk, dus dat wanneer er seks zou zijn dit geen enkele invloed heeft op hoe de relatie met die vriendin is/was, dat staat volledig buiten beschouwing.

[ Bericht 37% gewijzigd door EviL_AleX op 14-05-2010 16:47:44 ]
pi_81453277
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

WoW, nuff said.
dat was ik niet...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:30:45 #111
220480 Dingess
PeeVeeDeeAaa
pi_81455114
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef Dwab het volgende:

[..]

Ja, maar zelfs de lelijkste kan zichzelf not wel op pimpen tot een aanvaardbaar niveau. Je hebt ook genoeg lelijke vrouwen, maar die zitten ook niet te wachten op iemand die stinkt - enorm gefrustreerd is op iedere vrouw die hij tegenkomt - een verrot zelfbeeld heeft en in een donker hol de hele dag zichzelf een beetje loopt te trekken... Ook wel logisch vind ik zelf, die gaan dan natuurlijk liever voor een iets lelijkere jongen die wel gewoon zijn eigen dingen doet en haar behandeld als een waardevol persoon etc.
Herman van Idols vind jij niet lelijk?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:11:36 #112
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81458067
Mensen die zeggen dat mannen alleen met vrouwen omgaan om eventueel te kunnen neuken kunnen van mij optyfen Dit is even caveman praat maar er is een verschil tussen 'neukbaar' en 'enkel willen neuken'.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:06:23 #113
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81577859
ik zie er zelf dusdanig goed uit dat ik niet gauw onder de indruk ben van het uiterlijk van een dame en in de meeste gevallen dus gewoon mezelf kan zijn. Die ene keer in mijn leven dat ik echt het 8e wereld wonder tegen kwam heb ik echt met open mond haar aan zitten gapen Succes gegarandeerd, NOT
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:10:45 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81578037
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef EvilMarc het volgende:
Dit is even caveman praat maar er is een verschil tussen 'neukbaar' en 'enkel willen neuken'.
Maar dan denk je er dus wel over na
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:41:49 #115
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_81579188
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef EvilMarc het volgende:
Mensen die zeggen dat mannen alleen met vrouwen omgaan om eventueel te kunnen neuken kunnen van mij optyfen Dit is even caveman praat maar er is een verschil tussen 'neukbaar' en 'enkel willen neuken'.
Er is ook een verschil tussen een vriendengroep waar jongens en meisjes in zitten die samen lol hebben en uitgaan, of dat een jongen en meisje super close zijn zonder een relatie te hebben. Naar mijn mening wil de jongen in het tweede geval altijd meer dan vriendschap. Behalve wanneer hij al een leuke vriendin heeft, homo is of zij erg lelijk is.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:42:52 #116
161207 jakkop
rennen!
pi_81579226

Dit filmpje. Opgeslotje.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_81580637
Ik weet zeker dat mijn vrienden er regelmatig over nadenken/fantaseren. Maar ze kunnen dit gelukkig wel voor zich houden. het is gewoon hoe ze zijn en zo is het nu eenmaal. zo nu en dan is er ook 1 die een poging durft te wagen maar we kunnen wel daarna gewoon vrienden zijn.

Ik zit in een vriendengroep met voornamelijk jongens. Vaak ben ik ook het enige meisje. Ikzelf ben niet lelijk en voeg zeker wat toe aan de groep. Ik praat over gewone dingen (zoals muziek of concerten) ipv vrouwendingen (zit mijn make-up wel goed, hoe staat dit shirtje blabla gaap) want daar zit gewoon niemand op te wachten. (weet niet of dit wel wat toevoegt, maar goed)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:55:03 #118
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81582020
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:41 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Er is ook een verschil tussen een vriendengroep waar jongens en meisjes in zitten die samen lol hebben en uitgaan, of dat een jongen en meisje super close zijn zonder een relatie te hebben. Naar mijn mening wil de jongen in het tweede geval altijd meer dan vriendschap. Behalve wanneer hij al een leuke vriendin heeft, homo is of zij erg lelijk is.
Close als in die film Kick Ass, ja dan heb je wel gelijk.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:07:04 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81613266
Hier rin Purmerend is een kassiere waarbij ik de wanhoop van mannen op het gezicht en in de houding kan aflezen. En dan vraag ik mij af, damn deed ik ook zo En waarom? :headbutt:

Niet te beschrijven wat ik zie maar ik snap het nu. En wat ik mij daarnaast afvraag is, heeft zij het door dat die mannen constant op dr geilen. In lijn met het topique dus.

En ze is nog maar 17... wat een last als mensen niet normaal met je kunnen omgaan.
(of niet mooie mensen hebben het toch makkelijker in het leven)

oja dit is een verkapt tvp.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')