Ja, nu begrijp ik je wel. Maar in eerste instantie (sorry fv leek) dacht ik dus dat hij 5*180=900 kreeg. Vandaar dat ik ook zei dat je hem nog 100 mocht geven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:08 schreef ymme het volgende:
5x180 met 6 scheppen. Dat is een totaal van 200.
Ik zie rijstebloem echt absoluut niet als bijvoeding, het is toch totaal wat anders dan groente of fruit?!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef WupWup het volgende:
Ymme zolang je maar weet dat rijstebloem bijvoeding is en dan verwijs ik je verder maar naar de eerdere discussie die nog niet zo lang geleden in dit topic is gevoerd. Gewicht heeft niks te maken met darmrijping. Maak je eigen, afgewogen, keuze hierin.
yeps, gelukkig is het niet enorm druk vandaag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje vreselijk die nachten Wupwup. Wordt hij zomaar wakker? Of vanwege honger, speentje of iets dergelijks.
BJ: geniet van je kolfpauzeAan het werk nu dus?
euh nee, en wat is een kine?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:09 schreef leonieke het volgende:
WupWup wat een nachten![]()
Zijn jullie eigenlijk na de bevalling naar de kine geweest? Of heb je speciale oefeningen moeten doen (niet de oefeningen voor bekkenbodemspieren).
Kinesistquote:
Wauw, wat knap zeg! Maar ik moet wel een beetje lachen om dat je dan oefeningen moet gaan doen daarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef leonieke het volgende:
Maar... wel één voordeel van gestopt te zijn met al die hormonen. Woensdag een broek gehaald en ik zat op maat 40 (oké, nog veel, I knower moet er nog af) maar mijn vorige broeken die ik had gekocht, waren maat 44 (wel ander merk... maar tis het gedacht dat telt
).
maat 40 is toch helemaal niet GROOT???quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef leonieke het volgende:
Maar... wel één voordeel van gestopt te zijn met al die hormonen. Woensdag een broek gehaald en ik zat op maat 40 (oké, nog veel, I knower moet er nog af) maar mijn vorige broeken die ik had gekocht, waren maat 44 (wel ander merk... maar tis het gedacht dat telt
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |