Ja, nu begrijp ik je wel. Maar in eerste instantie (sorry fv leek) dacht ik dus dat hij 5*180=900 kreeg. Vandaar dat ik ook zei dat je hem nog 100 mocht geven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:08 schreef ymme het volgende:
5x180 met 6 scheppen. Dat is een totaal van 200.
Ik zie rijstebloem echt absoluut niet als bijvoeding, het is toch totaal wat anders dan groente of fruit?!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef WupWup het volgende:
Ymme zolang je maar weet dat rijstebloem bijvoeding is en dan verwijs ik je verder maar naar de eerdere discussie die nog niet zo lang geleden in dit topic is gevoerd. Gewicht heeft niks te maken met darmrijping. Maak je eigen, afgewogen, keuze hierin.
yeps, gelukkig is het niet enorm druk vandaag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje vreselijk die nachten Wupwup. Wordt hij zomaar wakker? Of vanwege honger, speentje of iets dergelijks.
BJ: geniet van je kolfpauzeAan het werk nu dus?
euh nee, en wat is een kine?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:09 schreef leonieke het volgende:
WupWup wat een nachten![]()
Zijn jullie eigenlijk na de bevalling naar de kine geweest? Of heb je speciale oefeningen moeten doen (niet de oefeningen voor bekkenbodemspieren).
Kinesistquote:
Wauw, wat knap zeg! Maar ik moet wel een beetje lachen om dat je dan oefeningen moet gaan doen daarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef leonieke het volgende:
Maar... wel één voordeel van gestopt te zijn met al die hormonen. Woensdag een broek gehaald en ik zat op maat 40 (oké, nog veel, I knower moet er nog af) maar mijn vorige broeken die ik had gekocht, waren maat 44 (wel ander merk... maar tis het gedacht dat telt
).
maat 40 is toch helemaal niet GROOT???quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef leonieke het volgende:
Maar... wel één voordeel van gestopt te zijn met al die hormonen. Woensdag een broek gehaald en ik zat op maat 40 (oké, nog veel, I knower moet er nog af) maar mijn vorige broeken die ik had gekocht, waren maat 44 (wel ander merk... maar tis het gedacht dat telt
).
goh dat fenomeen ken ik heulemaal niet??quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:25 schreef leonieke het volgende:
Maar ik heb een beetje gezeurd. Ik heb een winkel gevonden waar een broek 2 maten heeft: rond de billen en de buik. Je kan dus een 40 hebben buik met A-billen of D-billen (ik zit nog op C). In een andere winkel kon ik onmogelijk in 40 omdat ik de broek niet over mijn benen kreeg(en een 36 heb ik nooit gehad
![]()
).
Het is een beetje zoals een BH héquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:05 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vond het wel erg grappig klinken, A-billen of D-billenBen bang dat het dan hier D-billen is
Nou hier waren de worteltjes niet geslaagd, geloof dat hij het maar vies en vreemd vondHij duwde het met zn tong er weer uit. Naja zal wel wennen zijn natuurlijk, maar fruit ging stukke beter.
Van de uitgerekende datum moet je ook niet uit gaan, want ze groeien buiten de buik toch veel snellerOk als je echt veel eerder bent bevallen kan dat de eerste maanden natuurlijk wel schelen qua groeilijn.
Verdorie, hadden we dat maar gedaan ipv uren liggen trappelen met Thomas' beentjes en over zijn buikje wrijven!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
Verse jus!11 ELF dagen! en dus vanaf dat hij een week oud was....
Ze kunnen toch gewoon een flesje met afgekolfde melk op verzoek geven?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:00 schreef leonieke het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Asyniur, het maakt me niet uit of Thomas 5, 6 of 7 keer per dag eet, maar het zou fijner zijn moest hij in een bepaald ritme zitten tegen dat ik weer ga werken. Gewoon omdat ik er dan niet ben en dus niet te pas en te onpas mijn borsten kan blootleggenOok voor mijn man en schoonmoeder zou het makkelijker zijn als er een beetje een ritme in zit (als in: bv steeds 3 uur tussen).
Mooie Thomas, heel veel plezier in het grote topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |