quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik was blij voor je geweest als ie op 'Out For Delivery' stond
Ik had 't niet anders verwacht... De telecommaatschappijen ruiken weer geld....quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die verschillende Europese dataplannen voor 3G die nu opduiken zien er toch een stuk minder interessant uit dan wat ze in de VS aanbieden.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple: "We are pleased to inform you that one or more of your items has shipped." - IPAD WI-FI + 3G 64GB-USA Mooizo.
Die haal ik meteen ff binnen. Zal ik es proberen zodra ik de iPad binnen hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Goede keus, ik ben aan het twijfelen of ik nog een iPad wilt kopen voor mijn ouders van 65+. De ipad heeft namelijk de app pressreader waar je voor 30 dollar onbeperkt kranten kan binnentrekken. Voor buitenlandse kranten is dat een lachertje
Even vraagje; hoe heb je het geregeld?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple: "We are pleased to inform you that one or more of your items has shipped." - IPAD WI-FI + 3G 64GB-USA Mooizo.
Via US doorstuuradres.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Even vraagje; hoe heb je het geregeld?
meer info: http://www.marc.cn/2010/05/pressreader-on-the-ipad-amazing.htmlquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die haal ik meteen ff binnen. Zal ik es proberen zodra ik de iPad binnen heb.
Thnx!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
meer info: http://www.marc.cn/2010/05/pressreader-on-the-ipad-amazing.html
Je vertelt niks nieuws.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:59 schreef DaMook het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen.
Ow en 1 van de laatste posts op de vorige pagina, er is al Pages,
goede tekstverwerker en iets van een boekhoud programma zal
er ook nog wel komen. Photoshop zul je je moeten behelpen met
lichte tekenprogramma's denk ik ja.
DX stekkertje is zojuist door de postbode afgeleverd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik doe hier ook weer meeAl ben ik momenteel ff druk met mijn iPhone haha
He dat is super om te horen! Hoop dat die van mij er ook vandaag of morgen isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:35 schreef Gauner het volgende:
[..]
DX stekkertje is zojuist door de postbode afgeleverd.![]()
Waarmee synchroniseert die katoenen zak dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:17 schreef DaMook het volgende:
http://twitpic.com/1nzw81.
Half uurtje geleden, ligt nu te synchroniseren
.
Tis een plastic zakquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarmee synchroniseert die katoenen zak dan?
Maak je toetsenbord is schoon.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:17 schreef DaMook het volgende:
http://twitpic.com/1nzw81.
Half uurtje geleden, ligt nu te synchroniseren
.
Daar is-ie toch ook gewoon voor: browsen, lezen en muziek & films.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn iPadliefde is een beetje bekoeld.
Na een maand heeft het 'wat kan je er eigenlijk mee'-gevoel toegeslagen. Vooral omdat het aantal écht productieve apps en spellen nog een beetje tegenvalt.
Gebruik hem nu vooral voor browsen en een beetje lezen.
Klopt maar heb een beetje het gevoel dat er zoveel meer uit te halen valt qua productivity en gaming. Het is dat ik niet kan programmeren maar anders. Rollercoaster Tycoon 2-like op je iPadquote:Op zondag 16 mei 2010 22:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Daar is-ie toch ook gewoon voor: browsen, lezen en muziek & films.
Geduld chef, alles komt op zijn tijdquote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Klopt maar heb een beetje het gevoel dat er zoveel meer uit te halen valt qua productivity en gaming. Het is dat ik niet kan programmeren maar anders. Rollercoaster Tycoon 2-like op je iPad
Als je de volkskrant of nrc leest, dan kan je dat al met de pressreader app, 7 gratis kranten, daarna kan je abo afsluiten: linkquote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef Tha_Duck het volgende:
Er komen langzaamaan meer apps, en als hij straks in de EU ook draait dan is het niet meer te houden. Ik zou bv graag de krant digitaal lezen enzo, maar dat is nog een kwestie van tijd voor het zover is.
Dat is het kijken zeker waard, al ben ik een AD lezer eigenlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als je de volkskrant of nrc leest, dan kan je dat al met de pressreader app, 7 gratis kranten, daarna kan je abo afsluiten: link
Inkoppertje: Apple meuk is altijd duurder dan nodigquote:iPad #5. Dankzij de Grieken duurder dan nodig.
Leuke grap man.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:09 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Inkoppertje: Apple meuk is altijd duurder dan nodig
Dat is helaas gewoon het nadeel van de ipad al zo vroeg kopen. Uiteraard duurt het even voordat er een echt interessante softwarebibliotheek is. De iPhone had ook niet ineens bij toverslag al die applicaties. Maar dat komt allemaal nog wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Klopt maar heb een beetje het gevoel dat er zoveel meer uit te halen valt qua productivity en gaming. Het is dat ik niet kan programmeren maar anders. Rollercoaster Tycoon 2-like op je iPad
Heel veel Non-us devvers hebben hun ipadversie ook niet uitgegeven omdat ze nog niet goed konden testen op een echte ipad. Bij de 1st int-release zullen er veel, heel veel ipad apps opeens tevoorschijn komenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is helaas gewoon het nadeel van de ipad al zo vroeg kopen. Uiteraard duurt het even voordat er een echt interessante softwarebibliotheek is. De iPhone had ook niet ineens bij toverslag al die applicaties. Maar dat komt allemaal nog wel.
hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 12:09 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Inkoppertje: Apple meuk is altijd duurder dan nodig
Interessant!quote:Op zondag 16 mei 2010 10:44 schreef athlonkmf het volgende:
Mijn goedkope iPad-dock komt er aan!
[ [url=http://www.dealextreme.com/productimages/sku_37207_1_small.jpg]afbeelding ]
Sync and Charging Docking Station with USB Cable for 9.7" iPad (120CM-Cable)
Price: $19.80
[/url]
Alleen kost het me wel 16 euro vanwege de lage euro's. DAMN YOU GREEKS!!!
In de US Store wel. Vraag me af of de internationale iPad store al volledig up and running zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
ok ik kwijl enzulks maar hoezo kan ik iwork voor de ipad niet vinden in de itunes store?
De "uitgelicht" (featured) pagina in de app store laat ook alleen nog maar iPhone apps zien in plaats van iPad apps, het lijkt er op dat de internationale stores nog niet af zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de US Store wel. Vraag me af of de internationale iPad store al volledig up and running zijn.
Er zit geen simlock op, dus je kunt doen wat je wil. Inloggen met welk iTunes account dan ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er nog nadelen aan het pre-orderen van een iPad in Frankrijk. Ik kan het via een vriend laten doen.
Kan ik er gewoon de store mee op bijvoorbeeld? En hem activeren?
Op de ipad of in itunes? Op de ipad laat ie netjes ipad apps zien. In itunes weet ik niet, heb ik niet meer gekeken sinds het ook op de ipad kan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De "uitgelicht" (featured) pagina in de app store laat ook alleen nog maar iPhone apps zien in plaats van iPad apps, het lijkt er op dat de internationale stores nog niet af zijn.
Ik was er voor vakantie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef FP128 het volgende:
Gefeliciteerd!
Heb je nog een Apple Case e.d. erbij gekocht?
Was je daar voor werk of vakantie of ben je speciaal voor de iPad erheen gegaan
want dan is het totaal gezien niet een echt goedkoop reisje met de alsmaar dalende
euro.
IWorks is op pages na niet echt een must als je verder er weinig mee werkt.
Met een beetje moeite zijn er nog alternatieve manieren om aan iWorks te komen.![]()
scroll dit en de vorige topics maar eens door of google voor de gein
En zo begint het. Ik verwacht nog wel meer bedrijven die zoiets gaan doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef Ad_rem het volgende:
Mercedes verspreidt iPads onder dealers VS
iPad woensdag, 26 mei 2010 08:32
Mercedes is in de VS begonnen met het verspreiden van iPads onder het personeel. Dealers krijgen een speciale applicatie voor prijzen, kortingen en andere verkoopgegevens.
Met de iPad kunnen dealers ook onderhoudsgegevens invullen over lease-auto's zonder dat men deze eerst hoeft op te schrijven en later achter de computer in te voeren.
De iPad-app kan ook gebruikt worden om op te zoeken of klanten in aanmerking komen voor een lening.
Volgens Mercedes is de iPad een consumenten-apparaat, maar zit er ook kant aan het apparaat die door bedrijven benut kan worden.
Bron: MacNN.com.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, da's een koopje. Gewoon doen joh! Kan je lekker al die sukkels die ¤500 euro of meer uitgeven aan een ipad die toch niet meer kan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef Ssonic het volgende:
goedkoop alternatief voor de ipad?
Zit er aan te denken om deze aan te schaffen.![]()
Omgerekend 111 euro. Site waar ik bestel is betrouwbaar meerdere malen goed verlopen (ook ds lite besteld)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij liggen die al bedolven onder preorders. Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat het al op is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie reist er trouwens naar Duitsland dit weekend fur ein iPad?
Zijn de prijzen een beetje gunstig daar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij liggen die al bedolven onder preorders. Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat het al op is.
Zelfs al zou ik hem gratis krijgen nog niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef Ssonic het volgende:
goedkoop alternatief voor de ipad?
Zit er aan te denken om deze aan te schaffen.![]()
Omgerekend 111 euro. Site waar ik bestel is betrouwbaar meerdere malen goed verlopen (ook ds lite besteld)
Ik heb wired vandeweek gekocht en het ziet er goed uit en werkt ook goed. Echt de manier waarop een magazine op de ipad moet zijn. Hoop dat er snel nlse tijdschriften op deze manier uitkomenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interessant leesvoer over Wired op iPad: http://informationarchite(...)-like-a-paper-tiger/
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:
Cross-post:
Zojuist even in de Apple Store geweest en iPad uitgeprobeerd: fijn ding! Voelt veel sterker dan ik verwacht had, zeker in verhouding tot het gewicht.
Wel fijn overigens dattie van duurzaam papier is gemaakt:
[ afbeelding ]
Nee, er staat reccled content, dus 30% van watt je gaat lezen, zal je al eerder gelezen kunnen hebben.quote:
puur om het feit dat je als Nederlander als allerallerallerlaatste in de mogelijkheid gesteld wordt om dit ding te kopen (in een NL winkel), zou voldoende moeten zijn om dat ding niet te kopen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:24 schreef draaijer het volgende:
Wanneer is dat stink hok hier nou leverbaar. Ik heb geen zin om te wachten
Rukker!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een geweldig apparaat. Die iPad dus.
Als je een leuke zaak vindt, meld het dan hier svp ook evenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef Pheno het volgende:
Kan het ook koken? Nou ja, ik haal het ook in Duitsland, geen zin om zo lang te wachten. Ik heb geen tussenadres, dus een dezer dagen naar een appleshop. Zal er vast ook 1 dichtbij de grens te vinden zijn.
Owja, meteen ff doenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je mot nog wel ff je sig aanpassen
Dat lees ik dus ook overalquote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je een leuke zaak vindt, meld het dan hier svp ook evenVolgens mij zijn ze in Duitsland toch aardig uitverkocht en/of gereserveerd.
Mijn volgende wordt denk ik ook een 3g en met wat meer geheugen dan de 16gb die mijn huidige ipad heeftquote:Op maandag 31 mei 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, 3G ook werkend. vodafone prepaid kaartje bijknippen, internet blox activeren en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |