Dat.quote:foto Op dinsdag 27 april 2010 20:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Topicsluiter maakt nieuw topic is de regel eh
Haha eigenhandig de iPad de afgrond in gooien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat.
En genoeg over tieten.
Ik ga Zune HD opgeilen en kopen.
FU
Nee, degene die het eerste komtquote:foto Op dinsdag 27 april 2010 20:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Topicsluiter maakt nieuw topic is de regel eh
Oprah is domquote:foto Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Haha eigenhandig de iPad de afgrond in gooien.
Dat kan alleen oprah (![]()
)
Daarom al is mijn TT leukerquote:foto Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
neen!
En pas op he, anders ban for life!![]()
Ik had er in 6 minuten 50 dollar doorheen gejast.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef Gauner het volgende:
tvp jongens.
Ben nu 2 dagen aan het spelen, wat een heerlijk apparaat!
Heb tot nu toe alleen RealRacing HD als betaalde app gekocht, echt leuk spel (wel even wennen aan de
besturing), zeker als je time trail doet met online rankings.![]()
Wacht nu op het iBook: Sh*t my dad says, komt 4 mei uit.
Haha vind het ook verleidelijk om allerlei apps te proberen, maar heb me tot nu toe nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik had er in 6 minuten 50 dollar doorheen gejast.
Vrienden van mij uit Amerika kopen kaartjes, krassen ze open en mailen me de code. 50 dollar kost me dus 37 euro ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef Gauner het volgende:
[..]
Haha vind het ook verleidelijk om allerlei apps te proberen, maar heb me tot nu toe nog
in kunnen houden. Heb 2 keer een kaartje van 15 dollar gekocht op ebay, voor 15 euro p.s.
omgerekend. Waar haal jij je tegoed kaartjes?
Ik woon nu trouwens in Fairbanks, Alaska. Ben er heel gelukkig.
*Kijkt Tonio-mcdo lief aan mode*quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vrienden van mij uit Amerika kopen kaartjes, krassen ze open en mailen me de code. 50 dollar kost me dus 37 euro ofzo.
Ik weet nog wel een adresje die ze goedkoop en betrouwbaar levert!quote:foto Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
*Kijkt Tonio-mcdo lief aan mode*
Is er een mogelijkheid dat wanneer ik een kaartje nodig heb jou geld overmaak en je vrienden daarna zo'n code kunnen sturen?
Kan ze eventueel wel vragen een extra mee te nemen als ze weer voor mij op pad moeten. Klinkt dat goed?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
*Kijkt Tonio-mcdo lief aan mode*
Is er een mogelijkheid dat wanneer ik een kaartje nodig heb jou geld overmaak en je vrienden daarna zo'n code kunnen sturen?
Zo! Zo goedkoop kom ik ze niet tegen eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb volgens mij een jaartje geleden zo'n 250 dollar aan iTunes giftcards gekocht op eBay; kostte me toen zo'n 120 euro. Nog steeds niet opgemaakt, alleen nog geen iPad
Als je dat zou willen doen, zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Kan ze eventueel wel vragen een extra mee te nemen als ze weer voor mij op pad moeten. Klinkt dat goed?
Is natuurlijk ook marktwerking. Die verkopers zijn ook niet gek en weten ook dat Europeanen die cards nodig hebben voor iPad Apps.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zo! Zo goedkoop kom ik ze niet tegen eerlijk gezegd..
Klopt, veel zetten hem dan op: Vrij bieden. En je ziet vaak veel biedingen op die dingen op Ebay. Elke Europeaan zoekt ze daar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook marktwerking. Die verkopers zijn ook niet gek en weten ook dat Europeanen die cards nodig hebben voor iPad Apps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop