precies.... ik vind dat ook echt heel, heel erg gek....quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Van Ashout klinkt wel erg Nederlands idd.
Maar goed, als ze zijn naam weten, dan weten ze toch ook zijn nationaliteit? Want dan hebben ze dus of zijn paspoort gevonden, of hij heeft het zelf gezegd, of wat dan ook. Maar als ze zijn naam hebben 'gevonden', dan weten ze de rest toch ook?
als je op zijn naam, of uberhaupt op 'van ashout' googelt, kom je niks anders tegen dan berichten van het ongeluk. Kennelijk staat er weinig openbaar op internet over deze familie....quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
Hebben we al een hyves van het jongetje??
Viel me ook al op ja. Vreemde kop van Fox.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef Mestras het volgende:
[..]
Dubbel gevoel bij deze kop van Fox News...
Hij heeft gewoon erg veel geluk gehad, tenzij je redeneert dat hij misschien ook wel beter dood zou kunnen zijn, na dit drama. Daar ben ik het overigens niet mee eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef Mestras het volgende:
[..]
Dubbel gevoel bij deze kop van Fox News...
Kan ook Belgisch zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Het klinkt iig wel Nederlands, van Ashout.... nu zal er vast snel meer info komen over het gezin enzo.... wedden dat er morgen in de telegraaf op de voorpagina een foto staat van het gelukkige gezien Van Ashout
Ik was ook al aan het zoeken en zelfs op alleen "ashout" kom je weinig tegen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
als je op zijn naam, of uberhaupt op 'van ashout' googelt, kom je niks anders tegen dan berichten van het ongeluk. Kennelijk staat er weinig openbaar op internet over deze familie....
En dan is er 1 jongetje dat er met wat breuken vanaf komt, blijft toch erg bijzonder vind ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is niks meer van over na zo'n harde crash.
Ja, er is zeker geen sprake van een aanslag, zeiden ze. Oh? Hoezo dan? Dan vertelden ze er niet bij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Inderdaad!!!
Ook frappant hoe die Libiers rond liepen te struinen en dingen oppakten op de crash-site. Alsof ze de boel al aan het opruimen zijn. Onderzoek niet nodig? Achterlijk kutland.
De Nederlandse Familienamen Databank kent de naam "Van Ashout" in ieder geval niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:35 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken en zelfs op alleen "ashout" kom je weinig tegen.
Dus of een naam die gewoon heel weinig voorkomt of misschien foute spelling?
"De lamgeslagen buren zeggen alleen maar te hopen dat ze niet op de rampvlucht hebben gezeten."quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef Bart884 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-om-bij-aircrash.ece
Verschrikkelijk nieuws dat nu bij veel meer mensen ook meer persoonlijk gaat aankomen, ik bedoel de mensen die uit Nederland in het vliegtuig zaten gaan een naam krijgen; bij familie, bij klasgenootjes, vrienden en anderen
Heb te doen met familieleden uit dit bericht die achterbleven.
Sterkte voor iedereen!
Technisch gezien kan een "Ruben van Ashout" ook een Belgje zijn natuurlijk. Of Zuid Afrikaans. Het kunnen zelfs Amerikanen zijn die 8 generaties terug nog Nederlander waren en al sinds de 18e eeuw in de VS wonen.... en toevallig een tijdje werken in Nederland, en deze vakantie namen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:22 schreef zoeperzazke het volgende:
en hoe bizar is het dat er nog steeds niet 100% de nationaliteit bevestigd kan worden? Weten ze al wel zeker dat het Ruben is en geen Ruby dan?
Hulpteams uit Nederland zijn al onderweg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat die Libiërs het onderzoek nog flink gaan frustreren. Geen enkele buitenlandse hulp aanvaarden, dat soort dingen.
Dat kan het nog wel steeds om een technisch mankement gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef jack4ya het volgende:
Wat gegoogle levert op (omdat ik weinig mee krijg over mogelijke oorzaken) dat getuigen menen gezien te hebben/gehoord te hebben, een vuurbal/steekvlam van in een motor, daarna gevolgd door de explosie.
UIteraard weet men pas meer na onderzoek, maar gezien de ravage, de melding dat de piloot om standby gevraagd heeft, etc.
Klinkt allemaal heel plausibel.
Een vuurbal, een minuut later nog een vuurbal, gevolgd door een explosie... (SBS6)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |