Wat een gaaf effect zo!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
Essence Spicy
[ afbeelding ]
Met Matte about you
[ afbeelding ]
Met topcoat
[ afbeelding ]
quote:
Da's een mooie blauwquote:
Gaaf!!! (hoe lang duurde het voordat je aceton-vrij je MAAH er af had??quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
Essence Spicy
[ afbeelding ]
Met Matte about you
[ afbeelding ]
Met topcoat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Da's een mooie blauw![]()
[..]
Gaaf!!! (hoe lang duurde het voordat je aceton-vrij je MAAH er af had??)
Zoooo tof!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
Essence Spicy
[ afbeelding ]
Met Matte about you
[ afbeelding ]
Met topcoat
[ afbeelding ]
Wat gaaaaf!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
Essence Spicy
[ afbeelding ]
Met Matte about you
[ afbeelding ]
Met topcoat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
een uur ongeveer
En dank jullie wel, heb het idee van Snkr, die had een keer zoiets op haar blog
Ahh....quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:14 schreef Diconnected het volgende:
Net bij m'n vriend thuis scheurt m'n halve duimnagelauwwww. En ik: 'm'n nagel!
' Hij: 'Dus?' Ik:
Auwie!quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:14 schreef Diconnected het volgende:
Net bij m'n vriend thuis scheurt m'n halve duimnagelauwwww. En ik: 'm'n nagel!
' Hij: 'Dus?' Ik:
Ebayquote:
*volgt*quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:36 schreef Loqi het volgende:
Kennen jullie Stupid Nail Polish Names al? Ik lees haar blog al een tijdje, super
Haha, dat is echt heel lang!! Kon je niet gewoon weken met aceton-vrije remover.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
een uur ongeveer
En dank jullie wel, heb het idee van Snkr, die had een keer zoiets op haar blog
Ja dat heb ik gedaan.. maarja.. aceton vrij.. MAAH...quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, dat is echt heel lang!! Kon je niet gewoon weken met aceton-vrije remover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef RenRen- het volgende:
omg how cuuuuuuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, maar dan met watjes en folie bedoel ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan.. maarja.. aceton vrij.. MAAH...
Ja, dat werkt voor geen meter met aceton vrij op zo'n glitterquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jawel, maar dan met watjes en folie bedoel ik.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef RenRen- het volgende:
OOhhhhhhh!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Mooie blauw!quote:
Lief heh! Die van ebay shipt alleen naar US, en die andere vraagt 15 dollar voor shippingquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/exe(...)WK0/ref=nosim/bublos
Dit vertelde google mij.. Ik ga nu even verder googlen want ze zijn schattig
Edit:
Of op Ebay.
Het is écht een prachtige kleurquote:
Oh wowquote:
Mooi!!!quote:
Ik weet ook niet wat voor idoten op dat subforum rondlopen de laatste tijdquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
ff spammen [TK] Heel veel dameskleding (veel foto's!)
ook fijn die eerste reactie
Ook al zo mooi!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
Essence Spicy
[ afbeelding ]
Met Matte about you
[ afbeelding ]
Met topcoat
[ afbeelding ]
Hij is alweer verwijderd. Iets met lelijke kleding en niet in begraven willen worden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor idoten op dat subforum rondlopen de laatste tijd
Altijd dat soort reacties.....
Ik zal eens gaan kijken, ookal zal ik het wel niet passen...
quote:
Liev hequote:
MPJquote:Op donderdag 13 mei 2010 @ 15:10 schreef Lindytje het volgende:
My private Jet:
[afbeelding]
Blurry voor de glitters![]()
[afbeelding]
Heb je een DM gestuurdquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
ff spammen [TK] Heel veel dameskleding (veel foto's!)
ook fijn die eerste reactie
Mooooiquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:10 schreef Lindytje het volgende:
My private Jet:
[ afbeelding ]
Blurry voor de glitters![]()
[ afbeelding ]
Mooie bestellingquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Verveelde me dus even een collage gemaakt van wat ik verwacht
[ afbeelding ]
Je was ook op vakantiequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mooie bestelling![]()
Ik heb gewoon geen bestellingen meer lopen, eigenlijk al een paar weken niet. Ben trots op mezelf, haha.
Krijg alleen nog 1 lakje van een swap binnen en die ene die ik van Ooi86 gekocht heb (ok, ok, toch nog 1 gekocht, maar geen hele pakketten dus meer)
Heb nog wel een klein wishlistje, maar het valt reuze mee momenteel.
Wel nog even een vraag: weet iemand of CG passion en CG 2030 nagenoeg hetzelfde zijn?? Of is passion meer soft gold??
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je was ook op vakantie![]()
Ik heb overigens geen idee, wat die 2 betreft. Heb alleen 2030.
Ik wil wel pics zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 @ 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ladies, kunnen jullie mij helpen?![]()
Het zit zo: Ik heb OPI - We'll Always Have Paris suede gekocht, dit staat ook onderop het potje.
Wanneer ik hem lak op mijn nagels ziet hij echt toch veel meer paars uit dan rozeachtig. Wanneer ik foto's kijk van suede lakjes lijkt hij meer op Lincoln in the Park after Dark Suede.
Klopt het dat WAHP gewoon veel minder roze lijkt als je hem op doet, of zit er misschien het verkeerde stickertje op mijn potje?![]()
Ik kan eventueel wel een foto maken![]()
Thanks alvast
Ik heb ze beide en vind WAHP sowieso niet zo roze hoor, meer paars eigenlijk. Maar een foto´tje zal wel helpenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ladies, kunnen jullie mij helpen?![]()
Het zit zo: Ik heb OPI - We'll Always Have Paris suede gekocht, dit staat ook onderop het potje.
Wanneer ik hem lak op mijn nagels ziet hij echt toch veel meer paars uit dan rozeachtig. Wanneer ik foto's kijk van suede lakjes lijkt hij meer op Lincoln in the Park after Dark Suede.
Klopt het dat WAHP gewoon veel minder roze lijkt als je hem op doet, of zit er misschien het verkeerde stickertje op mijn potje?![]()
Ik kan eventueel wel een foto maken![]()
Thanks alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |