Heeeerlijk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:12 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
*vriend pakt een verrassend goed wijntje*![]()
![]()
salut dames!

Strikjes!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeeerlijk!
weet iemand waar ik dit merk kan scoren?
dat is echt zo'n flesje die ik MOET hebben, wat een lieverdje![]()
[ afbeelding ]

http://www.amazon.com/exe(...)WK0/ref=nosim/bublosquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeeerlijk!
weet iemand waar ik dit merk kan scoren?
dat is echt zo'n flesje die ik MOET hebben, wat een lieverdje![]()
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:22 schreef Loqi het volgende:
Boah, ik droomde dat ik bij een drogist voor heel cheap China Glaze - Afterglow op de kop tikteen das niet waar dan als je wakker wordt he
![]()

Hoeft niet direct sprake van te zijn, ik heb het al een aantal keer gehad en toen was er niks aan de hand.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:03 schreef Michelangela het volgende:
Dames,
Eventje offtopic maar wel belangrijk: Ik ben vannochtend gebeld dat er fraude is gepleegd met mijn Credit Card. Aangezien ik alleen Bij Transdesign recentelijk een bestelling heb gedaan en voor de rest mijn CC niet heb gebruikt, wil ik jullie waarschuwen je cc transacties even goed in de gaten te houden, je weet maar nooit....

Oh ja, zulke dromen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:22 schreef Loqi het volgende:
Boah, ik droomde dat ik bij een drogist voor heel cheap China Glaze - Afterglow op de kop tikteen das niet waar dan als je wakker wordt he
![]()
BLAUW!!!quote:

quote:

Nogmaals bedankt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
JeeeejDat was ik
Bij mij werkt ie ook
Ik gebruik het nu ong. een week, het is nog niet helemaal weg, maar ipv al die vellen, zijn het nu alleen nog maar randjes en op sommige plekken is mn nagel alweer helemaal gaaf!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeh, die ga ik dan ook kopen denk ik, heb namelijk hetzelfde probleem![]()
hoe lang gebruik jij het spul al en na hoe lang ongeveer merkte je dat het echt werkte?

Thnx for the heads up!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:03 schreef Michelangela het volgende:
Dames,
Eventje offtopic maar wel belangrijk: Ik ben vannochtend gebeld dat er fraude is gepleegd met mijn Credit Card. Aangezien ik alleen Bij Transdesign recentelijk een bestelling heb gedaan en voor de rest mijn CC niet heb gebruikt, wil ik jullie waarschuwen je cc transacties even goed in de gaten te houden, je weet maar nooit....

Die heb ik uit New York meegenomen, maar op cherryculture.com kun je ze ook bestellen als ik het goed hebquote:

Je hebt vast geen maat 46?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
OMG ik ben mijn kledingkast aan het opruimen. Wat kom je dan een hoop tegen wat je nooit meer aanhebt
Er komt dus een topic aan in V&A

http://www.abeautifulsecret.com/index.php?main_page=product_info&cPath=241_293_454&products_id=8526quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:06 schreef Blizzie het volgende:
Weet iemand waar je die moodpolishes van claire's kunt bestellen?
ik wil die roze, paarse en blauwe.. *kwijjjlll*

Gewoon opwaarderen naar een claim dan!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef Mss het volgende:
Mensen hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat TD antwoordt op mijn geschil? Want als ze niet reageren verloopt het gewoon en heb ik pech. Ik ben al een paar dagen op hun reactie aan het wachten.

Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Gewoon opwaarderen naar een claim dan!

In het scherm van je geschil kun je ergens klikken 'ik wil dit geschil opwaarderen naar een claim'quote:

You haz too?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:54 schreef Mirjam het volgende:
net petunia sparkle van nubar opgedaanmooi

ja, ik had 'm al onderweg, 5 mei verzonden, dus toen ik 'm op de meet zag was ik helemaal vanquote:

Ahja gedaan. Nu hopen dat ik snel mijn geld terug krijg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
In het scherm van je geschil kun je ergens klikken 'ik wil dit geschil opwaarderen naar een claim'

Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahja gedaan. Nu hopen dat ik snel mijn geld terug krijg.
I haz besteld een paar dagen terugquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:54 schreef Mirjam het volgende:
net petunia sparkle van nubar opgedaanmooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |