quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mij vast ook niet meer, met mijn 165 flesjes
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dat langs elkaar heen geklets![]()
SQ zei dat ze sold out forever op had, ze bedoelde dus op haar nagels. Aurelyx dacht dat SQ bedoelde dat ze het potje al leeg had![]()
(sorry, kon het niet laten de verwarring even op te helderen)
Nee, ik moet het Nederlands van buitenlanders gaan noteren en classificeren. Studiegerelateerd baantje efteewee!quote:
Ik een half jaar (quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:57 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga nog maar even niet tellen. Ik gok dat ik inmiddels zo rond de, errrr, 70-80 zit.. Ik ben nu net een jaar aan het nagelen..
je moet er niet al te hard over nadenken...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik moet het Nederlands van buitenlanders gaan noteren en classificeren. Studiegerelateerd baantje efteewee!Moet morgen alleen nog even een assessment succesvol maken, maar daar heb ik vertrouwen in.
Horeca is m'n vrijwilligersbaantjeMaar dat betaalt niet zo best
![]()
Jij ook werk? Yay!
Beter dan niets inderdaad.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Hee leuk!
Ik, werk? Naja, ik mag 2 weken komen archiveren bij Gloeilamp Inc., voor een studentenloon. Ik had kunnen weigeren, maar liever werken voor geld dan hand ophouden en ik ben weer ff van de straat
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik een half jaar (), en inderdaad, negeren is de beste optie
![]()
![]()
Alleen af en toe het "Heb je nou ALWEER nagellakjes besteld???" zorgt er weer voor dat je even met beide benen op de grond komt
Oh heb met m'n neus gekekenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jawel toch? Op de 1 na laatste pagina met kleurtjes zag ik ´m staan.
Heeeerlijk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:12 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
*vriend pakt een verrassend goed wijntje*![]()
![]()
salut dames!
Strikjes!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeeerlijk!
weet iemand waar ik dit merk kan scoren?
dat is echt zo'n flesje die ik MOET hebben, wat een lieverdje![]()
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/exe(...)WK0/ref=nosim/bublosquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeeerlijk!
weet iemand waar ik dit merk kan scoren?
dat is echt zo'n flesje die ik MOET hebben, wat een lieverdje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:22 schreef Loqi het volgende:
Boah, ik droomde dat ik bij een drogist voor heel cheap China Glaze - Afterglow op de kop tikteen das niet waar dan als je wakker wordt he
![]()
Hoeft niet direct sprake van te zijn, ik heb het al een aantal keer gehad en toen was er niks aan de hand.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:03 schreef Michelangela het volgende:
Dames,
Eventje offtopic maar wel belangrijk: Ik ben vannochtend gebeld dat er fraude is gepleegd met mijn Credit Card. Aangezien ik alleen Bij Transdesign recentelijk een bestelling heb gedaan en voor de rest mijn CC niet heb gebruikt, wil ik jullie waarschuwen je cc transacties even goed in de gaten te houden, je weet maar nooit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |