Nee ik kan niet lezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
U probeert mij alsnog over te halen
You evil woman
( Mijn portomonee vindt dat ie ondervoed is en eigenlijk heeft ie wel gelijk..... Die moet eerst weer een beetje vetgemest worden)
T werkte wel bijna... Mijn nageltjes riepen al luister naar SQ....quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T werkte wel bijna... Mijn nageltjes riepen al luister naar SQ....
Nee zelfs het advies van ManGlaze zelf (onder de lopende warme (niet hete!) kraan houden) helpt niet.. Maar m'n label is wel geruīneerd nuquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook niet met een Bahco?
Ik ;aat mijn vriend altijd worstelen
Ohnoes! Da's wel superzonde!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee zelfs het advies van ManGlaze zelf (onder de lopende warme (niet hete!) kraan houden) helpt niet.. Maar m'n label is wel geruīneerd nu
oeh die is mooi zegquote:
Afgebroken hoekje..quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel mooiWat is er met je wijsvinger?
WTF???quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb Sold out nu op, hij is echt heerlijk!
Morgen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, eensFoto´s!!! Al is het alleen maar omdat de flesjes zo mooi zijn
AUWWW!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Mirjam het volgende:
fuck me
ik wilde net m'n onderlaken goed tussen de matrassen instoppen omdat hij wat opgefrummeld was, knapt 1 van m'n nagels door waardoor het acryl aan 2 kanten flink ingescheurd is, en het deed nog zeer ook
ja, maar ik deed het met beleidquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
AUWWW!
Altijd met beleid dingen instoppen![]()
Kusje d'r op
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Mirjam het volgende:
fuck me
ik wilde net m'n onderlaken goed tussen de matrassen instoppen omdat hij wat opgefrummeld was, knapt 1 van m'n nagels door waardoor het acryl aan 2 kanten flink ingescheurd is, en het deed nog zeer ook
auquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Mirjam het volgende:
fuck me
Autsjie...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar ik deed het met beleid
hij was wel raar die nagel, hij klapte voor m'n gevoel al meer door, maar dit was kennelijk de pijnlijke druppel
maar voorzichtig gaan slapen nu
Nee. Ik vind het eigenlijk wel goed!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach, jij kan hem nu tenminste ook op doen![]()
Ik heb hetzelfde, op Scrangie zien die nieuwe CG's er echt heel mooi uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef mirannie het volgende:
Zat net op Scrangie te kijken en ondanks dat ik er nog geen swatch van gezien heb, heb ik weer een nieuwe voor bovenaan mijn wishlist: OPI catch me in your netZo even kijken of er ook al swatches van zijn.
En van de vintage vixen CG heeft ze ook flesjes staan en dat ziet er al heel wat beter uit dan de swatches die er vandeweek gepost werden, hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die moet ik hebben, ik ga eens even zoeken waar die te koop is, of weet iemand hier het?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Mij vast ook niet meer, met mijn 165 flesjesquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:27 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eigenlijk wel goed!Het lukt mij niet om een kleurtje op te maken..
![]()
Nou ja, 1 keertje dan. Dat was er 1 van Catrice of Essence die heel dik was. Na 6*5 nagels was het potje half leeg en een dikke drap geworden (en ik heb nog geen verdunner...)
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, op Scrangie zien die nieuwe CG's er echt heel mooi uit![]()
En WTF![]()
![]()
Er bestaat gewoon een merk lak met dezelfde naam als mijn naam!! Zie oa op Scrangie.Volgens mij alleen in de VS, anders via ebay.. Ik zoek nog een goede webshop want ik wil Venus was her name hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die moet ik hebben, ik ga eens even zoeken waar die te koop is, of weet iemand hier het?
![]()
http://www.jessicacosmetics.com/quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in de VS, anders via ebay.. Ik zoek nog een goede webshop want ik wil Venus was her name hebben
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:27 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eigenlijk wel goed!Het lukt mij niet om een kleurtje op te maken..
![]()
Nou ja, 1 keertje dan. Dat was er 1 van Catrice of Essence die heel dik was. Na 6*5 nagels was het potje half leeg en een dikke drap geworden (en ik heb nog geen verdunner...)
Heerlijk dat langs elkaar heen gekletsquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mij vast ook niet meer, met mijn 165 flesjes
Ik wil ook wel meebestellen! Voor wanneer moet je mijn bestelling hebben?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Is er nog iemand die een Manglaze mee wil bestellen?
Samen is altijd cheaper!
Oh, damnquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dat langs elkaar heen geklets![]()
SQ zei dat ze sold out forever op had, ze bedoelde dus op haar nagels. Aurelyx dacht dat SQ bedoelde dat ze het potje al leeg had![]()
(sorry, kon het niet laten de verwarring even op te helderen)
Stuur me maar een PM, ik bestel ergens begin volgende week.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:45 schreef SmurF1n het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meebestellen! Voor wanneer moet je mijn bestelling hebben?
You´re welcomequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, damn
Ja sorry, heb een paar biertjes opTnx miran
Yay werk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf Nune!!
Manglaze
En in die foto's van Scrangie zien die nieuwe CG's er al een stuk beter uit gelukkig. (En met een beetje mazzel heb ik vanaf volgende week werk, dus dan kunnen er wel een paar nieuwe lakkies af)
Tnxquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
You´re welcome
Trouwens, nog gefeliciteerd met je tijdelijke baan![]()
Beter iets dan niets toch?!!
Helaas hebben ze 'm daar niet..quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef MissJ het volgende:
Daph!
te koop in Amstelveen bij
http://www.palaisdescosmetiques.nl/
Ik had ook niet anders verwacht hoor, dus ik vat het absoluut niet lullig opquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stuur me maar een PM, ik bestel ergens begin volgende week.
Ik zal jou wel vragen om van tevoren te betalen omdat je geen vaste poster bent hier. Dat vraag ik niet om lullig te doen, maar er zijn in het verleden wel eens wat dingen mis gegaan met groepsorders en achteraf betalen dus daar ben ik wat alerter op, hopelijk begrijp je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |