Tof! Ik ga het idee van 1 andere nagel een keer jatten denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef AmyGrace het volgende:
Aah, ik loop al een paar topics achter![]()
Die moodpolish uit de OP is tof!![]()
NOTD:
[ link | afbeelding ]
p2 Dangerous (met dank aan SpaceInvaders) en op m'n ringvinger Don't teal my heart away van DC met een konadje...

Thnx.. En als je richting groothandel gaat dan hoor ik het graag!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi! En ik ga binnenkort wel weer een rondje verdunners scoren bij de groothandel

Van mij mag je!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof! Ik ga het idee van 1 andere nagel een keer jatten denk ik

Jeeeejquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:32 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Trouwens degene die die tip gaf om Maximum Growth van Sally Hansen te gebruiken tegen schilferende nagels (dat je nagels afbladderen), mag ik die bedanken! Het helpt écht!

Oeh, die ga ik dan ook kopen denk ik, heb namelijk hetzelfde probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:32 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Trouwens degene die die tip gaf om Maximum Growth van Sally Hansen te gebruiken tegen schilferende nagels (dat je nagels afbladderen), mag ik die bedanken! Het helpt écht!

Oeh, daar zitten wel een paar hele gave tussen!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Daph_ het volgende:
Nieuwe soppies: http://nailmall.wordpress(...)ion-fallwinter-2010/
Me likez

Haha wat tof gedaan!! Hoe kom je daar zo ineens bij?quote:

Ik wilde gewoon iets leuks doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha wat tof gedaan!! Hoe kom je daar zo ineens bij?

OPI heeft nog steeds niet genoeg roodquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Daph_ het volgende:
Nieuwe soppies: http://nailmall.wordpress(...)ion-fallwinter-2010/
Me likez

fotooooosw van de NfuOh'squote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef Aurelyx het volgende:
sjeeeeee boel mooie foto's weer!!
Ik heb vandaag Catrice's sold out forever overgenomen van SharanaIk ben echt helemaal weg van de hele collectie!
en m'n bestelling NfuOh! was binnen. Mn vriendje verklaart me voor gek. Terecht. Maar wat zijn ze toch allemaal mooooooi!

Ik heb Sold out nu op, hij is echt heerlijk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef Aurelyx het volgende:
sjeeeeee boel mooie foto's weer!!
Ik heb vandaag Catrice's sold out forever overgenomen van SharanaIk ben echt helemaal weg van de hele collectie!
en m'n bestelling NfuOh! was binnen. Mn vriendje verklaart me voor gek. Terecht. Maar wat zijn ze toch allemaal mooooooi!

Ja, ga je in een hoekje zitten schamenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef babyfeet het volgende:
[..]
mooi gedaan
mooie nagels allemaal weer dames
sorry dat ik even niet langs ben geweest.

www.manglaze.comquote:

Jaaah ik! maar dat wist je al toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Is er nog iemand die een Manglaze mee wil bestellen?
Samen is altijd cheaper!

Ja jij staat d'r al bijquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaaah ik! maar dat wist je al toch?

Dat blijft ieder seizoen miss--moana. We willen de nieuwe collecties uiteindelijk toch allemaal hebben. The point of no return ligt al ruimschoots achter onsquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef miss--moana het volgende:
ow die nieuwe OPI lakjes zijn mooi!
Nu mis ik TD wel hoor, daar kon je lekker overzichtelijk en makkelijk bestellen. Nu is het allemaal uitzoeken enzo, komen Orly, OPI en CG met allemaal mooie lakjes.

Ik wist tot ik dit las niet eens dat er met sppie OPI bedoeld wordquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk die accentnagel!![]()
Ik raak steeds helemaal in de war als jullie OPI soppie noemen.Dan denk ik steeds dat jullie Sephora by OPI ($OPI) lakjes bedoelen.

Nog een paar weken! Dan werken je hersens weer als voorheen! Doorbijten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik wist tot ik dit las niet eens dat er met sppie OPI bedoeld word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |