Nee hoor. Ik heb maar 2 dagen in de week weekend, netzoals iedereen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt altijd weekend dus jij moet niet lullen
Precies!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
en de rest heb je gewoon vrij...
Jij misschien, ik heb WEEEEKEEEEND!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Wat nou weekend?
Morgen 1 vrije dag , vrijdag gewoon weer an die Arbeit heur
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij misschien, ik heb WEEEEKEEEEND!!!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij misschien, ik heb WEEEEKEEEEND!!!
Gezelliequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh Barbaafje, die vrienden van me gaan toch gewoon mee naar de zoo, en mss ook mn buuf, en maesje paesje komt ook zeker
je laptop iets meer naar rechts schuiven helptquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
Avond!
Ik moet nog een beetje wennen aan mn toetsenbord, het zit wat meer naar links aangezien ik ook cijfers heb aan de rechterkant nuDus soms staat er iets onleesbaars (omdat ik blind typ en dan later pas kijk
)
Nog 2 dagen en ik heb ook weekend!
God, wat is het ook een lekker dingquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Qwea het volgende:
Lapo :
Er was eens een heel poepig hondje... dat graag mee wilde naar de dekamarkt. Maar aangezien hondjes niet mee de dekamarkt in mogen, moest het poepig hondje even buiten wachten. En omdat het poepig hondje dat heel braaf had gedaan, had het vrouwtje hem wat meegenomen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het poepig hondje heeft het de hele weg netjes mee naar huis gesjouwt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je laptop iets meer naar rechts schuiven helpt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Strega het volgende:
Nou, de trippelstoel is er! Geweldig! Het is een elektrieke, dus ik kan mijzelf zo eleveten naar ongeveer 1 meter!
Trippelstoel
De trippelstoel is een hulpmiddel bedoeld voor personen met beperkingen in kracht en/of mobiliteit. Door zich, zittend op de stoel, met de voeten af te zetten, kan de gebruiker zich “trippelend” voortbewegen.
Ook kun je hem dus van hoog naar laag zetten, nu kan ik via de stoek de opstap tussen kamer en keuken nemen, en hoef niet in rolstoel via de hal, en hellingbaan het hele huis door!
Ik kon ook niet zittend aan het fornuis in de pannen kijken, roeren enz. dat kan nu dus wel.![]()
[ afbeelding ]
Wat handig!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Strega het volgende:
Nou, de trippelstoel is er! Geweldig! Het is een elektrieke, dus ik kan mijzelf zo eleveten naar ongeveer 1 meter!
Trippelstoel
De trippelstoel is een hulpmiddel bedoeld voor personen met beperkingen in kracht en/of mobiliteit. Door zich, zittend op de stoel, met de voeten af te zetten, kan de gebruiker zich “trippelend” voortbewegen.
Ook kun je hem dus van hoog naar laag zetten, nu kan ik via de stoek de opstap tussen kamer en keuken nemen, en hoef niet in rolstoel via de hal, en hellingbaan het hele huis door!
Ik kon ook niet zittend aan het fornuis in de pannen kijken, roeren enz. dat kan nu dus wel.![]()
[ afbeelding ]
Hebben jullie geen brugdag vrijdag? Bij mijn werk al jaren, omdat toch bijna iedereen vrij wil zijn we dan ook de vrijdag dicht. Was altijd heerlijk, ik was altijd woensdag vrij, omdat ik 4 x 9 uur werkte, en dan heb je dus echt ff een minivakantie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, ik heb wel zin in morgen , heerlijk de heuvels in met vriendinnen en honden
Ja, het is echt een handig ding, ik kan alleen dan maar met één voet trippelenquote:
xD Ach joh, je kan iig een beetje rondtrippelen dan! En idd in je pannen kijken dat je boontjes niet aanbrandenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het is echt een handig ding, ik kan alleen dan maar met één voet trippelen
Ja, wat dat betreft.....laat ik het zo zeggen, er is het laatste jaar een wereld aan hulpmiddelen voor me opengegaan>quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Ach joh, je kan iig een beetje rondtrippelen dan! En idd in je pannen kijken dat je boontjes niet aanbranden![]()
Echt leuk, het ziet er gewoon uit als een normale bureaustoel zo wat, heel gaaf.
Uhhuh! Er is zoooooveelquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft.....laat ik het zo zeggen, er is het laatste jaar een wereld aan hulpmiddelen voor me opengegaan>(Waar ik voor die tijd nooit van had gehoord, laat staan gezien)
Dus nu kun je weer tippelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Strega het volgende:
Trippelstoel
[ afbeelding ]
Ja, maar tippelen met één pootje gaat goed, doe ik nu in een burostoel en deze t(r)ippelstoel gaat veel beter!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:08 schreef nokwanda het volgende:
Maar euh, moet je dan niet met een pootje tippelen? Die andere moet toch nog 2,5 maand absolute rust.
Nee en het lijkt me echt crime voor zo'n jongen...een jaar of tien...man, wat een impact.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, in het vorige topic schreef je dat dat toestel vol Nederlanders zat. Dat veranderd natuurlijk niets aan de ernst
Ik heb Joel wel gevraagd om zijn pa even te mailen. Die woont in ZA, maar reist vaak naar Europa en andere plaatsen voor zijn werk. Je weet maar nooit. En ik zal ook wel straks zuid afrikaanse kennissen in Nederland bellen om te horen of alles okay is en er niet net toevallig iemand op die goedkope vlucht zat.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar tippelen met één pootje gaat goed, doe ik nu in een burostoel en deze t(r)ippelstoel gaat veel beter!
(Pagan zegt, jammer dat de beensteunen ontbreken, de instelbare hoogte staat hem wel aan)
echt welquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Als je kunt slapen met koppijn is dat een zegen. Hoop dat je hem lekker weg kunt tukken.
@Q, goed excuus
Wasdaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit nu trouwens aan een ijskoude Supermalt
Oh, grappig!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Tis net van dat heel erg zoete zware bier, maar dan zonder alcohol
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik kende het uit de afrikaanse toko. Jaren geleden al. Het was niet iets dat je in de supermarkt kon krijgen toen. Nu wel. Niet goedkoop, maar het is mijn traktatie.
Doe ik ook wel. Ik heb vandaag een lekker broekpak gekocht bij Hennes en Mauritsquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]Oke dan.
Ja, zo is het. Soms moet je jezelf trakteren toch!![]()
Oehhhhquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik ook wel. Ik heb vandaag een lekker broekpak gekocht bij Hennes en Maurits
Pakketpost moet in doosquote:
hij is erg lekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pakketpost moet in doos
issie lekker? Ik heb vorige keer herfstbok gehad
ja, omdat de brouwerij bij jou op loopafstand zit he, het zal je verbazenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Qwea het volgende:
zij hebben ook skuumkoppe! Als je dan gaat, neem dan die iig mee.
Wel duur daar
HIer kost skuumkoppe 1.25
echt langsgaan, het zit hier, in de raamsteegquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef Qwea het volgende:
waar zit die cracked kettle? Ik ga vrijdag naar amsterdam
Loopafstand is ook wel overdrevenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, omdat de brouwerij bij jou op loopafstand zit he, het zal je verbazen
even goed onthouden wat er om heen zit op de kaart, toen ik er voor het eerst ging kijken liep ik er 2x voorbij, zelfs in die steeg zelf valt het niet heel erg op (er staat natuurlijk bier in de etalage, maar tis echt een klein winkeltje)quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Loopafstand is ook wel overdrevenmaar met een half u (groot) ben ik er wel.
Das vlakbij spui zie ik.
Ik loop wel ff langs
Das een hele mooie! Man, wat een prijs trouwens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:33 schreef senesta het volgende:
Ik weet welke krabpaal ik wilNu nog even sparen
http://www.zooplus.nl/sho(...)groot/verdere/113275 Die!
Bedankt alvast, geen haast hoor, de aktie loopt nog!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooi ding Strega de zegels zijn op de post maar de brievenbus wordt pas vrijdag weer geleegd.
En ik nu weer precies waarom ik liever niet naar het ziekenhuis ging. Ik dacht dat pijnbehandeling tegen pijn was. Nou ik heb nu meer pijn. En ze kunnen op deze afdeling zeker efficicienter werken.
Ow, die is leuk! En geniet lekker van je biertje!quote:
Een vriend gaat mee, die heb tomtom op zn foon en google streetviewquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even goed onthouden wat er om heen zit op de kaart, toen ik er voor het eerst ging kijken liep ik er 2x voorbij, zelfs in die steeg zelf valt het niet heel erg op (er staat natuurlijk bier in de etalage, maar tis echt een klein winkeltje)
nee, Pagan had al eens verteld over de wildeman maar ik kom niet zo vaak in amsterdam. De meeste mensen die ik ken hebben andere interesses, en als ik soms samen met mijn moeder ga, dan ga ik niet in een cafe zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:53 schreef Strega het volgende:
[quote]Op woensdag 12 mei 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
ja i know![]()
ik moet echt met een kleine vrachtwagen naar die winkel denk ik
Heb je weleens bier zitten drinken in de Wildeman in Amsterdam? Het liefst buiten, op het bankje.
Man, minstens 15 van de bijzonderste en lekkere bieren van de tap.
Bollocks, kunnen we niet meer heen met ons beste maatje, Arjen
Nou, je kunt rustig met je moeder op de bankjes buiten bij de Wildeman gaan zitten hoor!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, Pagan had al eens verteld over de wildeman maar ik kom niet zo vaak in amsterdam. De meeste mensen die ik ken hebben andere interesses, en als ik soms samen met mijn moeder ga, dan ga ik niet in een cafe zitten
niet meer...quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef oh-oh het volgende:
Boudisque, bestaat dat nog?
Ik ben echt al duuzend jaar niet meer in A'dam geweest , kan me de laatste keer echt niet meer heugen.
Hoofdpijn is minder , ik ga wandelen en slapen
Ik heb de stipjes ook niet geteldquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Senesta!
Ik was alleen al te lui om al die puntjes te tellen
Leuk! Waar?quote:
Noordplein. Schijnt een megarommelmarkt te zijn. En natuurlijk is er een op het Heemraadspleinquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Waar?
Hier eindelijk Heer G uit zijn nest getrommeld (door Bink laten doen) en zo lekker ff ontbijten.
Nee, twee jaar geleden geslotenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef oh-oh het volgende:Boudisque, bestaat dat nog?
Ik ben echt al duuzend jaar niet meer in A'dam geweest , kan me de laatste keer echt niet meer heugen.
Hoofdpijn is minder , ik ga wandelen en slapen
Net onze satellietontvanger, een officiele door C+ goedgekeurde bak. Net (g)een jaar oud en nu al deaud.quote:
Even doorbijten dus. Vervelend, zo'n stage, als werknemer sta je wat steviger als je de kutsloeries van repliek wilt dienen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:49 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Dacht ik eindelijk een beetje te zijn gesetteld in mn stage, maar nee. Het blijkt gewoon een kustage te zijn met allemaal sloeries![]()
![]()
Nouja. Nog 2,5 maand![]()
Ohja, hoe ist hier trouwens? XD
Heb er anders wel leuke dingen gescoord voor weinig.quote:
XDquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Even doorbijten dus. Vervelend, zo'n stage, als werknemer sta je wat steviger als je de kutsloeries van repliek wilt dienen.
Wie/wat is XD trouwens?
Ja, idd.... Precies. Dus nog eventjes!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Even doorbijten dus. Vervelend, zo'n stage, als werknemer sta je wat steviger als je de kutsloeries van repliek wilt dienen.
Wie/wat is XD trouwens?
Ah, ik was weer eens spuit 11quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
XD
[ afbeelding ]
en nu een kwartslag draaien...
Klopt, die koppies van South Park hebben ook echt zo'n hoofd als die smilie!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:30 schreef Pagan het volgende:
XD ziet er uit als Kenny die hard lachend doodging Cartman.
* Pagan heeft gezond tomatensapje gemixed
Awwwwquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi.![]()
Echt maf, Jip is sinds Rinske is geweest (en ook al toen Rinske er was) veel aanhankelijker, rustiger en minder schrikachtig. Ook vindt ie WJ nu lief.
En toen Rinske weg was heeft ie echt twee dagen lopen zoeken naar Rinske. Net zoals ie doet als ik er niet ben.
Gekke kat.
Leuk, die onverwachte dingen bij kattenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, dat hadden we er nou niet direct van verwacht.
Ik denk dan niet dat dat 'een beetje' is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
ja, laat ik het zo maar noemen, foto komt er aan
1. Mooie tv!quote:
5 ik en mijn zusje staan op de foto boven de tv zie ik netquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
1. Mooie tv!
2. Wat is dat hoekje daar links? What happened? Tyfoon?
3. De tafel oogt ook een tikje rommelig.![]()
4. Leuke kaarsjes!
Amethistquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb er anders wel leuke dingen gescoord voor weinig.
Kinderboek, mooi geillustreerd (we sparen ze al voor als Mouna wat groter is of voor wanneer de kleintjes van mijn vriendinnen eens hier zijn), een splinternieuwe badjas voor nokMANda, een groot stuk amethist, een zwart korsetachtig topje voor op mijn zwarte strokenrok, een zak met 50 stropdassen, een paar bijzondere oorbelletjes, een paar splinternieuwe indianenbabyslofjes
We hebben allerlei stenen, maar die miste ik nog. Tenminste.. een groot blok. Ik heb wel een klein amethisten scarabeetje. Hansje heet ie. Die zit meestal in mijn zakquote:
Bitchslapquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske en haar zus vinden elkaar heel aardig.![]()
[ afbeelding ]
Goh, Zwab, heeft je zusje meegeholpen?quote:
het vragen om het aangeven van een verlengsnoer werd al beantwoord met een zucht en dat ik het maar lekker zelf moest doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Goh, Zwab, heeft je zusje meegeholpen?![]()
Och, arme jij!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het vragen om het aangeven van een verlengsnoer werd al beantwoord met een zucht en dat ik het maar lekker zelf moest doen
Wauw.....dat is echt goed scoren!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb er anders wel leuke dingen gescoord voor weinig.
Kinderboek, mooi geillustreerd (we sparen ze al voor als Mouna wat groter is of voor wanneer de kleintjes van mijn vriendinnen eens hier zijn), een splinternieuwe badjas voor nokMANda, een groot stuk amethist, een zwart korsetachtig topje voor op mijn zwarte strokenrok, een zak met 50 stropdassen, een paar bijzondere oorbelletjes, een paar splinternieuwe indianenbabyslofjes
Oei, en zenuwpijn is de ergste.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:08 schreef ferrari_rood het volgende:
@strega ze hebben omdat ik na mijn laatste operatie zenuwpijn bleef houden. Een soort pijnblok gezet om te zien of dit werkt.
Dit hebben ze via mijn nek gedaan. Daar aan de voorkant bij het botje als je slikt. Ik kon dus gisteren amper praten en slikken en daarbij hing mijn oog ook nog. En nu kan ik mijn nek nog niet goed draaien en heb ik veel pijn scheuten in mijn schouder.
@enfermera succes nog de laatste 2,5 maand
Wij hebben 2 jaar geleden op onze trouwdag een "drakenei" geopend in Giethoorn, in het stenencentrum. De twee helften bleken van schitterend amethist te zijn! Geweldig! Ik heb veel stukken amethist, idd. een kleintje, maar dan een ei, en ik wil graag nog eens zo'n hele grote!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We hebben allerlei stenen, maar die miste ik nog. Tenminste.. een groot blok. Ik heb wel een klein amethisten scarabeetje. Hansje heet ie. Die zit meestal in mijn zak
Tof idee, samen een ei openenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben 2 jaar geleden op onze trouwdag een "drakenei" geopend in Giethoorn, in het stenencentrum. De twee helften bleken van schitterend amethist te zijn! Geweldig! Ik heb veel stukken amethist, idd. een kleintje, maar dan een ei, en ik wil graag nog eens zo'n hele grote!
Oehoequote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:45 schreef DeZwabber het volgende:
scottish folds zijn cute, maar die ogen!![]()
![]()
Oh, heerlijke foto!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tof idee, samen een ei openen
Deze is ook een half eitje van zo'n 10 cm doorsnee. Maar soms zie je van die enorme joekels. Dat is zo mooi. En het geeft zo'n gek tintelend warm gevoel als je daar langzaam met je hand doorheen gaat zonder de wanden te raken![]()
Kijk nou wat ik vanochtend in mijn mailbox aantrof
Kleine van mijn beste vriendin met kat Hentie. Dat zijn de beste vrienden en de kat zoekt hem ook echt zelf op![]()
[ afbeelding ]
Zo, goed bezig Zwabber!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
zo, hehe, fertig![]()
long way to go, maar die ellendige kap zit weer op zijn plaats
misschien zie je em wel liggen als je naar buiten gaatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat zeg ik toch![]()
Anyhow,die pijl loopt BIJNA langs mn werk dan
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien zie je em wel liggen als je naar buiten gaat
Ahh okéquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
5 ik en mijn zusje staan op de foto boven de tv zie ik net
maar het toilet wordt verbouwd (nieuwe tegels + hangtoilet) en ik had van de gelegenheid gebruik gemaakt om de kabels voor de tv in de muur te verwerken (weet niet of je de foto's al gezien had)
en die komen uit achter die kap, ik ben de electra aan het fixen![]()
ik had em vandaag al dicht willen schroeven maar ik moet even de rollen installatiedraad van zolder halen om wat erbij te trekken (last minute nieuwe ideeen, grrrr)
oh en de tafel is zo rommelig omdat alle troep uit de trapkast gehaald moest worden, die ligt nu verspreidt over de hele kamer
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
zo, hehe, fertig![]()
[ afbeelding ]
morgen beginnen met de muur te verven en misschien al de kast maken voor de hifi, digitale ontvanger en andere zutin iedergeval nog de betimmering voor de buizen onderin
en ik moet nog de draden trekken voor de gele buis bovenin, de contactdozen voor de hifi komen daar![]()
long way to go, maar die ellendige kap zit weer op zijn plaats
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
en dan aan het einde van de avond uitrekenen hoeveel varkenshersens, paarden, polen en honden je op hebt
wat zit er eigenlijk in een frikandel?
quote:Er werd wel eens gesuggereerd dat er van alles en nog wat in een frikandel zou zitten: slachtafval, uiers, koeienogen en vet. Industriële producenten moeten daar echter niets van weten. In de moderne frikandel vindt men kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40 %), ook wel separatorvlees genoemd, 25% is varkensvlees; sommige producenten voegen nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. Ook bestaan speciale kipfrikandellen die tot wel 80% kippenvlees bevatten en geen varkensvlees.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:36 schreef oh-oh het volgende:
In een goeie lekkere frikandel zit ieg paard, dat ruik en proef je meteen
nee, joh, eerlijk?quote:''Wat ik kan bevestigen, is dat het vliegtuig de grond raakte voordat het de landingsbaan bereikte.''
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:31 schreef nokwanda het volgende:![]()
Hier ook een leuke. Zitten 3 jochies van een jaar of 10 met een zak kaasknabbels. Ze willen niet meer, maar er zit een hele zwerm duiven omheen en die willen wel. Dus een van de jochies schudt de zak leeg voor de duiven en flikkert daarna zo de zak op het plein en gaat weer op het bankje zitten. Ik loop langs de zak, raap em op en geef het aan hem terug en zeg: hoi, ik zag dat je iets verloren bent. Gelukkig kon ik hem nog net voor je pakken. Gooi je hem in de prullenbak zometeen?![]()
![]()
Met mijn liefste glimlach. Dat joch keek me zo aan
![]()
![]()
![]()
nokMANda intussen:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Morretje het volgende:![]()
Hier gaat het goed hoor, de laatste loodjes wegen wel wat zwaarder, maar nog steeds mag ik niet klagen vind ik. Beeb doet het goed, krijg wel wat meer last van harde buiken en ze kan behoorlijk met d'r kont en voetjes onder m'n ribben zitten te porren.. maar das wel gezellig![]()
Babykamer is zo goed als af, vandaag met m'n mams gepoetst en de wieg opgemaakt, zal tzt als alle kleertjes ook in de commode en kast liggen wel even een foto maken. Kleuren zijn in elk geval grijs met paars, erg origineel vonden we zelf![]()
En toe zijn aan de bevalling... nee, ik heb het nog niet zo ver. Vind het nog veels te leuk, dat gepor in m'n buik en heb stiekem ook wel een beetje angst voor wat er komen gaat. De pijn ed op zich niet, maar of we het wel kunnen, zo'n kleine hummel enzo..Beetje laat he?
![]()
Hoe is het hier? Met Sjon, en Rossi, en Zwab z'n opleiding en Vogeltjes schouder en Strega's voet en Boris z'n huiduitslag en Droppy en Tom en en en... Nou ja, hoe is het met iedereen en de veestapels overal?
daar maak je frikandellen vanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die ga ik onthouden.
Wat doe je met mensen die hun klokhuis op je motorkap flikkeren?
haiiiiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Morretje het volgende:
![]()
Hier gaat het goed hoor, de laatste loodjes wegen wel wat zwaarder, maar nog steeds mag ik niet klagen vind ik. Beeb doet het goed, krijg wel wat meer last van harde buiken en ze kan behoorlijk met d'r kont en voetjes onder m'n ribben zitten te porren.. maar das wel gezellig![]()
Babykamer is zo goed als af, vandaag met m'n mams gepoetst en de wieg opgemaakt, zal tzt als alle kleertjes ook in de commode en kast liggen wel even een foto maken. Kleuren zijn in elk geval grijs met paars, erg origineel vonden we zelf![]()
En toe zijn aan de bevalling... nee, ik heb het nog niet zo ver. Vind het nog veels te leuk, dat gepor in m'n buik en heb stiekem ook wel een beetje angst voor wat er komen gaat. De pijn ed op zich niet, maar of we het wel kunnen, zo'n kleine hummel enzo..Beetje laat he?
![]()
Hoe is het hier? Met Sjon, en Rossi, en Zwab z'n opleiding en Vogeltjes schouder en Strega's voet en Boris z'n huiduitslag en Droppy en Tom en en en... Nou ja, hoe is het met iedereen en de veestapels overal?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Morretje het volgende:
![]()
![]()
Zuiplap Nappiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar maak je frikandellen van![]()
[ afbeelding ]
yayyquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
Mn scriptie is af!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij ligt nu bij mn pa in z'n mailbox voor grammaticale en spelfouten controle enzo,dit weekend dat nog ff aanpassen en dan kan ik maandag mn conceptversie inleveren!
![]()
![]()
quote:Edit: pak ik natuurlijk post #200.
Geweldigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
Mn scriptie is af!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij ligt nu bij mn pa in z'n mailbox voor grammaticale en spelfouten controle enzo,dit weekend dat nog ff aanpassen en dan kan ik maandag mn conceptversie inleveren!
![]()
![]()
Edit: pak ik natuurlijk post #200.
Echt hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Morretje het volgende:
![]()
![]()
Wat leuk! Paars en grijs, coole combinatiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Morretje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:23 schreef nieslief het volgende:
voor de scriptie van enfermera.
voor Morrie met de beeb tuurlijk dat gefrummel in je buik ga je wel missen maar een knuffeluurtje met een pasgeboren baby is echt onbetaalbaar. En die twijfels die horen er gewoon bij dat maakt je een moeder (en vader natuurlijk) dat blijf je houden (tenminste ik wel).
Mogguh voor iedereen.
Oeh jeetje, dat schiet op joh!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:37 schreef Morretje het volgende:
Mogguh!![]()
Maes en Vogeltje, ik moet nog 1 week en 4 dagen, ben nu 38 wk en 3 dagen nml..
Oh gatsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, mijn dag begon niet zo lekker.Ik wilde gaan ontbijten en zet de grote laptop aan, maar die lader deed weer moeilijk, dus ik friemel aan het snoer en flikker zo een grote hete kop thee over mezelf,twee halve honden en mn dure houten tafel heen![]()
Hondjes maar afgekoeld met koud water, twaren natuurlijk twee naakten, die lijken nergens last van te hebben gelukkig...
Mezelf gekoeld, ik heb een verbrande tiet en een plek op mn been, niet heeeeeeeeeeel erg hoor, gelukkig had ik kleren aan die ik binnen een seconde uit had.
En van die koelende gel dr op gedaan gelijk, dat scheelt ook.
Tafel moet ik zometeen helemaal gaan afschuren en opnieuw in de was zetten![]()
Naja, slechter kan het niet gaan vandaag ieg he
Is altijd zo met sporten toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
net terug van fitness, had er helemaal geen zin in, maar ben blij dat ik het gedaan heb
Ik ben bezig hoor Nieslief.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:23 schreef nieslief het volgende:voor de scriptie van enfermera.
voor Morrie met de beeb tuurlijk dat gefrummel in je buik ga je wel missen maar een knuffeluurtje met een pasgeboren baby is echt onbetaalbaar. En die twijfels die horen er gewoon bij dat maakt je een moeder (en vader natuurlijk) dat blijf je houden (tenminste ik wel).
Mogguh voor iedereen.
Ha Morrie! Dat schiet echt op!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:37 schreef Morretje het volgende:
Mogguh!![]()
Maes en Vogeltje, ik moet nog 1 week en 4 dagen, ben nu 38 wk en 3 dagen nml..
IJsklontje erover wrijvenquote:
Gat ver.... dat is echt rot. Verbranden...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, mijn dag begon niet zo lekker.Ik wilde gaan ontbijten en zet de grote laptop aan, maar die lader deed weer moeilijk, dus ik friemel aan het snoer en flikker zo een grote hete kop thee over mezelf,twee halve honden en mn dure houten tafel heen![]()
Hondjes maar afgekoeld met koud water, twaren natuurlijk twee naakten, die lijken nergens last van te hebben gelukkig...
Mezelf gekoeld, ik heb een verbrande tiet en een plek op mn been, niet heeeeeeeeeeel erg hoor, gelukkig had ik kleren aan die ik binnen een seconde uit had.
En van die koelende gel dr op gedaan gelijk, dat scheelt ook.
Tafel moet ik zometeen helemaal gaan afschuren en opnieuw in de was zetten![]()
Naja, slechter kan het niet gaan vandaag ieg he
quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Gat ver.... dat is echt rot. Verbranden...![]()
Gelukkig dat het bij de honden meevalt.
Enerferma,
ja, je kan alleen maar kramp krijgen en verzuipen, maar als je niet eens tegen een liter water in je longen kan ben je een watjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vaak wel iig.
Nu sport ik momenteel niet,maar dat komt door die kutschouder
Denk dat ik binnenkort ga zwemmen ofzo, dat is niet zo blessuregevoelig.
[..]![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, je kan alleen maar kramp krijgen en verzuipen, maar als je niet eens tegen een liter water in je longen kan ben je een watje
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Strekte vandaag oh-oh
Dat schiet op Mor nog eventjes en je kan jullie meisje eindelijk vasthouden.
@enfermera scriptiecomcept af wat goed.
Ik ben vandaag al bij de kapster geweest voor de bruiloft plus alle boodschappen gedaan en nog even gekletst met onze oude buren. Nu moet ik zo hier in het dorp naar de HEMA hopelijk is de kalender eindelijk binnen anders schiet ik nog in de bruiloftstress.
ik had eigenlijk verwacht dat je vroeg of ze d'r een kusje op moestquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
IJsklontje erover wrijven(webcam erbij en je loopt binnen op 't Net
)
Morretje: spannend hoor
Fitness is niks voor mij, heb het een half jaar gedaan om van rugklachten af te komen maar niet mee door gegaan, er moet wel een doel (als: training voor een echte sport) achter zitten.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had eigenlijk verwacht dat je vroeg of ze d'r een kusje op moest
Dat is volgende week slimmiequote:
Bedankt voor de glaszegels F_R! Nu ga ik de witte wijnglazen ook nog wel redden!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Strekte vandaag oh-oh
Dat schiet op Mor nog eventjes en je kan jullie meisje eindelijk vasthouden.
@enfermera scriptiecomcept af wat goed.
Ik ben vandaag al bij de kapster geweest voor de bruiloft plus alle boodschappen gedaan en nog even gekletst met onze oude buren. Nu moet ik zo hier in het dorp naar de HEMA hopelijk is de kalender eindelijk binnen anders schiet ik nog in de bruiloftstress.
Arm beestje, snap niet dat mensen er dan aan beginnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier op de bruiloft f_r, al dat stressen, daar bereik je niks mee joh, hijs er of hijs dr niet !
De hond van de onderburen is echt al sinds vanmorgen 9 uur aan het blaffen, en nu houdt ie af en toe es op met blaffen om heel hard te huilen.
Arm dier, dies echt altijd alleen thuis.
LMAOquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:30 schreef nokwanda het volgende:
Hallo jongens en meisjes. Wat een mooie dag hier. Schitterend weertje. Vanochtend koffie op het balkon en daarna naar de markt geweest. Even een terrasje gepakt op de markt en me daar helemaal kapot gelachen. Zitten twee zuivere rotterdamerts heel plat rotterdams hele verhalen tegen elkaar te vertellen. Ze zagen er ook uit als rotterdamerts. Maar het leek net alsof ik twee wijven hoorde. Interpretaties van gevoelens en hoe fijn het was om er eens over te praten. Ik dacht gelijk aan die LOI-reclames
Toen kwam er een vrouwelijke kennis van een van hen aan. Een van de heren riep: heeeey, hoe gaat het? Zij: goed. Hij: nou... maar over een maandje gaat het gebeuren hoor. Dan krijg je ruzie met jezelf want dan staat saturnus huppeldepup en holladieeeeee, ik heb geeen idee waar Saturnus nou zou staan, maar het was geen grapje van die meneer. Hij meende het serieus. Toen hij ook nog een lekker kopje groene thee bestelde dacht ik dat nokMANda van zijn stoel zou vallen.
Bij de volgende voorbijkomende vrouwelijke kennis vroeg hij: hoe gaat het met de liefde? Ik wilde eigenlijk al voor hem antwoorden: goed? Het gaat helemaal niet goed met je. Venus knotst morgen op mars en dan zie je jezelf van de achterkant, dus het gaat niet goed met je.
Ik heb me braaf ingehouden. Ik ben trots op mezelf. Wat een impulsbeheersing
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:30 schreef nokwanda het volgende:
Hallo jongens en meisjes. Wat een mooie dag hier. Schitterend weertje. Vanochtend koffie op het balkon en daarna naar de markt geweest. Even een terrasje gepakt op de markt en me daar helemaal kapot gelachen. Zitten twee zuivere rotterdamerts heel plat rotterdams hele verhalen tegen elkaar te vertellen. Ze zagen er ook uit als rotterdamerts. Maar het leek net alsof ik twee wijven hoorde. Interpretaties van gevoelens en hoe fijn het was om er eens over te praten. Ik dacht gelijk aan die LOI-reclames
Toen kwam er een vrouwelijke kennis van een van hen aan. Een van de heren riep: heeeey, hoe gaat het? Zij: goed. Hij: nou... maar over een maandje gaat het gebeuren hoor. Dan krijg je ruzie met jezelf want dan staat saturnus huppeldepup en holladieeeeee, ik heb geeen idee waar Saturnus nou zou staan, maar het was geen grapje van die meneer. Hij meende het serieus. Toen hij ook nog een lekker kopje groene thee bestelde dacht ik dat nokMANda van zijn stoel zou vallen.
Bij de volgende voorbijkomende vrouwelijke kennis vroeg hij: hoe gaat het met de liefde? Ik wilde eigenlijk al voor hem antwoorden: goed? Het gaat helemaal niet goed met je. Venus knotst morgen op mars en dan zie je jezelf van de achterkant, dus het gaat niet goed met je.
Zussen die gaan trouwen da's ook best spannend.....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga niet trouwen maar mijn zus.
Nog steeds zo'n last van je nek nieslief?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:30 schreef nokwanda het volgende:
in rotterdam geweest, en filmpje gekeken, Baliboquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Zeg waar was jij vandaag Zwabbert?
En waar is Maes potdulleme????
Nok, geweldig, lijkt wel bananaspilt![]()
Ik heb de hele dag besteed aan huishoudelijke toestanden en zo![]()
Ik vind dat echt zo zonde van mn kostbare weekend altijd.
Maar alles is weer gedaan en morgen gaan we wandelen met de buuf en ik wil 's middags Kruistocht in Spijkerbroek op tv zien en ik had wel maar mooi weer es een heerlijke pan goulash
Logisch, Indonesie is echt nog lekker bezig qua sensuur en zo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie btw net dat die film verboden is in indonesie
bacardi cola, lijntjes, die kop van die meidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Logisch, Indonesie is echt nog lekker bezig qua sensuur en zo.
Ik ga Ranking the Stars kijken, Jody Bernal
Ja, ik moest aan Qwea denken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bacardi cola, lijntjes, die kop van die meid
Qut is dan 80 en vast nog niet genormaliseerd hoor, die lult dan nog zoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
over een jaar of 60 zijn die mensen er niet meer hoor
dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qut is dan 80 en vast nog niet genormaliseerd hoor, die lult dan nog zo
Veel plezier!quote:Op zondag 16 mei 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
En weg![]()
Ik wil proberen om om 15.30 thuis te zijn want dan komt Kruistocht in Spijkerbroek op tv, jeugdsentiment
Leukquote:Op zondag 16 mei 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 647
Draacje is geboren geloof ik!
Wel bij de les blijven, hè taalnazi!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Logisch, Indonesie Indonesië is echt nog lekker bezig qua sensuur censuur en zo.
Ik ga Ranking the Stars kijken, Jody Bernal
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
En als ik het goed begrepen heb is het nu niet de bedoeling dat we met z'n allen dat topic binnenstormen om Draakje te feliciteren?quote:Op zondag 16 mei 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
W'rom niet? Daar zijn ze niet zo maf als in het tweede-streepjestopic toendertijd hoor..quote:Op zondag 16 mei 2010 12:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En als ik het goed begrepen heb is het nu niet de bedoeling dat we met z'n allen dat topic binnenstormen om Draakje te feliciteren?![]()
Hier dan maar:
[ afbeelding ]
Draakje Gefeliciteerd![]()
Hier weer mooi weer. Kleine Draak heeft gister ook een goede dag uitgekozen om geboren te wordenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef Strega het volgende:
Nou, ik weet niet waarom Nokwanda al dat mooie weer zelf houd. Hier nix.
Gan morgen of maandag heel misschien kijken naar een heel klein rood katertje![]()
Zes weken nu, kruising pers x eur.korthaar, slipnestje.
Dus jij weet de naam alquote:Op zondag 16 mei 2010 15:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier weer mooi weer. Kleine Draak heeft gister ook een goede dag uitgekozen om geboren te worden![]()
En daarom zit ik nu buiten in het zonnetje het schilderij voor Draakje en man af te maken. Moest al lang af zijn, maar ik moest er het een en ander aan toevoegen
quote:
Ik hoop dat Draakje je kunstwerk komt showen en de baby natuurlijk ookquote:Op zondag 16 mei 2010 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja. Was grappig. Ik zei gisteravond tegen nokMANda: morgen ga ik verder want het moet af. Die kleine is er voor het weekend om is. Vanochtend liep ik naar beneden om op mijn telefoon te kijken voor een smsje. Was er niet. Dus ik leg de foon weer neer en ga een broodje pakken. Voor ik het brood had gemaakt kwam er een smsje van Draakje
Ja goed hoor, lief dat je het vraagtquote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Mini draak geboren!![]()
En morrie laatste loodjesnieuws!![]()
Hoest verder hier?
Viel het mee de terugweg?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja goed hoor, lief dat je het vraagt![]()
En bij jou?
Ja hoor, wel blij dat ik thuis was.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de babydraak
![]()
Zo, ik wilde dus lekker een uur of 4 gaan wandelen vandaag, maar ik werd omstreeks 13.30 eerst gebeld door een collega uit Amsterdam die vanavond een dossier wilde langsbrengen op ons kantoor, of ik de deur voor dr open kon doen. En meteen daarna belden mn beste vriendjes uit Delft, dat ze in Mestreecht waren, en langs wilden komen, dus toen zijn we maar naar huis gelopen.
Nu heb ik Kruistocht in Spijkerbroek nog niet gezien![]()
Maar wel lekker gewandeld, leuk bezoek gehad en net ff heen en weer geweest met de hondjes naar de zaak waar die collega ook nog in alle stress dr spiegel haast van de auto reed en in paniek raakte toen ze de parkeerplaats op wilde rijden![]()
Dus ze reed met die spiegel tegen de muur, en toen kwamen dr ook nog net twee van die echte Marokkaantjes aanlopen met te kleine petjes op en zo, die een blik in de auto wierpen en twee vrouwmensen met al die honden zagen zitten en toen heel macho aanwijzingen gingen geven![]()
Oh ik had het echt niet meer.
Ik had wel echt te doen met dr, ze was al van 8 uur vanmorgen aan het werk, dan ff snel heen en weer crossen om dat dossier te brengen ( ze was om 16.30 vertrokken in A'dam en om 18.15 hier, das echt snel) en nu moest ze weer terugcrossen en dan nog gaan werken weer daar...
En haar drie collegae hier die ze alledrie al gebeld had voor ze mij probeerde die wilden / konden alledrie niet eens ff naar kantoor komen voor dr , voor de sleutel![]()
Oh ja en de auto is van dr vriend, dus nu durfde ze ook nog amper naar huis ook weer...
Waar ben je geweest Ing? Vakantie?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja goed hoor, lief dat je het vraagt![]()
En bij jou?
Ik ookquote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben wel benieuwd naar het mini draakje
Neej, bij Greys, Gb en Ll in de bungaloooowquote:
God ja, en dan zo een louis vutton maar dan nep tasje om hun nek.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh en die te kleine petjes die ineens hip zijn ja, hier loopt ook de halve mocro bevolking er mee rond![]()
Niet dat ze de petjes te klein kopen, maar ze trekken de riempjes helemaal aan tot ze niet meer verder kunnen. Te bespotteloijk voor woorden, en dan lopen ze ook in zo'n broek waar het kruis al van uit de fabriek lager is gemaakt, en die dragen ze dan ook nog afgezakt
Pfoe werken op zondag is ook niet allesquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de babydraak
![]()
Zo, ik wilde dus lekker een uur of 4 gaan wandelen vandaag, maar ik werd omstreeks 13.30 eerst gebeld door een collega uit Amsterdam die vanavond een dossier wilde langsbrengen op ons kantoor, of ik de deur voor dr open kon doen. En meteen daarna belden mn beste vriendjes uit Delft, dat ze in Mestreecht waren, en langs wilden komen, dus toen zijn we maar naar huis gelopen.
Nu heb ik Kruistocht in Spijkerbroek nog niet gezien![]()
Maar wel lekker gewandeld, leuk bezoek gehad en net ff heen en weer geweest met de hondjes naar de zaak waar die collega ook nog in alle stress dr spiegel haast van de auto reed en in paniek raakte toen ze de parkeerplaats op wilde rijden![]()
Dus ze reed met die spiegel tegen de muur, en toen kwamen dr ook nog net twee van die echte Marokkaantjes aanlopen met te kleine petjes op en zo, die een blik in de auto wierpen en twee vrouwmensen met al die honden zagen zitten en toen heel macho aanwijzingen gingen geven![]()
Oh ik had het echt niet meer.
Ik had wel echt te doen met dr, ze was al van 8 uur vanmorgen aan het werk, dan ff snel heen en weer crossen om dat dossier te brengen ( ze was om 16.30 vertrokken in A'dam en om 18.15 hier, das echt snel) en nu moest ze weer terugcrossen en dan nog gaan werken weer daar...
En haar drie collegae hier die ze alledrie al gebeld had voor ze mij probeerde die wilden / konden alledrie niet eens ff naar kantoor komen voor dr , voor de sleutel![]()
Oh ja en de auto is van dr vriend, dus nu durfde ze ook nog amper naar huis ook weer...
En bij mijijijijiijij!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, bij Greys, Gb en Ll in de bungaloooow
Ohja, ik heb nog een sms gestuurd om veel plezier te wensen maar er is intussen al weer zoveel gebeurd dat ik het even vergeten wasquote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bij mijijijijiijij!En Ml-etje, en JJH en Tombo en en en en en...
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bij mijijijijiijij!En Ml-etje, en JJH en Tombo en en en en en...
Ehm volgens mij waren het mensen die zowel hier als in ESF postenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De esf posse dus, alleen de mensen die hier posten waren niet mee
![]()
Dat zal wel een dolle boel geweest zijn daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |