Nee hoor. Ik heb maar 2 dagen in de week weekend, netzoals iedereen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt altijd weekend dus jij moet niet lullen
Precies!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
en de rest heb je gewoon vrij...
Jij misschien, ik heb WEEEEKEEEEND!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Wat nou weekend?
Morgen 1 vrije dag , vrijdag gewoon weer an die Arbeit heur
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij misschien, ik heb WEEEEKEEEEND!!!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij misschien, ik heb WEEEEKEEEEND!!!
Gezelliequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh Barbaafje, die vrienden van me gaan toch gewoon mee naar de zoo, en mss ook mn buuf, en maesje paesje komt ook zeker
je laptop iets meer naar rechts schuiven helptquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
Avond!
Ik moet nog een beetje wennen aan mn toetsenbord, het zit wat meer naar links aangezien ik ook cijfers heb aan de rechterkant nuDus soms staat er iets onleesbaars (omdat ik blind typ en dan later pas kijk
)
Nog 2 dagen en ik heb ook weekend!
God, wat is het ook een lekker dingquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Qwea het volgende:
Lapo :
Er was eens een heel poepig hondje... dat graag mee wilde naar de dekamarkt. Maar aangezien hondjes niet mee de dekamarkt in mogen, moest het poepig hondje even buiten wachten. En omdat het poepig hondje dat heel braaf had gedaan, had het vrouwtje hem wat meegenomen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het poepig hondje heeft het de hele weg netjes mee naar huis gesjouwt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je laptop iets meer naar rechts schuiven helpt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Strega het volgende:
Nou, de trippelstoel is er! Geweldig! Het is een elektrieke, dus ik kan mijzelf zo eleveten naar ongeveer 1 meter!
Trippelstoel
De trippelstoel is een hulpmiddel bedoeld voor personen met beperkingen in kracht en/of mobiliteit. Door zich, zittend op de stoel, met de voeten af te zetten, kan de gebruiker zich “trippelend” voortbewegen.
Ook kun je hem dus van hoog naar laag zetten, nu kan ik via de stoek de opstap tussen kamer en keuken nemen, en hoef niet in rolstoel via de hal, en hellingbaan het hele huis door!
Ik kon ook niet zittend aan het fornuis in de pannen kijken, roeren enz. dat kan nu dus wel.![]()
[ afbeelding ]
Wat handig!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Strega het volgende:
Nou, de trippelstoel is er! Geweldig! Het is een elektrieke, dus ik kan mijzelf zo eleveten naar ongeveer 1 meter!
Trippelstoel
De trippelstoel is een hulpmiddel bedoeld voor personen met beperkingen in kracht en/of mobiliteit. Door zich, zittend op de stoel, met de voeten af te zetten, kan de gebruiker zich “trippelend” voortbewegen.
Ook kun je hem dus van hoog naar laag zetten, nu kan ik via de stoek de opstap tussen kamer en keuken nemen, en hoef niet in rolstoel via de hal, en hellingbaan het hele huis door!
Ik kon ook niet zittend aan het fornuis in de pannen kijken, roeren enz. dat kan nu dus wel.![]()
[ afbeelding ]
Hebben jullie geen brugdag vrijdag? Bij mijn werk al jaren, omdat toch bijna iedereen vrij wil zijn we dan ook de vrijdag dicht. Was altijd heerlijk, ik was altijd woensdag vrij, omdat ik 4 x 9 uur werkte, en dan heb je dus echt ff een minivakantie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, ik heb wel zin in morgen , heerlijk de heuvels in met vriendinnen en honden
Ja, het is echt een handig ding, ik kan alleen dan maar met één voet trippelenquote:
xD Ach joh, je kan iig een beetje rondtrippelen dan! En idd in je pannen kijken dat je boontjes niet aanbrandenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het is echt een handig ding, ik kan alleen dan maar met één voet trippelen
Ja, wat dat betreft.....laat ik het zo zeggen, er is het laatste jaar een wereld aan hulpmiddelen voor me opengegaan>quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Ach joh, je kan iig een beetje rondtrippelen dan! En idd in je pannen kijken dat je boontjes niet aanbranden![]()
Echt leuk, het ziet er gewoon uit als een normale bureaustoel zo wat, heel gaaf.
Uhhuh! Er is zoooooveelquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft.....laat ik het zo zeggen, er is het laatste jaar een wereld aan hulpmiddelen voor me opengegaan>(Waar ik voor die tijd nooit van had gehoord, laat staan gezien)
Dus nu kun je weer tippelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Strega het volgende:
Trippelstoel
[ afbeelding ]
Ja, maar tippelen met één pootje gaat goed, doe ik nu in een burostoel en deze t(r)ippelstoel gaat veel beter!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:08 schreef nokwanda het volgende:
Maar euh, moet je dan niet met een pootje tippelen? Die andere moet toch nog 2,5 maand absolute rust.
Nee en het lijkt me echt crime voor zo'n jongen...een jaar of tien...man, wat een impact.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, in het vorige topic schreef je dat dat toestel vol Nederlanders zat. Dat veranderd natuurlijk niets aan de ernst
Ik heb Joel wel gevraagd om zijn pa even te mailen. Die woont in ZA, maar reist vaak naar Europa en andere plaatsen voor zijn werk. Je weet maar nooit. En ik zal ook wel straks zuid afrikaanse kennissen in Nederland bellen om te horen of alles okay is en er niet net toevallig iemand op die goedkope vlucht zat.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar tippelen met één pootje gaat goed, doe ik nu in een burostoel en deze t(r)ippelstoel gaat veel beter!
(Pagan zegt, jammer dat de beensteunen ontbreken, de instelbare hoogte staat hem wel aan)
echt welquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Als je kunt slapen met koppijn is dat een zegen. Hoop dat je hem lekker weg kunt tukken.
@Q, goed excuus
Wasdaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit nu trouwens aan een ijskoude Supermalt
Oh, grappig!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Tis net van dat heel erg zoete zware bier, maar dan zonder alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |