Daniane is blijkbaar 1,50quote:
weh, je was me voorquote:
Ik ben ook een miniquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daniane is blijkbaar 1,50
niet al te groot
Mag 5 cm meer ook?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kleine meiden van rond de 1,60 zijn schattig
Nee, dan voel ik me kleinquote:
nope, best tof, kleine meisjes(qua lengte, niet qua leeftijd) zijn schattigquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daniane is blijkbaar 1,50
niet al te groot
op welke manier bedoel je dit?quote:
Ik zit daar denk ik een paar cm onderquote:
meisjes moeten bij mij net iets kleiner zijn, niet al te kleinquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, best tof, kleine meisjes(qua lengte, niet qua leeftijd) zijn schattig
Oh, niet veel bijzondersquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef tubacloud het volgende:
Hyman, waarom werkt je homepage niet, en wat staat er op?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, niet veel bijzonderseen leeg template.
ik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moest eerst wennen aan mijn korte kapsel, maar nu valt t wel weer mee
Omdat het blijkbaar kan.quote:
Zo kort heb ik t dan ook weer niet, maar t kwam eerst zowat tot mijn schouders.. Nu zijn mijn oren weer zichtbaar, soort van danquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ookik had eerst lang(er) haar, en toen besloot ik er met de tondeuse overheen te gaan, was het ongeveer een cm lang, haalde ik het kapje eraf, en toen vergat ik hem er weer op te zetten, en ging ik verder met scheren
![]()
dus toen was er een hele hap uit mijn haar (dat ik nog had), en toen heb ik het maar helemaal kort gedaan
het is nu gelukkig weer wat aangegroeid
omdat het lagedrukgebied dat eerst ten zuiden van ons lag, lucht aanzoog uit het noorden, en daar was het al niet al te warm, en omdat de lucht dan over zee gaat, koelt het nog meer af, en door de bewolking warmt het hier niet meer opquote:
Bedankt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
omdat het lagedrukgebied dat eerst ten zuiden van ons lag, lucht aanzoog uit het noorden, en daar was het al niet al te warm, en omdat de lucht dan over zee gaat, koelt het nog meer af, en door de bewolking warmt het hier niet meer op
maar hier zat je vast niet op te wachten
Ik heb standaard kort haar(als in, standje 2 op de tondeuse)..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ookik had eerst lang(er) haar, en toen besloot ik er met de tondeuse overheen te gaan, was het ongeveer een cm lang, haalde ik het kapje eraf, en toen vergat ik hem er weer op te zetten, en ging ik verder met scheren
![]()
dus toen was er een hele hap uit mijn haar (dat ik nog had), en toen heb ik het maar helemaal kort gedaan
het is nu gelukkig weer wat aangegroeid
ik heb 3 jaar geleden ongeveer mijn haar lang laten groeien en het zwart geverfdquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo kort heb ik t dan ook weer niet, maar t kwam eerst zowat tot mijn schouders.. Nu zijn mijn oren weer zichtbaar, soort van dan
Vieze stinkgothicquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb 3 jaar geleden ongeveer mijn haar lang laten groeien en het zwart geverfd
ik was een gothicen het zag er niet uit, die uitgroei
Ja, jij had zeker krullen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik had eerst krullen, (OFNIET TAMARA), en nu standje 2 met tondeuse
quote:
omfg, ik heb er zelfs nog foto's van op mijn photobucket staanquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vieze stinkgothic
Alhoewel er best knappe deernes tussen zitten.. Alternatieve shit ftw iig
Ik ookquote:
Van mij zijn amper foto'squote:Op woensdag 12 mei 2010 15:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
omfg, ik heb er zelfs nog foto's van op mijn photobucket staan
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef Marco001 het volgende:
Tuba, op mountainbike staat een mooie fiets voor jou:
Cube AMS.. wat ik op google kan zien is het een fully, 2009, 550 euro
en waar je kunt biken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef tubacloud het volgende:
wie gaat er mee naar een plaats waar het zonnig is en 25 graden?
Ik zou ook wel weg willenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef tubacloud het volgende:
wie gaat er mee naar een plaats waar het zonnig is en 25 graden?
heb je een linkje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef Marco001 het volgende:
Tuba, op mountainbike staat een mooie fiets voor jou:
Cube AMS.. wat ik op google kan zien is het een fully, 2009, 550 euro
Oiquote:
hmm, ik denk dat ik dan nog even moet sparenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef Marco001 het volgende:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?f=20&t=68434&start=0
Astu
zet de verwarming aanquote:
quote:
Geen enkele voorspelling klopt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
![]()
er klopt trouwens geen ruk van het weer op de frontpage![]()
als het echt zo was, zou ik nu buitenzitten in een t-shirtje
dus het is geen troll?quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die neemt des te dichter bij de 0 wel heel serieus.
Ontzet van zijn burgerrechten? Wat moet ik mij hierbij voorstellen? En is dat ook juist niet een schending van de burgerrechten dan?quote:
Als je er geld op zet wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een OV aangevraagd voor volgend jaar he, over twee weken ontvang ik hem echter al. Kan ik hem dan gewoon al gebruiken?
Voor volgend jaar is hij gratis hequote:
ik krijg niet eens een ovquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een OV aangevraagd voor volgend jaar he, over twee weken ontvang ik hem echter al. Kan ik hem dan gewoon al gebruiken?
Jazeker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor volgend jaar is hij gratis he. Of geldt het tot dan als gewone OV?
Ah okay, dankuquote:
Hihi aftrekkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik krijg niet eens een ovomdat ik naar een vakschool ga die blijkbaar niet bij een of ander iets ingeschreven staat, en dus ook geen studiefinanciering.
wel fiscaal aftrekbaar, maar als je meer verdient als ouder kan je dus meer aftrekken
Zelf betalen elke maand.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef tubacloud het volgende:
is er trouwens geen enkele mogelijkheid waarop ik toch een ov zou kunnen krijgen?
maar dat is teringduurquote:
Note +1.quote:
Care +1.quote:
Na die vorige nog eenquote:
WLI EJ ENE BAN FZO?quote:
Na dat gekut maar ff huisgehouden in AT, en de Indexquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Je haalt me op deze manier nog in.
Ik sta nog steeds op 74.
NEIN!quote:
Handigquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Na dat gekut maar ff huisgehouden in AT, en de Index.
KOP DICHT DAN.quote:
BAM!quote:
Hihi garpjequote:
Hihi.quote:
ik wist tot 10 minuten geleden niet eens wat notes warenquote:
Een soort NSB-functie van FOK.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wist tot 10 minuten geleden niet eens wat notes waren![]()
nu wel
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die is er nu niet.
Ligt er aan wie je bedoelt.
Ik ken het nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen! Is acryl een fijne stof? Want ik heb niets van acryl en wil misschien een poncho kopen maar hij moet wel fijn zijn natuurlijk.
Je zweet er meer in dan in wol of katoen, en het knettert (quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen! Is acryl een fijne stof? Want ik heb niets van acryl en wil misschien een poncho kopen maar hij moet wel fijn zijn natuurlijk.
Is dat wel goed waterafstotend dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Ja zo'n nepponcho hè.quote:
Oh da's dat spul. Prikt het ook?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zweet er meer in dan in wol of katoen, en het knettert (), maar verder is het wel fijn
Jij bedoelt denk ik fleecequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zo'n nepponcho hè.Zo'n gebreide zegmaar, niet eentje voor op festivals als het gaat regenen.
[..]
Oh da's dat spul. Prikt het ook?
Dat hoeft niet volgens mijquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh da's dat spul. Prikt het ook?
Nee fleece is superchill en zacht en fijn. Fleece.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij bedoelt denk ik fleece? acryl prikt niet, maar is meer dat spul waarvan ze mutsen enzo maken
Dat jeukt en prikt niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee fleece is superchill en zacht en fijn. Fleece.
Dat mens zei dat het 100% acryl is. Het gaat om poncho
[TK] Riemen, shirtjes en nog wat meer!
Mja ik kan echt niet tegen wol, ook al zit er maar 10% in ofzo. Nouja kan wel maar dan doet mijn huid 's avonds pijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat hoeft niet volgens mijAlhoewel bij mij alles prikt
Nee, dat is PE of PVC volgens mijquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Acryl is toch van die kunststof regenjasmeuk?
Dat is sowieso geen acryl naar mijn idee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee fleece is superchill en zacht en fijn. Fleece.
Dat mens zei dat het 100% acryl is. Het gaat om poncho
[TK] Riemen, shirtjes en nog wat meer!
Dan is acryl voor glimmende gabberpakkies toch?quote:
Maar wol is natuurlijk en acryl is 100% kunstmatig, dus dat hoort niet te prikkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik kan echt niet tegen wol, ook al zit er maar 10% in ofzo. Nouja kan wel maar dan doet mijn huid 's avonds pijn.Dussss daarom. Ik twijfel. Want ik houd ook niet zo van zweetdingen maar op een festival 's nachts is dat niet zo erg.
Ze zegt het toch zelf?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen acryl naar mijn idee.
Nee. Acryl is een soort wolachtig iets, maar dan kunststof. Daarom vroeg ik of het prikt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan is acryl voor glimmende gabberpakkies toch?
Die poncho is naar mijn idee echt geen acryl.
Acryl is een kunstvezel hè, dus dat kan je ook breien/weven zoals wolquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan is acryl voor glimmende gabberpakkies toch?
Die poncho is naar mijn idee echt geen acryl.
Idd, voor 10 euro is het niet zo'n hele grote ramp, toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef mstr het volgende:
Anders koop je hem en als het toch juist, verkoop je 'm weer.
Polymeren hollee hollee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Acryl is een kunstvezel hè, dus dat kan je ook breien/weven zoals wol
Ja had ik ook al bedacht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef mstr het volgende:
Anders koop je hem en als het toch juist, verkoop je 'm weer.
Alsjeblieft mede-mens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja had ik ook al bedacht.Thank you mensen.
quote:
Oké.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]Volgens mijn moeder kriebelt het niet
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké.![]()
Volgens mijn moeder zit het vervelend.
Als je de pitch op max zet ja. Nu gaat hij veel te sloomquote:
Watteh?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je de pitch op max zet ja. Nu gaat hij veel te sloom.
BPM omhoog draaien c.q. sneller af laten spelen.quote:
Je hebt geen Economie of M&O, tochquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jeeezus backup van GR maken gaat lang duren.En ik heb vandaag nog niets gedaan behalve programma voor m'n GR schrijven.
Waarom gaat hij te sloom nu dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BPM omhoog draaien c.q. sneller af laten spelen.
Nee THANK GOD niet.quote:
DUNE! Heldquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die had ik voor 15 euro aangevraagd.
Ja, ik ken alleen die remixquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom gaat hij te sloom nu dan?
[..]
Nee THANK GOD niet.Maar het viel wel mee trouwens hoe lang dat backuppen duurt.
Ja daarom snapte ik je dus niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ken alleen die remix. Die gaat sneller.
Ja, ik moet ff kijken of ik er alles in ga zetten voor Economie en M&O. Ik heb dat kabeltje volgens mij niet, en dan moet ik dus alles met de hand doen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:44 schreef livalo het volgende:
Ik vind het niet leuk dat het glazen huis naar Eindhoven gaat.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik ben mijn handleiding kwijt dus niet daarover gaan zeuren.
Je auto brand nog een keer af denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
Hmm de zekering van mn sigarettenaansteker was doorgebrand, en ik ben soms net een redneck met repareren
* Hyman spijker ertussen drukt
Ouwe redneck dat je dr bent!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
Hmm de zekering van mn sigarettenaansteker was doorgebrand, en ik ben soms net een redneck met repareren
* Hyman spijker ertussen drukt
Hoezoquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je auto brand nog een keer af denk ik
Doe jij ook wel eens je banden op je velgen door ze erop te blazen met gas dat je dan aansteekt?quote:
Nee, daar heb ik m'n pa voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens je banden op je velgen door ze erop te blazen met gas dat je dan aansteekt?
Grieks!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart! Welk vak moet ik gaan doen? Want ik heb nergens zin in eigenlijk. Maar dan voel ik me straks weer dom.
quote:
Legowelt en Olene Kadarquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://partyflock.nl/party/179911:Krachtstroom.html
Chilllll.
Ja deed ik maar ik kan er toch nauwelijks heen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:39 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou voor de gastenlijst gaan NoorGrote kans dat je hem pakt
Geen nachtnet op dinsdag natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha shit de laatste trein Breda - Eindhoven gaat al om 0:24.
Het is maar 4 uurquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja deed ik maar ik kan er toch nauwelijks heen.
Jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Olene Kadar ken ik niet, is dat goed ja?
Beeest kut. Want laatste examen is op die dinsdag dus zou wel leuk zijn. Maarquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen nachtnet op dinsdag natuurlijk
Ook niet als het gratis is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beeest kut. Want laatste examen is op die dinsdag dus zou wel leuk zijn. Maarmja. Ga niet voor twee uurtjes naar Eindhoven afreizen.
Ik ken ook geen plaat van hem behalve Yip Yip Yip ofzoquote:
Geen OV idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook niet als het gratis is?Oh wacht, geen OV natuurlijk
Doe maar geen pics neequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:54 schreef tubacloud het volgende:
jezus wat een klerekind, dat vriendinnetje van mijn zusje, en dat blijft hier dan vannacht ook nog eens slapen...
ze had het er net over dat honden weten wanneer je op vakantie gaat, en dat ze alles voelen wat mensen voelen
als er wetenschappelijk bewijs voor was zou ik het geloven, maar niet als het uit haar mond komt
en ga nou niet roepen: Pics!, want dat wil je niet
Mooi, want ik heb er gelukkig ook geenquote:
Kies mij!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:57 schreef Jotcha het volgende:
Wie doet er mee met mijn bond tegen kuttopics in pub?
dan val ik natuurlijk afquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef Jotcha het volgende:
Sowieso eerst een minimum aantal posts voor je een kuttopic kan openen![]()
Dat kan ik niet aan dames.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:34 schreef tliciouz het volgende:
Hoi Smijn en Rauw wanneer gaan we nu een trio houden?
Tssssquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken ook geen plaat van hem behalve Yip Yip Yip ofzo
wat een spamsletquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef Jotcha het volgende:
Ja dat bedoel ik met kuttopics. Vorige kuttopic nog helemaal uitgelegd dat ie af moest blijven van het "Nieuw topic" knopje. Check gesloten topics, en hoeveel er van hem zijn
Daar gaat mein schwester heen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tssss
http://partyflock.nl/party/170710:De_Q_dance_Feestfabriek.html
maar dan komt ie hierquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef Jotcha het volgende:
Misschien is het een idee voor meneer noksala om niet voor elke poep of scheet een topic te maken, maar kleine vragen in de SC te doen.
Misschien moet jij wat meer schijt hebben en je niet bemoeien met Modzaken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef Jotcha het volgende:
Misschien is het een idee voor meneer noksala om niet voor elke poep of scheet een topic te maken, maar kleine vragen in de SC te doen.
Eerst dacht ik: 60 euro wtf. Toen zag ik die lineup.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tssss
http://partyflock.nl/party/170710:De_Q_dance_Feestfabriek.html
Enige juiste antwoord.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat meer schijt hebben en je niet bemoeien met Modzaken.
Kerel, dat word het vetste feest ooit. Geen twijfel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: 60 euro wtf. Toen zag ik die lineup.
Niceequote:
quote:
Gewoon geduld hebben, of de bouncer pijpen.quote:
quote:
ja maar ik wil er ook heenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goede zaak juist zelfs met deze leeftijdslimiet lopen er veel te veel jonge sletjes.
Niet naar Den Boschquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:17 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar ik wil er ook heen
achja masters mag ik wel heen.![]()
Niks mis met jonge sletjes. Die zijn makkelijker en sletteriger dan de oudere.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goede zaak juist zelfs met deze leeftijdslimiet lopen er veel te veel jonge sletjes.
Fake ID kopen/maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:17 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar ik wil er ook heen
achja masters mag ik wel heen.![]()
Die beveiligers bedonder jij niet.quote:
Als tienerhoertjes het lukt dan lukt het hem ook wel.quote:
Soms.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Niks mis met jonge sletjes. Die zijn makkelijker en sletteriger dan de oudere.
Die beveiligers zijn echt niet flauw hoor. Zeker niet bij 16+ feesten. Je had er de vorige keer bij moeten zijn toen iemand een lijntje nam. Met zeven man, en niet zachthandig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als tienerhoertjes het lukt dan lukt het hem ook wel.
Tja, moet hij dat ook niet doen waar de security hem ziet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die beveiligers zijn echt niet flauw hoor. Zeker niet bij 16+ feesten. Je had er de vorige keer bij moeten zijn toen iemand een lijntje nam. Met zeven man, en niet zachthandig.
Whehehequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die beveiligers zijn echt niet flauw hoor. Zeker niet bij 16+ feesten. Je had er de vorige keer bij moeten zijn toen iemand een lijntje nam. Met zeven man, en niet zachthandig.
Er stond er eentje. Die pakte z'n walky talky en binnen notime was het feest.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tja, moet hij dat ook niet doen waar de security hem ziet.
Ja, ik lachte toen ook. Maar serieus, daar ga jij echt niet mee lachen als die jou aanpakken.quote:
Men ik kan het al schudden als 't er ééntje isquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik lachte toen ook. Maar serieus, daar ga jij echt niet mee lachen als die jou aanpakken.
Zo giet dat op de bouw.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er stond er eentje. Die pakte z'n walky talky en binnen notime was het feest.
Die gozer zegt zo: "Meekomen". Die vent blijft zitten. Klik op de knop, toen nog een keer MEEKOMEN, meneer blijft zitten. Gewoon van zijn stoel getild en vastgegrepen. Die gozer kon echt helemaal niets meerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Men ik kan het al schudden als 't er ééntje isLaat staan zeven, klere zeg
Al die security onder de tattoo'squote:
Ik heb bijna altijd de grootste lol met security.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al die security onder de tattoo's. Als die niet hoeven te werken zitten die of in de tattooshop, of in de sportschool.
Ik kende er toevallig eentje daar. Maar de rest niet echt mee gepraat. Waren veel te druk met charges uitvoerenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd de grootste lol met security.
zOmg.quote:
Ik < > Schiegangerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij had hem zes weken geleden al zeker.
NEIN.quote:
Ik heb een GameCube.quote:
< >.quote:
Tssk. Luxe.quote:
Dankje.quote:
Ja, die kon ik niet vinden.quote:
Tegelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |