Jammer, want hij kan de tijd gebruiken voor wat extra Nederlandse lessen.quote:
dat dus, doe s creatiefquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef Torrio het volgende:
Kom op man, sex kan overal, gebruik je fantasie!
Californiaquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:14 schreef Ataraxy het volgende:
Hotel.
Ik begrijp je knul...diepzinnige gesprekken zijn ook lastig met binnenvallende ouders.quote:
Ik geef niks toe, maar ik ontken ook niksquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik geef niks toe, maar ik ontken ook niks
Leuk als je al maanden/jaren bij elkaar bent, maar voor je eerste keer denk ik dat je je meer op je gemak voelt als je thuis bent? (uitzondering: op vakantie)quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef Torrio het volgende:
Kom op man, sex kan overal, gebruik je fantasie!
Niet alle ouders zijn zo verstandig en medelevend zoals die van jouquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:07 schreef Woutjeh het volgende:
Praat er gewoon over met je ouder.
Probeer ze op een volwassen manier uit te leggen dat jij en je vriendin nu op een moment in je relatie zijn waar je zoveel van elkaar houd dat je verder wilt.
Tegenhouden kunnen ze het hoe dan ook niet en ik weet zeker dat jou ouders liever hebben dat je het boven doet dan in een pashokje van het zwembad.
Ik neem ook aan dat ze liever niet per ongeluk binnen komen en dat voor hun minstens zo ongemakkelijk zal zijn als voor jou.
Als je hier goed met ze over praat komt het helemaal goed.
Ik ben niet bi of gay, ik ben erachter gekomen dat ik 100% hetero ben (vraag me niet hoe)quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef mstr het volgende:
Je wilt de zelf gekochte condooms gaan gebruiken?
Of wil je een plekje om iets met een jongen te proberen zonder dat je vriendin er achter komt?
Vertel eens, hoe ben je er achter gekomen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik ben niet bi of gay, ik ben erachter gekomen dat ik 100% hetero ben (vraag me niet hoe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |