Daniane is blijkbaar 1,50quote:
weh, je was me voorquote:
Ik ben ook een miniquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daniane is blijkbaar 1,50
niet al te groot
Mag 5 cm meer ook?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kleine meiden van rond de 1,60 zijn schattig
Nee, dan voel ik me kleinquote:
nope, best tof, kleine meisjes(qua lengte, niet qua leeftijd) zijn schattigquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daniane is blijkbaar 1,50
niet al te groot
op welke manier bedoel je dit?quote:
Ik zit daar denk ik een paar cm onderquote:
meisjes moeten bij mij net iets kleiner zijn, niet al te kleinquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, best tof, kleine meisjes(qua lengte, niet qua leeftijd) zijn schattig
Oh, niet veel bijzondersquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef tubacloud het volgende:
Hyman, waarom werkt je homepage niet, en wat staat er op?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, niet veel bijzonderseen leeg template.
ik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moest eerst wennen aan mijn korte kapsel, maar nu valt t wel weer mee
Omdat het blijkbaar kan.quote:
Zo kort heb ik t dan ook weer niet, maar t kwam eerst zowat tot mijn schouders.. Nu zijn mijn oren weer zichtbaar, soort van danquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ookik had eerst lang(er) haar, en toen besloot ik er met de tondeuse overheen te gaan, was het ongeveer een cm lang, haalde ik het kapje eraf, en toen vergat ik hem er weer op te zetten, en ging ik verder met scheren
![]()
dus toen was er een hele hap uit mijn haar (dat ik nog had), en toen heb ik het maar helemaal kort gedaan
het is nu gelukkig weer wat aangegroeid
omdat het lagedrukgebied dat eerst ten zuiden van ons lag, lucht aanzoog uit het noorden, en daar was het al niet al te warm, en omdat de lucht dan over zee gaat, koelt het nog meer af, en door de bewolking warmt het hier niet meer opquote:
Bedankt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
omdat het lagedrukgebied dat eerst ten zuiden van ons lag, lucht aanzoog uit het noorden, en daar was het al niet al te warm, en omdat de lucht dan over zee gaat, koelt het nog meer af, en door de bewolking warmt het hier niet meer op
maar hier zat je vast niet op te wachten
Ik heb standaard kort haar(als in, standje 2 op de tondeuse)..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ookik had eerst lang(er) haar, en toen besloot ik er met de tondeuse overheen te gaan, was het ongeveer een cm lang, haalde ik het kapje eraf, en toen vergat ik hem er weer op te zetten, en ging ik verder met scheren
![]()
dus toen was er een hele hap uit mijn haar (dat ik nog had), en toen heb ik het maar helemaal kort gedaan
het is nu gelukkig weer wat aangegroeid
ik heb 3 jaar geleden ongeveer mijn haar lang laten groeien en het zwart geverfdquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo kort heb ik t dan ook weer niet, maar t kwam eerst zowat tot mijn schouders.. Nu zijn mijn oren weer zichtbaar, soort van dan
Vieze stinkgothicquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb 3 jaar geleden ongeveer mijn haar lang laten groeien en het zwart geverfd
ik was een gothicen het zag er niet uit, die uitgroei
Ja, jij had zeker krullen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik had eerst krullen, (OFNIET TAMARA), en nu standje 2 met tondeuse
quote:
omfg, ik heb er zelfs nog foto's van op mijn photobucket staanquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vieze stinkgothic
Alhoewel er best knappe deernes tussen zitten.. Alternatieve shit ftw iig
Ik ookquote:
Van mij zijn amper foto'squote:Op woensdag 12 mei 2010 15:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
omfg, ik heb er zelfs nog foto's van op mijn photobucket staan
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef Marco001 het volgende:
Tuba, op mountainbike staat een mooie fiets voor jou:
Cube AMS.. wat ik op google kan zien is het een fully, 2009, 550 euro
en waar je kunt biken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef tubacloud het volgende:
wie gaat er mee naar een plaats waar het zonnig is en 25 graden?
Ik zou ook wel weg willenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef tubacloud het volgende:
wie gaat er mee naar een plaats waar het zonnig is en 25 graden?
heb je een linkje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef Marco001 het volgende:
Tuba, op mountainbike staat een mooie fiets voor jou:
Cube AMS.. wat ik op google kan zien is het een fully, 2009, 550 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |