Die bekken die ze trektquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef Sorbootje het volgende:
Mart heeft in de verte wel wat van Evie vind ik. Maar misschien komt dat ook wel door de zwart-wit foto's
Hier ook een bloterikje. De foto's zijn niet scherp, maar ik vond ze zo koddig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij verbazen ons er ook steeds overquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef Poppedein het volgende:
Asy, wat wordt Harry alweer een heel echt jongetje en toch nog zo heerlijk klein, Hij heeft een hele wijze blik vind ik!
Whaha, dat woord moest ik even googlenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is Daan een schatje! Ik vind neuzen van baby's vaak zo nietsig (dat wil zeggen, het zijn vaak dezelfde neusjes), maar zijn neus is heel idiosyncratisch. Ik heb op een of andere manier het idee dat hij er later uit gaat zien als Ben van der Burg.
Ik vond Ben van der Burg ook altijd heel leuk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whaha, dat woord moest ik even googlenmaar hij heeft mijn neusje en ik lijk heul niet op Ben van der Burg
ik vond Ben wel altijd een leuke vent trouwens, dus van mij mag het, maar mijn man is ook een mooie vent hoor, dus komt goed
Maar zijn ogen zijn zo sprekendquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Iedereen heeft het altijd over Ivans ogen, maar ik vind zijn lippen juist zo leuk:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef Asyniur het volgende:
Nog even een typische Harry-blik:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:26 schreef Groofsken het volgende:
En ook nog even mijn dochter, gewoon lekker zoals ze is![]()
Wat een heerlijke, stoere meid zeg!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:13 schreef Beaker het volgende:
Allemaal leuke foto's!
Jetje bijna 3
[ afbeelding ]
Das badwaterquote:
Ah gelukkig maar, ik dacht dat hij het zo stom vond om op zn buik te liggenquote:
Ik had der 5 geschat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:13 schreef Beaker het volgende:
Allemaal leuke foto's!
Jetje bijna 3
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb alles ook maar even in een album gezet, het werd een beetje veel om steeds in de herhaling te gooien![]()
Kleertjes maat 50 t/m 86 voor jongetjes EN meisjes, een knuffelkonijn (nieuw) en schoentjes en sandaaltjes, ze staan allemaal hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=RSZOLSHN
Hij moest het vestje om net na zijn castratie. Sinds we hebben ontdekt dat hij er rustig van wordt heeft hij dat ding bijna de hele dag aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:07 schreef Incantrix het volgende:
Ivan, wat ben jij lekker aan het etenNice! En wat is dat toch een mooie hond, Claudia.. Mag ik vragen warom hij een vestje aan heeft? Hij heeft toch best lange haartjes? Is vast niet tegen de kou?
Op die laatste foto lijken zijn armen gespierder dan die van zijn moeder. Beefcake!quote:
't Kan heel snel gaan hoor, met spekarmpjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zo schattig, spekarmpjes. Vooral spekpolsjes zijn aandoenlijk. Ivan is zwaar maar toch vrij fijn gebouwd, vind ik. Hij is niet mager, hoor, maar hij heeft geen spekarmen en hij heeft bescheiden billen en kleine voeten.
Ik denk ook niet dat ik een zuurstokmama zou zijn als Thijs een Marit was geweestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:25 schreef Lijnloos het volgende:
Hihi klopt, ik ben zelf geen groot fan van roze, hoewel ik het steeds leuker ga vinden dus ze krijgt ook steeds meer roze kleertjes... Maar die zijn nog wat te groot ;¤
Het is een donker filmpjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:32 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Thijs!Het is lastig te zien op mijn monitor, maar wel een leuk filmpje! En die romper heeft Stef ook! (En McLaura, thnx, wat lief
Heb inderdaad een spiegelreflex waar ik enorm fan van ben
)
We gaan voor de UPM. maar ander ga ik sowieso rond die tijd naar Ireth... en als ik dan toch in Ireth-Town ben is You-Town niet zo ver meer. Ik heb alleen wel een afwijking : als ik in You-Town ben, MOET ik naar het strandquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:07 schreef Incantrix het volgende:
McLaura, wat een blijerd is Thijs toch ookZo'n leuk kereltje is het toch, ik hoop echt dat ik hem eens tegen zal komen zodat ik met hem mee kan lachen
Jeuh!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
We gaan voor de UPM. maar ander ga ik sowieso rond die tijd naar Ireth... en als ik dan toch in Ireth-Town ben is You-Town niet zo ver meer. Ik heb alleen wel een afwijking : als ik in You-Town ben, MOET ik naar het strand
Een sousafoon.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef Tan het volgende:
Gaaf zeg! Wat is het voor een blaasinstrument?![]()
Ik heb ook een nieuwe aanwinst - een retro jaren '60 kinderstoel![]()
[ afbeelding ]
Wel gezien, niet geregistreerd. Gaaf!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Thijs, grappenmaker! (of eigenlijk is je mama de grappenmaker)
Had je gezien McLaura, dat Lars het koekieshirt aanhad in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door DuchessX op 15-05-2010 23:50:54 ]#geen
En jij maar denken dat hij nooit zou rollenquote:
Ze is morgen pas twee hoor. Maar inderdaad erg groot al. Gisteren was ze nog maar een baby voor mijn gevoel.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef pinquit het volgende:
Wow GI!!! wat is ze grooooot al![]()
wat een mooierd
Lurkstandquote:Op maandag 17 mei 2010 09:11 schreef lily het volgende:
Lang niet gezien, inderdaad GI.
Wat een ontzettend leuk en knap meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 17-05-2010 20:43:03 ]
haha dankjequote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Groofsken het volgende:
Wat een heel mooie meisje Huup.
En nou kijk ik natuurlijk extra goed naar de foto, omdat je zo'n mooie lens hebt enzo... maar wat ik dan bij zo'n eerste foto jammer vind, is dat alleen op de rups is scherpgesteld. Achtergrond onscherp vind ik wel mooi, maar niet bijvoorbeeld als er heel veel mensen omheen staan, dus als het geheel leuk is. Kun je dat ook instellen, dat ie toch meer scherp neemt dan één object?
Oh, okéquote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dankje![]()
en ja zover ben ik nog niet met pielen hoor!maar ik heb wel expres op de rups scherp gesteld, ik heb een paar van die foto's, een paar met de rups scherp en een paar met haar scherp maar op deze lacht ze zo lief
Maar het ding van die 50 mm lens is juist de scherpte-diepte dus dat zul je wel al snel hebben maar wellicht dat een groot deel van het probleem al te vangen is door hem op multifocus te zetten in plaats van op puntfocus. Maar wat ik zeg, zo ver ben ik nog nie hoor met pielen en uitvinden enzo![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Ssserpente het volgende:
Dank je, en dan is ie nog niet een gefixt.![]()
![]()
't Is een Bengaal.
Hij mag alleen niet meer zonder toezicht in huis, want hij pist sproeit de boel onder.
Poezenverhaal:Poezenverhaalreactie dan ook maar in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat weet Sorbo, Thijs heeft die van hem namelijk al kapotgebetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:19 schreef Estrys het volgende:
IsabeauIk vind haar op die derde foto in bad een beetje op amelie lijken
![]()
pas je op met die rammelaar? Zodra ze voortandjes hebben kunnen ze heel makkelijk de draadjes kapot bijten weet ik uit ervaring. En wat er in zit is niet geschikt voor kindermondjes
Het zal je maar gezegd wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:55 schreef pinquit het volgende:
oh en huup, op die tandjesisniksleukpruilfoto vind ik r zo op jou lijken![]()
![]()
ik weet niet hoe het komt
Dank je, maar da's mijn dochter hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:08 schreef happyme28 het volgende:
Sorbo, wat een lekker ding ben je toch, die badfoto's zijn geweldig!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dank je, maar da's mijn dochter hoor
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:07 schreef pinquit het volgende:
het is leuk om te horen als je kind op je lijkt toch?
En dat terwijl de eerste keer gras geen succes wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:27 schreef Ssserpente het volgende:
Kijk nou hoeveel lol ie heeft in dat zand!
Bedankt hè...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:55 schreef pinquit het volgende:
oh en huup, op die tandjesisniksleukpruilfoto vind ik r zo op jou lijken![]()
![]()
ik weet niet hoe het komt
Echt ineens, met grote sprongen. Ik vind het wel fijn, omdat hij nu weer redelijk op het niveau van andere kinderen van 10 maanden komt. Niet dat hij radicaal achterliep, maar hij was luiquote:
Ja, tondeuze.... vond hij niet leuk. Volgende keer ga ik maar weer naar de kapperquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:27 schreef Lijnloos het volgende:
Kleine grote Thijs, fantastisch kereltje... (is zijn haar nou weer korter? Vind dat ie zo echt een heel leuk kapsel heeft, past wel bij hem...)
Vind ik ook hoor, er zijn nog zoveel opties buiten 3 maanden te vroeg gaan bijvoeden......quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:29 schreef innepin het volgende:
Mja ik vind het nog steeds wel bizar vroeg om met drie maanden al bijvoeding te geven. Ze kan wel honger hebben, maar haar hele lichaam is nog totaal niet klaar voor vaste voeding![]()
Nee iddquote:Thijs, wat ga je hard ineens johMcLaura, nou kan je 'm toch echt geen luie/ trage Henkie meer noemen hè
Zoals bijvoorbeeld het CB eens om raad vragen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, er zijn nog zoveel opties buiten 3 maanden te vroeg gaan bijvoeden......
[..]
Nee idd
Gewoon vanaf 6 maanden stukjes broccolie en bloemkool ja.. En fruit uit een potje omdat ik dat zo lekker vind.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef FP128 het volgende:
Zijn er hier ouders of familieden die de baby's al vroeg kennis
laten maken met geprakt eten en minder van dat spul uit die
potjes?
Ja, ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef FP128 het volgende:
Zijn er hier ouders of familieden die de baby's al vroeg kennis
laten maken met geprakt eten en minder van dat spul uit die
potjes?
Mag ze ook al autorijden van je? Die paar jaar tot ze 18 is maakt ook niets uit!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:21 schreef Marlinde het volgende:
CB gaf juist aan dat het mochtDie 2 weken wachten tot ze 4 maanden is maakt ook helemaal niks uit..
Beetje overdrijven helpt vaak wel het punt duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Marlinde het volgende:
Beetje kinderachtig hoor TF dat je zo reageerd!!!
Paar jaar is iets heel anders dan 2 weken en ik doe wat ik denk dat goed is voor mijn kind en daar heeft niemand wat over te bepalen!
Tuurlijk doe je wat je denkt dat goed is voor je kindje, maar onbedoeld kun je zo wel je kindje schaden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef Marlinde het volgende:
Kijk TF dit leest een stuk fijner
Ik heb veel gelezen voordat ik hiermee begon en ik denk echt dat dit geen kwaad kan voor mn meisje. Ik heb het beste met haar voor en vind het ook heel vervelend hoe er dan op gereageerd word.
Je mag best je punt duidelijk maken, maar dat kan best op een wat vriendelijkere manier
Dat dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
Ko!Ik dacht dat ie daar een grote dropsmiley aan het verorberen was, Oek.
Vond het al niks voor jou.
Ja, hij kan nog 1 slag naar beneden... maar ik denk dat ik nog een tussenstand ga boren!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Thijs, grote jongen! Kan de box nog verder omlaag, McLaura? Lijkt me niet overbodig nu hij zo gaat staan enzo
quote:
Hmmm bekent jurkje! Van Huup overgenomen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef octopussy het volgende:
Wat een schattepatatjes allemaal![]()
Mijn moederdagcadeau:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en weer thuis
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmmm bekent jurkje! Van Huup overgenomen?
quote:
Nou, ongelooflijk! Wat een leukerds, Sasha en Oscar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Sorbootje het volgende:
Oh BE wat een heerlijke kerels!! (en ik zeg het nog maar een keer, wat lijken ze ontzéttend veel op jou!)
Bijna vergeten nog op jouw foto's te reageren. Ik vind ze zo leuk! En ik sta ervan te kijken hoe groot ze is geworden. Ik herinner me dat frummeltje bij jou in de doek, op de bank bij miss_sly. En moet je die beentjes nu zien!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef octopussy het volgende:
Wat een schattepatatjes allemaal![]()
Mijn moederdagcadeau:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en weer thuis
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:50 schreef Vlindur het volgende:
Suus en Cas, wat leuk om ook de grote kinderen te zien! Die zijn zo stoer vind ik altijd![]()
Hihiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Dan heb je nog nooit een 11jarige gezien als ze d'r verjaardag op school viert
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:33 schreef Fruppel het volgende:
Leeeeuke foto's weer! Word altijd zo blij van alle blije kindjes!
Wij hebben de eerste echte goede valpartij achter de rug...
Gelukkig kan ze er zelf goed om lachen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arm ding! Hoop dat het snel en mooi heelt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef Fruppel het volgende:
Ja het was een goede klapper, ze loopt nog niet (goed) los dus ze stort zich vaak ergens naar toe zeg maar.
Dat deed ze dus ook van de zandbak naar een losstaand plastic speelkeukentje, dat keukentje was niet berekend op de "aanval' van Danique & viel dus om met haar er achteraan...recht met haar gezichtje op het speelplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |