abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:23:44 #76
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81425869
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:13 schreef Beaker het volgende:
Allemaal leuke foto's!

Jetje bijna 3

[ afbeelding ]
Ik had der 5 geschat.
Wat een leukert!
pi_81425920
lente

en Ivan Mijn verliefdertje en wolf is uiteraard ook cute en tandjes voor Isabeau! Jeej

ik heb gelijk een huishoudster aangenomen na de verhuizing



Otje
&
Elin <3
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:57:24 #78
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81426998
Och ik heb weer even zitten genieten hier. Instant feelgood-topic

Lars en Lena, wat zijn jullie leuk! En zo lief samen aan het spelen, echt schattig!

Daan, wat fijn, zo veel foto's van jou! Kan ik lekker lang naar je kijken Die twee foto's links in het midden vind ik lief!

Free, jouw lachebekkie is echt té leuk! Die kleuren staan hem ook echt heel lief trouwens. Felle kleuren FTW

Amélie, jij weet precíes hoe je voor de foto moet gaan klaarstaan

Tan, wát een fijne spekkies! Om op te vreten gewoon

Lenthe en Thijs, ik kende jullie nog niet, wat zijn jullie mooi En die foto met Thijs en de kat is echt hilarisch!

Sorbootje, haha, I <3 your pretletter..

TF, wat een goeie zeg, wat nou bang? Gewoon speels kennismaken met de tandarts!

Ingrids, jij hebt ook een leukerds zeg

En Harry! Jou wil ik wel hebben, wat ben jíj een liefje!

Claudia, Ivan heeft inderdaad mooie en erg karakteristieke lippen. Ik snap wel waarom mensen dat echter niet altijd meteen zien, hij heeft van die echte verdrink-ogen Mooie foto weer, laatst zei je iets over een hele vertederende foto van Lente.. Nou, deze foto heeft het ook hoor, súper!

Evie, blijerd ben jij ook he? Haha! En over gelijkenissen gesproken trouwens, BJ: volgens mij lijkt jou neefje ook heel erg op jou! Mij viel het in elk geval op, leuk is dat

Haha, Tessa op die tweede foto, het lijkt wel alsof ze de twist aan het doen is En die papjes-foto's zijn ook leuk zeg!

Linda, die eerste foto! Die wángetjes!!

Suikertaartje, wat lief, dat helpen En handig ook, naturlijk

Rirnk, haha, heeft het gesmaakt vent? Hij kijkt er in elk geval heel wijs bij, Vlindur Leuk he, eten geven?

Ik ben ook weer even over de grond gaan dweilen enzo

Spelen op het speelkleed:







En als papa met lego speelt doet Stef gezellig mee:



Wat natuurlijk ook hélemaal de bom is: staan! Dat gaat nog niet zonder hulp, maar dat geeft niks:

3!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:37:11 #79
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81431502
Elin , Wolf , Ivan , Isabeau , Stef , Leah , lente . Wat een overdaad aan heerlijkheid . Met extra in het bijzonder Leah, die had ik al zolang niet meer gezien. Wat een ongelooflijk mooi mopje is ze Lily .

Wij hadden vandaag bezoek:

Eva en Amaranta


Eva crosst op S haar plastic driewieler , terwijl S er vandoor gaat op een rose stepje van het buurmeisje...


En nadat S vooral heel erg vaak "nee" en "van mij" heeft gezegd en Eva vooral aandacht had voor het speelgoed en de poesjes, kwamen ze warempel toch tot een soort van samenspel
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:07:32 #80
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81433311
Oh! Ik heb gewoon een hele pagina overgeslagen met reageren! Slecht!!

McLaura, wat een blijerd is Thijs toch ook Zo'n leuk kereltje is het toch, ik hoop echt dat ik hem eens tegen zal komen zodat ik met hem mee kan lachen

Beaker, wat is dat een stoer meisje zeg! Haha, kijk die pose dan toch!

Oh, die foto in de doos, Tan Wat is díe lief! *smelt weg*

NU, wat een liefje! Op die eerste foto heeft ze echt een lief verlegen blik

Ingrid, haha, leuke serie!

She-Wolf, haha, gelukkig is het onderste koppie ook nog heel blij, er zal toch iemand op je hoofd gaan zitten zeg.. En wat een geweldig roze kamertje!

Wolf, hahaha! Gave hanekam heb je jochie Lekker ding is het toch, dat forumbroertje van Stef

Isabeau, woah! Ik zie ze, twee stuks!

Ymme, wat een enórm mooie foto, er straalt zo veel sereniteit en rust vanaf

Ivan, wat ben jij lekker aan het eten Nice! En wat is dat toch een mooie hond, Claudia.. Mag ik vragen warom hij een vestje aan heeft? Hij heeft toch best lange haartjes? Is vast niet tegen de kou?

Leah, oh wauw, wat ben jij een lief, dromerig en vrolijk meisje! Mag ik zeggen (hoop niet dat ik nu iets onaardigs zeg) dat ik haar en Lente heel veel van elkaar weg vind hebben? Met name die tweede foto! Wat een lieffie

Ssserpente, haha, je dochter gráást En is ze wat ziekjes? Of vond ze er niet zo veel aan, die boon?

Elinnepinneke, wat een knap meiske ben jij En zo lief helpen in huis ook

Eva en S. , wat leuk om zo samen te spelen Geweldige serie, Groof!
3!
pi_81433814
Ivan, prachtig joch wat ziet hij daar heerlijk relaxed te smikkelen

Lente waren de peultjes wel lekker verder?

Wat staat Elin dat tuinbroekje lieffffff mooi meisje

Wat een leuke visite had jij S.! Ik had nog nooit foto's van Eva gezien volgens mij. En logisch dat er geen anderen aan jouw spulletjes mogen komen

Stef , broertje van mijn jochie. Je krijgt steeds meer haartjes mooie man! En dat pakje staat hem echt heel leuk, weet nog dat je het showde in kleertjestopic
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:44:09 #82
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_81435303
Oeps, verkeerde topic
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pi_81435385
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb alles ook maar even in een album gezet, het werd een beetje veel om steeds in de herhaling te gooien

Kleertjes maat 50 t/m 86 voor jongetjes EN meisjes, een knuffelkonijn (nieuw) en schoentjes en sandaaltjes, ze staan allemaal hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=RSZOLSHN

Verkeerde topic misschien
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:46:36 #84
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_81435436
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef ymme het volgende:

[..]


Verkeerde topic misschien

Hihi, zie edit
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pi_81435437
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:07 schreef Incantrix het volgende:

Ivan, wat ben jij lekker aan het eten Nice! En wat is dat toch een mooie hond, Claudia.. Mag ik vragen warom hij een vestje aan heeft? Hij heeft toch best lange haartjes? Is vast niet tegen de kou?
Hij moest het vestje om net na zijn castratie. Sinds we hebben ontdekt dat hij er rustig van wordt heeft hij dat ding bijna de hele dag aan.

Stef ziet eruit alsof hij uit het begin van de vorige eeuw komt wandelen! Tof kapsel. Hij is echt veranderd, veel ouder geworden in z'n gezichtje. Leuke foto's, hoor! En die armen, woah!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:48:58 #86
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81435599
Wat is er met de armen van Stef dan ?
pi_81435704
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Groofsken het volgende:
Wat is er met de armen van Stef dan ?
Op die laatste foto lijken zijn armen gespierder dan die van zijn moeder. Beefcake!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:52:31 #88
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81435832
Oh, haha. Ik al zoeken, maar ik kon niks opvallends vinden aan die lekkere spekarmpjes .
pi_81436009
Ik vind het zo schattig, spekarmpjes. Vooral spekpolsjes zijn aandoenlijk. Ivan is zwaar maar toch vrij fijn gebouwd, vind ik. Hij is niet mager, hoor, maar hij heeft geen spekarmen en hij heeft bescheiden billen en kleine voeten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:57:28 #90
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81436132
Ik hou er ook van. S was een dunnie, maar R . Heerlijk .
pi_81436403
Ik heb een leuk filmpjeeeeeee

Tandenpoetsen is leuk!



[ Bericht 50% gewijzigd door McLaura op 14-05-2010 22:49:35 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81436489
Lente doet 'Whatffffupdok" met een sperzieboon
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81437675
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zo schattig, spekarmpjes. Vooral spekpolsjes zijn aandoenlijk. Ivan is zwaar maar toch vrij fijn gebouwd, vind ik. Hij is niet mager, hoor, maar hij heeft geen spekarmen en hij heeft bescheiden billen en kleine voeten.
't Kan heel snel gaan hoor, met spekarmpjes
pi_81440591
Thijs, pretbek!
Jetje, wat ben je groot en stoer!
Isabeautje met tandjes!
Mart, lekker menneke!
Elyas in een doosje, leuke foto! (en mooie parodie op de cheezie-foto-portretten bij de supermarkt)
Ivan... kanjer!
Stef, lekker aan de lego! (ruilen Trix?)
S. en Eva, lekker "samen" spelen!
Elin, handig zo'n hulp!
Lente, lekker doppie!
Leah, pluizebol...
Wolfje, Guitar Hero!

Allemaal een dikke !!!

Ik doe ook even mee met de blote-billen-parade... tadaa:


En nog eentje met kleren:
pi_81440699
Heeeey Minke heeft een roze omslagdoek!!!

(ik zie niet zoveel roze bij Minke, dus dat viel op!)

En Minke is een volwaardig lid van de blotebillenclub

[ Bericht 0% gewijzigd door McLaura op 14-05-2010 23:30:34 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81440868
Hihi klopt, ik ben zelf geen groot fan van roze, hoewel ik het steeds leuker ga vinden dus ze krijgt ook steeds meer roze kleertjes... Maar die zijn nog wat te groot ;¤
pi_81441096
@ Ymme : wat een mooie foto van jou en Mart!
@ Jet : grote meid al, en je lijkt echt geen 'bijna 3'!
@ Babyindoos
@ NU : Wat een mooi meiske!
@ Ingrid : Leuk, zo'n grote zus die een beetje meemoedert. En wat doet Tyler het goed na zijn matige start!
@ de kids van SW: zit dat nou lekker, zo'n hoofd?
@ Poppejans : zo te zien vindt Poppejantje zwemmen en zijn gitaar wel leuk!
@ Isabeauty : 2 tandjes, yes!
@ hond van Claudia : ik houd niet zo van honden, maar jou vind ik wel leuk geloof ik!
@ Leah: miss Piekhaar
@ Lente : nogmaals : waffupdoc
@ Elin : kan ik je inhuren?
@ Incantrix : superfoto's van Stef! Jij hebt volgens mij ook een goede camera, je scherptediepte is erg mooi!
@ Eva : wat kun jij al fietsen joh!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81441167
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:25 schreef Lijnloos het volgende:
Hihi klopt, ik ben zelf geen groot fan van roze, hoewel ik het steeds leuker ga vinden dus ze krijgt ook steeds meer roze kleertjes... Maar die zijn nog wat te groot ;¤
Ik denk ook niet dat ik een zuurstokmama zou zijn als Thijs een Marit was geweest

Roze is leuk, maar niet te roze!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:32:32 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81441330
Thnx Poppejans Ben er ook helemaal verguld mee, ik ben officiëel fan van Molo Ik zou trouwens nog kijken naar maatje 74 shirtjes, maar ik twijfel heel erg. Hij past het nu nog wel allemaal, het begint alleen krapper te worden. Je wilde lange mouwenshirtjes toch?

Claudia, haha, ik zou willen dat ík dat was (is de dochter van een vriendin op die foto), ik heb zelf ook spekarmpjes (én kipfilets ook ja ).. Maar Stef is inderdaad wel een lekker spekkie aan het worden, zó lief Toevallig dat het jou ook opvalt, die armen, ik had er vandeweek toevallig nog een foto van gemaakt met mijn telefoon omdat ik het zo lief vond:



En fijn ook zeg, dat je hond rustiger wordt van dat vest! Ik vind het hem best staan ook eigenlijk (Of ben ik nu raar?)

Haha, Thijs! Het is lastig te zien op mijn monitor, maar wel een leuk filmpje! En die romper heeft Stef ook! (En McLaura, thnx, wat lief Heb inderdaad een spiegelreflex waar ik enorm fan van ben )

Ooohh, Minke, meissie, je moeder stelt telkens een ruil voor, maar ik denk dat ik je gewoon ga pikken! Cute, deze foto's ook weer Lijnloos
3!
pi_81441571
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:32 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Thijs! Het is lastig te zien op mijn monitor, maar wel een leuk filmpje! En die romper heeft Stef ook! (En McLaura, thnx, wat lief Heb inderdaad een spiegelreflex waar ik enorm fan van ben )
Het is een donker filmpje

Ja, hier ook, een Nikon D40x!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')