Dat vind ik heul niet erg, ik ben een beetje verliefd op Minkequote:Op maandag 3 mei 2010 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Minke is zo'n scheetjemet heul mooie ogen
Ze doet me een beetje aan Xeentje van Xenia denken, ook zo'nm fijn popje.
Ik verwacht ze iedere dag bruin te zien worden, want ik heb donkerbruine ogen en papa lichtbruine. Maar vooralsnog heeft ze de kleur ogen van mijn moeder. En wat zou ik het super vinden als ze die behoudtquote:
Altijd leuk, kliederen in de keuken.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:10 schreef freecell het volgende:
hey, handig iemandje hier? Ik maak elke avond om 23:00 een foto van een slapende Leander. Hoe zet ik die aan het einde van de maand in één collage?
[ afbeelding ]
In de keuken spelen
komt goed uit, ben stiekum ook wel flieft op Xeentje (en zie de gelijkenis ook wel hoor)...quote:Op maandag 3 mei 2010 17:19 schreef Xenia het volgende:
In de herhaling
[..]
Dat vind ik heul niet erg, ik ben een beetje verliefd op Minke(En op Isabeau, Senna, Amelie, Ivan, Wolf, Tessa, Stef, Lars, en al die droppies groot en klein in dit topic).
Deze foto is zo onscherp, maar ik vind hem zo leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik verwacht ze iedere dag bruin te zien worden, want ik heb donkerbruine ogen en papa lichtbruine. Maar vooralsnog heeft ze de kleur ogen van mijn moeder. En wat zou ik het super vinden als ze die behoudt![]()
Kim, dat kleine meisje met die grote tas...En inderdaad, wat een prachtige dikke bos lang haar heeft ze!
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:30 schreef freecell het volgende:
Even achter een linkje, want redelijk groot, maar tot nu toe hebben we dit....
Leander slapend door de maand....
Dat hij op de kop staat is echt geniaalquote:Op maandag 3 mei 2010 18:30 schreef freecell het volgende:
Even achter een linkje, want redelijk groot, maar tot nu toe hebben we dit....
Leander slapend door de maand....
Die links daarvan vonden wij ook leukquote:
Jaaaaa!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oeke, weekje lenen? Dan ben je blij als ze weer naar huis mag![]()
Ik stiekum ook...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef freecell het volgende:
Wat een verschil dan LijnloosIk vind dat fijne stiekem wel mooier
Al aan de hapjes? Hoe oud is ze dan al?
* freecell zoekt verdwenen maanden, het voelt of ze net geboren is...
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef freecell het volgende:
Wat een verschil dan LijnloosIk vind dat fijne stiekem wel mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |