haha dankjequote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Groofsken het volgende:
Wat een heel mooie meisje Huup.
En nou kijk ik natuurlijk extra goed naar de foto, omdat je zo'n mooie lens hebt enzo... maar wat ik dan bij zo'n eerste foto jammer vind, is dat alleen op de rups is scherpgesteld. Achtergrond onscherp vind ik wel mooi, maar niet bijvoorbeeld als er heel veel mensen omheen staan, dus als het geheel leuk is. Kun je dat ook instellen, dat ie toch meer scherp neemt dan één object?
Oh, okéquote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dankje![]()
en ja zover ben ik nog niet met pielen hoor!maar ik heb wel expres op de rups scherp gesteld, ik heb een paar van die foto's, een paar met de rups scherp en een paar met haar scherp maar op deze lacht ze zo lief
Maar het ding van die 50 mm lens is juist de scherpte-diepte dus dat zul je wel al snel hebben maar wellicht dat een groot deel van het probleem al te vangen is door hem op multifocus te zetten in plaats van op puntfocus. Maar wat ik zeg, zo ver ben ik nog nie hoor met pielen en uitvinden enzo![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Ssserpente het volgende:
Dank je, en dan is ie nog niet een gefixt.![]()
![]()
't Is een Bengaal.
Hij mag alleen niet meer zonder toezicht in huis, want hij pist sproeit de boel onder.
Poezenverhaal:Poezenverhaalreactie dan ook maar in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |