Zuchtquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Het gaat niet alleen om 'kennen'.
Mooie uitspraak is dat. Als je er te lang over nadenkt kom je er achter dat het vroeger dus echt niet beter was..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef Elusive het volgende:
is dit nou de nieuwe generatie, moeten we hieermee aankomende oorlogen gaan winnen ?![]()
![]()
Aight, weer wat geleerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij verontwaardigt mij.
Als het een persoonvorm is.
Het is bekrompen om te denken dat het bekrompen zou zijn als je als Nederlander meer verbonden bent met Nederlanderss dan met andere volken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo verbonden met andere mensen dat ik een leven van een Nederlander boven dat van andere nationaliteiten zet.
Dat zou bekrompen zijn.
Jij snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:05 schreef Elusive het volgende:
wat als nu blijkt dat er familie van een vriend in dat vliegtuig zat, vind je het dan nog steeds niet erg?
Ik snap je hoor, laat de rest maar dom lullen zonder echt een logisch en duidelijk antwoord te gevenquote:
Ik had het niet over die quote van Hugo, maar die van jou.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jezus, dat doe je toch zelf ook met je ouders/familie enzo? En het moest bepaalt zijn.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:09 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Mooie uitspraak is dat. Als je er te lang over nadenkt kom je er achter dat het vroeger dus echt niet beter was..
Lol, ik doelde met 'Het moest bepaalt zijn' dat hij 'bepaalt' moest gebruiken en niet 'bepaald' in zijn zin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:10 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik had het niet over die quote van Hugo, maar die van jou.
[..]
Jij wel en nog een paar anderen ook wel. Thank Godquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, laat de rest maar dom lullen zonder echt een logisch en duidelijk antwoord te geven![]()
Ooooooooooooooooooow.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, ik doelde met 'Het moest bepaalt zijn' dat hij 'bepaalt' moest gebruiken en niet 'bepaald' in zijn zin.
Iets van de daken schreeuwen wordt nooit letterlijk bedoeld hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Is tegenwoordig je mening op een forum geven hetzelfde als het van de daken af schreeuwen? Daarvoor is dit forum toch bedoeld joh lamlul.
ik voelde me aangesproken, sorryquote:
Nu ik het nog eens lees had je het idd ook anders kunnen lezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooow.![]()
Dan heb ik niks gezegd.
heb je wel mee gelezen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Zijn mensen die jij kent eigenlijk wel meer waard dan mensen die jij niet kent?
Niet meer waard dan anderen, maar het raakt me wel meer als die mensen overlijden, omdat ik die mensen dan moet missen in mijn leven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Zijn mensen die jij kent eigenlijk wel meer waard dan mensen die jij niet kent?
En wij hebben nu precies hetzelfde. We vinden die Nederlanders niet meer waard, het raakt ons wel iets meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Niet meer waard dan anderen, maar het raakt me wel meer als die mensen overlijden, omdat ik die mensen dan moet missen in mijn leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |