Knap en eerlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef kwiwi het volgende:
of het nou nederlanders zijn of niet, mij doet het allemaal niks
Dat boeit mij dus weer geen flikker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is ook van ieder mens even erg. Maar toch ben je benieuwder naar nieuws over die Nederlanders, omdat er wellicht iemand bij zit, die je kent, uit je woonplaats of wat dan ook.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon niet. Leg uit: Wat heb jij nou voor band met iemand die in Amsterdam woont of Parijs of New York etc. Geen ene ruk, het boeit me derhalve dan ook geen moer. Tuurlijk vind ik het sneu voor de nabestaanden, maar ik slaap er geen seconde minder om.
Wie heeft het over massaal rouwen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet. Zijn we omdat we in NL geboren zijn allemaal gedwongen om massaal te rouwen als er landgenoten doodgaan dan? Ik vind het een bijzonder dom fenoneem. Weet je nog dat twee weken terug iedereen zat te klagen dat er mensen zijn gestorven VOOR ons, hebben gevochten VOOR ons maaar dat was 65 jaar terug dus daarvoor stil zijn is teveel. Ik wil wedden dat ook weer voor deze ramp een monument, of ten minste een stille tocht voor gaat komen.
Dat klopt. Ik snap het punt van dit topic inderdaad niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ongehoord domme reactie, je begrijpt het hele punt dus niet van dit topic.
gerekend naar levensverwachting gaan er ongeveer 300.000 mensen dood per dag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik vind het dom als mensen het erger vinden als er Nederlanders omkomen.
Ik vind het namelijk van elk mens even erg.
Familieleden ken ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef helldeskr het volgende:
[..]
gerekend naar levensverwachting gaan er ongeveer 300.000 mensen dood per dag.
neem daar even de mensen bij die dood gaan aan ongelukken, ziektes , oorlogen en honger.
rouw je daar even hard als bijvoorbeeld een familielid dat dood gaat ?
doe ff reëel, kras-emo
Dus ,quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Familieleden ken ik.
Die mensen in het vliegtuig niet.
bepaalDquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jezus, dat doe je toch zelf ook met je ouders/familie enzo? En het moest bepaalt zijn.
Dan zijn we het toch allemaal met mekaar eens boys!? Handen schudden en sappie doen latuuuur.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Familieleden ken ik.
Die mensen in het vliegtuig niet.
Jij maakt een domme vergelijking.quote:
verontwaardigDquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Winner_Taco het volgende:
Jongen TUURLIJK ben je selectief verontwaardigt . Als jouw familie sterft zit je toch ook wekenlang te janken . Zit je ook te janken als mijne iets overkomt ?
Nou dan .
Denk ff na mongool
Ik snap niet waarom mensen dit niet snappenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij maakt een domme vergelijking.
Als ik mensen niet ken, boeit het me niet uit welk land die komen.
Ik vind het niet erger als het Nederlanders zijn.
Jezus Christus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Winner_Taco het volgende:
Jongen TUURLIJK ben je selectief verontwaardigt . Als jouw familie sterft zit je toch ook wekenlang te janken . Zit je ook te janken als mijne iets overkomt ?
Nou dan .
Denk ff na mongool
Inderdaad, dat probeerde ik net al aan te geven, maar dat was ongehoord domquote:
Jij = stam + t ?quote:
Je maakt een verkeerde vergelijking (appels/peren etc). Jij maakt verschil tussen mensen die je wel kent, en die je niet kent. TS heeft het daarentegen over allemaal mensen die je niet kent.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Winner_Taco het volgende:
Nou dan .
Denk ff na mongool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |