Moet je wel het topic lezen Arceequote:
Nederlanders zijn mijn landgenoten, die Afrikaanders en andere nationaliteiten niet..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is juist de domste vergelijking![]()
Mijn moeder is familie, die gasten in dat vliegtuig ken ik niet.
Jezus nadenken is moeilijk he?
Nederland wordt weer veilig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef helldeskr het volgende:
Mijn overbuurvrouw is toevallig een neger..als zij dood zou gaan zou ik de familie ook condoleren en misschien nog even langsgaan bij de begrafenis.
Helemaal mee eens, maar dat wil ik ook weten als het een vliegtuig met 200 Afrikanen betreft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
erg vind ik het ook niet, maar wil graag weten hoe de crash nou kan gebeuren.
Jaja, ik heb die post wel 6 keer veranderd, of zo.quote:
wow mag ik je aanraken, een echte backpackerquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
normen waarden blablabla, dit zijn Package Deal toeristen zeker... van dat all inclusive volk wat normaal turkije onveilig maakt... Daar heb ik helemaal niets mee als backpacker...
ik zag het jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jaja, ik heb die post wel 6 keer veranderd, of zo.
Dus jij stelt een Nederlands mensen leven boven dat van een Afrikaan e.d.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Nederlanders zijn mijn landgenoten, die Afrikaanders en andere nationaliteiten niet..
Moeilijk hè?
dat magquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
wow mag ik je aanraken, een echte backpackerubermens
Kun je in dit topic nog ergens een record vinden, dat verbroken is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jaja, ik heb die post wel 6 keer veranderd, of zo.
Zit je nu te trollen of snap je het echt niet ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus jij stelt een Nederlands mensen leven boven dat van een Afrikaan e.d.
Aardig van je dat jij bepaald welk leven meer waard is
Uit respect zal ik vandaag ook niet bij Paauw en Witteman aan tafel zitten. Ik zal ook niet kijken. Uit respect voor Jan Smitje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef Hetiszover het volgende:
Zelfs Jan Smit blijft uit respect voor de slachtoffers thuis van PAUW EN WITTEMAN
[ afbeelding ]
Ik ga voor optie 2.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Zit je nu te trollen of snap je het echt niet ?
Grootse concentratie domme mensen in 1 topic?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef OeJ het volgende:
[..]
Kun je in dit topic nog ergens een record vinden, dat verbroken is?
Ik vind het dom als mensen het erger vinden als er Nederlanders omkomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef helldeskr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Grootse concentratie domme mensen in 1 topic?
Ja want ons kleine volk is al een uitstervende soortquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Waarom?
Zijn levens van Nederlanders meer waard?
Ik ook, gewoon niet. Leg uit: Wat heb jij nou voor band met iemand die in Amsterdam woont of Parijs of New York etc. Geen ene ruk, het boeit me derhalve dan ook geen moer. Tuurlijk vind ik het sneu voor de nabestaanden, maar ik slaap er geen seconde minder om.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik vind het dom als mensen het erger vinden als er Nederlanders omkomen.
Ik vind het namelijk van elk mens even erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook van ieder mens even erg. Maar toch ben je benieuwder naar nieuws over die Nederlanders, omdat er wellicht iemand bij zit, die je kent, uit je woonplaats of wat dan ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik vind het dom als mensen het erger vinden als er Nederlanders omkomen.
Ik vind het namelijk van elk mens even erg.
Jezus, dat doe je toch zelf ook met je ouders/familie enzo? En het moest bepaalt zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus jij stelt een Nederlands mensen leven boven dat van een Afrikaan e.d.
Aardig van je dat jij bepaald welk leven meer waard is
Ik snap het ook echt niet. Zijn we omdat we in NL geboren zijn allemaal gedwongen om massaal te rouwen als er landgenoten doodgaan dan? Ik vind het een bijzonder dom fenoneem. Weet je nog dat twee weken terug iedereen zat te klagen dat er mensen zijn gestorven VOOR ons, hebben gevochten VOOR ons maaar dat was 65 jaar terug dus daarvoor stil zijn is teveel. Ik wil wedden dat ook weer voor deze ramp een monument, of ten minste een stille tocht voor gaat komen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef helldeskr het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |