Zo zal het bijvoorbeeld ook zijn met de afrikanen die zullen ook om hun eigen volk janken en niet om de Nederlanders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef HugoBaas het volgende:
de dood van andere mensen.
En dan gaan huilen over een paar Nederlanders die zijn neergestort.
Als er een vliegtuig crashed in Afrika met 200 Afrikanen erin hoor je ze niet.
Klacht: mensen die een crash erger vinden als er Nederlanders zijn omgekomen
Ik walg van die mensen
Waarom?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
uhh dat lijkt me toch logisch..?
Jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Waarom?
Zijn levens van Nederlanders meer waard?
Maar waarom leven die mensen zich niet in als het enkel Afrikanen betreft?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, stel je voor dat je je een beetje inleeft.
Brrrr....
Das eng hoor.
Ben je nou echt zo achterlijk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Maar waarom leven die mensen zich niet in als het enkel Afrikanen betreft?
Dat raakt kant nog wel en die mensen stellen Nederlanders dus boven Afrikanen.
"chauvinisme" Wellicht ken je de term wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Waarom?
nee, het is dichter bij, maar om nou hartjes in / onder mn naam te gaan stoppen of roosjes of kaarjes.... Dat vind ik overdreven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Waarom?
bron? Slappe ongefundeerde gelul altijd...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef apij4125 het volgende:
Tja als turkish airlines crasht hoor je geert wilders niet huilen
Flikker op man, het is net zo erg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik walg van die mensen zoals TS die niet inziet dat het toch anders is.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Omdat het om in dit geval landgenoten gaan, dus ja die hebben een streepje voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
de dood van jou moeder natuurlijk softyquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef zovty het volgende:
Doe niet zo dom TS. Wat vind jij erger; de dood van je moeder of de dood van mijn moeder?
'nuff said.
Slotje.
Wat een non-discussie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef apij4125 het volgende:
Tja als turkish airlines crasht hoor je geert wilders niet huilen
Domme vergelijking. Mijn moeder ken ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef zovty het volgende:
Doe niet zo dom TS. Wat vind jij erger; de dood van je moeder of de dood van mijn moeder?
'nuff said.
Slotje.
In principe is het net zo erg. In de praktijk is het voor ons toch erger.quote:
Niet erger, zegt niemand.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef HugoBaas het volgende:
Klacht: mensen die een crash erger vinden als er Nederlanders zijn omgekomen
Ah, dit is dus de kern van je klacht... maar daar kan ik me wel in vinden ja...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Domme vergelijking. Mijn moeder ken ik.
Het gaat hier om mensen die ik niet ken.
Of jouw moeder doodgaat of die van iemand uit Afrika maakt voor mij geen verschil.
Jaahaaaaa maar die "iemand anders" kent de TS helemaal niet dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
Kutklacht, natuurlijk is de dood van een heleboel Nederlanders voor ons erger dan de dood van een ander volk. Net als dat dood van een naast familielid belangrijker is dan de dood van iemand anders.
Jij bent toch dom hey.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:40 schreef Albertson het volgende:
TS maakt het niks uit als 63 van zijn familieleden overlijden of 63 afrikanen.
Dus als jij nu op een knop kon drukken ts: niet drukken= binnen 1min overlijden 63 afrikanen, wel drukken betekent dat je die afrikanen red maar wel 63 familieleden vermoord. Volgens jouw redentatie maakt het je niks uit en zul ja een munt opgooien om te kijken wat je keuze is
het heeft niks te maken met kennen. Het heeft te maken welke band je met iemand hebt. Ik heb onbewust wel een band met andere Nederlanders (zelfde nationaliteit, zelfde normen en waarden, zelfde achtergrond, etc.) ook al heb ik ze nog nooit gezien. Met die Afrikanen heb ik die band een stuk minder. Enige band wat ik heb met hun is dat we mens zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Domme vergelijking. Mijn moeder ken ik.
Het gaat hier om mensen die ik niet ken.
Of jouw moeder doodgaat of die van iemand uit Afrika maakt voor mij geen verschil.
Da's wel een goeie vergelijking, inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef zovty het volgende:
'nuff said.
Waarom?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
uhh dat lijkt me toch logisch..?
Waarom lees jij in vredesnaam de twitter van Jan Smit? Daar maar ik me persoonlijk meer zorgen over.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef Hetiszover het volgende:
Zelfs Jan Smit blijft uit respect voor de slachtoffers thuis van PAUW EN WITTEMAN
[ afbeelding ]
Dat, of ze hebben de uitzending in teken van die vliegramp gemaakt en past Jan er niet meer in...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef Hetiszover het volgende:
Zelfs Jan Smit blijft uit respect voor de slachtoffers thuis van PAUW EN WITTEMAN
[ afbeelding ]
jouWquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de dood van jou moeder natuurlijk softy
Ik twittersearchte op vliegrampquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom lees jij in vredesnaam de twitter van Jan Smit? Daar maar ik me persoonlijk meer zorgen over.
Dat is juist de domste vergelijkingquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's wel een goeie vergelijking, inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |