Dank jequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je maakt een verkeerde vergelijking (appels/peren etc). Jij maakt verschil tussen mensen die je wel kent, en die je niet kent. TS heeft het daarentegen over allemaal mensen die je niet kent.
Landgenoten sukkel , ik zal er geen traan om laten maar het komt een stuk dichter bij dan een stelletje Zimbadwanen stupid fuckquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jezus Christus.
Heel veel mongolen maken deze debiele achterlijke vergelijking die gewoon NIET KLOPT.
Die mensen in het vliegtuig ken ik niet en dus vind ik het niet erger ondanks dat het Nederlanders zijn.
MOEILIJK HE LEZEN?
zuchtquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:05 schreef Elusive het volgende:
wat als nu blijkt dat er familie van een vriend in dat vliegtuig zat, vind je het dan nog steeds niet erg?
Dat leek me ook . Maar mijn spellingchecker gaf aan dat het zowel met een T als met een D kon . Dus dacht jij vorm zal dan wel = T zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef OeJ het volgende:
[..]
Het is een voltooid deelwoord.
Verontwaardigd ----> verontwaardigde
Is tegenwoordig je mening op een forum geven hetzelfde als het van de daken af schreeuwen? Daarvoor is dit forum toch bedoeld joh lamlul.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:05 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Mensen die graag van de daken schreeuwen dat andermans dood ze niet boeit![]()
Erg fijn voor jullie, maar het is wel een zielige poging om lekker recalcitrant over te komen.
En waarom komt dat dichterbij dan? Het zijn allemaal mensen, en je kent ze allemaal niet. Ik zie nog steeds geen verschil.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:05 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Landgenoten sukkel , ik zal er geen traan om laten maar het komt een stuk dichter bij dan een stelletje Zimbadwanen stupid fuck
en toch snap je het nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij maakt een domme vergelijking.
Als ik mensen niet ken, boeit het me niet uit welk land die komen.
Ik vind het niet erger als het Nederlanders zijn.
Hij verontwaardigt mij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat leek me ook . Maar mijn spellingchecker gaf aan dat het zowel met een T als met een D kon . Dus dacht jij vorm zal dan wel = T zijn![]()
Wanneer is het dan wel met een T ?
Het was een voltooid deelwoord.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik bepaal, hij bepaalt, jij bepaalt toch?
Lees het topic eens door. Het gaat niet alleen om 'kennen'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En waarom komt dat dichterbij dan? Het zijn allemaal mensen, en je kent ze allemaal niet. Ik zie nog steeds geen verschil.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef OeJ het volgende:
[..]
Het was een voltooid deelwoord.
Het is bepaald. (bepaalde)
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus jij stelt een Nederlands mensen leven boven dat van een Afrikaan e.d.
Aardig van je dat jij bepaald welk leven meer waard is
Zuchtquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Het gaat niet alleen om 'kennen'.
Mooie uitspraak is dat. Als je er te lang over nadenkt kom je er achter dat het vroeger dus echt niet beter was..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef Elusive het volgende:
is dit nou de nieuwe generatie, moeten we hieermee aankomende oorlogen gaan winnen ?![]()
![]()
Aight, weer wat geleerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij verontwaardigt mij.
Als het een persoonvorm is.
Het is bekrompen om te denken dat het bekrompen zou zijn als je als Nederlander meer verbonden bent met Nederlanderss dan met andere volken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo verbonden met andere mensen dat ik een leven van een Nederlander boven dat van andere nationaliteiten zet.
Dat zou bekrompen zijn.
Jij snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:05 schreef Elusive het volgende:
wat als nu blijkt dat er familie van een vriend in dat vliegtuig zat, vind je het dan nog steeds niet erg?
Ik snap je hoor, laat de rest maar dom lullen zonder echt een logisch en duidelijk antwoord te gevenquote:
Ik had het niet over die quote van Hugo, maar die van jou.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jezus, dat doe je toch zelf ook met je ouders/familie enzo? En het moest bepaalt zijn.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:09 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Mooie uitspraak is dat. Als je er te lang over nadenkt kom je er achter dat het vroeger dus echt niet beter was..
Lol, ik doelde met 'Het moest bepaalt zijn' dat hij 'bepaalt' moest gebruiken en niet 'bepaald' in zijn zin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:10 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik had het niet over die quote van Hugo, maar die van jou.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |