bug? andere verwoording voor terrorist?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een systeemfout zoals bij deze testvlucht met een A330?
Arabische media melden altijd explosies. Niet teveel op letten tot daar bewijs voor is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef Mestras het volgende:
Arabische media melden een explosie vlak voor de crash.
Dat is ie al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef Kabolter het volgende:
Benno Baksteen, lekkere naam voor een vliegtuigrampdeskundige(?).
quote:Kort voor de landing van de Libische Airbus was er aan boord van het toestel een explosie. Waar in het vliegtuig, is nog onduidelijk. De zwarte dozen zijn inmiddels gevonden en die moeten op korte termijn meer duidelijkheid geven.
De Airbus A330 is uiteen gespat. Overal op de rampplek bij Tripoli liggen wrakstukken. Reddingswerkers zijn ter plaatse om te zoeken naar slachtoffers.
Naast Nederlanders waren er Britten en Zuid-Afrikanen aan boord. De Britse autoriteiten weten nog niet om hoeveel Britten het gaat.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:11 schreef Frutsel het volgende:
Vulkaanas?
Dit noem ik geen nieuws, maar sensatie. Om kotsmisselijk van te worden. Die familieleden hebben NIETS te melden over die ramp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:11 schreef One_of_the_few het volgende:
dat nieuws zoeken doet elk medium.
rtl, nos, telegeaaf iedereen.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Bronson het volgende:
Is er ergens een stream van de nos? Ik zit hier op mijn werk.
Nee was allang bekend geweest dan aangezien dat makkelijk waarneembaar was geweest plus dat het vliegtuig dan nooit door gevlogen was..quote:
RTL7quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Bronson het volgende:
Is er ergens een stream van de nos? Ik zit hier op mijn werk.
De mensen willen het zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit noem ik geen nieuws, maar sensatie. Om kotsmisselijk van te worden. Die familieleden hebben NIETS te melden over die ramp.
Thanks. Had hem net gevonden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:13 schreef Amos_ het volgende:
Als het maar geen aanslag is geweest. Zo'n explosie kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben (druk in leidingen ofzo?) maar zou niet fraai zijn
quote:Libië sluit terrorisme uit
VLIEGTUIGCRASH TRIPOLI
TRIPOLI (ANP/AFP) - Libië sluit terrorisme bij de vliegtuigcrash van
Tripoli uit. Dat hebben de autoriteiten in het Noord-Afrikaanse land
woensdag laten weten.
mee eens hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit noem ik geen nieuws, maar sensatie. Om kotsmisselijk van te worden. Die familieleden hebben NIETS te melden over die ramp.
Misschien dag of paar dagen eerder?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:13 schreef dmk het volgende:
[..]
Nee was allang bekend geweest dan aangezien dat makkelijk waarneembaar was geweest plus dat het vliegtuig dan nooit door gevlogen was..
Flauwekul dat ze dat al zo snel kunnen uitsluitenquote:
Ja maar ze zeggen dat wel heeeel snel, terwijl er nu toch een explosie blijkt te zijn geweest. Zoals gezegd die kan meerdere oorzaken hebben maar toch...quote:
nee inderdaad dan heb je wel wat anders aan je hoofdquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
mee eens hoor.
Gebeurt bij elke groot nieuws item trouwens.
Bedoelde aan te geven dat 1 zender beschimpen niet echt fair is, iedereen maakt zich er aan schuldig.
Ook al had ik iemand in het vliegtuig zitten die ik kende, dan had ik geen behoefte om de nos te bellen ofzo.
En niet echt een systeemfout.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:09 schreef dmk het volgende:
[..]
is een a320 die overigens als zeer veilig bekent staan net zoals de a330 .
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xmlquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef wise het volgende:
waar is de live stream van rtl te bekijken?
Er is geen brand geweest, als ik de bronnen mag gelovenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen dat wel heeeel snel, terwijl er nu toch een explosie blijkt te zijn geweest. Zoals gezegd die kan meerdere oorzaken hebben maar toch...
Nee, het was toch ook vlakvoor de landing? 't Is sowieso geen as. Ben benieuwd hoever ze van de landingsbaan afwaren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef -0- het volgende:
As lijkt me vrijwel onmogelijk, zo te zien vloog het vliegtuig niet door aswolken.
Blijkt? Dat is niets meer als een gerucht. Het enige wat tot nu toe blijkt is dat er een vliegtuig is neergestort, de rest is pure speculatie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen dat wel heeeel snel, terwijl er nu toch een explosie blijkt te zijn geweest. Zoals gezegd die kan meerdere oorzaken hebben maar toch...
Statistisch gezien is dat ook de veiligste plek in een vliegtuig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik gok op de staart, die zag er nog vrij heel uit.
Die Airbus van AirFrance had ook nog een complete staart, ik weet wel waar ik voortaan ga zitten !
Sommigen niet, want je zult zien dat daar vanavond een aantal mongolen gaat zitten voor hun paar minutes of famequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef dmk het volgende:
[..]
nee inderdaad dan heb je wel wat anders aan je hoofd
Een explosie betekend niet automatisch brandquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:16 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Er is geen brand geweest, als ik de bronnen mag geloven
quote:Ingelichte bronnen is gebleken dat de Cyrene, Tripoli International Airport had gevraagd luchthaven het vliegtuig kapitein, kapitein Joseph Saadi niet landing op baan 9 van de.
De bronnen zeiden dat de visie zelf niet duidelijk waren Mist de landingsbaan zal worden verhinderd boven de visie is duidelijk.
Het verkeer Tripoli International Airport had vorige week volledig gestopt vanwege het slechte weer illusies, maar het had hervat vluchten na de na de beter weer.
quote:Bij de ontwikkeling van nieuwe lijnen van de Afrikaanse vliegtuigongeluk dat Airport neergestort in Tripoli International door hogere bron is gebleken dat de kapitein van het getroffen vliegtuig was contact met de verkeerstoren verzoekende verwerking van ambulances en noodsituaties als gevolg van een bug in het vlak vóór het ongeval.
Volgens medische bronnen die de enige overlevende van de passagiers is een kind in Nederland acht jaar oud zijn nog niet duidelijk in de rest van de gedetailleerde nationale passagiersvliegtuig voor de 93 niet-ontvangst van informatie van de immigratie-autoriteiten de luchthaven van Johannesburg, Zuid-Afrika.
thanks.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
Nee, het was vast een explosie van koud vuur.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Een explosie betekend niet automatisch brand
Ben je nou echt zo dom?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, het was vast een explosie van koud vuur.
`quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Een explosie betekend niet automatisch brand
Ook wel logisch de rest klapt natuurlijk door het moment voorover en krijgt een veel hardere klap.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:17 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Statistisch gezien is dat ook de veiligste plek in een vliegtuig.
Het is niet voor niets dat de 'zwarte dozen' vrijwel altijd in de staart zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |