bug? andere verwoording voor terrorist?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een systeemfout zoals bij deze testvlucht met een A330?
Arabische media melden altijd explosies. Niet teveel op letten tot daar bewijs voor is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef Mestras het volgende:
Arabische media melden een explosie vlak voor de crash.
Dat is ie al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef Kabolter het volgende:
Benno Baksteen, lekkere naam voor een vliegtuigrampdeskundige(?).
quote:Kort voor de landing van de Libische Airbus was er aan boord van het toestel een explosie. Waar in het vliegtuig, is nog onduidelijk. De zwarte dozen zijn inmiddels gevonden en die moeten op korte termijn meer duidelijkheid geven.
De Airbus A330 is uiteen gespat. Overal op de rampplek bij Tripoli liggen wrakstukken. Reddingswerkers zijn ter plaatse om te zoeken naar slachtoffers.
Naast Nederlanders waren er Britten en Zuid-Afrikanen aan boord. De Britse autoriteiten weten nog niet om hoeveel Britten het gaat.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:11 schreef Frutsel het volgende:
Vulkaanas?
Dit noem ik geen nieuws, maar sensatie. Om kotsmisselijk van te worden. Die familieleden hebben NIETS te melden over die ramp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:11 schreef One_of_the_few het volgende:
dat nieuws zoeken doet elk medium.
rtl, nos, telegeaaf iedereen.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Bronson het volgende:
Is er ergens een stream van de nos? Ik zit hier op mijn werk.
Nee was allang bekend geweest dan aangezien dat makkelijk waarneembaar was geweest plus dat het vliegtuig dan nooit door gevlogen was..quote:
RTL7quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Bronson het volgende:
Is er ergens een stream van de nos? Ik zit hier op mijn werk.
De mensen willen het zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit noem ik geen nieuws, maar sensatie. Om kotsmisselijk van te worden. Die familieleden hebben NIETS te melden over die ramp.
Thanks. Had hem net gevonden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:13 schreef Amos_ het volgende:
Als het maar geen aanslag is geweest. Zo'n explosie kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben (druk in leidingen ofzo?) maar zou niet fraai zijn
quote:Libië sluit terrorisme uit
VLIEGTUIGCRASH TRIPOLI
TRIPOLI (ANP/AFP) - Libië sluit terrorisme bij de vliegtuigcrash van
Tripoli uit. Dat hebben de autoriteiten in het Noord-Afrikaanse land
woensdag laten weten.
mee eens hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit noem ik geen nieuws, maar sensatie. Om kotsmisselijk van te worden. Die familieleden hebben NIETS te melden over die ramp.
Misschien dag of paar dagen eerder?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:13 schreef dmk het volgende:
[..]
Nee was allang bekend geweest dan aangezien dat makkelijk waarneembaar was geweest plus dat het vliegtuig dan nooit door gevlogen was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |