Met Chantal naar Leiden jaquote:
Ik hoor de regen in dit huis nooitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
Hè fuck, de wind en regen staat hier op 't raam.
Had ik dat maar, vind ik zo fijn klinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
Hè fuck, de wind en regen staat hier op 't raam.
Ik ook, en onweer is ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had ik dat maar, vind ik zo fijn klinken
Ik haat onweer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, en onweer is ookmaar tegenwoordig slaap ik daar door heen, ik heb al een paar jaar geen onweer meer gehoord 's nachts.
Onweerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, en onweer is ookmaar tegenwoordig slaap ik daar door heen, ik heb al een paar jaar geen onweer meer gehoord 's nachts.
Ik hoor niks als ik op mijn linkerkant lig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik haat onweer.
En als ik slaap, lig ik ook echt in een coma.
Dat is handig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoor niks als ik op mijn linkerkant lig.MAar dat was wel mooi, want 's nachts voor een examen vorig jaar, had het dus ook keihard geonweerd, maar ik had niks gehoord. De rest had de hele nacht wakker gelegen.
In de schuilkelder?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
Vroeger zaten we ook met het hele gezin beneden als het onweerde![]()
Ik ook hoor. Als we dan op kamp zijn, en we slapen in een hele grote gymzaal, dan maken ze ons wakker met zo'n megafoon. Maar ik hoor niks hoor, ik slaap gewoon doorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is handig.
Maar ik hoor sowieso vrij weinig als ik slaap. Ik ben ook een goed doelwit voor inbrekers
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is handig.
Maar ik hoor sowieso vrij weinig als ik slaap. Ik ben ook een goed doelwit voor inbrekers
Ik kan daardoor alleen 's ochtends ook heel slecht wakker worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Als we dan op kamp zijn, en we slapen in een hele grote gymzaal, dan maken ze ons wakker met zo'n megafoon. Maar ik hoor niks hoor, ik slaap gewoon door
Dat is zo kutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Als we dan op kamp zijn, en we slapen in een hele grote gymzaal, dan maken ze ons wakker met zo'n megafoon. Maar ik hoor niks hoor, ik slaap gewoon door
Maar het helpt toch niet bij mij. Ik word eerder wakker van licht dan geluidquote:
Doe maar diesel, kan ik je tenminste nog uitlachen vanwege de belasting.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim wil je ingemaakt worden door een diesel of door een benzine?
Goeie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe maar diesel, kan ik je tenminste nog uitlachen vanwege de belasting.
Jij gaat toch nog HBO doen hierna?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Hyman het volgende:
En alsof jij eerder een dikkere bak gaat kopen als ik. Jij bent sowieso langer student als ik.
Sinds het vakantie is, en mijn ritme naar de tyfus is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goeie.
Sinds wanneer lig jij niet allang in bed?
Goeie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef mstr het volgende:
Ik ga DeLuna even aan m'n slurf laten zitten en dan slapen
Oh jij had niet vorige week vakantie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sinds het vakantie is, en mijn ritme naar de tyfus is.
2 wekennnnquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh jij had niet vorige week vakantie?.. Heb je nog iets te doen deze week verder?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef mstr het volgende:
Ik ga DeLuna even aan m'n slurf laten zitten en dan slapen
Ah fijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
2 wekennnn
Errm, ik moet nog een paar dingen aan school doen, maar ik krijg die klasgenoot/slacker niet te pakken
Ja, die roestplek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah fijn.. Moet er nog wat aan je auto gebeuren?
Daar kan ik je niet mee helpenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef Schieganger het volgende:
Karten vandaag was tof. Ik heb geleerd dat als je hard genoeg de fout ignaat je een kart op zijn zij kan flippen
Die helm was wel nodig bij mij hoorquote:
In een bocht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die helm was wel nodig bij mij hoor![]()
Tja, rampcoureur op de openbare weg, dat kan niet anders hier!
Sinds mn rijbewijs ben ik ook wel van het te hard rijdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die helm was wel nodig bij mij hoor![]()
Tja, rampcoureur op de openbare weg, dat kan niet anders hier!
Bwhehequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja, maakte een te harde slip en knalde tegen de wand aan, lag opeens op de zij.
Ja, zie je dat ik niet zo erg ben?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sinds mn rijbewijs ben ik ook wel van het te hard rijden70 waar je 50 mag enzo
Tja, met je eigen auto ben je ook een stuk minder voorzichtigquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja, zie je dat ik niet zo erg ben?het zit in iedereen!
+ ik zat in een hele dure sprotauto dus bij mij was er extra reden
Hmm, valt nog mee danquote:
Bertquote:
Precies, ik zou het wel even in de gaten houden als ik jou was.. En mogelijk er aan het eind van de zomer er even naar laten kijken door iemand ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
En om nou je pa er mee op te scheppendas ook weer zo wat.
=Dquote:
Erniequote:
En dan rij je nog met het verkeer meequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, met je eigen auto ben je ook een stuk minder voorzichtig
jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan rij je nog met het verkeer mee.. Wel oppassen voor trajectcontroles he
Okeuj.quote:
ikkepgefapt. lachen man.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:20 schreef Bravebart het volgende:
Hier nog wat boeiends gebeurd vanavond?
Op sjoegsjoeg?quote:
quote:
Sluit maar achteraan in de rij van vele miljoenenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk best wel een leuke chick
Gvd, ik kan helemaal niet danquote:Gefeliciteerd!
Je hebt gewonnen:
gastenlijstplaatsen voor KISS (op zaterdag 15 mei 2010)
(...)Als je niet kunt, ziek bent, of een verkeerd adres hebt opgegeven ben je nu te laat.
Gastenlijstplekken voor http://partyflock.nl/party/177409quote:
Ja, teringquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Zeroku het volgende:
. wouterstouter, Bravebart, meisje19, ferdi002 en ***A*** hebben iets gewonnen.
Ik dacht die kiss alsin die ouwelullenbandquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gastenlijstplekken voor http://partyflock.nl/party/177409
Helemaal vergeten dat ik me had opgegeven, want dan zit ik in Berlijn
Ja, als je via PF iets wint wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, teringEn het gaat vast op naam enzo
Ja dat dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik dacht de echte KISS. Ik dacht al, Bart en KISS
Nee manquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik dacht die kiss alsin die ouwelullenband
Ze komen wel op Graspop, maar ik vind maar een paar nummers tofquote:
Mja, en het zal wel ID laten zien enzo, dus dan kan ik het niet weggevenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze komen wel op Graspop, maar ik vind maar een paar nummers tof
Hatuh is verlatuh jwzquote:
Ook dat kloptquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, en het zal wel ID laten zien enzo, dus dan kan ik het niet weggevenNaja fuck it, jammer dan hoor
Ja ik weetquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Ze vragen naar je username op PF. Die geven je naam door, en dan checken ze dat adhv je ID.
Is goed. Trustequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik weetMaargoed, care, moeten ze maar een beter systeem voeren
![]()
Slaaptijd
Hoeveel wat?quote:
2quote:
ze wilt je.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:44 schreef Hyman het volgende:
Zo'n wijf op msn vindt het wel heel grappig dat ik nog nooit een vriendin heb gehad
Stom wijf
Neuhquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of je mailt ze en zegt dat je niet kan, dan geven ze je prijs vast wel door
Zie msn..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:44 schreef Hyman het volgende:
Zo'n wijf op msn vindt het wel heel grappig dat ik nog nooit een vriendin heb gehad
Stom wijf
Holy shit, ik lol'de m keihardquote:
quote:
Dankje.quote:
Trustequote:Op woensdag 12 mei 2010 01:08 schreef -SG- het volgende:
Maar slapen. Morgen Amsterdam
. Hoop dat het weer dan wat beter is....
Lat00r.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:08 schreef -SG- het volgende:
Maar slapen. Morgen Amsterdam
. Hoop dat het weer dan wat beter is....
quote:
Ewaaaaaquote:
Ey b0yb0y!quote:
Fawaka brada?quote:
Boeng!quote:
Minimaal!quote:
Kaulo spangggquote:
Ik heb vakantie tot September.quote:
Ja precies ja.quote:
GRAPJE MANNGGGquote:
Damnquote:
quote:
lol!quote:
quote:
Drie vier geef eens bier.quote:
fünf sechs hihi seksquote:
quote:
Vieze vuile grafstad. En rotterdam en den haag ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef -SG- het volgende:
Jeuj, zodadelijk naar de vuilnisbelt wat Amsterdam heet
Ik had er gister ook weer 1quote:
Ja inderdaad. Ik ben meestal wel iemand die terug wilt bellen als ik een gemiste oproep heb, maar dan moeten ze geen prive nummer hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had er gister ook weer 1
Ik neem dan mooi niet op. Als het belangrijk is bellen ze maar met hun normale nummer
Ja, waarvan meer vrij dan examens.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ben meestal wel iemand die terug wilt bellen als ik een gemiste oproep heb, maar dan moeten ze geen prive nummer hebben.
Leren is voor watjes.quote:
Wij slagen, moet ik bij jou nog zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik jou en noortje zo zie zijn jullie meer watjes dan ik![]()
quote:
HAHA JA, WANT HET WAS OOK NIET SARCASTISCH ENZO.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef -SG- het volgende:
[..]![]()
. Zegt meneer die al meer dan 2 weken bezig is met leren voor de examens
.
Ik ben al geslaagd, moet ik bij jou ook nog zienquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij slagen, moet ik bij jou nog zien.
HAHA JA.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA JA, WANT HET WAS OOK NIET SARCASTISCH ENZO.
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij slagen, moet ik bij jou nog zien.
Succes.quote:
Gemiddeld een 3.5quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggenIk twijfelde eerst wel. Maar nu zie ik in dat ik voor wiskunde en scheikunde wel een voldoende kan halen
Dan hoef ik voor natuurkunde gemiddeld een 3,5 te halen, dus iets van een 2 ofzo.
Twee zevens telt even zwaar als een acht. En ik heb nog genoeg 7'squote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Gemiddeld een 3.5? Je staat een acht voor iets anders?
Ik werd er door wakker vanmorgen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:28 schreef tubacloud het volgende:
ik houd van warme verwarmingen als het koud is
Gelukkig was ik niet geheel serieus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen uitlachen omdat ze leren voor hun examens.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb helemaal niet geleerd voor mijn examensen heb een paar examens nog kunnen overleggen ook nog
Ik heb ook amper boeken open gehad.. Was meer bezig met gamen en chillen met vriendenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb helemaal niet geleerd voor mijn examensen heb een paar examens nog kunnen overleggen ook nog
door de verwarming of door de kou?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik werd er door wakker vanmorgen.
Zie mijn PI.quote:
We don't caaaare.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook amper boeken open gehad.. Was meer bezig met gamen en chillen met vrienden
Vmboquote:
Door de verwarming, die staat tegen mijn bed en die was nog aan toevallig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
door de verwarming of door de kou?
als ik bij mijn vader ben, en de verwarming springt aan, gaat mijn verwarming echt een focking irritant geluid maken, en dan ook nog hard, zodat iedereen in huis wakker wordt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zie mijn PI.
[..]
We don't caaaare.
Heel tactischquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vmbowij mochten de examens op een computer maken
ze wouden een keer wat nieuws uitproberen. Maar toen bij ons biologie examen kwamen wij als laatste er aan en toen was er geen ruimte meer in dat lokaal en werden we in een apart hok gezet zonder begeleiding
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vmbowij mochten de examens op een computer maken
ze wouden een keer wat nieuws uitproberen. Maar toen bij ons biologie examen kwamen wij als laatste er aan en toen was er geen ruimte meer in dat lokaal en werden we in een apart hok gezet zonder begeleiding
Heb je serieus examen in CKVquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
CKV 2,3 is op de computer! Nouja je moet op een blaadje schrijven geloof ik. Wat fucking irritant is. Dus ik hoop dat het ook gewoon in Word mag wnat dan kan je alles supersnel verbeteren en ik typ 1098990 keer sneller dan dat ik schrijf.
Vooral dat laatste, want we hadden 3 weken vrij ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook amper boeken open gehad.. Was meer bezig met gamen en chillen met vrienden
Ja? Kunstgeschiedenis, zo gek is dat niet. Ennnnn huh?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je serieus examen in CKV? Ik heb er verdomme m'n Pinkpopkaartje aan uit moeten geven omdat die zak mij een drie had gegeven
.
Juist, en 2 jaar terug was het facking lekker weerquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, want we hadden 3 weken vrij ofzoWe konden er niet mee omgaan!
Oh dat. Ja, ik heb een andere CKV dan denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja? Kunstgeschiedenis, zo gek is dat niet. Ennnnn huh?
Hoe kommet?quote:
Vorig jaar ook vet mooi weerquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist, en 2 jaar terug was het facking lekker weer.. WoW en chillen, dodelijke combinatie
We zouden met mijn ouders mijn oom en tante en nog een oom en tante en kennissen en me nicht en haar vriend en Jochem een weekendje naar Dusseldorf gaan maar ik had me er heel erg op verheugd aangezien ik al 2 jaar niet op vakantie ben geweest, en nu wilt opeens vriendje van me nicht niet meer met de auto en hebben hun de plek in een andere auto al opgeëistquote:
Juist niet, ik heb toch geen zin om naar buiten te gaan nu.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorig jaar ook vet mooi weerIk heb medelijden met die van nu
Dankjequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorig jaar ook vet mooi weerIk heb medelijden met die van nu
Ik had wel een 10 op CKV hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
CKV 2,3 dus he. Da's beeldende vorming/kunstgeschiedenis. Niet het CKV dat jullie paupertjes hebben gehad want ik had KCV.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We zouden met mijn ouders mijn oom en tante en nog een oom en tante en kennissen en me nicht en haar vriend en Jochem een weekendje naar Dusseldorf gaan maar ik had me er heel erg op verheugd aangezien ik al 2 jaar niet op vakantie ben geweest, en nu wilt opeens vriendje van me nicht niet meer met de auto en hebben hun de plek in een andere auto al opgeëist
Doe maar stoer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
CKV 2,3 dus he. Da's beeldende vorming/kunstgeschiedenis. Niet het CKV dat jullie paupertjes hebben gehad want ik had KCV.
Oh. Da's best netjesquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh Zeroku ik had gister een 5.7 voor mijn natuurkunde-oefenexamen.
Doeggquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe ik ben daar zoooo blij mee. Ik heb weer enigszins hoop. En nu weg.
MGMTquote:
Jaquote:
Gaat lekker dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja61 Nederlanders omgekomen, 1 jochie van 10 heeft het overleefd.
ach, het enige transportmiddel veiliger als een vliegtuig is de lift..quote:
ah ja, ik las het.. Filthy trails toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef tubacloud het volgende:
In juni een weekendje naar de Ardennen om te mountainbiken
Preciesquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef Marco001 het volgende:
madness. ik ben met 4 a 5 dingen tegelijk bezig...
Filthy Trails ga ik denk ik een andere keer heen, dat weekendje gaan we waarschijnlijk de La Roche, die mountainbikeroutes daar doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah ja, ik las het.. Filthy trails toch?
Wel eens pics van gezien, ziet er erg gaaf uit!wil opzich ook wel eens daarheen.
Hoofdstad van Libië, ben nu alweer de naam vergetenquote:
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah ja, ik las het.. Filthy trails toch?
Wel eens pics van gezien, ziet er erg gaaf uit!wil opzich ook wel eens daarheen.
http://www.bike-willingen.de/ ga ik eind juni heen volgens mij..
moet alleen nog even een helm kopen eigenlijk. Wel zo veilig.![]()
mjah, ik zit dus te twijfelen over de banden, ik heb nu een straatband met wel veel profiel erop, maar ik wil in juni even meerijden met ATBNoord. en morgen in Veendam om de offroad kwalitieten te testen. Ik wil namelijk ook graag in Delfzijl e.o. ermee rijden, maar het is hier allemaal asfalt, dus dan zijn noppen niet zo handig..quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ziet er leuk uithelm is wel handig ja
Ben 2 weken terug onderuit gegaan omdat ik gladde banden op de mountainbike had liggenheb er maar meteen banden met noppen onder gelegd
ik ook nog niet, maar ik wil volgende maand even met die atb club meerijden, en daar is een helm verplicht..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik pas voor een helm.. Maar ik doe ook niet die-hard
Tja ik doe niet aan clubs enzo, voel ik me gelijk weer zo verplicht tot dingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ook nog niet, maar ik wil volgende maand even met die atb club meerijden, en daar is een helm verplicht..
Ik heb ook geen flauw idee wat voor kleding ik moet dragen tijdens het MTB-en.. gewoon oude schoenen, broek en vest ofzo?
Fijn.. Ik heb eigenlijk alleen maar wijde broeken..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik doe niet aan clubs enzo, voel ik me gelijk weer zo verplicht tot dingen..
Clubs doen geloof ik wel aardig professioneel qua kleding, ik fiets altijd gewoon in een oude langebroek die tot net over mijn knieën is afgeknipt (wijde broeken en mountainbiken is echt een hel
) een shirt dat vies mag worden en een stel oude skateschoenen.
Wijde broeken zijn chill, maar niet om te mountainbiken naar mijn idee, ik zat regelmatig tussen de ketting vastquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Fijn.. Ik heb eigenlijk alleen maar wijde broeken..![]()
naah, ik heb vast nog wele en oude spijkerbroek liggen ergens.
Ik wou niet bij de club(hoewel deze de kledingkeuze vrij laat) .
mwah, ik heb meestal kettingkast loze fietsen en doe de broek eigenlijk stadaard een stuk bij de sok in aan de ketting kant. .:)quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wijde broeken zijn chill, maar niet om te mountainbiken naar mijn idee, ik zat regelmatig tussen de ketting vast.. Toen maar dat ding gewoon afgeknipt, zaten toch al wat gaten in. Want om nou lekker strak te gaan qua broeken
Die broeken schijnen wel goed te isoleren trouwens. Maarja ik fiets korte stukken op redelijk tempo, blijf je ook wel warm. Kom trouwens nooit mountainbikers zonder strakke shit tegenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik heb meestal kettingkast loze fietsen en doe de broek eigenlijk stadaard een stuk bij de sok in aan de ketting kant. .:)
Mjah, je hebt ook best veel mensen die volgens mij met van die latex pakjes aan rijden..
ik heb zo'n ding ook, ze zijn wel warm moet ik zeggen, maar ze zitten kut...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik heb meestal kettingkast loze fietsen en doe de broek eigenlijk stadaard een stuk bij de sok in aan de ketting kant. .:)
Mjah, je hebt ook best veel mensen die volgens mij met van die latex pakjes aan rijden..
In de winter fiets ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb zo'n ding ook, ze zijn wel warm moet ik zeggen, maar ze zitten kut...
Ik heb het liefst een niet al te losse korte broek aan en een dun t-shirt, met van dat stof als waarvan die basketballhemden gemaakt zijn.
In de winter heb ik gewoon een t-shirt en een vest aan van de fietsclub waar mijn vader ooit bij zat
en dan zo'n strak polmeer/polyester ding
Dan ga je?quote:
quote:
Wel aanrader ja, alleen vorige keer was ik ze vergetenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef tubacloud het volgende:
ik heb trouwens ook handschoentjes aan, anders heb ik aan het einde van de rit dikke blaren op mijn handen
als je met 25 km/h door het bos fietst is dat ook wel handig voor als je valt, biedt nog enigszins bescherming
Alleen als t metal/rock is en dat is het nietquote:
Ik kreeg trouwens fietshandshoenen voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel aanrader ja, alleen vorige keer was ik ze vergeten. Haal ik bij een vriend de fiets van de auto en we zijn een eindje weg.. Denk ik, fack handschoenen vergeten
Kheb mijne zelf moeten kopen, als ik dat geld had uitgespaard had ik een 2 keer zo dure auto kunnen kopenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens fietshandshoenen voor mijn verjaardaghoef ik die van mijn vader niet meer te lenen, ik leen nu praktisch alle fietsspullen van mijn vader, behalve de mountainbike dan, die leen ik van mijn moeder
wat heb je voor fiets?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb mijne zelf moeten kopen, als ik dat geld had uitgespaard had ik een 2 keer zo dure auto kunnen kopen
Dat mag.quote:
Specialized Hardrock comp geloof ik.quote:
Mwah,h andschoentjes koop ik wel een keer bij de Lidl..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb mijne zelf moeten kopen, als ik dat geld had uitgespaard had ik een 2 keer zo dure auto kunnen kopen
ziet er goed uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Specialized Hardrock comp geloof ik.
[ afbeelding ]
Die is het iig.
een afgedankte halen bij de sloop voor ¤2,50quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah,h andschoentjes koop ik wel een keer bij de Lidl..waren ze laatst nog in de aanbieding.
Maar ik gebruik ze dan alleen voorb escherming, blaren vallen mee, en ik heb bar-ends dus dan kan ik ook altijd nog daarop leunen.\
Ik ben alleen nog op zoek naar een nieuw/2e hands fiets voor naar het cs.. 2ehands velg+band kost 50 euro bij de fietsenwinkel, een el-cheapo mountainbike 130...
Van mij mag je, ik kan wel wat hebbenquote:
quote:
http://www.stuurwold.nl/a(...)47A18AC9CB717D17FBD4quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ziet er goed uitik ben nu aan het sparen, wil eigenlijk een Kona, maar mijn budget moet iets groter worden
Jammer dat die niet fully isquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.stuurwold.nl/a(...)47A18AC9CB717D17FBD4
heb ik, maar dan volledig rood, en iets ouder model..
oh, en een witte voorvork.Suntour geloof ik.
Oeh waar heb je die gehaald, ik heb er een van essie maar die laat allemaal witte puntjes achterquote:
bij de sloop, ze zien me al aankomen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
een afgedankte halen bij de sloop voor ¤2,50zal het vast wel een tijdje blijven doen, en als ie gestolen wordt ben je ¤2,50 kwijt
Ik sla hard heur.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik kan wel wat hebben.
[..]
![]()
Hema, ¤ 2,50 en hij werkt heel goed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oeh waar heb je die gehaald, ik heb er een van essie maar die laat allemaal witte puntjes achter
Hema?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hema, ¤ 2,50 en hij werkt heel goed!
de politie verkoopt trouwens ook gestolen fietsen die gevonden zijn, en de eigenaars niet op zijn komen halen, die zijn ook niet duur!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij de sloop, ze zien me al aankomen..
(Hier in Delfzijl word alles gewoon in van die grote containers gegooid, alles wat ijzer is in 1 bak..
mjah, ik had een budget van zo'n 200 euro, en zo duur was deze, dus..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jammer dat die niet fully isalle fully fietsen liggen al dicht tegen de 1000 euro aan, en de meeste er nog boven
![]()
gelukkig ga ik volgend schooljaar 3 dagen werken, en 2 dagen naar school
Als het te hard is veert de boksbal vanzelf terugquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als het te hard is veert de boksbal vanzelf terug.
daarvoor moet ik volgens mij in Groningen zijn, en alleen op speciale dagen + je moet een bewijs van aangifte hebben..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
de politie verkoopt trouwens ook gestolen fietsen die gevonden zijn, en de eigenaars niet op zijn komen halen, die zijn ook niet duur!
dat kan hier iig
alleen ik heb het niet zo op politiedus mij zul je daar nooit zien
Tja, je moet het zelf wetenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef Daniane het volgende:
Maarmaar Gigadance is tof.
Muziekstijlen
harddance, hardstyle, hardtrance, house, lounge, minimal, oldschool, progressive, techhouse, techno, trance![]()
The Prophet, Noisecontrollers, Showtek, Brennan Heart, Don Diablo, Dada Life, Darkraver, Human Resource, The Viper, Le Que and many mooooree
IK WILLLLLL
zal ik gewoon kaartje kaufen und gaan? is 5 minuten lopen van mn huis.
als ik word afgewezen is t minder erg dan wanneer k in amsterdam sta ofzo...
nee echt lelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten, maar je lengte heb je ook al niet mee he
hoe lang ben je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
nee echt lelijk
misschien moet ik maar dikke sillicone tieten erin planten
opmaken als een guidette
will do?
Vergeet je conservenblikken niet onder je schoenen te bindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
nee echt lelijk
misschien moet ik maar dikke sillicone tieten erin planten
opmaken als een guidette
will do?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |