Met Chantal naar Leiden jaquote:
Ik hoor de regen in dit huis nooitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
Hè fuck, de wind en regen staat hier op 't raam.
Had ik dat maar, vind ik zo fijn klinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
Hè fuck, de wind en regen staat hier op 't raam.
Ik ook, en onweer is ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had ik dat maar, vind ik zo fijn klinken
Ik haat onweer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, en onweer is ookmaar tegenwoordig slaap ik daar door heen, ik heb al een paar jaar geen onweer meer gehoord 's nachts.
Onweerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, en onweer is ookmaar tegenwoordig slaap ik daar door heen, ik heb al een paar jaar geen onweer meer gehoord 's nachts.
Ik hoor niks als ik op mijn linkerkant lig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik haat onweer.
En als ik slaap, lig ik ook echt in een coma.
Dat is handig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoor niks als ik op mijn linkerkant lig.MAar dat was wel mooi, want 's nachts voor een examen vorig jaar, had het dus ook keihard geonweerd, maar ik had niks gehoord. De rest had de hele nacht wakker gelegen.
In de schuilkelder?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
Vroeger zaten we ook met het hele gezin beneden als het onweerde![]()
Ik ook hoor. Als we dan op kamp zijn, en we slapen in een hele grote gymzaal, dan maken ze ons wakker met zo'n megafoon. Maar ik hoor niks hoor, ik slaap gewoon doorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is handig.
Maar ik hoor sowieso vrij weinig als ik slaap. Ik ben ook een goed doelwit voor inbrekers
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is handig.
Maar ik hoor sowieso vrij weinig als ik slaap. Ik ben ook een goed doelwit voor inbrekers
Ik kan daardoor alleen 's ochtends ook heel slecht wakker worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Als we dan op kamp zijn, en we slapen in een hele grote gymzaal, dan maken ze ons wakker met zo'n megafoon. Maar ik hoor niks hoor, ik slaap gewoon door
Dat is zo kutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Als we dan op kamp zijn, en we slapen in een hele grote gymzaal, dan maken ze ons wakker met zo'n megafoon. Maar ik hoor niks hoor, ik slaap gewoon door
Maar het helpt toch niet bij mij. Ik word eerder wakker van licht dan geluidquote:
Doe maar diesel, kan ik je tenminste nog uitlachen vanwege de belasting.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim wil je ingemaakt worden door een diesel of door een benzine?
Goeie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe maar diesel, kan ik je tenminste nog uitlachen vanwege de belasting.
Jij gaat toch nog HBO doen hierna?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Hyman het volgende:
En alsof jij eerder een dikkere bak gaat kopen als ik. Jij bent sowieso langer student als ik.
Sinds het vakantie is, en mijn ritme naar de tyfus is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goeie.
Sinds wanneer lig jij niet allang in bed?
Goeie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef mstr het volgende:
Ik ga DeLuna even aan m'n slurf laten zitten en dan slapen
Oh jij had niet vorige week vakantie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sinds het vakantie is, en mijn ritme naar de tyfus is.
2 wekennnnquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh jij had niet vorige week vakantie?.. Heb je nog iets te doen deze week verder?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef mstr het volgende:
Ik ga DeLuna even aan m'n slurf laten zitten en dan slapen
Ah fijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
2 wekennnn
Errm, ik moet nog een paar dingen aan school doen, maar ik krijg die klasgenoot/slacker niet te pakken
Ja, die roestplek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah fijn.. Moet er nog wat aan je auto gebeuren?
Daar kan ik je niet mee helpenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef Schieganger het volgende:
Karten vandaag was tof. Ik heb geleerd dat als je hard genoeg de fout ignaat je een kart op zijn zij kan flippen
Die helm was wel nodig bij mij hoorquote:
In een bocht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die helm was wel nodig bij mij hoor![]()
Tja, rampcoureur op de openbare weg, dat kan niet anders hier!
Sinds mn rijbewijs ben ik ook wel van het te hard rijdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die helm was wel nodig bij mij hoor![]()
Tja, rampcoureur op de openbare weg, dat kan niet anders hier!
Bwhehequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja, maakte een te harde slip en knalde tegen de wand aan, lag opeens op de zij.
Ja, zie je dat ik niet zo erg ben?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sinds mn rijbewijs ben ik ook wel van het te hard rijden70 waar je 50 mag enzo
Tja, met je eigen auto ben je ook een stuk minder voorzichtigquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja, zie je dat ik niet zo erg ben?het zit in iedereen!
+ ik zat in een hele dure sprotauto dus bij mij was er extra reden
Hmm, valt nog mee danquote:
Bertquote:
Precies, ik zou het wel even in de gaten houden als ik jou was.. En mogelijk er aan het eind van de zomer er even naar laten kijken door iemand ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
En om nou je pa er mee op te scheppendas ook weer zo wat.
=Dquote:
Erniequote:
En dan rij je nog met het verkeer meequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, met je eigen auto ben je ook een stuk minder voorzichtig
jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan rij je nog met het verkeer mee.. Wel oppassen voor trajectcontroles he
Okeuj.quote:
ikkepgefapt. lachen man.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:20 schreef Bravebart het volgende:
Hier nog wat boeiends gebeurd vanavond?
Op sjoegsjoeg?quote:
quote:
Sluit maar achteraan in de rij van vele miljoenenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk best wel een leuke chick
Gvd, ik kan helemaal niet danquote:Gefeliciteerd!
Je hebt gewonnen:
gastenlijstplaatsen voor KISS (op zaterdag 15 mei 2010)
(...)Als je niet kunt, ziek bent, of een verkeerd adres hebt opgegeven ben je nu te laat.
Gastenlijstplekken voor http://partyflock.nl/party/177409quote:
Ja, teringquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Zeroku het volgende:
. wouterstouter, Bravebart, meisje19, ferdi002 en ***A*** hebben iets gewonnen.
Ik dacht die kiss alsin die ouwelullenbandquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gastenlijstplekken voor http://partyflock.nl/party/177409
Helemaal vergeten dat ik me had opgegeven, want dan zit ik in Berlijn
Ja, als je via PF iets wint wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, teringEn het gaat vast op naam enzo
Ja dat dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik dacht de echte KISS. Ik dacht al, Bart en KISS
Nee manquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik dacht die kiss alsin die ouwelullenband
Ze komen wel op Graspop, maar ik vind maar een paar nummers tofquote:
Mja, en het zal wel ID laten zien enzo, dus dan kan ik het niet weggevenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze komen wel op Graspop, maar ik vind maar een paar nummers tof
Hatuh is verlatuh jwzquote:
Ook dat kloptquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, en het zal wel ID laten zien enzo, dus dan kan ik het niet weggevenNaja fuck it, jammer dan hoor
Ja ik weetquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Ze vragen naar je username op PF. Die geven je naam door, en dan checken ze dat adhv je ID.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |