Het is gewoon een kansloze locatiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
vandaag Studiotjes Mac getrashed (gewerkt). Mensen snappen niet de zelfkassa's werken en bestellen dus nog steeds alles aan de kassa. Gaan ze bij de Kiosk bestellen. het is er verder nogal krap als je met 15 man aan de kassa staat, met 5 man al eigenlijk, dus ik was blij dat ik alleen op de Kiosk mocht controleren en meegeven.
Nu vraag ik me alleen af wat je nou bent als je een wit streepjes shirt aan hebt, ben je dan honkbalspeler of manager?
Bij ons in de vestiging is het namelijk witte blouche of zwart streepje.
Nieuwste software in ontwikkeling (staat Development build bovenaan in het vensterquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
het was niet eens superdruk bij jullie, en het kassasysteem bij jullie is dat experimenteel of de nieuwste software? de letters zijn veel te klein
Helemaal uit het assortiment?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:01 schreef Studiotje het volgende:
Is ook 1 van de nieuwe euroknallers, Bitterballen gaat er uit.. rest het zelfde.
Zolang hij maar niet zo stom was om meteen aan de ansulhendel te trekken loop het altijd af met een sisserquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:59 schreef mstyle het volgende:
Vandaag bijna onze Grote Gele M in vlammen op gegaan![]()
Er begon opeens een medewerker[crewtrainer] als een gillende gek naar het frietstation te rennen. Het was doodstil en je zag iedereen kijken: "Aanslag"?![]()
Bleek een medewerkSTER een meeneemzak in het baggingstation te hebbengezet. De zak stond tegen een lamp aan...Stonk goed hahah
HiHi
Ze gaan er uit, HAVI levert ze niet meer en ze zijn ook al op bij onsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:18 schreef Dalf03 het volgende:
[..]
Helemaal uit het assortiment?
Hopelijk wel! Er worden bij ons nauwelijks bitterballen verkocht, ook nooit op voorraad bij ons. Anders blijven ze de hele dag erin. En zijn ze helemaal soppig.![]()
Behalve in de rush dan..![]()
Als de Bitterballen wel blijven, maar duurder worden, dan verkopen we ze waarschijnlijk helemaal niet meer.
Jullie hebben de shaker al he!?quote:
Tuurlijkquote:
Hier gingen ze gister ook hard, maar vandaag was het echt niksquote:Op zondag 16 mei 2010 00:14 schreef Studiotje het volgende:
Tering, wat gingen de Salade Shakers toch hard, echt niet normaalDe manager bleef maar doorgaan met maken van die troep
Ook gingen de flurry's nogal hard
Verder veel geroddel bij de McD en gezeik..
Gelukkig nu weer een weekje niet
ik zal t door gevenquote:Op zondag 16 mei 2010 03:40 schreef Santello het volgende:
Leer je collega's eens Nederlands, echt een baksteen aan de kassa gehad vandaag.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |